Verkoop je Rising Sun ook los? En zo ja, wat wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef killermj het volgende:
MP5 ruilen tegen MOH: Rising Sun ?
Of ruil je niet ?
Mail me even op EmJeej@zonnet.nl ! Ik ruil hem liever, maar mail me maarquote:Op maandag 17 mei 2004 19:54 schreef 00.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Rising Sun ook los? En zo ja, wat wil je ervoor hebben?
Is goed, mail me maar even.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:42 schreef SnookieMJ het volgende:
starfox 20 euro geboden
Dat kan, ook jij mag me mailenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef 303 het volgende:
Ik zou graag burnout 2 willen hebben, maar ruil het liefst. Ben je op zoek naar games of wil je alleen verkopen?
Edit: was al gevraagd...
Mijn bod van 20 staat nog steedsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:14 schreef inode het volgende:
ok, dan is nu alleen marioparty 5 nog for sale
zelfde hier. begin aardig pissed off te rakenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:56 schreef 303 het volgende:
Inode, leef je nog?
Ik heb meer dan een week geleden aan je betaald, maar ik heb nog niet burnout 2 ontvangen. Ook reageer je niet meer op emails en zie ik je hier niet meer online...
Wat wil je voor Mario Kart?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:07 schreef philipnorth het volgende:
o.a. RE, Mortal Kombat D.A., Mario Kart, Metal Gear
Naar wat ben je op zoek?
ik heb wel eens wat met em geruild, ging vlekkeloos. Misschien issie op vakantie?quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:56 schreef 303 het volgende:
Inode, leef je nog?
Ik heb meer dan een week geleden aan je betaald, maar ik heb nog niet burnout 2 ontvangen. Ook reageer je niet meer op emails en zie ik je hier niet meer online...
Kan goed. Hij is ook al een paar dagen niet meer online geweest en ik zag ook positieve feedbacks over hem staan. Zal allemaal weer goed komen, maar misschien heb je een telefoonnummer/adres zodat ik hem even kan bellen/kaartje kan sturen ter herinnering? Ik ben te bereiken op rolandsnoek@hotmail.comquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:54 schreef thz het volgende:
[..]
ik heb wel eens wat met em geruild, ging vlekkeloos. Misschien issie op vakantie?
Heb vandaag nog niks mogen ontvangen, heb je hem nu al opgestuurd inode? Ik wacht nu al 3 weken en je zou hem opsturen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:38 schreef ElisaB het volgende:
En weer een tevreden klant
Spellen zijn niet aangekomen en er is geen geld terug ontvangen. Wederom mail verstuurd. Het begint knap vervelend te worden!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:37 schreef inode het volgende:
Nogmaals mijn excuses heren .
Ik heb de spullen door iemand anders weg laten brengen, aan wie ik ze vrijdag al heb meegegeven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:41 schreef 303 het volgende:
Ik heb het spel inmiddels ook wel binnen. Inode, aangezien je een dagstempel hebt gebruikt kan ik zien dat je dinsdag het spel pas hebt opgestuurd nadat ElisaB voor de 2e keer contact met je moest opnemen. Ook zit er geen boekje bij het spel wat ik slordig vind.
Ik ben blij dat ik het spel inmiddels heb mogen ontvangen, maar je bent een erg slechte verkoper en ik ben van mening dat er zonder tussenkomst van de moderators hier niks was verzonden door je.
Wat jij wil, ik ga niet nog eens mijn excuses aanbiedenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:54 schreef 303 het volgende:
De 50% teruggave heb ik nog niet ontvangen en daar had ik ook geen behoefte aan. Ik wil gewoon dat een ieder hier zijn afspraken nakomt en ik verwacht dat als je iets hier verkoopt, dat je ze dan ook binnen een redelijke termijn opstuurt.
Niet reageren op mijn (en SnookyMJ's) emails, niks meer van je laten horen, alleen reageren als ElisaB je mailt, je afspraak van zaterdag niet nakomen, het ontbreken van het boekje bij mijn spel vind ik allemaal echt teveel ongein.
Ik begrijp het best dat je het druk hebt, ik had ook het volle begrip voor de situatie gehad als je mij even gebeld of gemaild had met een datum waarop je het spel kon opsturen. Dat heb je echter niet gedaan en daardoor kom je heel erg onbetrouwbaar op mij over.
Tegen de tijd dat je hem krijgt is mario party 6 al uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef Hooghoudt het volgende:
Is mario party nog beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |