Ja als je het enorm laat uitdunnen wel, maar dat is juist de grap van lang haar. Het groeit!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:40 schreef milagro het volgende:
Heren, boys, het gros vd mannekes die ik hier voorbij zie komen, heeft nu niet echt het haar voor lange lokken, met alle respect, te dun, te piekerig, te slap, te weinig.
Lang haar is ook betrekkelijk. Als je voorgaande topics een beetje gevolgd hebt is het voor de meesten niet de bedoeling om het écht lang te laten groeien. Half lang is voor de meesten het streefdoelquote:Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef milagro het volgende:
Whatever, het ziet er niet uit iig, vooral niet als er nog een lading gel in gaat.
We kunnen niet allemaal het haar van bijvoorbeeld mister Fok!Re
hebben, helaas.
Laat het lekker kort tot hooguit half lang is mijn advies, maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben ik
en voor sommigen is dat al te lang, de korte koppies maken jullie echt veel leuker c.q lekkerder, belief yu miequote:Op zondag 16 mei 2004 16:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Lang haar is ook betrekkelijk. Als je voorgaande topics een beetje gevolgd hebt is het voor de meeste na niet de bedoeling om het écht lang te laten groeien. Half lang is voor de meesten het streefdoel
milagro gaat nu effe op balkon zittenquote:Op zondag 16 mei 2004 16:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je mag namen noemen hoor milaGRo, ben wel benieuwd...
die foto is joran-joran iddquote:Op zondag 16 mei 2004 16:58 schreef Lucske het volgende:
supermuffin = joran-joran?
goed gedaan die openingspost Lacostequote:Op zondag 16 mei 2004 15:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om hier maar weer verder te gaan na al 5 succesvolle delen met alles over langer haar.
Deel 5
Styling langer haar
Haar wassen
De vorderingen tot zover:
Lucske
[afbeelding]
r00d
[afbeelding]
DarcMarc
[afbeelding]
SaferSephy
[afbeelding]
super-muffin
[afbeelding]
205_Lacoste
[afbeelding]
whahah en hij heeft een moeder die meer tijd aan fok! doorbrengt dan ergens anders...quote:Op zondag 16 mei 2004 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, die heeft dik en veel haar, net als mams
én een kritische moeder die kan knippen en waar hij nog naar luistert ook, wat dit betreft dan
yeah rightquote:Op zondag 16 mei 2004 19:26 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
whahah en hij heeft een moeder die meer tijd aan fok! doorbrengt dan ergens anders...
True, maar voor het nekhaar (en de rest van achter) kan het handig zijn als het niet te veel omkrult.. je haar is dan trouwens ook gelijk een stuk langerquote:Op zondag 16 mei 2004 20:03 schreef El_Catalan het volgende:
Krullen/Slag heb je echt wel nodig voor dat kapsel
Heb niks met dat hele stijle haar,soms staat het goed bij mensen maar bij andere hangt er dan zo'n gordijntje voor hun hoofd
vindt je?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:09 schreef milagro het volgende:
Benicio del Toro is ook een goed voorbeeld van iemand met goed en lekker haar
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:11 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
vind (ZONDER T) je?
[afbeelding]
![]()
Dat is dan toch ook slechts een mening en een kwestie van smaak?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef milagro het volgende:
Maar ik zie hier en elders teveel heren die er gewoon verstandiger aan zouden doen het haar kort(er) te houden
Te dun, te weinig, te steil.
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Kurt Cobain is een goed voorbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, da's een feit, gestaafd door foto'squote:Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook slechts een mening en een kwestie van smaak?
eeeh, je hebt nogal wat kritiek.... laat ons nou gewoon, dat is dus ook typisch zoiets met langer haar willen, het gaat er tenslotte om wat je zelf wil en mooi vind, en wat een ander vind is bijzaak, ik vind trouwens de meeste lui die hier zo dapper zijn om een foto te posten juist zeker wel geschikt haar hebben voor langer haar, en wat mij betreft zouden juist een hoop meiden van het korte haar af moeten stappen, allemaal maar meningen natuurlijk, maar het is voor mij juist leuk om te zien dat niet iedereen met die standaard korte frisse koppies wil lopen maar ook ns wat anders probeert, al eenheidsworst en meelopers genoeg in Nederland.....quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yep, dat vind ik
Dik, veel, gezond.
En over het model valt te twisten, dat blijft natuurlijk.
Maar ik zie hier en elders teveel heren die er gewoon verstandiger aan zouden doen het haar kort(er) te houden
Te dun, te weinig, te steil.
Geldt ook voor veel meiden, maar dat is een ander topic
maar dat hoeft niet iedereen te vindenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:55 schreef milagro het volgende:
De meesten zijn lekkerder met kort haar,
Ach het doet er geen reet toe wat ik vind natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn dat m'n haar daar te 'plat' zit. Het is niet eens de gel die daarvoor zorgt maar ik kwam net onder de douche vandaanZal binnenkort eens een plaatje posten van hoe het nu is.
Als je als je douchet na het slapen dan is je haar prima in model te brengen toch? Ik laat m'n haar vaak opdrogen nadat ik het gekamd hebt. Daarna slechts een mini beetje gel nodig.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef HolyPanther het volgende:
bah ik moe bijna altijd gel gebruiken omdat ik na een minder relaxte slaap zelfs mijn lange haar rechtop krijg maar niet meer plat :-(
als mijn haar het toelaat laat ik het lekker los zitten.
Dat ziet er wel veelbelovend uit, Lacostequote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn dat m'n haar daar te 'plat' zit. Het is niet eens de gel die daarvoor zorgt maar ik kwam net onder de douche vandaanZal binnenkort eens een plaatje posten van hoe het nu is.
[edit]
Het is ook alweer bijna 2 maanden geleden op een studentikoos 'verkleed' feestje. Tattoo is dus overduidelijk nep, en voor de kenners herkenbaar uit Boondock Saints
[afbeelding]
En dat met m'n dunne haarquote:Op zondag 16 mei 2004 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat ziet er wel veelbelovend uit, Lacoste
Je klinkt echt als een moederquote:Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
Maar veel langer moet het niet worden, dat begrijp je natuurlijk wel, hè
Is ook niet de bedoeling mamaquote:Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
Maar veel langer moet het niet worden, dat begrijp je natuurlijk wel, hè
Maar dan zonder dat sjaaltje svpquote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling mama![]()
Ik heb er met het sporten, en dan vooral bij het hardlopen, al genoeg last van met deze lengte. Onderstaand plaatje maar dan misschien nog iets korter is het uiteindelijke 'doel'. Aan die lengte zit ik eigenlijk al een tijdje dus kan nu (als de stufi er niet doorheen is) gewoon naar de kapper voor een onderhoudsbeurt. Uiteraard met het plaatje mee om geen misverstanden te krijgen!
[afbeelding]
Het sjaaltje past helemaal bij de film waaruit deze foto is. Maar dat terzijde. Ik zou het ook niet zo snel doen denk ik, maar bij sommigen kan het best leuk staan.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Binnenkort ga ik even zo'n heel dun haarbandje proberen denk ik. Volgens mij kan je die dingen (wat lijkt op een opgerold kousjel of iig dat soort materuaal) gewoon bij een sportwinkel kopen. En een pet loopt inderdaad voor geen meter nee.
Dat sjaaltje is even wennen maar voor deze foto vind ik het niet eens zo erg. Zelf zou ik het niet zo heel snel dragen, wie weet komt dat nog wel ooit.
Gek hè, met 2 kids, de oudste 15 én beide jongensquote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een moeder![]()
Deze is okay iddquote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling mama![]()
Ik heb er met het sporten, en dan vooral bij het hardlopen, al genoeg last van met deze lengte. Onderstaand plaatje maar dan misschien nog iets korter is het uiteindelijke 'doel'. Aan die lengte zit ik eigenlijk al een tijdje dus kan nu (als de stufi er niet doorheen is) gewoon naar de kapper voor een onderhoudsbeurt. Uiteraard met het plaatje mee om geen misverstanden te krijgen!
[afbeelding]
Aaron heet ie en hij lijkt ook best wel sprekend op zijn tv vader.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Deze is okay idd
Zonder sjaaltje dan
Maar goed, hijhepookeengoeiekop natuurlijk.
Mijn favo blijft die knul in ATWT, geen idee hoe hij heet.
Weet ik, Schatjequote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Aaron heet ie en hij lijkt ook best wel sprekend op zijn tv vader.
Okéquote:Op zondag 16 mei 2004 22:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Weet ik, Schatje![]()
Maar Aaron is niet echt, en Agim wél
Hij is van Albanese afkomst ergens pa of opa of ohopapa
volgens mij is ze 37/38 jaarquote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Samson het volgende:
[..]
ze klinkt echt als een moeder![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:
milagro, je bent n zeikwijf
wat jij niet mooi vindt, vinden anderen wel mooi, je komt over als iemand met oogkleppen op..
jouW manier, of geen manier
beetje bekrompen maarja...
komt door mn spierpijn in mn rechter kuitquote:Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
wat maak je je druk, heerlijk
ik zeg toch, lekker belangrijk wat ik vind
je moet je haar laten groeien, niet je tenen, schat
Weet je hoe hard ik geroeid heb, daar ga je wel moeiijk van kijken jaquote:Op maandag 17 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Excusez moi Rogue, ik kwam je zo gauw niet tegen in andere topics met een foto. Als je even een linkje geeft dan kan ik hem plaatsen in de openingspost. Deze roeifoto is wel heel erg klein namelijk(Daarna kan je de link weer weg-editten uit je post natuurlijk)
Je kijkt wel moeilijk op deze foto geloof ik
Is van mijn broertje , die heeft het meer van johnny knoxville, kben er nog niet overuit hoe gaaf ik hem mij vind staan, maar ik ga er wel een kopen denk ik, gewoon voor de lolquote:Op maandag 17 mei 2004 10:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je staat er bij hoor, no worries![]()
Die pilotenbril is wel hip trouwens, sommige mensen hebben daar het hoofd voor. Bij mij zou het denk ik erg leip staan iig
Hier ook! Alhoewel, niet trouw eigenlijk, maar ik ken de verhaallijnen wel!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Deze dus
Ik ben vaste kijker van ATWT, geniale serie! Je moet toch wat als student met je tijd hé.
LOLquote:Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
wat maak je je druk, heerlijk
ik zeg toch, lekker belangrijk wat ik vind
je moet je haar laten groeien, niet je tenen, schat
Mooi haar!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Milagro
Dat klinkt duidelijk als zo'n echt 'mannetje' maar wel een die toch nog naar mam luistert. Net een 'tikkel', haaaard van buiten, zacht van binnen
Deze dus
Ik ben vaste kijker van ATWT, geniale serie! Je moet toch wat als student met je tijd hé.
[afbeelding]
Hij heet trouwens Aqim Kaba, volgens mijn bron
hij heeft perfect haar! als we toch er een agim kaba topic van makenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:53 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Mooi haar!
Hij heet trouwens AGIM KABA
(volgens officiele ATWT site)
Nog wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heb ik eindelijk een kapsel gevonden dat met mijn haar ook kan
ik doe mn haar ook vaak achter mn oren, en nog steeds postitieve reacties van de meisjesquote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Gek hè, met 2 kids, de oudste 15 én beide jongens
De oudste doet zijn haar steeds achter zijn oren en dat staat ook niet en dat hoort hij dus ook steeds van me en nu luistert ie braaf , al zal dat eerder komen door de positieve reacties van de meiden op school...dat vertelt-ie dan ook weer ("ze vinden het zo idd veel leuker staan")
das niet echt lang haarquote:Op maandag 17 mei 2004 12:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]
zoiets vindt ik mooi, maar ik heb daar denk ik te stijl haar voor
Sorry, maar dat plaatje van jou vind ik nauwelijks half lang haarquote:Op maandag 17 mei 2004 13:05 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ook over half [b]lang[b] haar
dus zoiets als ik met mijn plaatje zei, misschien iets langer.
Het is langer dan je denkt,bij mij krult het ook in,zelfs als je erg slag hebt lijkt het korter.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:49 schreef -roGue- het volgende:
[..]
das niet echt lang haar
Als ik voor kort(er) haar zou gaan, zou ik toch echt zoiets willen atm:
[afbeelding]
[afbeelding]
Magoed, we hadden het hier over LANG haar
Oe..quote:Op maandag 17 mei 2004 14:42 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Sorry, maar dat plaatje van jou vind ik nauwelijks half lang haar
Half lang haar _imo_:
[afbeelding]
Ik denk dat de meesten die het hier laten groeien nu tegen half lang haar (imo) aanzitten
Ik denk dat het meer van je gezicht af hangt en je type haarquote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Oe..
Verder ben ik van mening dat ook blonde haren beter kort kunnen zijn , van achter ben je dan net een wijf
Donker haar en/of mediterrane types daarentegen
opinions zijn coolquote:Op maandag 17 mei 2004 14:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
roGue heeft wel een 'opinion' zeg
Wat betreft die bril, ik denk dat je 'm wel kan hebben als ik het zo zie. En nu wil ik iig géén plaatjes meer van Agim Kaba a.k.a. Aaron Snyder zien
hangt heel erg van je gezicht afquote:Op maandag 17 mei 2004 15:16 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mja ik heb donkerblond tot bruin haar.. maar wel stijl...
iemand ideetje hoe ik dat zou kunnen dragen
het is nu nog niet lang hoor, ben ermee bezig
als je dat dan meteen ook bij mij doet, over anderen vind ik heel makkelijk te zeggen, goh dat staat je leuk / niet leuk, maar over mezelf toch een stuk moeilijker ;Pquote:Op maandag 17 mei 2004 15:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als kindred spirits nou ff een plaatje post dan kunnen wij, inmiddels kenners te noemen, wel bekijken wat de mogelijkheden zijn...
hehe mooie fotoquote:Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ok dan.. schrik niet.. here it is
[afbeelding]
zoals ik al zei, ik ben pas een maand bezig.. dus het vlot nog niet echt.. haar is zo'n 6/7 cm pas..
ja maar die slag is maar heel licht.. ik wou dat ik meer slag / krullen had maarja.. tis nu eenmaal niet zoquote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Was je bang dat mama Milagro even wraak kwam nemen op je?
Tja, 6/7 cm is nog niet echt veel te noemen nee. Ik zit momenteel aan zo'n 21cm. Reken dan 1 cm per maand en kijk eens hoe lang je nog bezig gaat zijn. Helaas zit er altijd ff een rotperiode in waar je haar voor geen meter wilt zitten, dan is het even doorbijten. Maar goed, tot zover de 'facts' en dan nu wta advied
Half lang haar zal je inderdaad wel het beste staan denk ik, maar echt stijl haar heb je volgens mij niet hoor. Als je het laat groeien denk ik dat er best een slag in zal komen. Laat het achterin ook een beetje meegroeien voor een matje en zorg dat de kapper dat niet elke keer helemaal wegknipt. bijhouden is wel aan te raden maar ga zeker niet te vaak naar de kapper. Eens in de 10 weken is denk ik wel prima. Beetje afhankelijk van hoe hard je haar groeit en of het écht niet meer door de beugel kan zonder knipbeurt.
whahaha ja mijn scheiding was eigenlijk mijn basisschool kapsel en heb 't tot mn 15zo gehad.. dus ook eigenlijk (bijna) geen aandacht van meisjes tot mn 15e..quote:Op maandag 17 mei 2004 15:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
staan nog wat editjes in m'n vorige post Kindred
wat moet ik dan wel niet zeggen...met m,n lange haarquote:Op maandag 17 mei 2004 16:13 schreef El_Catalan het volgende:
Is kut op zo'n warme dag en je haar wat langer...is wennen
jaja, dat ken ik, quasi klagen om op te scheppenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:13 schreef El_Catalan het volgende:
stoere brilquote:Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]
zoals ik al zei, ik ben pas een maand bezig.. dus het vlot nog niet echt.. haar is zo'n 6/7 cm pas..
daar ben je nog wel een jaartje zoet meequote:Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]
Dat is een jaar zonder überhaupt in de buurt van een schaar te komen! Als je het ook nog een beetje bijhoud ben je er wel 1,5 tot 2 jaar zoet meequote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
daar ben je nog wel een jaartje zoet mee![]()
Zeikerd, ik heb met 30 graden nepdreads in mijn haar gehad, DAT was pas warm.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:13 schreef El_Catalan het volgende:
me 2, onderop wat korter en dan het bovenste lang laten groeienquote:Op maandag 17 mei 2004 17:20 schreef S-Two het volgende:
wow damn, ik ben ff een weekje naar barcelona en direct een heel topic ongeveer vol gelult... ik heb niet echt zin om alles te gaan lezen, maar vanaf hier zal ik weer mee lullen...
op dit moment zit mn haar echt voor geen meter, dus ga woensdag naar de kapper... denk de zijkanten ff bij knippen ofso...
ha haaquote:Op maandag 17 mei 2004 12:17 schreef super-muffin het volgende:
Dat vind ik allemaal te kort
[..]
ik doe mn haar ook vaak achter mn oren, en nog steeds postitieve reacties van de meisjes
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:
Sorry, maar ik kon het niet laten. Ik vond dat balkje zo grappig
[afbeelding]
whahaha, normaal vindt ik zo'n acties irritant maar hier kan ik zelf om lachen :dquote:Op maandag 17 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:
Sorry, maar ik kon het niet laten. Ik vond dat balkje zo grappig
[afbeelding]
Gelukkig maar, ik hoopte al dat ik niet gelijk geband zou wordenquote:Op maandag 17 mei 2004 19:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
whahaha, normaal vindt ik zo'n acties irritant maar hier kan ik zelf om lachen :d
geniaal
die je gepost hebt in fok de celebsquote:Op maandag 17 mei 2004 19:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
welke foto's?
Hey Moeder der Haargroeiers, kun je mij ook een kapsel aanraden, of ben je het eens met Lacoste? ( mijn foto staat in de TS post en Lacostes mening een pagina terugquote:Op maandag 17 mei 2004 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
stoere bril
hmm altijd lastig zo zonder gezicht en in een tussenfase.. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik zou het niet te lang doen, je hebt zo te zien een vrij lang gezicht en je hebt dan breedte nodig qua haar
je haar is niet dik maar ook niet dun, dus halflang en in (langere) lagen, zou ik doen als ik jou was maar dat ben ik niet en ook niet je moeder en ik zeik teveel toch?.. dus lekker belangrijk
*terug het zonnetje in gaat
Je bedoelt achter me oren? Als ik het nu 'semi' (istieweerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:00 schreef milagro het volgende:
Ik vind je haar wel leuk zo eigenlijk, de plukken voor zou ik langer laten groeien, zodat je het naar achter kan dragen ook
NEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:14 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Je bedoelt achter me oren? Als ik het nu 'semi' (istieweer) achter me oren draag, krijg ik echt een maf hoofd
haha okquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:34 schreef milagro het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!!!!!
Dat je het naar achtergekamd (met je handen dan, het moet vooral níet netjes zitten) kan dragen, zeg maar zoals Winston Gerschtanowitz en ja dat is een kakker, maar zijn haar zit goed!
[afbeelding][afbeelding]
als het iets langer is en je gewoon je haar naar achter laat drogen en vaak je handen door je haar haalt, blijft het op een gegeven moment redelijk zitten, de scheiding valt er dan vanzelf niet meer in.. beetje wax erin (desnoods die verdomde gelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:47 schreef -roGue- het volgende:
[..]
haha ok
Als ik dit nu doe flikkert het gewoon weer naar voren
Offtopic!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, ik heb net het tegenovergestelde gedaan. Na 4.5 jaar met lang haar gelopen te hebben, heb ik het ruim een week geleden af laten knippen.
Voor:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Offtopic!
Foto!
32quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef milagro het volgende:
Beter, veel beter
Dat korte dus
wel zonde, maar kort staat je ook goed!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
(deze is direct nadat ik bij de kapper ben geweest genomen; het zit nu toch heel anders)
Dat gaat de goeie kant op!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:24 schreef -roGue- het volgende:
Ik heb trouwens ff een tijdbalk van me haar gemaakt
Oktober :
[afbeelding]
November :
[afbeelding]
Februari :
[afbeelding]
Beetje achterovergeleund
April
[afbeelding]
(zonder gel!)
Mei :
[afbeelding]
me toquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:14 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Je bedoelt achter me oren? Als ik het nu 'semi' (istieweer) achter me oren draag, krijg ik echt een maf hoofd
hehe, volgens mij veschillen nze lengtes ook niet heel ergquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
me tonu het echt lang is draag ik het over m,n oren
volgens mij hebben we precies dezelfde lengtequote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:27 schreef -roGue- het volgende:
[..]
hehe, volgens mij veschillen nze lengtes ook niet heel erg
op die eerste foto lijk je wel op 1 van die hanson brothersquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
(deze is direct nadat ik bij de kapper ben geweest genomen; het zit nu toch heel anders)
wax maakt je haar alleen maar vetterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:54 schreef milagro het volgende:
[..]
als het iets langer is en je gewoon je haar naar achter laat drogen en vaak je handen door je haar haalt, blijft het op een gegeven moment redelijk zitten, de scheiding valt er dan vanzelf niet meer in.. beetje wax erin (desnoods die verdomde gel) en klaar
we weten het nu wel dat je het langste haar uit het topic hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:10 schreef super-muffin het volgende:
ik ben allang over zijn lengte heen![]()
milagro je had kapster moeten wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:00 schreef milagro het volgende:
Ik vind je haar wel leuk zo eigenlijk, de plukken voor zou ik langer laten groeien, zodat je het naar achter kan dragen ook
hier zijn ze danquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:40 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
volgens mij hebben we precies dezelfde lengteik zal vanmiddag wel weer een paar caps maken hoever het nu is
![]()
mr credence dacht ik en ja ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jaloers?
maar er was toch nog iemand met langer haar dan ik?
dan doe je mousse of die messed up/as rough as you like van Lee Stafford of zo..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wax maakt je haar alleen maar vetter![]()
Fok!kers uit dit topic krijgen Fok korting neem ik aanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
dan doe je mousse of die messed up/as rough as you like van Lee Stafford of zo..
als het maar niet netjes zit en er volume in zit..
volume krijg je ook met wat talkpoeder en dan flink uitborstelen..
heb je echt zoooooooooooooooooooo'n bos haar erna
Lookfantastic.com heeft ook een heleboel leuke haarproducten..
*Kapper worden gaat
Nee niet alles is op één lengte dat had ik eerst wel, maar da's geen gezicht. Dan krijg je echt geen model meer in je haar. Laatste keer, zo'n 10 weken geleden, dat ik naar de kapper ben geweest heeft hij het voor het eerst in laagjes geknipt waardoor het supergoed viel. Inmiddels is het weer wat minder omdat het toch alweer aardig gegroeid is. Binnenkort moet ik ook echt weer even naar de kapper, dan volgt er ongetwijfeld een pic!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:56 schreef -roGue- het volgende:
Jaaaa, we gaan elkaar kapsel aanradengaaf
Hey 205_Lacoste , 21 cm is best wel lang ;0 , heb je alles op één lengte? Mijn haar varieert van voor 14/15 cm, tot 17/18 achter gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
mr credence dacht ik en ja ik ben jaloers![]()
Ziet er niet slecht uitquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:39 schreef DJ-Maurits het volgende:... Grappig dit. Ik heb maanden geen tijd gehad om naar de kapper te gaan, en het wordt intussen ziekelijk lang... maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong..
.
[afbeelding].
post s n picquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:40 schreef Credence het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit
Maar kwa lengte versla je mij nog lang niet
niet op iedereenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:39 schreef DJ-Maurits het volgende:
maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong...
[afbeelding].
Ziet er cool uit man! Qua lengte zit je ook nog niet waar ik ben denk ik maar je mag zeker niet klagen met die lengtequote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:39 schreef DJ-Maurits het volgende:... Grappig dit. Ik heb maanden geen tijd gehad om naar de kapper te gaan, en het wordt intussen ziekelijk lang... maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong..
.
[afbeelding]
dat kwam omdat ik het eergisteren had gewassenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
@ Donkere Marc
Achter zou ik proberen om 't wat 'voller' te krijgen op een of andere manier. Van de voorkant zie je het niet maar aan de achterkant is het op een of andere manier buiten proportie. De mat is te lang in verhouding tot de rest lijkt het.
Tips voor mij zijn eveneens welkom van de mede-"ik wil mijn haar lang laten groeien deel X"-mensen
Heheh, die foto van April is na een roeiwedstrijd , haar gewassen niet heel vel gel erin en ontzettend lekker weer (dus snel opgedroogd haar). Dat model komt meer door de wind dan door mijn inspanningen, ik poste hem meer om de lengte te laten zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee niet alles is op één lengte dat had ik eerst wel, maar da's geen gezicht. Dan krijg je echt geen model meer in je haar. Laatste keer, zo'n 10 weken geleden, dat ik naar de kapper ben geweest heeft hij het voor het eerst in laagjes geknipt waardoor het supergoed viel. Inmiddels is het weer wat minder omdat het toch alweer aardig gegroeid is. Binnenkort moet ik ook echt weer even naar de kapper, dan volgt er ongetwijfeld een pic!
Die foto van jou in april... daar lijk je ineens een stuk jonger. Beetje zo'n boyband kapsel
ja het is inderdaad lang van achter :maar des te langer het word des te eerder verdwijntquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is niet alleen het wassen denk ik, maar ook gewoon de lengte van het haar denk ik toch.
Mijn haar begon toch echt heel brakjes vandaag maar naarmate de dag vordert mag ik steeds minder klagen vind ik zelf.
Bij mij hetzelfde geval. Ik had haar tot mijn mond, en achter ietsje langer en allemaal dezelfde lengte. Gevolg: (zeker als ik het achter mijn oren deed) dan ging het heel erg uitstaan, net alsof ik twee zijspiegels had; het was gewoon veel te vol. Op aanraden van MadGuy heb ik maar een foto (van Daniel de Ridder) meegenomen naar de kapper. Dat is wel bevallen. Hij heeft er nauwelijks wat afgeknipt (meestal knipt mijn kapper er juist te veel van af; dat is zo te lezen ook bij anderen het geval), maar met een mesje de haren in verschillende lengtes afgesneden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee niet alles is op één lengte dat had ik eerst wel, maar da's geen gezicht. Dan krijg je echt geen model meer in je haar. Laatste keer, zo'n 10 weken geleden, dat ik naar de kapper ben geweest heeft hij het voor het eerst in laagjes geknipt waardoor het supergoed viel. Inmiddels is het weer wat minder omdat het toch alweer aardig gegroeid is. Binnenkort moet ik ook echt weer even naar de kapper, dan volgt er ongetwijfeld een pic!
Die foto van jou in april... daar lijk je ineens een stuk jonger. Beetje zo'n boyband kapsel
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Voor een volgend topique heb ik alvast even geknipt en geplakt,voor de heren met (doel) halflang haar, om de openingspost mee te voorzien
Let daarbij vooral even op de kleurschakering hé
[afbeelding]
*vinger opsteekt* Ikke welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:03 schreef Infidelis het volgende:
Hm best grappig om te lezen ditik geloof dat niemand echt op weg is naar lang haar alleen maar naar een soort tussenlengte ofzo.
Zelf heb ik inmiddels haar dat 40cm lang is en dat nog steeds lekker doorgroeit.
Dat eerste wist ik al, maar dat tweede?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef milagro het volgende:
vitamine B complex en Aloë Vera
ja die topics gaan echt te snel gewoon...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd toch snel!
En mijn haar daarentegen langzaam...
En we hebben het druk ermeequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja die topics gaan echt te snel gewoon...
en mn haar.. sjah nog steeds langzaam.. ga morgne naar de kapper, zal erna wel ff een foto posten als ik er zin in heb...
en... iedereen zit hier te zeuren over van wax en zo word je haar vettig, ik vind dat juist wat beter, zoals winston gerstanovich ofso het heeft... dan wordt je haar tenminste niet zo pluizig e.d. .... heb alleen nog geen wax... zal het binnekort wel een keertje halen (al duurt het nog veeeeeels te lang voordat mn haar een beetje lang is)![]()
pff dat kan je wel zeggen, je wilt niet weten hoe erg ik baalde toen ik die kapsalon uit liep. Vloekend in mezelf, en iedereen die lacht is verdacht hè, je denkt gelijk dat ze om je lachenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zonde zsander...
en daarom ga ik al 18 weken niet maar de kapperquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef zsander het volgende:
[..]
pff dat kan je wel zeggen, je wilt niet weten hoe erg ik baalde toen ik die kapsalon uit liep. Vloekend in mezelf, en iedereen die lacht is verdacht hè, je denkt gelijk dat ze om je lachenMaarja ik moet nu weer een hele poos wachten totdat het weer lang is, zucht
![]()
Laagjes: haar bovenop (op je kruin) is korter dan het haar onderop (bij je nek). Uiteraard gaat dit geleidelijk met verschillende lengtes. Bij de dames worden er van voren ook nog laagjes geknipt (voorste plukken korter dan de achterste). Het dunt dus wel uit, omdat je onderaan minder haar hebt, maar het is niet uitdunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:39 schreef Teucer het volgende:
Wat is nu eigenlijk precies (het verschil tussen) "uitdunnen" en "laagjes"?
Zoals ik in mijn post hierboven schreef, heeft mijn kapper mijn haar in verschillende lengtes gesneden. Ik dacht dat dat laagjes was, maar mijn moeder had het over uitdunnen. Het zit nu overigens veel beter, veel minder uitstaand/te vol aan de achterkant, en het is/lijkt even lang.![]()
dat had ik, na 2 maanden allemaal korte haartjes staken er uitquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef 205_Lacoste het volgende:Uitdunnen is trouwens niet helemaal ideaal voor lang haar omdat die korte haartjes door je lange coupe heen gaan steken. Dat is dan geen gezicht natuurlijk. Het snijden met een mes is om je haar wat sluiker te laten vallen en heeft dit nadeel niet. Daarbij is het ook relaxed als de kapper je haar 'snijdt'
leuk die haren in je ogenquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:46 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
ik een maand of 3 terug, mn haar is daar erg vet en nat, dus het het ziet er beter uit..
maar het is nu zo lang + 2 á 3 cm er bij
Dat doet ook pijn én voelt nog eens heel naarquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
Daarbij is het ook relaxed als de kapper je haar 'snijdt'
mooie matjes verzameling ook trouwensquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Voor een volgend topique heb ik alvast even geknipt en geplakt,voor de heren met (doel) halflang haar, om de openingspost mee te voorzien
Let daarbij vooral even op de kleurschakering hé
[afbeelding]
ja, ik weet het! wou het ook laten groeien, bij de kapper ook, gewoon zijkanten bij laten knippen enso, dat zat echt fucked-up , maar nu..................quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef milagro het volgende:
je moet ook niet naar de kapper gaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaan, je moet geduld hebben, doorzetten en niet iedere dag de lengte checkuuuuuuuuuuuuh
ik ken het.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja, ik weet het! wou het ook laten groeien, bij de kapper ook, gewoon zijkanten bij laten knippen enso, dat zat echt fucked-up , maar nu..................
Een beter tip om lang haar te krijgen is er niet..quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef milagro het volgende:
je moet ook niet naar de kapper gaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaan, je moet geduld hebben, doorzetten en niet iedere dag de lengte checkuuuuuuuuuuuuh
haha, idd, en wij daar maar topic na topic over vollullen......quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Een beter tip om lang haar te krijgen is er niet..![]()
Mja, maar er staan natuurlijk ook wat dingen in over de styling, en de vorderingen van mensen enzo...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:40 schreef Samson het volgende:
[..]
haha, idd, en wij daar maar topic na topic over vollullen......![]()
Helemaal mee eens hoor, ik maak er voor de motivatie zelf dankbaar gebruik van, totdat ik op een dag ook juichend kan zeggen dat het me gelukt isquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:06 schreef Credence het volgende:
[..]
Mja, maar er staan natuurlijk ook wat dingen in over de styling, en de vorderingen van mensen enzo...
Ach, je moet er echt niet zoveel mee zitten. Ik heb er nooit bij stilgestaan hoe lang het nou al was, en als ik een bad hair day had, maakte ik me er iig niet druk om. Het helpt toch nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik maak er voor de motivatie zelf dankbaar gebruik van, totdat ik op een dag ook juichend kan zeggen dat het me gelukt is(maar af en toe helaas de bad hairdays op de koop toe nemen)
vandaag op de fiets naar vollebal training geweestquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:55 schreef MadGuy het volgende:
Nee inderdaad. Hoe minder druk je je erom maakt, hoe beter.
Ik heb soms ook mindere dagen, en de ene keer trek ik het me meer aan dan de andere. Ach, zo heeft iedereen wat...
juistquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef milagro het volgende:
post een pic, en wie weet delen de vrouwelijke Fok!kers die mening ookquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:13 schreef Matteuno het volgende:
ik wil ook wel wat over mn haar zeggen.ik had altijd kort blond stekeltjes haar. de laatste 5 maanden laat ik het langer groeien als ooit te voren. ik ben er eigenlijk wel tevreden over, maar het hangt wel steeds in mn gezicht en ik heb potten gel nodig om er model in te krijgen. maar ik laat het nog even groeien, want als ik het nu afknip moet ik weer opnieuw beginnen en bovendien staat lang haar toch meer sexy dan kort haar is mijn mening
Hehe, jij zegt 'tquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
Alles voor de vrouwtjes hè, Casanocoste?
Haha!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hehe, jij zegt 't
Maar deze Casanocoste () is niet zoals die naam doet vermoeden hoor
![]()
Wanneer wordt het uitgezonden? Ga ik klaarzittenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef r00d het volgende:
Ojeej, binnenkort ben ik compleet in beweging op het internet te zien.
Ik ben namelijk net gefilmd voor de regionale zender infothuis, met het programma uit-idee. Ze hadden iemand nodig die nog nooit had gesprongen, en ik was de gelukkigeWHUHAHAHA Parachutespringen is zoooooooo vet!!!!!
Maar ja, in week 24 staat de aflevering ook op het internet. Eens kijken hoe mijn haartjes wapperen in de wind. Ik had het wel net gewassen :S dus het zat niet helemaal optimaal.... Maar ja....
als het zover is geef je dan wel even de link doorquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef r00d het volgende:
Ojeej, binnenkort ben ik compleet in beweging op het internet te zien.
Ik ben namelijk net gefilmd voor de regionale zender infothuis, met het programma uit-idee. Ze hadden iemand nodig die nog nooit had gesprongen, en ik was de gelukkigeWHUHAHAHA Parachutespringen is zoooooooo vet!!!!!
Maar ja, in week 24 staat de aflevering ook op het internet. Eens kijken hoe mijn haartjes wapperen in de wind. Ik had het wel net gewassen :S dus het zat niet helemaal optimaal.... Maar ja....
heb het opgenomen, maar zijn lengte.... denk dat ik het nog iets korter wil..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:08 schreef super-muffin het volgende:
hebben jullie gister nog hans teeuwen gekeken? dat is ook wel een mooie lengte!
dit vind ik wel een coole lengte en een cool kapsel!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:49 schreef super-muffin het volgende:
niet te lang voor mij zoals je ziet, het is nog te kort vind ik
zie ik er heel anders uit? of bedoel je mn haar?
Je kan weinig roGue, verdomd weinigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:09 schreef -roGue- het volgende:
Hier ff foto van afgelopen donderdag, tijdens een hockeytoernooi (ik kan niet hockeyen maar goed)
Ik ben de rechtse, die ontzettend mooie grijze polo is mijn aspirantenpolo
hmm plaatje wil niet
edit:
Poging 2:
[afbeelding]
Die heb ik een tijdje gebruikt, en tenzij je keihard haar wil en het na 3 keer met je hand door je haar heen gaat alweer uitgewerkt is, zou ik hem niet aanradenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:39 schreef Teucer het volgende:
Over gel gesproken, ik ben nog steeds op zoek naar gel die mijn haar langer 'wat vochtig houdt'. Ik heb er al aardig wat geprobeerd. Het beste vind ik persoonlijk Brylcreem.
STUDIO LINE FX GEL WATER O' COIFFANTE LANG HAAR
Revolutionaire textuur: een innovatie van de Laboratoria van L'oreal. Gel 'O wordt vloeibaar als water door wrijving tussen de handen. Gel 'O bevochtigd het haar waardoor het beter handelbaar wordt en fixeert de hele dag zonder te plakken of het haar te verzwaren.
[afbeelding]
ik heb juist een hekel aan haarlak, dat plakt als de *******quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef Disorder het volgende:
Gel zuigt. Ik gebruik altijd haarlak, dat blijft langer werken. Met gel is het effect er zo weg als er een klein briesje staat, of je heel even met je hand door je haar gaat.
Hehe, mjah is redelijk dik iddquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Rogue, jij hebt vol haar zeg!
Ik gebruik tegenwoordig een minimale hoeveelheid Keune wax op handdoek droog haar, werkt goed!
Btw, is dat'Oreal remix spul waar ze deze week mee adverteerden nu wat? Die jongen had wel cool haar!
ik heb 2 polo's en 1 in bestelling (inkoop actiequote:Op zondag 23 mei 2004 19:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
De lengte van die foto's zoals jij hebt zou mij niet staan. Dit, met misschien nog een klein beetje extra, gaat de definitieve lengte worden. Maar ik moet nodig naar de kapper om het weer een beetje bij te laten snijden/knippen
Zoals jij je haar hebt zou er zeker goed een overhemd/polo bij staan maar dat is niet je bedoeling geloof ikIk vind het wel erg col zitten op de onderste foto.
en toch zou het wel cool staan
haarspray.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:33 schreef Disorder het volgende:
Ik heb last van toenemende jeuk in het gezicht. Volgens mij komt het door m'n haar. Wie nog meer?
Fuck. Dan moet ik toch echt maar weer met die smerige wax aan de gang.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:34 schreef milagro het volgende:
[..]
haarspray.
Ik heb daar ook wel vertrouwen in. Dat opkrullen is ook niet al te erg hoor! Beter dan helemaal stijl. Bij mij krult het ook een beetje achter, of beter gezegd, het 'wipt' op... Voor en aan de zijkanten wordt steeds voller, gezonder en gaat steeds mooier vallen. Achter kan beter. Volgende keer maar aan de kapper vragen of ze dat wat langer kan houden ofzo...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb standaard best wel slag in m'n haar MadGuy, soms best wel irritant. Achter krult het matje helemaal op maar dat is niet zo heel erg. Vooral voorin zit zo'n krul die vrouwen leuk schijnen te vindenEn wat jou betreft, met tijd komt het haar... Die dikte komt vanzelf wel als de kapper het goed knipt.
jij gaat zeker voor het wereld record langste haarquote:Op zondag 23 mei 2004 20:29 schreef Credence het volgende:
rond de 20 maanden nu.. ook 20 maanden niet naar de kapper
Hehequote:Op zondag 23 mei 2004 21:55 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jij gaat zeker voor het wereld record langste haar![]()
Mooie lengte! Leuk model ookquote:Op maandag 24 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nog een foto van het haar op de vroege ochtend na het wassen met een klein beetje gelwax
[afbeelding]
Thnx...quote:Op maandag 24 mei 2004 09:47 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Mooie lengte! Leuk model ook
Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 dagen geen wax gebruikt en het is kansloos
Vanmiddag ff naar de winkel om wax te halen
jij hebt echt relaxt haarquote:Op maandag 24 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nog een foto van het haar op de vroege ochtend na het wassen met een klein beetje gelwax
[afbeelding]
dus jij vind zelf dat je haar nu ruk zitquote:Op maandag 24 mei 2004 09:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wahaha, iedereen vind het haar van de ander cool maar baalt er zelf in meer of mindere mate van. Dat is eigenlijk hartstikke suf.
Naja heel ruk niet maar als je naar jezelf kijkt in bijv. de spiegel dan kijk je anders naar jezelf dan als mensen je zien. Andere dingen vallen op en kunnen je irriteren. Ben de laatste tijd wel wat meer tevreden over m'n haar, dat welquote:Op maandag 24 mei 2004 09:54 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dus jij vind zelf dat je haar nu ruk zitik vind van niet
![]()
zo mag ik het horenquote:Op maandag 24 mei 2004 09:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd wel wat meer tevreden over m'n haar, dat wel
mijn haar blijft het beste zitten met wat water en een klein beetje gelquote:Op maandag 24 mei 2004 10:12 schreef -roGue- het volgende:
hehe,
Heb ik ook. Mijn vriendin vond me haar afgelopen zaterdag 'als een fotomodel model' zitten, maar een uur later 'zat het nergens meer naar' omdat ik steeds met me handen door me haar ging.
Gelwax , hmm vanmiddag ff kijken
Ik doe nu wax + gel , dus in principe is gelwax geen slecht idee
dank jequote:Op maandag 24 mei 2004 10:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wohaa na het wassen is het cooler MarcZiet er vet uit!
Ziet er puik uit gozer! Ga er bijna spijt van krijgen dat ik naar de kapper ben geweest...quote:Op maandag 24 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ziet er vet (lees: cool) uit!
Gast, je bent toch niet naar de kapper geweest om er meer dan 2 cm af te laten halen hé!quote:Op maandag 24 mei 2004 10:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ziet er puik uit gozer! Ga er bijna spijt van krijgen dat ik naar de kapper ben geweest....
Ja héquote:Op maandag 24 mei 2004 10:56 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
die is echt goed
![]()
Helaas... op de één of andere manier verloopt de communicatie tussen mij en kappers nogal stroef.. dus er is wel wat meer af gegaan dan de bedoeling was.. zal straks wel even een fotootje het net op gooien...quote:Op maandag 24 mei 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gast, je bent toch niet naar de kapper geweest om er meer dan 2 cm af te laten halen hé!Op die vorige foto zat het namelijk echt supercool. Denk ook wel dat je het jiuste haar er voor hebt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |