Dat zei Wotte, als Laursen niet lukt gaan we kijken naar een andere verdediger in de Serie A.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
waarom alleen uit de serie A
Dat is toch die lange van Inter?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:02 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop Marco M.Het is een vieze fukhond maar die breekt tenminste als het moet!
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie hem er langs laat!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch die lange van Inter?
Waar Kalou over kan meepraten.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie iemand er langs laat!![]()
Wat is in het verleden gebeurt is moet je kunnen laten rusten, als die nu voor Feyenoord wil doden is ie welkom!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar Kalou over kan meepraten.....
Het zijn tot nu toe gewoon geruchten, voorlopig zou ik ze niet te serieus nemenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:19 schreef F1Bas het volgende:
Als ze nog eens een poosje konden blijven had je er nog wat aan, nu gaat hij al na een jaar weer weg...
Samen met Paolo Cannavaro. Kunnen ze samen Zlatan effe heropvoeden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Yup, die ene die liever iemands knieen kapot schopt dan dat ie hem er langs laat!![]()
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen met Paolo Cannavaro. Kunnen ze samen Zlatan effe heropvoeden.
Een gekker duo bestaat niet. Een maffe Siciliaan en een spijkerharde Napolitaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
My thoughts exactly![]()
Een nieuwe Francis Ford Coppola film lijkt geborenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een gekker duo bestaat niet. Een maffe Siciliaan en een spijkerharde Napolitaan.![]()
Ik vind het jammer dat Collen het niet gemaakt heeft bij Feyenoord, maar bij NAC kan hij een dragende speler zijn. Dus hij mag verhuurd worden ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Ik neem aan dat hier wel wat feyenoord supporters zitten dus even de volgende vraag. Wat vinden jullie ervan; moet Collen nog een jaar verhuurd worden aan NAC? Wij in Breda wachten nu al 2 maanden op een antwoord van feyenoord, zijn ze altijd zo traag daar in rotdam? Waarschijnlijk net zo traag als het voetbal daar....
Jezus, wat ben jij kritisch zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:27 schreef RuudGullit het volgende:
Was wel te verwachten. Dat wordt dus weer geen kampioen..
Gek he, als je al 4 jaar geen kampioen geworden bent.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij kritisch zeg.
Gaat niet persé om Laursen zelf, maar om op gelijk niveau met Ajax te komen, heb je wel minstens 1 speler van dat kaliber nodig, en ik zou niet weten wie ze nu zouden moeten halen.quote:Alsof het kampioenschap afhangt van een Deense verdediger.
Nee, die geven het niet op, maar die gaan op zoek naar een 'meer haalbare speler' wat dus geen topper zal zijn.quote:Er komen echt nog wel nieuwe verdedigers bij, of denk je dat Gullit en Wotte het opgeven nu?
1. Logisch, maar dit is een nieuwe start met Gullit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Gek he, als je al 4 jaar geen kampioen geworden bent.
[..]
Gaat niet persé om Laursen zelf, maar om op gelijk niveau met Ajax te komen, heb je wel minstens 1 speler van dat kaliber nodig, en ik zou niet weten wie ze nu zouden moeten halen.
[..]
Nee, die geven het niet op, maar die gaan op zoek naar een 'meer haalbare speler' wat dus geen topper zal zijn.
En toch kijk ik twijfelachtig toe. vd Bergh, Jean etc. moesten volgens Feyenoord ook toppers zijn. En Bosschaart noemden ze ook een topper, wat ie dus (nog) niet is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ze toveren vast en zeker wel een topper uit een hoge hoed! Ik kan me niet voorstellen dat Gullit zonder sterke verdedigers aan het nieuwe seizoen wil beginnen. Ze waren er zelfs van plan 2 te halen dus 1tje komt er zeker.
Voor die prijs hadden ze Laursen kunnen halen als we een fatsoenlijke competitie hadden gehad.quote:Ze vertelden een tijdje geleden toch ook dat ze flink wat geld hadden omdat van Persie verkocht is. Voor 4/5 Miljoen euro moet toch wel wat te halen zijn
De competitie is niet de schuld van Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:43 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En toch kijk ik twijfelachtig toe. vd Bergh, Jean etc. moesten volgens Feyenoord ook toppers zijn. En Bosschaart noemden ze ook een topper, wat ie dus (nog) niet is.
[..]
Voor die prijs hadden ze Laursen kunnen halen als we een fatsoenlijke competitie hadden gehad.
Dat is waar, maar Jorien zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
1. Logisch, maar dit is een nieuwe start met Gullit.
Dat komt puur om de spelers die die voor zich had. Milan wou hem zelf graag houden, dat zegt best veel.quote:2. Laursen wordt misschien wel een beetje overschat, sterke verdediger hoor maar hij is niet voor niks bankzitter bij Milan.
Tsja, maar daar tegenover staat weer dat 10 van die spelers uit zulke landen floppen hier.quote:3. Chivu werd ook bij een club in Roemenie weg gehaald voordat hij een topper werd in Neuzenvreugd. Een verdediger van Empoli kan dus ook heel erg goed zijn.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De competitie is niet de schuld van Feyenoord.
Dat is waar, maar zo'n reisje naar Belgie kost nogal wat.quote:Misschien dat een Beneliga dan toch een goed idee is, want dan gaat het niveau van de competitie omhoog en komen spelers als Laursen eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |