Inderdaad, die had ik echt niet terug gehoeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:42 schreef Reddiablo het volgende:
Faerber heeft een week geleden, THANK GOD, getekend bij Kranenburg
Boschker komt van de bank van Ajax, het lijkt me niet dat Boschker op de bank wil zitten bij ADOquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:44 schreef err het volgende:
Volgens mij zochten ze een "ervaren 2e keeper" wat dus Boschker zou woren en blijft de Vries gewoon de 1ste. Lijkt me logisch, hij heeft zich behoorlijk bewezen.
Vast wel maar ik denk dat als je realistisch bent, die niet veel hoger zal liggen, ik zelf hoop ergens rond plek 12.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat Ado volgend seizoen de lat hoger leggen qua positie?
wordt nog spannend of Boschker wel naar jullie komtquote:FC Twente doet Boschker aanbieding
Sander Boschker keert mogelijk terug naar FC Twente. De club uit Enschede heeft de doelman een 3-jarig contract aangeboden. Boschker staat open voor een vertrek bij Ajax. Ook De Graafschap en Den Haag zouden interesse hebben.
De doelman werd in 2003 overgenomen van FC Twente. Boschker stond jaren bij de Tukkers onder de lat en wilde het wel eens hogerop proberen. Bij Ajax speelde hij nooit in het eerste, wel zat hij af en toe op de bank. Lobont of Stekelenburg kregen altijd de voorkeur.
Als Boschker bij Ajax vertrekt wordt Heerenveen-doelman Hans Vonk zeer waarschijnlijk de derde doelman van Ajax.
True! Maar Ado kan volgend jaar echt wel gaan voor een veilige plek meer bovenaan in het 2e rijtje, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Vast wel maar ik denk dat als je realistisch bent, die niet veel hoger zal liggen, ik zelf hoop ergens rond plek 12.
Den Haag heeft absoluut nog niet de middelen, stadion, sponsoren, selectie, om een grote stap voorwaarts te maken.
Even een beetje nostalgie, altijd leukquote:FC DEN HAAG VAN LAATSTE PLAATS AF
KARAKTERISTIEK:
OPSTELLING FC DEN HAAG : Max de Jong, Marco Meijer, Barry de Vreede, Dick Heesen, Wilbert Goossens, Oscar Laguna Burgos, John de Jong, Winston Faerber, Michel van Deene (Edwin Grunholz), Gavin Price, Maurice Steyn
SCHEIDSRECHTER : Helmstrijd
GEEL : Meijer, Steyn (Den Haag)
ROOD : Derix (2x geel,69, Top Oss)
TOESCHOUWERS : 1.285
DOELPUNTEN : 1-0 Grunholz (84')
DATUM : 27-MAART-1996
Het zou iig goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Den Haag weer een rol van betekenis zou gaan spelen. Als ze niks overhaast doen en met een goed stappenprogramma werken, zitten ze binnen een aantal jaar standaard in het linkerrijtjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
True! Maar Ado kan volgend jaar echt wel gaan voor een veilige plek meer bovenaan in het 2e rijtje, toch?
Yepz we gaan door tot we weer terug in de top zitten :pquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het zou iig goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Den Haag weer een rol van betekenis zou gaan spelen. Als ze niks overhaast doen en met een goed stappenprogramma werken, zitten ze binnen een aantal jaar standaard in het linkerrijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |