OE spank me hunny!quote:Op maandag 17 mei 2004 00:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik nou kom kan ik jullie allebei in mekaar slaan
Fruitige jongedame.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bruut
Ik stel voor dat jullie dat in een modderbak gaan doen!quote:Op maandag 17 mei 2004 00:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als ze nou komt kunnen we het ordinair even uitvechten
Helaas Dora.. ik moet je teleurstellenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had het over leuke mannen.
Jij voldoet hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helaas Dora.. ik moet je teleurstellen
Ik zal echter niet aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij voldoet hoor.
Jawel joh, reizen we gezellig samen op.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Helaas Dora.. ik moet je teleurstellen
Het lijkt wel of sommige mensen het niet willen snappen.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
![]()
Ik kon DrW's wekker niet instellen en dus hadden we ons verslapenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:33 schreef Dagonet het volgende:
Wolffensten, Finder:
Jullie zorgen maar dat je allebei komt!
En niet verslapen!
En hiermee is mijn aanwezigheid op de übermeet ook op de tocht gezet. Aangezien ik kan lang en breed in het ziekenhuis ligquote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kon DrW's wekker niet instellen en dus hadden we ons verslapenMaar als de meet niet voor mijn nieuwe oor-operaties zijn is er best een zeer grote kans dat ik er ben.
Estel, Estel!quote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kon DrW's wekker niet instellen en dus hadden we ons verslapenMaar als de meet niet voor mijn nieuwe oor-operaties zijn is er best een zeer grote kans dat ik er ben.
Zo beter?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar, iemand in het blauw, kan diegene Finder_elf_towns even achter mijn naam zetten.
Nee hoor Dago is onzinner en stranger ookquote:Op maandag 17 mei 2004 08:20 schreef RichardQuest het volgende:
Maar het komt er dus eigenlijk op neer dat het POL + Knut is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |