abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19197930
een vervolg op: Speeltuinbankje 51

laatste post van mij:
quote:
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken

www.nu.nl

maandag 17 mei 2004 @ 17:44:49 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_19198983
Ik vind het een vreemd verhaal...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19199025
jah, omdat ze gelovig zijn zullen ze vast geen tv hebben, maar op de radio hoor je bij het nieuws ook over verkrachtingen, dan ga je je toch afvragen wat dat is, en in je omgeving zullen mensen toch ook wel over sex praten lijkt mij
  maandag 17 mei 2004 @ 17:50:06 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_19199059
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:47 schreef Sylvana het volgende:
jah, omdat ze gelovig zijn zullen ze vast geen tv hebben, maar op de radio hoor je bij het nieuws ook over verkrachtingen, dan ga je je toch afvragen wat dat is, en in je omgeving zullen mensen toch ook wel over sex praten lijkt mij
Ach en je kan je kinderen natuurlijk op een school zetten die niet aan voorlichting doet of op die dagen je kinderen thuis houden.

Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19199766
quote:
Maar je maakt mij niet wijs dat je op een gegeven moment niet doorhebt dat het mannetje een piemel heeft en enzovoorts endat je niet gaat kijken wat er gebeurd als je die piemel ergens indoet. Al is het een stopcontact ofzo
idd, een normaal gezond mens komt er op een gegeven moment echt wel achter dat je daar echt niet alleen mee kunt plassen
pi_19199823
Ik moet vrijdag van half 1 totdat Julian naar bed gaat ( rond 9 uur) op hem passen

Ik hoop maar dat me broer thuis is, zodat we de tijd kunnen verdelen, want anders wordt het wel erg zwaar

En helemaal als zijn vriendinnetje en haar broertje er ook zijn, dan is het echt superdruk in huis
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 18:39:08 #7
43556 miss_dynastie
pi_19200050
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
In het stopcontact
  maandag 17 mei 2004 @ 19:34:22 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19201249
Ik heb trouwens die nipo dingen binnen om via internet die enquetes enzo te doen. Alleen nu staat het op flop. Maar waar moet ik die nu weer in doen, zie ik me kast alleen iets voor cd'tjes O wat erg als Geer er niet is.
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 19:35:40 #9
43556 miss_dynastie
pi_19201274
Ik had ook zo'n flop gekregen, die deed het niet, toen zou ik een nieuwe krijgen, maar ik heb al een week niets gehoord? Maar weer bellen dan, zucht
  maandag 17 mei 2004 @ 20:27:55 #10
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19202246
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:50 schreef Troel het volgende:
Auhahahahauw

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 20:45:50 #11
43556 miss_dynastie
pi_19202667
Alweer zo'n aanbieder van goedkoper bellen, ik word er helemaal gek van
Als je zegt 'geen interesse', zou dat toch een klein beetje genoeg moeten zijn ?
  maandag 17 mei 2004 @ 20:52:17 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19202842
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Alweer zo'n aanbieder van goedkoper bellen, ik word er helemaal gek van
Als je zegt 'geen interesse', zou dat toch een klein beetje genoeg moeten zijn ?
Bij mij kwamen ze vanmiddag zelfs aan de deur Of ik alsjeblieft via hun (Scarlett) goedkoper wilde bellen.. Twee weken geleden belden ze al van hetzelfde bedrijf en toen had ik gezegd dat ik geen intresse had.. lekker afgestemd dus ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 mei 2004 @ 20:57:13 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_19202963
Goedenavond!
Wij bellen sinds een paar maanden via de kabel en dat bevalt me goed. Maar ik ben al jaren KPN hater en belde ook al via iets als scarlet ofzo.
Ieder z'n meug ws...
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 mei 2004 @ 21:03:06 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19203127
Ik heb sinds mijn verhuizing alleen een mobiele telefoon, en Rick ook eentje, en daar redden we het ook prima mee

En nauwelijks ongewenste reclame-telefoontjes, dat is ook wel prettig
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 21:20:34 #15
43556 miss_dynastie
pi_19203589
Wij zijn tevreden met KPN, en waarom iets veranderen als je er blij mee bent ? We bellen hooguit drie uur per maand, dus daar ga ik echt niet om zitten klooien. Bovendien hoor ik van allerlei mensen om me heen dat het moeilijk is om van zo'n onbekende aanbieder af te komen en dat er soms nog weleens spookfacturen komen. Daardoor ben ik wat huiverig. Het liefst heb ik ook alleen mobiel, maar vanwege ADSL moeten we wel een telefoonlijn hebben en de kabel stelt hier niets voor....

Duim even allemaal voor mister_d, wil je? Hij is met zijn pa praten, die not amused is dat hij niet naar de bruiloft wil..... mister_d is op mijn advies met hem gaan praten, want hij had er toch nog wat moeite mee. Hij heeft het cadeau bij zich, ik hoop dat het in de smaak valt.
pi_19203630
quote:
Duim even allemaal voor mister_d, wil je? Hij is met zijn pa praten, die not amused is dat hij niet naar de bruiloft wil..... mister_d is op mijn advies met hem gaan praten, want hij had er toch nog wat moeite mee. Hij heeft het cadeau bij zich, ik hoop dat het in de smaak valt.
okeej, duim duim duim het komt wel weer goed
pi_19203676
ik krijg 2 euro per uur voor dat oppassen van vrijdag, dus ff uitrekenen * van half 1 tot 9 uur = 8,5 uur= 8,5x2=17 euro

dus dat is wel weer een voordeel
pi_19203977
Hallo allemaal ! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
pi_19204136
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:33 schreef Zabb het volgende:
Hallo allemaal ! Ik ben terug na een vermoeiende dag in Zeewolde. We hebben daar de hele dag rondgelopen, en ik heb het huis van Beefcake gezien!
Nu zijn mijn schouders helemaal verbrand.. auw! Nog 2 dagen te gaan, dan mag ik morgen wel flink aan het smeren met zonnebrandspul!
ja, dat is wel verstandig ja

Toevallig al op de Bosbes geweest vandaag?
pi_19204493
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dat is wel verstandig ja

Toevallig al op de Bosbes geweest vandaag?
Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!
pi_19204808
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:52 schreef Zabb het volgende:

[..]

Haha, we zijn daar wel in de buurt geweest, maar toevallig niet in die straat!
daar woont die vriend van me nl, moet je maar ff zeggen als je daar geweest bent
  FOK!fossiel maandag 17 mei 2004 @ 22:27:23 #22
2628 Karin
pi_19204915
Hahahah dat berichtje in de openingspost! Wat erg zeg!

Mijn wasmachine is gearriveerd

Ze belden vanmiddag op dat ze hem binnen hadden en wanneer ik hem wilde hebben. Nou zo snel mogelijk graag. Het kon nog meteen vanmiddag. Geweldig!!

Tja en toen stonden ze voor onze zoldertrap. We hebben sinds kort een nieuwe trap, de vlizo is eruit maar Peet heeft nog geen leuning gemaakt en dat ding is onwijs stijl. Paar keer geprobeerd maar het ging dus niet om de oude naar beneden te halen (daar begonnen ze mee). De ene wilde al opgeven maar de ander zei nog dat als ze misschien nog een paar handen hadden het misschien wel ging. Shit Peet was nog lang niet thuis en ik kan echt niet tillen hoor met mijn rug. Kreeg ik opeens een brainwave, ik had net mijn brede buurman thuis zien komen, hebben we op zich nog niet veel contact mee maar wel af en toe mee staan kletsen voor de deur. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en even aangebeld. Nou dat was gelukkig geen enkel probleem, daar zijn we toch buren voor. Geweldig!!!!
Dus de oude is lekker weg (anders hadden we die ook nog naar de stort moeten brengen enzo, brrrr) en de nieuwe staat lekker te draaien. Heeerlijk!!!
  maandag 17 mei 2004 @ 22:31:56 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_19204996
wat lekker Karin! Wat voor 1 heb je gekocht? Ik wil ook!!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 17 mei 2004 @ 22:33:01 #24
2628 Karin
pi_19205024
Een Zanussi met 1600 toeren, ben heel benieuwd hoe droog mijn was al uit de wasmachine komt!
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 22:33:28 #25
43556 miss_dynastie
pi_19205038
Hoera, het feest is hier compleet .... net mijn schoonmoeder aan de telefoon die in de twee minuten dat ik haar sprak (terwijl ik haar helemaal niet wil spreken, magoe) mij lekker duidelijk maakt dat ik een slechte vrouw ben omdat ik mijn vent niet naar de bruiloft van zijn pa push ... ik kan echt heel veel hebben, maar mijn emmer is nu echt overduidelijk overgelopen. In 2010 mag ze weer bellen of zo. Mag, hoeft niet. Gatverdamme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')