Ik weet niet meer hoe ik daar achter kwam. Nog eens, dat gaat als volgt: met mijn linkerhand neem ik de onderkant vast, met mijn rechterhand de bovenkant. Dan duw ik naar beneden. Soms volgt dan een knak.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
hahaha, hoe kom je er achter dat je zoiets kan? Wou je ff je leuter doorbreken, of een kwaaie vriendin?
UNOX dusquote:Op maandag 17 mei 2004 02:48 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik daar achter kwam. Nog eens, dat gaat als volgt: met mijn linkerhand neem ik de onderkant vast, met mijn rechterhand de bovenkant. Dan duw ik naar beneden. Soms volgt dan een knak.
ik denk dat de mannen die hier nu meelezen dit best pijnlijk vindenquote:Op maandag 17 mei 2004 02:48 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik daar achter kwam. Nog eens, dat gaat als volgt: met mijn linkerhand neem ik de onderkant vast, met mijn rechterhand de bovenkant. Dan duw ik naar beneden. Soms volgt dan een knak.
Ik zou zeggen, probeer het eens bij gelly en kijk hoe hij reageert.quote:Op maandag 17 mei 2004 03:03 schreef nikky het volgende:
[..]
ik denk dat de mannen die hier nu meelezen dit best pijnlijk vinden
neuh lijkt me niet zo verstandigquote:Op maandag 17 mei 2004 03:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens bij gelly en kijk hoe hij reageert.
Ah joh die cursus :"origami voor leuters" is kei leukquote:Op maandag 17 mei 2004 03:06 schreef Dagonet het volgende:![]()
![]()
Het idee alleen al
quote:Op maandag 17 mei 2004 03:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ah joh die cursus :"origami voor leuters" is kei leuk
Is dat het vervolg op de cursus: Kutje kleien ?quote:Op maandag 17 mei 2004 03:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ah joh die cursus :"origami voor leuters" is kei leuk
Nee hoor, dat doet geen pijn, althans niet veel. Je moet niet bang zijn of zo. Het is vééééééééél minder pijnlijk dan je zou denken.quote:Op maandag 17 mei 2004 03:06 schreef Dagonet het volgende:![]()
![]()
Het idee alleen al
Ja en dan volgende week in topic in SEX openen, "Help! mijn penis doet het niet meer"quote:Op maandag 17 mei 2004 03:10 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet geen pijn, althans niet veel. Je moet niet bang zijn of zo. Het is vééééééééél minder pijnlijk dan je zou denken.
ff serieus: je kan als je aanleg voor reuma hebt (zie familie) wel degelijk last krijgen van je kraken van vingers of wat dan ook.quote:Op maandag 17 mei 2004 03:14 schreef Finchy het volgende:
Heeft het nog enige positief effect?
Ze zeggen wel dat reuma kan krijgen van je vingers kraken < gelul
Ik doe dat al JAREN. Maar ik doe dat niet voortdurend, maar 1 of hooguit 2 keer per dag.quote:Op maandag 17 mei 2004 03:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week in topic in SEX openen, "Help! mijn penis doet het niet meer"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |