Tsja, als ie in die 4 jaar er 1 kampioenschap bij had gehad, en dit jaar 2e was geworden, was v. Marwijk een absolute top-trainer in Rotterdam geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me altijd af he... De enige kritiek die Van Marwijk meestal krijgt is dat hij geen kampioen is geworden in 4 jaar tijd want zo wordt gezegd: "Bij een topclub moet je zeker 1 keer in de 4 jaar kampioen worden". Daar ben ik het helemaal mee eens! Maaaaaaaaaaaaaaar... Normaal gesproken ga je er niet vanuit dat er een Europese hoofdprijs wordt gepakt. In mijn ogen is de UEFA Cup een uitermate goede vervanger voor de Nederlandse titel die Van Marwijk gepakt zou moeten hebben.
De UEFA Cup vind ik zelfs "groter" dat de competitie. Zouden jullie (of de kenners op tv) dan liever de Nederlandse titel hebben dan de UEFA Cup? Want dan zou Van Marwijk wel aan de "eisen" hebben voldaan.....
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:47 schreef RedGuy het volgende:
Misschien dat een Beneliga dan toch een goed idee is, want dan gaat het niveau van de competitie omhoog en komen spelers als Laursen eerder.
Nou, als je in het Noorden of Oosten woont, moet je eerst minstens 2 en half uur reizen voordat je Nederland uitbent. Daarna met een beetje pech nog meer als anderhalf uur door Belgie. En daarna ook nog terug. Das het enige probleem, voor de rest mag die Beneliga er van mij vanaf volgend seizoen al komen. Vooral onze subtop zal heel hard in niveau stijgen dan, waardoor onze hele competitie intressanter wordt, en de topclubs daar weer van profiteren en ook weer beter zullen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.
Van Haarenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld zo, maar die Beneliga lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Het 'potentiele klantenbestand' wordt vergroot met 70% oid. TV- en sponsor-inkomsten zullen stijgen, meer aansprekende tegenstanders. Dit is ook nog wel haalbaar, zeker als je het vergelijkt met die Euroliga met Portugal en Schotland. Tripjes naar Antwerp of Brussel zijn nog makkelijk te doen voor de meereizende supporters en in veel gevallen dichterbij dan Heerenveen of Roda. Geen taalbarriere(Vlaanderen), zelfde muntsoort, vergelijkbare voetbalcultuur, geen grenscontroles.
Noem eens een speler die beter is geworden onder het beleid van Bert. Vage wissels die niemand begreep. Die Uefa-cup staat natuurlijk minstens zo hoog als 2 landstitels, maar die is voor 70% te danken aan Van Hooijdonk.
Probleem is dat Feyenoord nou niet echt briljant is in scouten. (Maar misschien nu Gullit en Wotte er zijn wel).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:31 schreef Staanplaats het volgende:
Gezeur over de competitie de hele tijd, daar hebben de andere ploegen net zo goed last van.
Feijenoord zal gewoon moeten scouten
Oh en hierboven stond de vraag wat voor een verdediger we moeten kopen nu Laursen niet komt. Eentje die de tegenstander onder de zoden stopt wanneer hij er dreigt langs te komen. Kopsterk, opbouwend vermogen en een goede mandekker.quote:LIEFST TIEN FEYENOORDERS IN OLYMPISCHE SELECTIE GHANA
De Feyenoord Fetteh Football Academy in Ghana begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Zo selecteerde Marino Barreto, bondscoach van de Ghanese Olympische selectie, maar liefst tien (!) spelers van Feyenoord voor een oefencampagne die moet leiden tot deelname aan de Spelen van Athene. De spelers mogen zich vrijdagavond bewijzen in een oefenduel tegen het sterke Portugal.
De Feyenoord Fetteh Academy zal vertegenwoordigd worden door Philimon Macartey, Idrisu Abdul Nafiu, Michael Akkufu, Yakinu Iddi Abdul, Theophilus Akpo, Akwesi Asare Nana, Samuel Asante, Frimpong Yaw, Delal Abdul Rahman en Abubakari Madih. Omdat de Ghanese afdeling van de stadionclub zo veel spelers afstaat, is de start van de competitie in het Afrikaanse land opgeschoven naar 30 mei.
Dus als je kritiek hebt op het beleid van Feyenoord, en aangeeft wat ze beter zouden moeten doen, moet je meteen maar voor een andere club worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Cart_man het volgende:
Misschien ben je wel voor de verkeerde club geworden joh.
Ja, en moet je zien hoe ze die verkloot hebben. De enige echte topper die ze daar vandaan gehaald hebben heeft z'n halve carierre in het 1e op de bank gezeten en is na 2 jaar met onvrede weggegaan.quote:Enkele jaren geleden had Feijenoord de beste jeugdopleiding in Nederland en niet die ploeg uit de neuzenstad.
Doe ik ook, we zullen zien.quote:Ik word een beetje moe van al die zeikerds die het allemaal zo goed schijnen te weten. Geef Feijenoord de tijd om alles op te bouwen.
Top rendement ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:46 schreef Cart_man het volgende:
Enkele jaren geleden had Feijenoord de beste jeugdopleiding in Nederland en niet die ploeg uit de neuzenstad.
Je zit alleen maar die kankerclub uit het noorden te verheerlijken met je teksten. ajax dit, ajax zus, ajax zo. En kritiek kan terecht zijn, maar er zijn ook grenzen aan die kritiek. Als je geduld zou hebben dan kon je die kritiek ook deels voor je laten. Je verwacht en wilt teveel van dit Feijenoord en het enige wat je doet is Feijenoord vergelijken met ajax en psv, waarvan gezegd moet worden, eerlijk is eerlijk, dat ze op het moment een betere begroting hebben. Qua ploeg vind ik beide elftallen niet bijzonder. Ze hebben alleen een betere trainer die ze hogerop weet te brengen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:01 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dus als je kritiek hebt op het beleid van Feyenoord, en aangeeft wat ze beter zouden moeten doen, moet je meteen maar voor een andere club worden?.
Topper? Hahaha, hij heeft Feijenoord ook echt hogerop gebracht ja.quote:Ja, en moet je zien hoe ze die verkloot hebben. De enige echte topper die ze daar vandaan gehaald hebben heeft z'n halve carierre in het 1e op de bank gezeten en is na 2 jaar met onvrede weggegaan.
Coppola? Nee Martin Scorsese natuurlijk. Goodfellas on the pitch, zou dan een mooie titel zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een nieuwe Francis Ford Coppola film lijkt geboren
Aston Villa is een interessantere club. Met O'Leary hebben ze ook een trainer die voor een soort van succesen kan zorgen. Het scheelde behoorlijk weinig of ze speelde CL...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:10 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Nee, geen intressantere club maar wel een intressantere competitie.
En wie zegt dat Gullit niet voor successen kan zorgen? En het scheelde ook behoorlijk weinig of Feyenoord speelde CL (en spelen na komend seizoen waarschijnlijk wel weer CL) dus ik vind Aston Villa niet echt een intressantere club, alleen financieel misschien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Aston Villa is een interessantere club. Met O'Leary hebben ze ook een trainer die voor een soort van succesen kan zorgen. Het scheelde behoorlijk weinig of ze speelde CL...
Bron : FR fans.quote:Mark Wotte heeft via Feyenoord.nl laten weten dat Ferne Snoijl, die nog tot 2007 onder contract staat bij Feyenoord, niet te koop is. Mark Wotte heeft er alle vertrouwen in dat Snoijl in de toekomst belangrijk voor Feyenoord kan zijn, daarom mag hij absoluut niet verkocht worden. 'Ferne moet voor zijn ontwikkeling aan spelen toekomen en daarom wordt hij uitgeleend, zoals in het verleden met Thomas Buffel en anderen is gebeurd. Hij mag niet weg bij Feyenoord, de club heeft nog alle vertrouwen in hem voor de toekomst’, zegt Wotte.
quote:Ghaly tart bondscoach; voorlopig niet meer in selectie
Hossam Ghaly heeft zich niet populair gemaakt bij de nieuwe bondscoach Tardelli van Egypte, zo meldt Feyenoord.nl. De Egyptische middenvelder kwam bij zijn eerste selectie niet opdagen omdat hij liever bij Feyenoord blijft. Egypte is in voorbereiding op twee belangrijke WK kwalificatieduels in juni.Tardelli heeft volgens Feyenoord.nl aangegeven Ghaly voorlopig niet meer te zullen selecteren.
Al zou dat zo wezen heb ik 10 keer meer respect voor hem als voor jou mensen als hem die hun club WEL overal verdedigen en niet thuis achter de computer de club afzeikenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:28 schreef RuudGullit het volgende:
Cart_man, jij weet ook niks van voetbal geloof ik he? Volgens mij vind jij het rellen intressanter als de wedstrijden van 'je' club..
Dat dan weer niet ...quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Aston Villa speelt wel mooi gewoon UEFA cup volgend seizoen met hun klassering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |