quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het nu met alle borstvoedingsmama's?
E.T., hoe loopt het nu, nu je weer aan het werk bent? Is het een beetje te doen?
Lewis & Klein_spookje, bij jullie ook nog alles goed?
Gaat eigenlijk hartstikke goed. Ik kolf op een werkdag net niet genoeg om een volledige dag kdv te overbruggen, maar kinderen krijgen meer uit de borst dan dat je kolvend kunt, dus dat is vrij logisch te verklaren. Ik heb sinds vandaag Syntocinon neusspray en heb daardoor voor m'n gevoel wel ietsjes meer gekolfd. (al voel ik tijdens het kolven niet echt verschil, ik voel geen extra tsr zeg maar). De avonden voor ik moet werken kolf ik het restantje erbij. (gaat meestal maar om 50cc ofzo)
Ik heb mijn chef vandaag even de wettekst doorgemaild over het voedingsrecht in Nederland. Omdat Saskia nog niet echt geweldig uit de fles drinkt wil ik wat eerder weg van mijn werk zodat ze dan bij mij kan drinken. Ik ben op m'n werk ongeveer een uur kwijt aan kolven (2x) en ik ga zo'n half uur a drie kwartier eerder weg 's middags. (ik heb recht op 2 uur voedingstijd). Nou wil ik ook weer niet het onderste uit de kan halen.. Maar mijn chef had hier dus nog nooit van gehoord, die leefde in de veronderstelling dat het kolven tijdens werktijd een gunst was (net zoals roken onder werktijd). En ook uitgelegd dat als ik niet eerder weg zou gaan, dat ik dan op drie keer kolven per dag uitkom en dat dat dus per saldo niet zoveel uit zou maken.
En ik moet me dan af en toe wel even over het 'koe-gevoel' heenzetten hoor. Zit je in je kamertje met je kolf..
Maar ja, krantje erbij, koppie thee erbij, foto's van Saskia erbij..
Gelukkig neemt Saskia op een werkdag toch wat ze nodig heeft en heeft ze niet de behoefte om schade in te halen bij mij. Alleen komt ze na een werkdag ipv 6 uur 's morgens dan meestal om 4 uur. (dus toch iets in te halen)
Maar ik ben echt blij dat 't zo loopt nu.
Lewis, ben ik idd ook wel benieuwd naar.
![]()
Hoe gaat 't met Joshua en z'n haat-liefde verhouding met de fles?
Klein_spookje zie ik af en toe wel op 't bv-forum voorbij fietsen
![]()
Volgens mij ging 't wel weer redelijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.