Thanx Klow, ik zal t in overweging nemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag wel met mij mee hoor meissie
Je bedoelt.. dat je er nog over na moet denken?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Thanx Klow, ik zal t in overweging nemen.
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het topic loopt niet echt hard en ik ben hard bezig met mijn studie. Ook het lijst je van aanwezigen wil niet echt vlotten. Redenen om mijn aanwezigheid ter discussie te stellen. Kan iemand in blauw mij op een misschien lijstje zetten?
Bah!quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het topic loopt niet echt hard en ik ben hard bezig met mijn studie. Ook het lijst je van aanwezigen wil niet echt vlotten. Redenen om mijn aanwezigheid ter discussie te stellen. Kan iemand in blauw mij op een misschien lijstje zetten?
Als je verstand hebt van database / helpdeskmanagement en relationele databases in combinatie met 2 computertalen (VB.NET en Managed C++) mag je me best komen helpen zodat ik eerder klaar ben.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:57 schreef Dagonet het volgende:
Nee.
Je komt gewoon
Nou ja zeg, ik ben harstikke mooi, aantrekkelijk en bovendien nog sociaal. En niet eens extreem-rechts, zelf voor jouw begrippen niet!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:02 schreef du_ke het volgende:al die enge Pollers hoef ik niet te ontmoeten
.
http://fotoboek.fok.nl/fluminaquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:32 schreef Flumina het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik ben harstikke mooi, aantrekkelijk en bovendien nog sociaal. En niet eens extreem-rechts, zelf voor jouw begrippen niet!
Vandaar ook mijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die dut t niet!
Bronquote:Goed plan, kunnen pol gasten meteen zien dat ONZ niet alleen maar bestaat uit randdebielen met het iq van een dode naaktslak
Nouja! dat denken ze toch niet echt he? Wat een bekrompen lui daar De meeste onzinners zijn eigenlijk wel randdebielen hoor, opzich dan...
Ik ben die dag ook in A'dam, met mijn vriendin. (ook van fok!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:34 schreef Knut het volgende:
Ow.
Amsterdam natuurlijk
Zelfde pub als bij de ONZ meet
JAAAAAAAAAAAAa leuk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben die dag ook in A'dam, met mijn vriendin. (ook van fok!) Dus misschien zie ik jullie nog wel. Ik zal vast wel de pub(s) laten zien waar ik normaal kom, dus...
Ik wil je wel even ophalenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wie kan een arme POLler om 19.00 de wijzen van het Amsterdam CS naar de meet-plek?
*slechts een paar keer in Amsterdam geweest is.
Als je dat zou willen graag. Ik heb nogal slechte ervaringen en pijnlijke herinneringen met de weg vinden in grote steden en dergelijke.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil je wel even ophalen
Hallo het is een meet. In een kroeg. Wat denk jezelfquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
Is er bier? Veel bier?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef Silmarwen het volgende:
Amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |