abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19189698
Ben een jaar terug aan mn onderkaak geopereerd, dies naar voren gezet dmv plaatjes. Die plaatjes moeten er nu uit. Maar ik weet verder niet hoe dit in zijn werk gaat. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
pi_19189973
Ik vermoed dat je onder narcose gebracht wordt en dat ze dan die plaatjes uit je kaak schroeven en je weer dichtnaaien/plakken. Dit kun je toch veel beter aan je dokter vragen? Zit je kaak wel weer recht inmiddels?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_19190954
Ehm ja ik mocht kiezen:plaatselijke verdoving of narcose. Heb voor het eerste gekozen. Maarja mn kaak staat verder perfect hoor!
pi_19191068
ben je ziek in je hoofd, waarom geen narcose?

Dan merk je het niet als meneer met zijn boor en schroevendraaier in je mond staat te klussen.
Ik vind je dapper, maar mij niet gezien, zeker niet als ik de keuze kreeg.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
  Moderator maandag 17 mei 2004 @ 12:37:34 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_19191420
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:11 schreef sweetangel16 het volgende:
Ehm ja ik mocht kiezen:plaatselijke verdoving of narcose. Heb voor het eerste gekozen. Maarja mn kaak staat verder perfect hoor!
100% Narcose!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_19191868
TT verduidelijkt
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19210130
Hmja dat zegt iedereen... logisch ook natuurlijk... maarja dan moet je wel een hele dag in het ziekenhuis liggen en nu mag ik met een half uur weg! En misschien kan er zo wel iemand anders eerder geholpen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')