Eerlijk gezegd ben ik meestal te druk met werk om daar echt op te lettenquote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja hier ook
[..]
Vlarp! Wel beter opletten he?! Zo gebeurt er nooit iets
Singles - Flirt up your lifequote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wow... erg slim.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog maar even de bonnen die ik vandaag gemaakt heb terugzoeken denk ik..Even kijken of er een woonplaats uitkomt
Neej hoor. Ga jij je Engels maar es bijspijkeren.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
van snogging komt shaggingquote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej hoor. Ga jij je Engels maar es bijspijkeren.
Is ie al te downen koop?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Singles - Flirt up your life
Is zegmaar de 18+ versie van The Simms
En mijn homo-paar heeft vanaaf dus voor het eerst in 1 bed samen geslapen
Eerst wilden ze alleen apart... heeft weken geduurd!
langleve de automatisering... alle bonnen staan netjes in het systeem en kan ik zo nalopenquote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wow... erg slim.
tsss die pc-homo's van tegenwoordigquote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Singles - Flirt up your life
Is zegmaar de 18+ versie van The Simms
En mijn homo-paar heeft vanaaf dus voor het eerst in 1 bed samen geslapen
Eerst wilden ze alleen apart... heeft weken geduurd!
ja via suprnova, heb ik hem gisteren ook vandaan gehaald alleen je moet hem eerst op een cdtje branden en dat kan ik niet want mijn brander is kapotquote:Op maandag 17 mei 2004 22:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is ie al te downen koop?
Hm......niet altijd hoor......quote:Op maandag 17 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
van snogging komt shagging
Hoe heet 't?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:39 schreef Ang3l het volgende:
En wat is dat nieuwe nr van Beyoncé met dat sampletje van Donna Summer toch enoooooooorrrmmm lekker!
Jah, heb hem zelf ook "gekocht".quote:Op maandag 17 mei 2004 22:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is ie al te downen koop?
TROEL!!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 22:41 schreef Troel het volgende:
12-je!!!!!
Naughty Girlquote:Op maandag 17 mei 2004 22:41 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hoe heet 't?
Ach, dat valt wel meej hoor.......maar hoe heet die single nou?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naughty Girl
Daar heb ik 'm ook gehaald jaquote:Op maandag 17 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja via suprnova, heb ik hem gisteren ook vandaan gehaald alleen je moet hem eerst op een cdtje branden en dat kan ik niet want mijn brander is kapot
*LOL*quote:Op maandag 17 mei 2004 22:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel meej hoor.......maar hoe heet die single nou?
Iso emuleren met Daemon-Tools.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja via suprnova, heb ik hem gisteren ook vandaan gehaald alleen je moet hem eerst op een cdtje branden en dat kan ik niet want mijn brander is kapot
ja, ik vanmorgen blij dat ie vannacht was binnen gekomen, wil ik m installeren moet ik hem eerst op een cd zetten. Ja daar heb ik wat aan!quote:Op maandag 17 mei 2004 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm ook gehaald ja
*lijf tjekt*quote:Op maandag 17 mei 2004 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Hij's op je lijf geschreven
ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iso emuleren met Daemon-Tools.
hihihiquote:Op maandag 17 mei 2004 22:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*lijf tjekt*
![]()
WIE HEEFT D'R OP ME LIJF ZITTEN KLIEDEREN?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |