Alsof we het geld ervoor hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Thetallguy het volgende:
Ronny van Es op proef
gelijk maar met Evandro de hele Rio Ave voorhoede overnemen dan
Niks dacht ik... hij is transfervrij dit jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:35 schreef Chen het volgende:
ja want hoeveel vangt ADO eigelijk op voor Castelen met dat geld kan je natuurlijk ook wel weer een aardige speler kopen..
Preciesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Reddiablo het volgende:
niks, en daarom hebben er nu ook flink hekel aan die Castelen. Een dag voor de transfer alles ontkennen en zeggen dat je waarschijnlijk gewoon bij ADO blijft en bijtekent, en een dag later ineens transfervrij naar Feyenoord.... wees dan eerlijk, pisventje.
Maar goed...
Ronnie van Es op proef, halen die jongen.... gewoon een degelijke reserve spits. Er wordt wel gestrooid met allerlei grote namen die allemaal niet komen, maar haal ook maar wat extra spelers, anders eindig je met helemaal niets.
Ik vind het oude mooier...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:14 schreef Thetallguy het volgende:
Hier ook maar even het nieuwe logo
[afbeelding]
Ik vind hem mooi, op naar de 12/13e plaats volgend seizoen
De één zegt Nurse, de ander Murse. Beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef Thetallguy het volgende:
en het is toch Nurse?
quote:'Boschker rond met ADO; Bechan blijft bij Ajax'
Volgens De Telegraaf is Sander Boschker een vergevorderd stadium met ADO Den Haag. De derde sluitpost van Ajax zou volgens de kant al aan hebben gegeven definitief te vertrekken en niet de concurrentiestrijd aan te gaan.
Dezelde krant meldt vandaag nog een bericht over de Amsterdamse club. Kiran Bechan, dit seizoen huurling bij Sparta, vertrekt niet naar RKC of ADO Den Haag. Voor beide clubs was de transfersom van de aanvaller te hoog.
Zonde, want vind hem geen onverdienstelijke keeper.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
En dan Dorus er weer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |