whaha en jij vind die schoen wel mooi? dan heb jij dus geen smaakquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:18 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Mee eens! Wat een oogbalkrenkende lelijkheid in dit topiek!
Dat impliceert hij niet, en over smaak valt wel degelijk te twisten!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef St33n het volgende:
[..]
whaha en jij vind die schoen wel mooi? dan heb jij dus geen smaak
I'm sorry, Masterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat impliceert hij niet, en over smaak valt wel degelijk te twisten!
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figurenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:19 schreef gfo het volgende:
Ik ga morgen deze:
[afbeelding]
of deze halen
[afbeelding]
altoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figuren
zó horen all stars te zijn![]()
lekker vertrapt en kappot
Nieuw die horen zoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Tweedehands?.
Whahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gatver, ik vind all stars mooi, maar deze niet, meer voor die trance figuren
[afbeelding]
zó horen all stars te zijn![]()
lekker vertrapt en kappot
Tja klote is dat hè, schoenen zoeken. Ik loop ook altijd veel te lang rond te kijken en te twijfelen... Kleren kopen is een stuk makkelijker, heb ik eigenlijk altijd zo gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan maar geen leuke vinden...
Ik herken het maar al te goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tja klote is dat hè, schoenen zoeken. Ik loop ook altijd veel te lang rond te kijken en te twijfelen... Kleren kopen is een stuk makkelijker, heb ik eigenlijk altijd zo gedaan.
't Eigenlijk ook wel logisch. Schoenen zijn (bij mij tenminste...) altijd vrij duur, je loopt er altijd mee en ze gaan lang mee. Da's vaak bij kleren wel anders.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:29 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik herken het maar al te goed!
Hmmm.. zonde.. de normale bootschoen van Van Bommel is een stuk mooier... en blauwe brogues?quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef Fisherman het volgende:
In de zomer draag ik meestal bootschoenen, maar ook weleens andere.
Van links naar rechts:
Van bommel bootschoenen, niet de standaard, maar die met katrolletjes
Van Bommel met rechte neus zwart
Van lier broques broques marine blauw (zouden ze moeten zijn, maar ik vind ze bijna zwart lijken)
Van lier zwart met rechte neus
[afbeelding]
Jij snapt het in casu brogues! (wat een opluchting!)quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Hmmm.. zonde.. de normale bootschoen van Van Bommel is een stuk mooier... en blauwe brogues?.
Brogues zijn bruin, niets meer, niets minder..
Heb je zoveel moois, maar doe je niet aan schoenspanners!??quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef Fisherman het volgende:
In de zomer draag ik meestal bootschoenen, maar ook weleens andere.
Van links naar rechts:
Van bommel bootschoenen, niet de standaard, maar die met katrolletjes
Van Bommel met rechte neus zwart
Van lier broques broques marine blauw (zouden ze moeten zijn, maar ik vind ze bijna zwart lijken)
Van lier zwart met rechte neus
[afbeelding]
Spanners zijn cruciaal om je schoenen in vorm te houden en de plooien eruit te krijgen. Uiteraard gebruik ik een schoenlepel, of mijn zakdoek als er geen voorhanden is, om mijn schoenen aan te doen, lijkt me nogal elementair.......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:16 schreef Fisherman het volgende:
Schoenspanners? Waar zijn die dingen eigenlijk goed voor? Je gebruikt zeker ook een schoenlepel om in je schoenen te komen?
Die zolen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
En iedereen vind ze afschuwelijk![]()
![]()
Maar ze zitten lekker en ik vind ze echt super gaaf.![]()
is dit serieus bedoelt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:29 schreef bloempjuh het volgende:
Schoenen van nepleer, precies wat ik zocht!
[afbeelding]
principes wrschquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
is dit serieus bedoelt?![]()
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:48 schreef Ils het volgende:
[..]
principes wrsch( of heb ik het nu mis)
hier ook 2 paar dr martens..ik heb ze nu bijna 3 jaar en ben niet van plan nieuwe te kopen eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed af
Mijn god, zo'n kalfbeest moet blij zijn met de posthume zorg die ik aan hem besteed: poesten, wrijven, olien, schoenspanners erin, weer poetsen etc. Het moet toch de ultieme eer voor een koe zijn: aan de voeten Solitarii eindigen!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al twee paar dooie koeien in de kast -zonde om weg te gooien- en heb mezelf serieus voorgenomen geen leren schoenen meer te kopen. Gaat me aardig goed af
die zijn ook leukiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
![]()
En iedereen vind ze afschuwelijk![]()
![]()
Maar ze zitten lekker en ik vind ze echt super gaaf.![]()
ooohhooh wist je wel dat puma's door kleine arme kindertjes worden gemaakt?!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:06 schreef Martijn85 het volgende:
Denk dat dat deze gaan worden
[afbeelding]
die zijn idd mooi, kan ze voor 40 pond kopen van iemand op ebay waar ik vaker schoenen hebt gekocht. Alleen heb ik al twee paar schoenen gekocht voor de zomer. dus niet echt het geld over om nog een paar te kopenquote:Op zondag 6 juni 2004 09:52 schreef trance40 het volgende:
Heb deze al anderhalve maand.
[afbeelding]
Had ze voor 104 euroen niet voor 110 zoals iemand eerder in die topic ze gekocht had
Maar wel achterlijk duur!! maar kon niets anders vinden en moest nieuwe schoenen hebben.
Dat betwijfel ik, of dat een eer is. Daarom bespaar ik die koe in kwestie de ellende en laat haar leven.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:02 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Mijn god, zo'n kalfbeest moet blij zijn met de posthume zorg die ik aan hem besteed: poesten, wrijven, olien, schoenspanners erin, weer poetsen etc. Het moet toch de ultieme eer voor een koe zijn: aan de voeten Solitarii eindigen!
Tuurlijk, ieder zijn ding..........quote:Op zondag 6 juni 2004 10:49 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Lamenou, ik vind het gewoon geen prettig idee om met dood beest aan mijn voeten te lopen. Mijn kistjes (werkschoenen) zijn gewoon noodzaak. Koop geen nieuwe als ze kapot gaan.
die schoenen hebben toch smalle zolen?quote:Op zondag 6 juni 2004 09:52 schreef trance40 het volgende:
Heb deze al anderhalve maand.
[afbeelding]
Had ze voor 104 euroen niet voor 110 zoals iemand eerder in die topic ze gekocht had
Maar wel achterlijk duur!! maar kon niets anders vinden en moest nieuwe schoenen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |