ik heb al zo'n honger en dan lees ik dit ........quote:Op maandag 17 mei 2004 13:31 schreef 3 het volgende:
filet american
op een net gebakken wit pistoletje![]()
Waarom? als het binnen de datum is, is er niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik haal het weleens voor thuis, maar dan gooi ik het al heel snel weer weg, omdat ik het niet echt vertrouw.
Rauw varkensvlees? Ik heb altijd geleerd dat je varkensvlees niet rauw mag eten ivm wormen enzo. Hadden ze het dan toch mis?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook heel lekker, Met, heel fijn gemalen varkensvlees met wat kruiden. Rauw op een broodje met een rauw uitje voor de liefhebbers.
Zzz en rauwe koeiebil met mayonaise (filet americain) daar kan je ook wormen van krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:06 schreef roofless het volgende:
[..]
Rauw varkensvlees? Ik heb altijd geleerd dat je varkensvlees niet rauw mag eten ivm wormen enzo. Hadden ze het dan toch mis?![]()
Wordt hier in Duitsland veel gegeten, met, is erg lekker.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:06 schreef roofless het volgende:
[..]
Rauw varkensvlees? Ik heb altijd geleerd dat je varkensvlees niet rauw mag eten ivm wormen enzo. Hadden ze het dan toch mis?![]()
Precies, zo hoort hetquote:Op maandag 17 mei 2004 21:20 schreef Riann het volgende:
Alleen zwangere vrouwen moeten het niet eten![]()
Nee, niet invriezenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:24 schreef edje34 het volgende:
Lekker hoor.
Maar klopt het dat je de filet van de slager langer kan bewaren dan van de supermarkt?
Ook hoorde ik dat je de filet in de vriezer kan bewaren.
Dit heb ik nog nooit gedaan omdat het bakje meestal bij ons binnen een avond opgaat.
Lijkt me ook niet echt lekker filet americain uit de vriezer.Het nadeel van de filet americain van de div supermarkten is dat er veel te veel rotzooi word toegevoegd.
Daarom haal ik hem meestal bij de slager die maakt hem te minste vers neem ik aan.
Maar dat komt de smaak toch niet ten goede.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet invriezen
Vers eten en niet gaan lopen knoeien. Invriezen doet de structuur geen goed en bij het ontdooien maken veel mensen fouten.
Supermarkt filet is langer houdbaar omdat het verduurzaamd is (dan denk ik aan doorstraling en conserveermiddelen)
Daarom moeten zwangere vrouwen het niet etenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:35 schreef Omkron het volgende:
vriend vertelde me laatst dat er wel 7 soorten parasieten in zitten.. hij zij dat ik het niet te vaak moest eten..
Hou jij over dan..?? Bij mij is alles na een lunch op..quote:Op maandag 17 mei 2004 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik haal het weleens voor thuis, maar dan gooi ik het al heel snel weer weg, omdat ik het niet echt vertrouw.
Gebakken furby is anders best lekker.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:56 schreef Joe_Damato het volgende:
edit:doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |