Ehm, aftersunquote:Op zondag 16 mei 2004 19:45 schreef ikookhier het volgende:
Moet ik nou weer in me zelf gaan zitten lullen.De zon dat is die bal aan de lucht die licht geeft. kom op mensen. Verbranden wij niet of zo? Ik ben momenteel goed rood, Helaas geen foto's anders had ik je daar mee geconfronteerd.......... Nu wat gebruiken wij bij verbranding ?
Hoezo is "pigmentkorrels" offtopic?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef schatje het volgende:
edit: wat reacties verwijderd omdat ze offtopic waren.
Dus ontopic gaarne.
Ja, het aanvinken van die vakjes gaat zo gemakkelijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoezo is "pigmentkorrels" offtopic?
ik gok in de richting van pigment-bevorderende-vitamines, maar ik vraag me af of ik dat nog wel mag zeggen, want m'n vorige post was volgens 'schatje' al off-topic (???!!)...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:21 schreef raampje het volgende:
Sinds wanneer word je bruiner van Aftersun?
Pigment-bevorderende-vitamines?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:53 schreef chip_h het volgende:
ik gok in de richting van pigment-bevorderende-vitamines, maar ik vraag me af of ik dat nog wel mag zeggen, want m'n vorige post was volgens 'schatje' al off-topic (???!!)...
Ik gebruik zwitsal alleen al voor de lekkere geur.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:19 schreef Stuart het volgende:
[afbeelding]
quote:i-spy24 - donderdag 27 mei 2004 @ 19:48
Ja...volgens een Japans onderzoek is dit het beste middel tegen verbranden ipv al die zalfjes met hun xxx-factor.
1 nadeel echter: Het stinkt ontzettend en daardoor niet echt lekker voor een mensenhuid om te dragen.
Welk middel dus volgens onderzoekers uit Japan, Buwennie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:46 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic.. een leuke tip:
[..]
Moet je ispy vragen.. die had het gepost, ik verplaats alleenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Welk middel dus volgens onderzoekers uit Japan, Buwennie?
Bij de Wibra voor 2,99quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:24 schreef miki het volgende:
[afbeelding]
Yep klopt, was vorig jaar ook zo goedkoop bij de Wibra. Ambre Solaire heeft namelijk de verpakking vernieuwd (dus ander dopje oid) en daarom worden alle flessen met de oude verpakking goedkoop aangeboden. Maarja, zelfde spul, dus primaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Wibra voor 2,99.
Het zal vast een oude partij zijn.
quote:DusDat - woensdag 23 juni 2004 @ 16:40
De zomer die maandag officiel is begonnen, en vandaag ons maar gelijk op een zomerstorm heeft getrakteerd is het natuurlijk wel de bedoeling om beschermd van de zon te genieten.
Wat smeer jij op je? Waarom een melk / creme? Welk merk? Aftersun? Tell Me Your Sun Rituals!
Zelf:
FACE Lancaster- Vitalizing Anti-Ageing Cream SPF 15
BODY Lancaster- Oil-Free Sun Spray SPF 15
A.SUN F Lancaster- Tan Maximizer Soothing Moisturizer
A.SUN B Lancaster- Intense Moisturizer
Hele mond vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |