quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:37 schreef Luchtbel het volgende:
Tan, wat bemoedigend![]()
Maar ik weet ook wel dat het aan de onzekerheid ligt, je kan er alleen zo weinig aan doen!
Halloquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:03 schreef Tan het volgende:
[..]helemaal niets, en het erge is.... het blijft!
Een paar tips:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:51 schreef LadyS het volgende:
Amber "verdrinkt" af en toe in de bv zoals Peter het zo mooi weet te omschrijven Als het lang duurt voordat ze komt staat de borst die aan de beurt is op knappenVervolgens loopt de bv er zo uit (lees: spuit) (ook als ze gewoon op tijd komt, kan ze de stroom niet aan
)
Is hier iets aan te doen? of is dit normaal?
Och valt meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hallohet wordt er niet bemoedigender op zo
Het gaat echt alleen maar om even de druk ervan af te halen, niet echt gaan kolven...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:08 schreef LadyS het volgende:
tnx allen
poemojn, zo een beetje alle "symptomen" zijn hier van toepassing.. dus ik ga zeker proberen haar in een andere houding te voeden..
Met dat kolven: maakt het niet uit voor de melkproductie? niet dat ik dan nóg meer aan ga maken? (ook al kolf je een klein beetje)
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
LadyS, dat gaat zich vanzelf aanpassen. Ik heb ook echt weken met lekkende borsten rondgelopen. En mijn bed was echt elke nacht een zwembadje, ik heb er toen heel wat handdoeken heen gejast![]()
Let maar op, pappie heeft de tijd van zijn leven als hij straks een paar uurtjes alleen is met Isa. Het mannetje heeft zo enorm genoten van Léon toen ik een tijdje terug voor het eerst alleen weg was. (toevallig ook naar de kapper)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik voed in principe ook op verzoek. Soms probeer ik wel een beetje te schuiven met een voeding als het me zo uitkomt, maar da's niet eens dagelijks. Deze week gaan we beginnen met flesje gekolfde melk, zodat ik binnenkort even naar de kapper kan (knippen en verven) zonder in de stress te zitten. En pappie vind het nu al leuk dat hij ook eens kan voeden.
Sjeen ziet het vandaag wel weer zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |