Neequote:Op maandag 17 mei 2004 15:17 schreef Semisane het volgende:
*Zielterig omzich heen kijk*Is er nog iemand?
![]()
Oh...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:19 schreef xman het volgende:
[..]
Nee
Oei en? Kan je ze nog op en neer bewegen.?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef Waxxer het volgende:
terug van de kaakchirurg
*zucht*
Naja, hai
iedere keer weer ben ik blij dat de mijne er gewoon uit kon worden getrokken door de tandarts. Geen greintje pijn gehad. Ik heb m'n discman opgezet, m'n ogen dichtgedaan, m'n muil opengetrokken en ik heb ze hun gang laten gaan. Ik dacht, gewoon ontspannen liggen, nergens iets van aantrekken, laat ze maar hun werk doen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
jajaja nou er is dus een verstandskies weggehaald. En hij zat muurvast, maar gelukkig hebben ze niet hoeven boren. Ik heb het gevoel dat een kant van mijn gezicht heel bol staat (NOG boller).... en alsof mijn tong veel dikker is en korter........ pffffff straks komt de pijn, als de verdoving is uitgewerktdus dan moet ik verwend worden en wil ik dat cybart een recept voor mij maakt en semisane mij meeneemt naar het vondepark om bij te komen in de zon
Zie net dat Bart vind dat je met een kies en verdoving niet in de zon moet zitten.....ach dan gaan we wel uit de zon in het vondelpark zitten hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
jajaja nou er is dus een verstandskies weggehaald. En hij zat muurvast, maar gelukkig hebben ze niet hoeven boren. Ik heb het gevoel dat een kant van mijn gezicht heel bol staat (NOG boller).... en alsof mijn tong veel dikker is en korter........ pffffff straks komt de pijn, als de verdoving is uitgewerktdus dan moet ik verwend worden en wil ik dat cybart een recept voor mij maakt en semisane mij meeneemt naar het vondepark om bij te komen in de zon
Hoe staat het met je lippen?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:59 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe staat het met je lippen?![]()
*kusknufkroel*quote:Op maandag 17 mei 2004 17:51 schreef Waxxer het volgende:
NEE!!!
Ik voel me niet helemaal 100
ibuprofen kan zelfs een psychose veroorzakenheb de 600mg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |