Hulde.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:29 schreef michieltje001 het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin moet van mij
groetjes,
michiel
Muhahahaha, ja, iddquote:Op zondag 16 mei 2004 16:59 schreef Idril-2 het volgende:
van mij had je trouwens allang een ram voor je kop gehad
Je vriendin MOET?!quote:Op zondag 16 mei 2004 16:29 schreef michieltje001 het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin moet van mij altijd een panty aan, omdat ik dat sexy vind staan. Ze klaagt altijd dat ze niet lekker zitten, en dat haar benen niet bruin worden, zeker nu het weer warmer begint te worden. Ik vind dat ze een beetje kleinzerig doet. Zijn er meiden die even willen zeggen dat een panty dragen leuk en sexy is, en dat ze zich niet zo aan moet stellen?
groetjes,
michiel
tuurlijk, maar bijna iedereen hapt tochquote:Op zondag 16 mei 2004 17:13 schreef QOnline het volgende:
Volgens mij is het gewoon een kloon van een user die ff wil kloten
En niet een beetje. Maar goed, t is dan ook bijna etenstijd...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
tuurlijk, maar bijna iedereen hapt toch
Nog zo een die zo klaagt..... jullie moeten je niet zo aanstellen...... een mooie meid hoort in een panty..... en bovendien vind ik witte benen ook mooier.....quote:Op zondag 16 mei 2004 16:44 schreef glossy het volgende:
weet je wel hoe irrie die dingen zitten?
je zweet je rot er in en het jeukt aan ale kanten die ellendige dingen.
enne ze moet niks of heeft zei geen eigen mening.
jij hoeft die dingen niet aan te trekken,ik gelukkig ook niet want ik draag die ellendige dingen niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:20 schreef michieltje001 het volgende:
[..]
Nog zo een die zo klaagt..... jullie moeten je niet zo aanstellen...... een mooie meid hoort in een panty..... en bovendien vind ik witte benen ook mooier.....
Kijk nu wordt dit een goed topic!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Whehehe, tof
Met harde handSla je haar ook wel 's?
Vast wel, en 2x per week een sessie waarbij anderen ook mee mogen doenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Whehehe, tof
Met harde handSla je haar ook wel 's?
*data noteert*quote:Op zondag 16 mei 2004 17:42 schreef QOnline het volgende:
[..]
Vast wel, en 2x per week een sessie waarbij anderen ook mee mogen doen
Je hebt enige inside information lees ikquote:Op zondag 16 mei 2004 17:42 schreef QOnline het volgende:
[..]
Vast wel, en 2x per week een sessie waarbij anderen ook mee mogen doen
Jij bent de meest ongenuanceerde psycholoog die ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:15 schreef dafjedaf het volgende:
Zou jij iedere dag een panty dragen als het van haar moest?
"Mijn vriendin moet iedere dag een panty aan, wa wa wa", jij stelt je aan, niet je vriendin, huillie.
Beste kerel, we leven niet in de middeleeuwen en als girl geen panty aan wilt heb jij dat tequote:Op zondag 16 mei 2004 16:29 schreef michieltje001 het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin moet van mij altijd een panty aan
Nuances zijn gewoon totally overratedquote:Op zondag 16 mei 2004 19:18 schreef Echo99 het volgende:
Jij bent de meest ongenuanceerde psycholoog die ik ooit heb gehoord.![]()
jouw vriendin, 'jou moet verlaten' klopt wel.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:32 schreef GewoneMan het volgende:
jou vriendin MOET ????? ze is niet je eigendom hoor, ik denk dat jou vriendin jou "moet" verlaten
Ook in jou expertise?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nuances zijn gewoon totally overrated![]()
Achja en je moet toch wat op zondag hequote:Op zondag 16 mei 2004 17:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En niet een beetje. Maar goed, t is dan ook bijna etenstijd...
Hoest met je hoofd?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Achja en je moet toch wat op zondag he
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:18 schreef Virus.NL het volgende:
nee, zijn IQ![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:43 schreef xxshirleyxx het volgende:
panty's zijn voor als het wat kouder is en met dit weer zit een panty ZEKER NIET LEKKER het gaat zweten en jeuken laat je vriendin lekker bruine benen krijgen ziet er veel mooier en sexyer uit lijkt mij
doet auquote:Op zondag 16 mei 2004 19:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hoest met je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |