Het doel van de meeting is nou niet om er meteen een zware bijeenkomst van te maken, maar meer om de leuke verstandhouding op dit forum eens naar een gezellige middag en/of avond te vertalen. En dan zien we vanzelf wel of er 'live' nog behoefte is aan een pittige discussie. .
Het waar en wanneer, ja zelfs het hoe staat voor ons nog niet vast. Utrecht leek ons in eerste instantie een goede locatie.
Wie heeft er nog meer zin om te komen? .
En in een poging dit een professioneel meetingtopic te maken, hier een lijstje. Van een heleboel wist ik niet of ik ze nou bij 'zeker' of 'misschien' moest zetten, dus als het niet klopt, nou ja, dan horen we het wel he
ZEKER:
Koekepan
zodiakk
Schorpioen
Xenia
Alcyone
Risk one
paladin
Intel-lekt
Ringo
MISSCHIEN:
PingPong
RaisinGirl
Puntloos
Spohr
Spauw
Meneer_Aart
Mogelijke data zijn:
24-8
25-8
31-8
1-9
De voorkeur gaat uit naar de 31e
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 15-08-2001 15:01]
quote:Ik kom alleen als een van jullie bereid is tot diepgaande, intrinsieke en bovenal filosofisch verantwoorde anale sex
Op dinsdag 07 augustus 2001 22:50 schreef zodiakk het volgende:
ik natuurlijk. En voor degene die geen zin hebben om onwijs lang te reizen, ik heb plaats voor 5 mensen bij mij thuis. ik kan dit oprekken tot 10 mensen.
quote:Dat vind ik wel iets voor Koekepan
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:04 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Ik kom alleen als een van jullie bereid is tot diepgaande, intrinsieke en bovenal filosofisch verantwoorde anale sex
quote:ik heb nog wel een gat in de muur voor je.
Ik kom alleen als een van jullie bereid is tot diepgaande, intrinsieke en bovenal filosofisch verantwoorde anale sex
quote:Geen probleem, als jij voor de hulpstukken zorgt. Je komt dus?
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:04 schreef Vintersorg het volgende:
quote:Nee, ik heb een sociale fobie: paniekaanvallen enzo weet je; waarom denk je anders dat ik me tijd verdoe op een fokforum?
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:12 schreef Koekepan het volgende:[..]
Geen probleem, als jij voor de hulpstukken zorgt. Je komt dus?
quote:Ik.
Op dinsdag 07 augustus 2001 22:48 schreef Koekepan het volgende:
Wie heeft er nog meer zin om te komen?.
quote:Mwah, een van je andere fobieen of stoornissen dacht ik. Maar oke, jammer dan!
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:17 schreef Vintersorg het volgende:
Nee, ik heb een sociale fobie: paniekaanvallen enzo weet je; waarom denk je anders dat ik me tijd verdoe op een fokforum?
quote:Daar moet ik nog even over nadenken, maar verder lijkt het mij wel wat. Als we maar niet gaan barbequen..
quote:niks nadenken. Gewoon komen en nee we gaan vooralsnog niet barbecuen.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:23 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Daar moet ik nog even over nadenken, maar verder lijkt het mij wel wat. Als we maar niet gaan barbequen..
maar lijkt me een leuk idee! Inderdaad, ik ben erg slecht in 'spontaan filosofisch' te doen, maar op zich.. why not!
Steengrillen maar?
quote:Ja.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:18 schreef PingPong het volgende:
Mag je ook komen als je kort van stof bent?
quote:Als je maar spontaan doet.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:33 schreef puntloos het volgende:
maar lijkt me een leuk idee! Inderdaad, ik ben erg slecht in 'spontaan filosofisch' te doen, maar op zich.. why not!
quote:Nou, mijn 'ja' binnen 30 seconden nadat Zodiakk me op IRC op het topic gewezen had, vind ik toch op zich al best spontaan.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:34 schreef Koekepan het volgende:[..]
Als je maar spontaan doet.
.
Overigens, overnachtingsplekken enzo: ik heb in utrecht wel vrienden waar ik (en zo nodig waarschijnlijk nog wel iemand) kan crashen. (mocht plek een probleem zijn)
quote:Normaal reageer ik niet op dit soort dingen maar ik moet gewoon even
GRIEKSE FILOSOFEN ANYONE? roepen.
Dank u.
quote:Mag ik je dan wel vragen wie de auteur is van je signature?
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:39 schreef puntloos het volgende:[..]
Normaal reageer ik niet op dit soort dingen maar ik moet gewoon even
GRIEKSE FILOSOFEN ANYONE? roepen.
Dank u.
quote:Ja, mijn signature is een van mijn eigen hersenspinsels. Voorzover ik weet heeft niemand anders het ook bedacht, maar goed, big world out there. Komt het je bekend voor? En damn, je hebt gelijk. Truly.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:50 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Mag ik je dan wel vragen wie de auteur is van je signature?
( Sorry voor het off-topic genuil van me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |