abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19171918
Om hier maar weer verder te gaan na al 5 succesvolle delen met alles over langer haar.

Deel 5

Styling langer haar
Haar wassen

De vorderingen tot zover:

Lucske

r00d

DarcMarc

SaferSephy

joran-joran

205_Lacoste

RoGue

[ Bericht 28% gewijzigd door 205_Lacoste op 17-05-2004 10:09:49 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 15:38:07 #2
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19172075
De topics lijken steeds sneller te gaan!

Leuk, die vorderingsfoto's erbij. Je vergeet jezelf alleen voor het gemak?

Annie wees, ik wil even terugkomen van mijn gefoeter op de kapper. Blijkt dat het haar eigenlijk helemaal niet zo enorm kort is geworden en eigenlijk best goed in model zit. Hurrah to that!

Keune forming wax werkt vooralsnog ook beter dan de Kruidvat meuk. Ik heb er maar zeer weinig van nodig en het voelt helegaar niet vet aan. En als er een wind door mijn haar is gegaan (jaja, nu komt het) is het weer makkelijker in model te brengen. Geen pluis, een beetje glans. Yep, ik ben voorlopig tevreden. Kijken hoe dát aanhoudt!
pi_19172118
Heren, boys, het gros vd mannekes die ik hier voorbij zie komen, heeft nu niet echt het haar voor lange lokken, met alle respect, te dun, te piekerig, te slap, te weinig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19172184
goed topic dit.
het herinnert me er weer aan om m`n kop kaal te scheren
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 16 mei 2004 @ 15:43:42 #5
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19172237
quote:
Op zondag 16 mei 2004 15:40 schreef milagro het volgende:
Heren, boys, het gros vd mannekes die ik hier voorbij zie komen, heeft nu niet echt het haar voor lange lokken, met alle respect, te dun, te piekerig, te slap, te weinig.
Ja als je het enorm laat uitdunnen wel, maar dat is juist de grap van lang haar. Het groeit!

En @ Lacoste, ah het was 'a work in progress', LOL!
pi_19172330
Whatever, het ziet er niet uit iig, vooral niet als er nog een lading gel in gaat.

We kunnen niet allemaal het haar van bijvoorbeeld mister Fok! Re hebben, helaas.

Laat het lekker kort tot hooguit half lang is mijn advies, maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben ik
  zondag 16 mei 2004 @ 16:05:51 #7
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19172886
Haha, ik geloof dat dat trouwens ook bij de meesten van ons de bedoeling is, milagro. Tenminste, bij mij wel.
pi_19172925
in dat geval NU stoppen
pi_19172942
quote:
Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef milagro het volgende:
Whatever, het ziet er niet uit iig, vooral niet als er nog een lading gel in gaat.

We kunnen niet allemaal het haar van bijvoorbeeld mister Fok! Re hebben, helaas.

Laat het lekker kort tot hooguit half lang is mijn advies, maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben ik
Lang haar is ook betrekkelijk. Als je voorgaande topics een beetje gevolgd hebt is het voor de meesten niet de bedoeling om het écht lang te laten groeien. Half lang is voor de meesten het streefdoel

[ Bericht 0% gewijzigd door 205_Lacoste op 16-05-2004 16:13:43 ]
pi_19173084
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:07 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Lang haar is ook betrekkelijk. Als je voorgaande topics een beetje gevolgd hebt is het voor de meeste na niet de bedoeling om het écht lang te laten groeien. Half lang is voor de meesten het streefdoel
en voor sommigen is dat al te lang, de korte koppies maken jullie echt veel leuker c.q lekkerder, belief yu mie .

halflang te dun haar is echt niet lekker en dan helpt gel ook niet, echt niet dus.

maar goed, lekker belangrijk wat ik vind verder
pi_19173160
Je mag namen noemen hoor milargo, ben wel benieuwd...
pi_19173232
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je mag namen noemen hoor milaGRo, ben wel benieuwd...
milagro gaat nu effe op balkon zitten
ik kom er later op terug

mijn zoon laat zijn haar nu ook lang groeien, maar ja, die heeft dik en veel haar, net als mams
én een kritische moeder die kan knippen en waar hij nog naar luistert ook, wat dit betreft dan
  zondag 16 mei 2004 @ 16:36:17 #13
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19173627
En daar waren we weer
pi_19174122
supermuffin = joran-joran?
  zondag 16 mei 2004 @ 16:59:44 #15
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19174138
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:58 schreef Lucske het volgende:
supermuffin = joran-joran?
die foto is joran-joran idd
misschien is supermuffin z'n kloon
pi_19174596
quote:
Op zondag 16 mei 2004 15:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om hier maar weer verder te gaan na al 5 succesvolle delen met alles over langer haar.

Deel 5

Styling langer haar
Haar wassen

De vorderingen tot zover:

Lucske
[afbeelding]

r00d
[afbeelding]

DarcMarc
[afbeelding]

SaferSephy
[afbeelding]

super-muffin
[afbeelding]

205_Lacoste
[afbeelding]
goed gedaan die openingspost Lacoste ik wist niet dat joran joran onder een 2e kloon post
super-muffin
  zondag 16 mei 2004 @ 17:45:41 #17
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_19175241
huh
  zondag 16 mei 2004 @ 17:46:21 #18
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_19175256
hahaa
pi_19176366
Ik heb btw als ik ze niet was van te voren en na het opstaan gewoon wax erin doe, veel meer die slag in mn haar (wat ik dus ook écht wil)... na het wassen is die slag er compleet uit, hoe droog mn haar ook is
pi_19177225
Hm, bij mij juist andersom... of eigenlijk, wassen zonder shampoo, *beetje* droog maken en veel meer slag als t opdroogt.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:26:20 #21
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19177497
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:19 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, die heeft dik en veel haar, net als mams
én een kritische moeder die kan knippen en waar hij nog naar luistert ook, wat dit betreft dan
whahah en hij heeft een moeder die meer tijd aan fok! doorbrengt dan ergens anders...
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19177885
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:59 schreef yohan.nl het volgende:

[..]

die foto is joran-joran idd
misschien is supermuffin z'n kloon

haha nee, is een foutje van TS.. ik heb geen recente foto van me zelf met lang(er) haar!
pi_19178164
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:26 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

whahah en hij heeft een moeder die meer tijd aan fok! doorbrengt dan ergens anders...
yeah right ik doe niets behalve fokken
ach gut kindje toch, voel je je aangesproken
je haar zit goed, hoor

zo nu effe de foto's checken en kijken wie door kan voor de Re trofee

Die knul uit ATWT overigens is een uitstekend voorbeeld, maar ja, om er tzo uit te zien, daar komt meer bekijken dan goed haar
  zondag 16 mei 2004 @ 19:57:39 #24
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19178263
Ik ben nu vanaf 18 December bezig,ben 18 Maart een keer naar de kapper geweest om er model in te knippen.

Mijn doel is een beetje het surfkapsel, halflang tot lang,heb best dik haar,donkerbruin en veel slag soms krullen
Zal eerdaags mischien een fototje plaatsen,als ik er tevreden mee ben want het zit kut de laatste tijd.

Gelukkig heb ik een mooie pet.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_19178326
als je niet bang voor je macho image kan je die slag/krullen uitstekend temmen met "poker straight" serums of een steiltang natuurlijk
  zondag 16 mei 2004 @ 20:03:29 #26
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19178408
Krullen/Slag heb je echt wel nodig voor dat kapsel

Heb niks met dat hele stijle haar,soms staat het goed bij mensen maar bij andere hangt er dan zo'n gordijntje voor hun hoofd
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_19178537
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:03 schreef El_Catalan het volgende:
Krullen/Slag heb je echt wel nodig voor dat kapsel

Heb niks met dat hele stijle haar,soms staat het goed bij mensen maar bij andere hangt er dan zo'n gordijntje voor hun hoofd
True, maar voor het nekhaar (en de rest van achter) kan het handig zijn als het niet te veel omkrult.. je haar is dan trouwens ook gelijk een stuk langer
pi_19178592
Benicio del Toro is ook een goed voorbeeld van iemand met goed en lekker haar
  zondag 16 mei 2004 @ 20:11:55 #29
65470 Kindred_Spirits
pi_19178652
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:09 schreef milagro het volgende:
Benicio del Toro is ook een goed voorbeeld van iemand met goed en lekker haar
vindt je?

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19178815
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:11 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

vind (ZONDER T) je?

[afbeelding]

Yep, dat vind ik

Dik, veel, gezond.
En over het model valt te twisten, dat blijft natuurlijk.

Maar ik zie hier en elders teveel heren die er gewoon verstandiger aan zouden doen het haar kort(er) te houden
Te dun, te weinig, te steil.

Geldt ook voor veel meiden, maar dat is een ander topic

[ Bericht 0% gewijzigd door milagro op 16-05-2004 20:27:54 ]
pi_19178925
Half lang haar is leuk
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_19179043
Kurt Cobain is een goed voorbeeld

zondag 16 mei 2004 @ 21:18:47 #33
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19180351
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef milagro het volgende:

Maar ik zie hier en elders teveel heren die er gewoon verstandiger aan zouden doen het haar kort(er) te houden
Dat is dan toch ook slechts een mening en een kwestie van smaak?
pi_19180969
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Kurt Cobain is een goed voorbeeld

[afbeelding]

[afbeelding]
Kurt Cobain

jmmr dak niej meer blond ben
pi_19181056
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook slechts een mening en een kwestie van smaak?
Nee, da's een feit, gestaafd door foto's
Sorry

Ik zie leuke jongens, die naarmate het haar langer wordt minder leuk worden.
Niet ieder haar is geschikt om het lang(er) te dragen, niet ieder haar is geschikt om het in lagen of juist op 1 lengte te dragen.
Je kan (half) lang haar mooi vinden, maar soms moet je reëel zijn.
pi_19181077
TS heeft inmiddels een naam aangepast hoor, sorry voor de verwarring

Ik heb milagro nog steeds geen namen horen noemen van wie er maar beter mee kan stoppen. Het maakt me dan even niet uit of het een kwestie van smaak is of niet, ben gewoon nieuwsgierig.
pi_19181177
Nou Lacoste wat jou betreft...als je die gel achterwege zou laten, heb je potentie
pi_19181200
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Yep, dat vind ik

Dik, veel, gezond.
En over het model valt te twisten, dat blijft natuurlijk.

Geldt ook voor veel meiden, maar dat is een ander topic
eeeh, je hebt nogal wat kritiek.... laat ons nou gewoon, dat is dus ook typisch zoiets met langer haar willen, het gaat er tenslotte om wat je zelf wil en mooi vind, en wat een ander vind is bijzaak, ik vind trouwens de meeste lui die hier zo dapper zijn om een foto te posten juist zeker wel geschikt haar hebben voor langer haar, en wat mij betreft zouden juist een hoop meiden van het korte haar af moeten stappen, allemaal maar meningen natuurlijk, maar het is voor mij juist leuk om te zien dat niet iedereen met die standaard korte frisse koppies wil lopen maar ook ns wat anders probeert, al eenheidsworst en meelopers genoeg in Nederland.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_19181248
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn dat m'n haar daar te 'plat' zit. Het is niet eens de gel die daarvoor zorgt maar ik kwam net onder de douche vandaan Zal binnenkort eens een plaatje posten van hoe het nu is.

[edit]

Het is ook alweer bijna 2 maanden geleden op een studentikoos 'verkleed' feestje. Tattoo is dus overduidelijk nep, en voor de kenners herkenbaar uit Boondock Saints

[ Bericht 38% gewijzigd door 205_Lacoste op 16-05-2004 22:01:29 ]
pi_19181277
keep your hair on, baby

Hallo, je post die foto;s om reacties te krijgen, neem ik aan.
Niets dan opbouwende kritiek.
De meesten zijn lekkerder met kort haar, dan met lang haar..omdat het haar gewoon te dun is..

Aan jullie smoeltjes ligt het niet, da's toch al best positief
pi_19181385
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:55 schreef milagro het volgende:
De meesten zijn lekkerder met kort haar,
maar dat hoeft niet iedereen te vinden

pi_19181422
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn dat m'n haar daar te 'plat' zit. Het is niet eens de gel die daarvoor zorgt maar ik kwam net onder de douche vandaan Zal binnenkort eens een plaatje posten van hoe het nu is.
Ach het doet er geen reet toe wat ik vind natuurlijk.

Maar aangezien alleen maar foto's zonder commentaar maar saai zou zijn..en jullie toch steeds blijven reageren :

Bij mannen vind ik haar lekker dat gewoon natuurlijk valt, geen gel, geen haarspray, je moet er lekker met je handen door heen kunnen woelen en tja langer haar is gewoon niet mooi als het dun en té steil is, het maakt je armoedig.. en dat is zonde, wat met wat korter haar ,anders geknipt kun je gewoon een onwijs beest zijn in eens..verbazend hoeveel verschil dat kan maken..
pi_19181499
bah ik moe bijna altijd gel gebruiken omdat ik na een minder relaxte slaap zelfs mijn lange haar rechtop krijg maar niet meer plat :-(
als mijn haar het toelaat laat ik het lekker los zitten.
pi_19181575
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef HolyPanther het volgende:
bah ik moe bijna altijd gel gebruiken omdat ik na een minder relaxte slaap zelfs mijn lange haar rechtop krijg maar niet meer plat :-(
als mijn haar het toelaat laat ik het lekker los zitten.
Als je als je douchet na het slapen dan is je haar prima in model te brengen toch? Ik laat m'n haar vaak opdrogen nadat ik het gekamd hebt. Daarna slechts een mini beetje gel nodig.
pi_19181588
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef 205_Lacoste het volgende:

[edit]

Het is ook alweer bijna 2 maanden geleden op een studentikoos 'verkleed' feestje. Tattoo is dus overduidelijk nep, en voor de kenners herkenbaar uit Boondock Saints

[afbeelding]
Dat ziet er wel veelbelovend uit, Lacoste
pi_19181743
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat ziet er wel veelbelovend uit, Lacoste
En dat met m'n dunne haar Het is dan wel weer een flinke bos om dat te compenseren, haha.

Je hebt gelijk over het plaatsen van foto's, dat doe je om reactie te krijgen want anders kan je het net zo goed laten. Positief commentaar is natuurlijk altijd leuker maar negatief commentaar is ook prima.
pi_19181824
Maar veel langer moet het niet worden, dat begrijp je natuurlijk wel, hè
pi_19181927
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
Je klinkt echt als een moeder
pi_19181975
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
Is ook niet de bedoeling mama

Ik heb er met het sporten, en dan vooral bij het hardlopen, al genoeg last van met deze lengte. Onderstaand plaatje maar dan misschien nog iets korter is het uiteindelijke 'doel'. Aan die lengte zit ik eigenlijk al een tijdje dus kan nu (als de stufi er niet doorheen is) gewoon naar de kapper voor een onderhoudsbeurt. Uiteraard met het plaatje mee om geen misverstanden te krijgen!

pi_19182191
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik heb er met het sporten, en dan vooral bij het hardlopen, al genoeg last van met deze lengte. Onderstaand plaatje maar dan misschien nog iets korter is het uiteindelijke 'doel'. Aan die lengte zit ik eigenlijk al een tijdje dus kan nu (als de stufi er niet doorheen is) gewoon naar de kapper voor een onderhoudsbeurt. Uiteraard met het plaatje mee om geen misverstanden te krijgen!

[afbeelding]
Maar dan zonder dat sjaaltje svp , wel grappig, ik loop zelf ook redelijk fanatiek en langer haar is idd niet altijd even makkelijk en een petje vind ik te benauwend bij inspanningen, dus gooi er dan maar gel in....
pi_19182288
Binnenkort ga ik even zo'n heel dun haarbandje proberen denk ik. Volgens mij kan je die dingen (wat lijkt op een opgerold kousjel of iig dat soort materuaal) gewoon bij een sportwinkel kopen. En een pet loopt inderdaad voor geen meter nee.
Dat sjaaltje is even wennen maar voor deze foto vind ik het niet eens zo erg. Zelf zou ik het niet zo heel snel dragen, wie weet komt dat nog wel ooit.
  zondag 16 mei 2004 @ 22:39:15 #52
61320 TwztId
ja toch..
pi_19182583
zo, nu staat ie bij me active topics
  zondag 16 mei 2004 @ 22:43:34 #53
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19182755
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Binnenkort ga ik even zo'n heel dun haarbandje proberen denk ik. Volgens mij kan je die dingen (wat lijkt op een opgerold kousjel of iig dat soort materuaal) gewoon bij een sportwinkel kopen. En een pet loopt inderdaad voor geen meter nee.
Dat sjaaltje is even wennen maar voor deze foto vind ik het niet eens zo erg. Zelf zou ik het niet zo heel snel dragen, wie weet komt dat nog wel ooit.
Het sjaaltje past helemaal bij de film waaruit deze foto is. Maar dat terzijde. Ik zou het ook niet zo snel doen denk ik, maar bij sommigen kan het best leuk staan.

Arme jongen, zou die wel weten dat zijn foto zo wordt gebruikt door een paar gasten die hun haar willen laten groeien?
pi_19182825
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Je klinkt echt als een moeder
Gek hè, met 2 kids, de oudste 15 én beide jongens

De oudste doet zijn haar steeds achter zijn oren en dat staat ook niet en dat hoort hij dus ook steeds van me en nu luistert ie braaf , al zal dat eerder komen door de positieve reacties van de meiden op school...dat vertelt-ie dan ook weer ("ze vinden het zo idd veel leuker staan")
pi_19182897
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze is okay idd
Zonder sjaaltje dan

Maar goed, hijhepookeengoeiekop natuurlijk.

Mijn favo blijft die knul in ATWT, geen idee hoe hij heet.
pi_19182924
@Milagro

Dat klinkt duidelijk als zo'n echt 'mannetje' maar wel een die toch nog naar mam luistert. Net een 'tikkel', haaaard van buiten, zacht van binnen

Deze dus
Ik ben vaste kijker van ATWT, geniale serie! Je moet toch wat als student met je tijd hé.

Hij heet trouwens Aqim Kaba, volgens mijn bron
  zondag 16 mei 2004 @ 22:52:37 #57
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19183045
ATWT??? Dude!!! Das zal je wel heeeel erg veel vrije tijd hebben... maar ja, das ook weer een mening
pi_19183115
Aqim Kaba....wat een spannende naam..mmmmm

Ja die is heel erg okay
En zijn haar ook
  zondag 16 mei 2004 @ 22:55:13 #59
16715 Mylene
*schatje*
pi_19183130
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:47 schreef milagro het volgende:

[..]

Deze is okay idd
Zonder sjaaltje dan

Maar goed, hijhepookeengoeiekop natuurlijk.

Mijn favo blijft die knul in ATWT, geen idee hoe hij heet.
Aaron heet ie en hij lijkt ook best wel sprekend op zijn tv vader.
pi_19183162
Schatje moet modder-eten, niet ATWT kijken
  zondag 16 mei 2004 @ 22:57:44 #61
16715 Mylene
*schatje*
pi_19183200
En Mike natuurlijk:

pi_19183255
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Aaron heet ie en hij lijkt ook best wel sprekend op zijn tv vader.
Weet ik, Schatje
Maar Aaron is niet echt, en Agim wél

Hij is van Albanese afkomst ergens pa of opa of ohopapa
  zondag 16 mei 2004 @ 23:01:49 #63
16715 Mylene
*schatje*
pi_19183328
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Weet ik, Schatje
Maar Aaron is niet echt, en Agim wél

Hij is van Albanese afkomst ergens pa of opa of ohopapa
Oké .

Nou ja, wel een aparte naam, zal ook wel leuk klinken in het Engels .
pi_19183390
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Samson het volgende:

[..]

ze klinkt echt als een moeder
volgens mij is ze 37/38 jaar
  zondag 16 mei 2004 @ 23:45:01 #65
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19184502
Iemand net 'Het geluk van Nederland' gezien op NL3? Die Ricky Knoop had een ideaal kapsel
  zondag 16 mei 2004 @ 23:50:14 #66
65470 Kindred_Spirits
pi_19184662
milagro, je bent n zeikwijf
wat jij niet mooi vindt, vinden anderen wel mooi, je komt over als iemand met oogkleppen op..
jou manier, of geen manier

beetje bekrompen maarja...

pi_19184916
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:
milagro, je bent n zeikwijf
wat jij niet mooi vindt, vinden anderen wel mooi, je komt over als iemand met oogkleppen op..
jouW manier, of geen manier

beetje bekrompen maarja...

wat maak je je druk, heerlijk

ik zeg toch, lekker belangrijk wat ik vind

je moet je haar laten groeien, niet je tenen, schat
  maandag 17 mei 2004 @ 02:14:05 #68
65470 Kindred_Spirits
pi_19186632
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef milagro het volgende:

[..]

komt door mn spierpijn in mn rechter kuit
pi_19188179
OK, ben ik weer

WAAR IS MIJN FOTO IN DE OPENINGSPOST

Deze is gister tijdens een wedstrijd gemaakt,ik zit helemaaaaal links

Als ik het plat uitkam (steil maak ), dan hangt het best wel op een lengt, van onder mijn oren tot onder me neus
pi_19188233
Excusez moi Rogue, ik kwam je zo gauw niet tegen in andere topics met een foto. Als je even een linkje geeft dan kan ik hem plaatsen in de openingspost. Deze roeifoto is wel heel erg klein namelijk (Daarna kan je de link weer weg-editten uit je post natuurlijk)

Je kijkt wel moeilijk op deze foto geloof ik
pi_19188519
quote:
Op maandag 17 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Excusez moi Rogue, ik kwam je zo gauw niet tegen in andere topics met een foto. Als je even een linkje geeft dan kan ik hem plaatsen in de openingspost. Deze roeifoto is wel heel erg klein namelijk (Daarna kan je de link weer weg-editten uit je post natuurlijk)

Je kijkt wel moeilijk op deze foto geloof ik
Weet je hoe hard ik geroeid heb, daar ga je wel moeiijk van kijken ja

Deze is wel weer een maand oud ofzo
pi_19188651
Je staat er bij hoor, no worries

Die pilotenbril is wel hip trouwens, sommige mensen hebben daar het hoofd voor. Bij mij zou het denk ik erg leip staan iig
pi_19189192
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je staat er bij hoor, no worries

Die pilotenbril is wel hip trouwens, sommige mensen hebben daar het hoofd voor. Bij mij zou het denk ik erg leip staan iig
Is van mijn broertje , die heeft het meer van johnny knoxville, kben er nog niet overuit hoe gaaf ik hem mij vind staan, maar ik ga er wel een kopen denk ik, gewoon voor de lol
pi_19189220
Over die vorderingsfoto's : volgens mij zitten de meesten hier wel ongeveer op dezelfde lengte
  maandag 17 mei 2004 @ 10:44:39 #75
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19189328
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Deze dus
Ik ben vaste kijker van ATWT, geniale serie! Je moet toch wat als student met je tijd hé.
Hier ook! Alhoewel, niet trouw eigenlijk, maar ik ken de verhaallijnen wel! En die jongen heeft wel ideaal haar én een ideale kop. Ach who cares. Ik doe gewoon alleen het haar!

En toch maar eens een keer een foto maken hahaha!
  maandag 17 mei 2004 @ 10:45:50 #76
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19189348
quote:
Op zondag 16 mei 2004 23:59 schreef milagro het volgende:

[..]

LOL
pi_19189493
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Milagro

Dat klinkt duidelijk als zo'n echt 'mannetje' maar wel een die toch nog naar mam luistert. Net een 'tikkel', haaaard van buiten, zacht van binnen

Deze dus

[afbeelding]

Hij heet trouwens Aqim Kaba, volgens mijn bron
Mooi haar!

Hij heet trouwens AGIM KABA

(volgens officiele ATWT site)

Nog wat foto's:

Volgens mij heb ik eindelijk een kapsel gevonden dat met mijn haar ook kan
pi_19190215
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:53 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Mooi haar!

Hij heet trouwens AGIM KABA

(volgens officiele ATWT site)

Nog wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens mij heb ik eindelijk een kapsel gevonden dat met mijn haar ook kan
hij heeft perfect haar! als we toch er een agim kaba topic van maken

speciaal; voor schatje

[ Bericht 5% gewijzigd door DarcMarc op 17-05-2004 11:42:36 ]
pi_19190621
Ik vind in die oranje shirts gaver, die onderste zijn net iets te lang, in mijn humble opinion
pi_19190906
eens!

die onderste is vreselijk.

ach ja, zijn haar wordt iedere 5 minuten bijgewerkt, het ziet er goed uit, maar God weet hoe het voelt
pi_19191054
Dat vind ik allemaal te kort
quote:
Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Gek hè, met 2 kids, de oudste 15 én beide jongens

De oudste doet zijn haar steeds achter zijn oren en dat staat ook niet en dat hoort hij dus ook steeds van me en nu luistert ie braaf , al zal dat eerder komen door de positieve reacties van de meiden op school...dat vertelt-ie dan ook weer ("ze vinden het zo idd veel leuker staan")
ik doe mn haar ook vaak achter mn oren, en nog steeds postitieve reacties van de meisjes
  maandag 17 mei 2004 @ 12:44:31 #82
65470 Kindred_Spirits
pi_19191551

zoiets vindt ik mooi, maar ik heb daar denk ik te stijl haar voor
pi_19191659
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[afbeelding]

zoiets vindt ik mooi, maar ik heb daar denk ik te stijl haar voor
das niet echt lang haar

Als ik voor kort(er) haar zou gaan, zou ik toch echt zoiets willen atm:

Magoed, we hadden het hier over LANG haar
  maandag 17 mei 2004 @ 13:05:18 #84
65470 Kindred_Spirits
pi_19192003
ook over half [b]lang[b] haar

dus zoiets als ik met mijn plaatje zei, misschien iets langer.
pi_19193600
Het is nu niet zo heel erg lang(door die **** kapster) en op de foto nogal fout maar das zo omdat er gel in zit

En reactie op mijn vorige post, als ik smorgens zou douchen valt idd mijn haar wel goed zonder gel maar ik moet al tussen 6 en half 7 opstaan zonder douchen dus daar hebk weinig zin in om dat altijd te doen dan.
en buiten dat vindt mijn hele klas dat haar langer dan 4 cm altijd dom is
pi_19194545
quote:
Op maandag 17 mei 2004 13:05 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ook over half [b]lang[b] haar

dus zoiets als ik met mijn plaatje zei, misschien iets langer.
Sorry, maar dat plaatje van jou vind ik nauwelijks half lang haar

Half lang haar _imo_:

Ik denk dat de meesten die het hier laten groeien nu tegen half lang haar (imo) aanzitten
pi_19195086
roGue heeft wel een 'opinion' zeg

Wat betreft die bril, ik denk dat je 'm wel kan hebben als ik het zo zie. En nu wil ik iig géén plaatjes meer van Agim Kaba a.k.a. Aaron Snyder zien
  maandag 17 mei 2004 @ 15:06:25 #88
65470 Kindred_Spirits
pi_19195279
iedereen heeft een opinion
  maandag 17 mei 2004 @ 15:08:34 #89
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19195347
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:49 schreef -roGue- het volgende:

[..]

das niet echt lang haar

Als ik voor kort(er) haar zou gaan, zou ik toch echt zoiets willen atm:

[afbeelding]
[afbeelding]

Magoed, we hadden het hier over LANG haar
Het is langer dan je denkt,bij mij krult het ook in,zelfs als je erg slag hebt lijkt het korter.
pi_19195441
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:42 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Sorry, maar dat plaatje van jou vind ik nauwelijks half lang haar

Half lang haar _imo_:
[afbeelding]

Ik denk dat de meesten die het hier laten groeien nu tegen half lang haar (imo) aanzitten
Oe..

Verder ben ik van mening dat ook blonde haren beter kort kunnen zijn , van achter ben je dan net een wijf

Donker haar en/of mediterrane types daarentegen
pi_19195477
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Oe..

Verder ben ik van mening dat ook blonde haren beter kort kunnen zijn , van achter ben je dan net een wijf

Donker haar en/of mediterrane types daarentegen
Ik denk dat het meer van je gezicht af hangt en je type haar
  maandag 17 mei 2004 @ 15:16:37 #92
65470 Kindred_Spirits
pi_19195552
mja ik heb donkerblond tot bruin haar.. maar wel stijl...
iemand ideetje hoe ik dat zou kunnen dragen

het is nu nog niet lang hoor, ben ermee bezig
pi_19195583
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
roGue heeft wel een 'opinion' zeg

Wat betreft die bril, ik denk dat je 'm wel kan hebben als ik het zo zie. En nu wil ik iig géén plaatjes meer van Agim Kaba a.k.a. Aaron Snyder zien
opinions zijn cool
pi_19195600
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:16 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mja ik heb donkerblond tot bruin haar.. maar wel stijl...
iemand ideetje hoe ik dat zou kunnen dragen

het is nu nog niet lang hoor, ben ermee bezig
hangt heel erg van je gezicht af

aan het begin van dit topic staan wel paar voorbeelden van wat je zou kunnen doen
pi_19195647
Als kindred spirits nou ff een plaatje post dan kunnen wij, inmiddels kenners te noemen, wel bekijken wat de mogelijkheden zijn...
pi_19195701
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als kindred spirits nou ff een plaatje post dan kunnen wij, inmiddels kenners te noemen, wel bekijken wat de mogelijkheden zijn...
als je dat dan meteen ook bij mij doet, over anderen vind ik heel makkelijk te zeggen, goh dat staat je leuk / niet leuk, maar over mezelf toch een stuk moeilijker ;P
pi_19195773
Bij dezen dan:

Als ik jou was zou ik het niet al te lang laten groeien meer roGue. Een beetje in model houden. Misschien een beetje zoals de foto's van de personage Mike Kasnof (weet de spelling even niet ) uit vorige topic-deel. Dus inderdaad de half lange look lijkt mij wel het beste. Zoals je het op die foto hebt vind ik het persoonlijk wel cool namelijk!

ATWT moet toch geen way of life worden

[ Bericht 10% gewijzigd door 205_Lacoste op 17-05-2004 15:36:06 ]
  maandag 17 mei 2004 @ 15:28:18 #98
65470 Kindred_Spirits
pi_19195816
jaja ik ben ff foto's aant bewerken ivm herkenbaarheid
  maandag 17 mei 2004 @ 15:34:29 #99
65470 Kindred_Spirits
pi_19195990
ok dan.. schrik niet.. here it is

zoals ik al zei, ik ben pas een maand bezig.. dus het vlot nog niet echt.. haar is zo'n 6/7 cm pas..
pi_19196040
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[afbeelding]

zoals ik al zei, ik ben pas een maand bezig.. dus het vlot nog niet echt.. haar is zo'n 6/7 cm pas..
hehe mooie foto

Erm ik weet niet hoe lang je het wil, maar je bent nog wel ff bezig als je het lang wil hebben

1cm per maand
  maandag 17 mei 2004 @ 15:39:28 #101
65470 Kindred_Spirits
pi_19196103
ja dat ik nog wel ff bezig ben weet ik... maar ik wil het niet heel lang.. half lang is zat op.

maar ik vraag me meer af hoe ik het moet doen dan..
vroeger tot 15 jaar heb ik mn haren half lang gehad (tot op de helft van mn oren ong.) .. en een scheiding precies in het midden.. dat zag niet uit vondt ik zelf maarja zo wil ik het dus absolute niet.. dus weet iemand een leuke manier.. ik wil het niet al te gel-achtig iig.. beetje het out of bed idee vindt ik wel leuk

nog een voordeel van lang haar.. als het nix blijkt te zijn knip ik het gewoon weer kort.
pi_19196162
Was je bang dat mama Milagro even wraak kwam nemen op je?

Tja, 6/7 cm is nog niet echt veel te noemen nee. Ik zit momenteel aan zo'n 21cm. Reken dan 1 cm per maand en kijk eens hoe lang je nog bezig gaat zijn. Helaas zit er altijd ff een rotperiode in waar je haar voor geen meter wilt zitten, dan is het even doorbijten. Maar goed, tot zover de 'facts' en dan nu wta advied
Half lang haar zal je inderdaad wel het beste staan denk ik, maar echt stijl haar heb je volgens mij niet hoor. Als je het laat groeien denk ik dat er best een slag in zal komen. Laat het achterin ook een beetje meegroeien voor een matje en zorg dat de kapper dat niet elke keer helemaal wegknipt. bijhouden is wel aan te raden maar ga zeker niet te vaak naar de kapper. Eens in de 10 weken is denk ik wel prima. Beetje afhankelijk van hoe hard je haar groeit en of het écht niet meer door de beugel kan zonder knipbeurt. Laat de kapper ook eens de mogelijkheden van laagjes knippen bekijken (als het al wat langer is).

Ik lees net scheiding in het midden... dat had ik ook altijd maar heb 'm sinds kort (na het zien van dat shawl plaatje ) rechts zitten. Het oogt wel beter vind ik.
  maandag 17 mei 2004 @ 15:45:03 #103
65470 Kindred_Spirits
pi_19196270
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Was je bang dat mama Milagro even wraak kwam nemen op je?

Tja, 6/7 cm is nog niet echt veel te noemen nee. Ik zit momenteel aan zo'n 21cm. Reken dan 1 cm per maand en kijk eens hoe lang je nog bezig gaat zijn. Helaas zit er altijd ff een rotperiode in waar je haar voor geen meter wilt zitten, dan is het even doorbijten. Maar goed, tot zover de 'facts' en dan nu wta advied
Half lang haar zal je inderdaad wel het beste staan denk ik, maar echt stijl haar heb je volgens mij niet hoor. Als je het laat groeien denk ik dat er best een slag in zal komen. Laat het achterin ook een beetje meegroeien voor een matje en zorg dat de kapper dat niet elke keer helemaal wegknipt. bijhouden is wel aan te raden maar ga zeker niet te vaak naar de kapper. Eens in de 10 weken is denk ik wel prima. Beetje afhankelijk van hoe hard je haar groeit en of het écht niet meer door de beugel kan zonder knipbeurt.
ja maar die slag is maar heel licht.. ik wou dat ik meer slag / krullen had maarja.. tis nu eenmaal niet zo

enne voor milagro.. nee hoor, denk niet dat ze zo flauw zou zijn om een onbewerkte foto van me te..... ?
maar ik (hoop) eigenlijk op commentaar van haar milagro , of dat nu positief of negatief is..
pi_19196401
staan nog wat editjes in m'n vorige post Kindred
  maandag 17 mei 2004 @ 15:54:23 #105
65470 Kindred_Spirits
pi_19196531
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
staan nog wat editjes in m'n vorige post Kindred
whahaha ja mijn scheiding was eigenlijk mijn basisschool kapsel en heb 't tot mn 15zo gehad.. dus ook eigenlijk (bijna) geen aandacht van meisjes tot mn 15e..

maar dat was onbeschijfelijk slecht, hoe ik toen mijn haar had.. als het ook maar enigzins daarop gaat lijken laat ik 't meteen weer knippen.. maar ik heb dus nu al weer dik 5 jaar kort haar en nu wil ik toch wel weer eens wat anders
  maandag 17 mei 2004 @ 16:13:34 #106
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19196973
Is kut op zo'n warme dag en je haar wat langer...is wennen
  maandag 17 mei 2004 @ 16:41:50 #107
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19197574
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:13 schreef El_Catalan het volgende:
wat moet ik dan wel niet zeggen...met m,n lange haar
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_19197852
quote:
jaja, dat ken ik, quasi klagen om op te scheppen

foto!!!!!
pi_19198092
De personage 'milagro' intrigeert me wel

Ik ben benieuwd wat ik me bij een Fok!kende moeder moet voorstellen aangezien ik zelf geen ervaring daarmee heb. Maar dat past natuurlijk geheel niet waar het hier om draait: haar!

wat betreft die "foto!!!!!" ben ik het met je eens. Méér vaste "ik wil mijn haar lang laten groeien deel X" bezoekers foto's.
  maandag 17 mei 2004 @ 17:06:45 #110
65470 Kindred_Spirits
pi_19198170
ja ik heb mijn foto gepost en w8 in spanning op milagro's comments
pi_19198325
dubbel
  maandag 17 mei 2004 @ 17:13:06 #112
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19198326
Eerdaags
pi_19198328
quote:

[afbeelding]

stoere bril

hmm altijd lastig zo zonder gezicht en in een tussenfase.. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik zou het niet te lang doen, je hebt zo te zien een vrij lang gezicht en je hebt dan breedte nodig qua haar

je haar is niet dik maar ook niet dun, dus halflang en in (langere) lagen, zou ik doen als ik jou was maar dat ben ik niet en ook niet je moeder en ik zeik teveel toch?.. dus lekker belangrijk

*terug het zonnetje in gaat
  maandag 17 mei 2004 @ 17:20:48 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_19198497
wow damn, ik ben ff een weekje naar barcelona en direct een heel topic ongeveer vol gelult... ik heb niet echt zin om alles te gaan lezen, maar vanaf hier zal ik weer mee lullen...
op dit moment zit mn haar echt voor geen meter, dus ga woensdag naar de kapper... denk de zijkanten ff bij knippen ofso...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_19199596
quote:

[afbeelding]

daar ben je nog wel een jaartje zoet mee
pi_19199651
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

daar ben je nog wel een jaartje zoet mee
Dat is een jaar zonder überhaupt in de buurt van een schaar te komen! Als je het ook nog een beetje bijhoud ben je er wel 1,5 tot 2 jaar zoet mee

Daarna is het echter wel feest natuurlijk
pi_19199739
quote:
Zeikerd, ik heb met 30 graden nepdreads in mijn haar gehad, DAT was pas warm.

Trouwens, sinds ik mijn haar heb kortgewiekt vind ik het veel warmer op mijn hoofd
pi_19199909
volgens mij is redsoniq al naar de kapper geweest
  maandag 17 mei 2004 @ 18:39:28 #119
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19200057
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:20 schreef S-Two het volgende:
wow damn, ik ben ff een weekje naar barcelona en direct een heel topic ongeveer vol gelult... ik heb niet echt zin om alles te gaan lezen, maar vanaf hier zal ik weer mee lullen...
op dit moment zit mn haar echt voor geen meter, dus ga woensdag naar de kapper... denk de zijkanten ff bij knippen ofso...
me 2, onderop wat korter en dan het bovenste lang laten groeien
  maandag 17 mei 2004 @ 19:52:09 #120
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19201588
Sorry, maar ik kon het niet laten. Ik vond dat balkje zo grappig

pi_19201599
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:17 schreef super-muffin het volgende:
Dat vind ik allemaal te kort
[..]

ik doe mn haar ook vaak achter mn oren, en nog steeds postitieve reacties van de meisjes
ha haa lache die foto,s van je super-muffin vooral die 2e
pi_19201638
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:

[afbeelding]
  maandag 17 mei 2004 @ 19:56:06 #123
65470 Kindred_Spirits
pi_19201667
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:

[afbeelding]
whahaha, normaal vindt ik zo'n acties irritant maar hier kan ik zelf om lachen :d

geniaal
pi_19201745
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:52 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

ha haa lache die foto,s van je super-muffin vooral die 2e
welke foto's?
  maandag 17 mei 2004 @ 20:00:56 #125
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19201761
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

whahaha, normaal vindt ik zo'n acties irritant maar hier kan ik zelf om lachen :d

geniaal
Gelukkig maar, ik hoopte al dat ik niet gelijk geband zou worden
pi_19201796
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:59 schreef super-muffin het volgende:

[..]

welke foto's?
die je gepost hebt in fok de celebs fok user foto,s 141
pi_19204769
zo erg zijn die foto's toch niet?

en zo langkort eigenlijk is mn haar allang niet meer!
pi_19210652
Jaaaa, we gaan elkaar kapsel aanraden gaaf

Hey 205_Lacoste , 21 cm is best wel lang ;0 , heb je alles op één lengte? Mijn haar varieert van voor 14/15 cm, tot 17/18 achter gok ik
pi_19210676
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:13 schreef milagro het volgende:

[..]

stoere bril

hmm altijd lastig zo zonder gezicht en in een tussenfase.. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik zou het niet te lang doen, je hebt zo te zien een vrij lang gezicht en je hebt dan breedte nodig qua haar

je haar is niet dik maar ook niet dun, dus halflang en in (langere) lagen, zou ik doen als ik jou was maar dat ben ik niet en ook niet je moeder en ik zeik teveel toch?.. dus lekker belangrijk

*terug het zonnetje in gaat
Hey Moeder der Haargroeiers, kun je mij ook een kapsel aanraden, of ben je het eens met Lacoste? ( mijn foto staat in de TS post en Lacostes mening een pagina terug )
pi_19210705
Ik vind je haar wel leuk zo eigenlijk, de plukken voor zou ik langer laten groeien, zodat je het naar achter kan dragen ook
pi_19210899
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:00 schreef milagro het volgende:
Ik vind je haar wel leuk zo eigenlijk, de plukken voor zou ik langer laten groeien, zodat je het naar achter kan dragen ook
Je bedoelt achter me oren? Als ik het nu 'semi' (istieweer ) achter me oren draag, krijg ik echt een maf hoofd
pi_19211068
Ik heb trouwens ff een tijdbalk van me haar gemaakt

Oktober :

November :

Februari :

Beetje achterovergeleund

April

(zonder gel!)

Mei :
pi_19211203
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:14 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Je bedoelt achter me oren? Als ik het nu 'semi' (istieweer ) achter me oren draag, krijg ik echt een maf hoofd
NEEEEEE!!!!!!!!!

Dat je het naar achtergekamd (met je handen dan, het moet vooral níet netjes zitten) kan dragen, zeg maar zoals Winston Gerschtanowitz en ja dat is een kakker, maar zijn haar zit goed!

pi_19211385
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:34 schreef milagro het volgende:

[..]

NEEEEEE!!!!!!!!!

Dat je het naar achtergekamd (met je handen dan, het moet vooral níet netjes zitten) kan dragen, zeg maar zoals Winston Gerschtanowitz en ja dat is een kakker, maar zijn haar zit goed!

[afbeelding][afbeelding]
haha ok

Als ik dit nu doe flikkert het gewoon weer naar voren
pi_19211490
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:47 schreef -roGue- het volgende:

[..]

haha ok

Als ik dit nu doe flikkert het gewoon weer naar voren
als het iets langer is en je gewoon je haar naar achter laat drogen en vaak je handen door je haar haalt, blijft het op een gegeven moment redelijk zitten, de scheiding valt er dan vanzelf niet meer in.. beetje wax erin (desnoods die verdomde gel ) en klaar
  dinsdag 18 mei 2004 @ 09:57:20 #136
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_19211548
Nou, ik heb net het tegenovergestelde gedaan. Na 4.5 jaar met lang haar gelopen te hebben, heb ik het ruim een week geleden af laten knippen.
pi_19211607
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, ik heb net het tegenovergestelde gedaan. Na 4.5 jaar met lang haar gelopen te hebben, heb ik het ruim een week geleden af laten knippen.
Offtopic!

Foto!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:03:15 #138
13783 Anthraxx
pi_19211625
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Offtopic!

Foto!
Voor:

Na:

(deze is direct nadat ik bij de kapper ben geweest genomen; het zit nu toch heel anders )
pi_19211642
Beter, veel beter
Dat korte dus
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:05:00 #140
13783 Anthraxx
pi_19211657
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef milagro het volgende:
Beter, veel beter
Dat korte dus
32

(ja, ik heb het al heel veel keer gehoord )
pi_19211697
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
(deze is direct nadat ik bij de kapper ben geweest genomen; het zit nu toch heel anders )
wel zonde, maar kort staat je ook goed!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:09:02 #142
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19211726
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:24 schreef -roGue- het volgende:
Ik heb trouwens ff een tijdbalk van me haar gemaakt

Oktober :
[afbeelding]

November :
[afbeelding]

Februari :
[afbeelding]

Beetje achterovergeleund

April
[afbeelding]
(zonder gel!)

Mei :
[afbeelding]
Dat gaat de goeie kant op!

Mooi overzichtje, mensen kunnen kijken in welke fase hun eigen haar zit, en hoelang het ongeveer nog gaat duren voor ze op jouw lengte zitten
pi_19211756
ik ben allang over zijn lengte heen

pi_19211865
* Smashing-Pumpkin doet ook nog mee...
Hoewel ik niet weet voor hoe lang nog. M'n haar hangt nu tot op m'n oren/ogen en er valt niets mee te doen. Het hangt er maar te hangen.

Ik ga binnenkort wel ff naar de kapper om er, waar mogelijk, wat model in te laten knippen. En als dat niet lukt houd ik het gewoon kort.
Jammer maar helaas. Tot nu toe vond ik kort een heel eind beter staan.
pi_19211972
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:14 schreef -roGue- het volgende:

[..]

me to nu het echt lang is draag ik het over m,n oren
pi_19213438
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:22 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

me to nu het echt lang is draag ik het over m,n oren
hehe, volgens mij veschillen nze lengtes ook niet heel erg
pi_19213744
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:27 schreef -roGue- het volgende:

[..]

hehe, volgens mij veschillen nze lengtes ook niet heel erg
volgens mij hebben we precies dezelfde lengte ik zal vanmiddag wel weer een paar caps maken hoever het nu is
pi_19213816
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
op die eerste foto lijk je wel op 1 van die hanson brothers je haar lijkt nu ook veel dikker nu
het kort is
pi_19213877
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:54 schreef milagro het volgende:

[..]

als het iets langer is en je gewoon je haar naar achter laat drogen en vaak je handen door je haar haalt, blijft het op een gegeven moment redelijk zitten, de scheiding valt er dan vanzelf niet meer in.. beetje wax erin (desnoods die verdomde gel ) en klaar
wax maakt je haar alleen maar vetter
pi_19213899
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:10 schreef super-muffin het volgende:
ik ben allang over zijn lengte heen

we weten het nu wel dat je het langste haar uit het topic hebt
pi_19213961
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:00 schreef milagro het volgende:
milagro je had kapster moeten worden
pi_19214198
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:40 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

volgens mij hebben we precies dezelfde lengte ik zal vanmiddag wel weer een paar caps maken hoever het nu is
hier zijn ze dan

en de achterkant ik zei 2 topics terug nog van nog een maand en dan valt het op m,n schouders,daar maak ik maar 2 maanden van
trouwens als ik het gewassen heb lijkt m,n haar een stuk korter maar volgens mij hebben we dezelfde lengte roGue
pi_19214235
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:46 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

we weten het nu wel dat je het langste haar uit het topic hebt

jaloers?

maar er was toch nog iemand met langer haar dan ik?
pi_19214286
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef super-muffin het volgende:

[..]

jaloers?

maar er was toch nog iemand met langer haar dan ik?
mr credence dacht ik en ja ik ben jaloers
pi_19214434
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:45 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

wax maakt je haar alleen maar vetter
dan doe je mousse of die messed up/as rough as you like van Lee Stafford of zo..
als het maar niet netjes zit en er volume in zit..

volume krijg je ook met wat talkpoeder en dan flink uitborstelen..
heb je echt zoooooooooooooooooooo'n bos haar erna

Lookfantastic.com heeft ook een heleboel leuke haarproducten..

*Kapper worden gaat
pi_19214479
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef milagro het volgende:

[..]

dan doe je mousse of die messed up/as rough as you like van Lee Stafford of zo..
als het maar niet netjes zit en er volume in zit..

volume krijg je ook met wat talkpoeder en dan flink uitborstelen..
heb je echt zoooooooooooooooooooo'n bos haar erna

Lookfantastic.com heeft ook een heleboel leuke haarproducten..

*Kapper worden gaat
Fok!kers uit dit topic krijgen Fok korting neem ik aan
pi_19216653
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 08:56 schreef -roGue- het volgende:
Jaaaa, we gaan elkaar kapsel aanraden gaaf

Hey 205_Lacoste , 21 cm is best wel lang ;0 , heb je alles op één lengte? Mijn haar varieert van voor 14/15 cm, tot 17/18 achter gok ik
Nee niet alles is op één lengte dat had ik eerst wel, maar da's geen gezicht. Dan krijg je echt geen model meer in je haar. Laatste keer, zo'n 10 weken geleden, dat ik naar de kapper ben geweest heeft hij het voor het eerst in laagjes geknipt waardoor het supergoed viel. Inmiddels is het weer wat minder omdat het toch alweer aardig gegroeid is. Binnenkort moet ik ook echt weer even naar de kapper, dan volgt er ongetwijfeld een pic!

Die foto van jou in april... daar lijk je ineens een stuk jonger. Beetje zo'n boyband kapsel
pi_19217254
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

maar goed, ik heb ook nog een stuk te gaan, dus ik zit in het zelfde schuitje als jij
pi_19217391
@ Donkere Marc

Achter zou ik proberen om 't wat 'voller' te krijgen op een of andere manier. Van de voorkant zie je het niet maar aan de achterkant is het op een of andere manier buiten proportie. De mat is te lang in verhouding tot de rest lijkt het.

Tips voor mij zijn eveneens welkom van de mede-"ik wil mijn haar lang laten groeien deel X"-mensen
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:18:23 #160
65470 Kindred_Spirits
pi_19217421

mijn idool ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_19217739
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Hou vol!
pi_19217871
... Grappig dit. Ik heb maanden geen tijd gehad om naar de kapper te gaan, en het wordt intussen ziekelijk lang... maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong.. .

.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19217901
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:39 schreef DJ-Maurits het volgende:
... Grappig dit. Ik heb maanden geen tijd gehad om naar de kapper te gaan, en het wordt intussen ziekelijk lang... maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong.. .

[afbeelding]

.
Ziet er niet slecht uit
Maar kwa lengte versla je mij nog lang niet
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:44:51 #164
65470 Kindred_Spirits
pi_19217991
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:40 schreef Credence het volgende:

[..]

Ziet er niet slecht uit
Maar kwa lengte versla je mij nog lang niet
post s n pic
pi_19218084
quote:
maar als ik dit allemaal zo lees, kan ik natuurlijk ook gewoon meedoen. Dan heb ik tenminste een kleine voorsprong.. .

[afbeelding]

.
niet op iedereen
pi_19218281
quote:

[afbeelding]
Ziet er cool uit man! Qua lengte zit je ook nog niet waar ik ben denk ik maar je mag zeker niet klagen met die lengte Blijf het topic maar goed volgen
pi_19218994
Ik wil mijn haar niet lang laten groeien, dat heb ik al gedaan

Maar wat nu? Ik ben ~2 weken geleden bij de kapper geweest en die heeft het wel mooi bijgeknipt enzo, maar nog wat behoudend omdat ik niet echt wist wat ik wilde. Hij stelde voor om het in laagjes te knippen zodat er overal krul zou zijn ipv alleen wat ondaraan. Lijkt me in principe een goed idee, maar heeft iemand nog andere ideeën?
Langer dan het nu is wil ik het iig niet laten groeien denk ik.

paar plaatjes (let niet op mijn blijheid en staat van geschorenheid ):

pi_19220155
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
@ Donkere Marc

Achter zou ik proberen om 't wat 'voller' te krijgen op een of andere manier. Van de voorkant zie je het niet maar aan de achterkant is het op een of andere manier buiten proportie. De mat is te lang in verhouding tot de rest lijkt het.

Tips voor mij zijn eveneens welkom van de mede-"ik wil mijn haar lang laten groeien deel X"-mensen
dat kwam omdat ik het eergisteren had gewassen en de vorige dag zat het van achter te plat
en dat is ook vandaag dus het geval fucking shit kussen dus vanachter is het nu erg vet
dus moet het straks weer wassen
pi_19220483
Het is niet alleen het wassen denk ik, maar ook gewoon de lengte van het haar denk ik toch.

Mijn haar begon toch echt heel brakjes vandaag maar naarmate de dag vordert mag ik steeds minder klagen vind ik zelf.
pi_19220892
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:44 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nee niet alles is op één lengte dat had ik eerst wel, maar da's geen gezicht. Dan krijg je echt geen model meer in je haar. Laatste keer, zo'n 10 weken geleden, dat ik naar de kapper ben geweest heeft hij het voor het eerst in laagjes geknipt waardoor het supergoed viel. Inmiddels is het weer wat minder omdat het toch alweer aardig gegroeid is. Binnenkort moet ik ook echt weer even naar de kapper, dan volgt er ongetwijfeld een pic!

Die foto van jou in april... daar lijk je ineens een stuk jonger. Beetje zo'n boyband kapsel
Heheh, die foto van April is na een roeiwedstrijd , haar gewassen niet heel vel gel erin en ontzettend lekker weer (dus snel opgedroogd haar). Dat model komt meer door de wind dan door mijn inspanningen, ik poste hem meer om de lengte te laten zien
pi_19221100
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 16:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is niet alleen het wassen denk ik, maar ook gewoon de lengte van het haar denk ik toch.

Mijn haar begon toch echt heel brakjes vandaag maar naarmate de dag vordert mag ik steeds minder klagen vind ik zelf.
ja het is inderdaad lang van achter :maar des te langer het word des te eerder verdwijnt
m,n mat en dan valt het tenminste lekker los
pi_19221587
Voor een volgend topique heb ik alvast even geknipt en geplakt,voor de heren met (doel) halflang haar, om de openingspost mee te voorzien

Let daarbij vooral even op de kleurschakering hé

[ Bericht 4% gewijzigd door 205_Lacoste op 18-05-2004 17:21:46 ]
  dinsdag 18 mei 2004 @ 18:13:27 #173
65470 Kindred_Spirits
pi_19222791
en bedankt dat je mij en mijn balkje vergeet!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 18:14:29 #174
65470 Kindred_Spirits
pi_19222821
oh ik zie nu pas dat iedereen op die middelste wil lijken...
pi_19223209
Pfff, het was een lastig dagje, echt zo'n dag dat je meteen naar de kapper wil rennnen om t kort te laten doen, ik heb noodgedwongen toch maar weer naar de gel gegrepen net, want vooral als je slag in je haar hebt is het zonder niet altijd top.... maar even doorbijten denk ik, want ik weet dat ik geheid spijt krijg als ik weer bij de kapper binnenloop.... en nu ik net met de gel aan de slag ben geweest ben ik toch weer wat positiever, het lijkt bij mij alleen wel of het achter veel sneller groeit dan voor en ik wil t juist voor een stuk langer
pi_19223338
vitamine B complex en Aloë Vera
pi_19224373
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:44 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde geval. Ik had haar tot mijn mond, en achter ietsje langer en allemaal dezelfde lengte. Gevolg: (zeker als ik het achter mijn oren deed) dan ging het heel erg uitstaan, net alsof ik twee zijspiegels had; het was gewoon veel te vol. Op aanraden van MadGuy heb ik maar een foto (van Daniel de Ridder) meegenomen naar de kapper. Dat is wel bevallen. Hij heeft er nauwelijks wat afgeknipt (meestal knipt mijn kapper er juist te veel van af; dat is zo te lezen ook bij anderen het geval), maar met een mesje de haren in verschillende lengtes afgesneden.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:40:08 #178
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19224563
Wat gaan die topics de laatste tijd toch snel!

En mijn haar daarentegen langzaam...
pi_19224578
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Voor een volgend topique heb ik alvast even geknipt en geplakt,voor de heren met (doel) halflang haar, om de openingspost mee te voorzien

[afbeelding]
.. Nu moet ik wel... Geef me nog een half maandje.. dan heb ik de lengte van de middelste foto ...
pi_19225116
Hm best grappig om te lezen dit ik geloof dat niemand echt op weg is naar lang haar alleen maar naar een soort tussenlengte ofzo.

Zelf heb ik inmiddels haar dat 40cm lang is en dat nog steeds lekker doorgroeit.

Maar goed, veel succes met jullie haarstrijd.
..nodp
pi_19225791
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:03 schreef Infidelis het volgende:
Hm best grappig om te lezen dit ik geloof dat niemand echt op weg is naar lang haar alleen maar naar een soort tussenlengte ofzo.

Zelf heb ik inmiddels haar dat 40cm lang is en dat nog steeds lekker doorgroeit.
*vinger opsteekt* Ikke wel
Ik wil ook naar zo'n lengte ''doorgroeien'' Heb zelf nu zo'n 25/30 cm op 't langste punt.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:33:51 #182
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19225826
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef milagro het volgende:
vitamine B complex en Aloë Vera
Dat eerste wist ik al, maar dat tweede?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 21:37:16 #183
64835 zsander
Houdoe Ken!
pi_19227443
Ik had dus ook lang haar, maar ik ben een paar weken terug naar de kapper geweest. Ik wilde mijn haar in een ander model zeg maar, ik wilde iets zoals dat van winston post uit gtst. Dus lekker wild (tis ook een boefje hihihihi *ahum)en niet zo heel lang van boven maar wel lang van achteren. Alleen ik heb van dat stijle dunne haar dus moest het heel erg kort omdat het anders niet "wild" wilde gaan zitten, maarja het werd dus heel kort en van achteren was het nog heel lang en dat zag er niet uit, dus dat ook maar eraf :'( Hieronder de foto's
Het heilige lange haar:(let niet op die gekke gezichtsuitdrukking)
[afbeelding]

ik wil nog een foto zien, nog een foto nog een foto

owgggghh zucht, ok..

[afbeelding]

en nu eentje met dat hele foute korte haar, die houding is ook heel erg fout

[afbeelding]

[edit: als foto's niet werken, url in adresbalk kopieren, sorry dat dit moet:(]

[ Bericht 4% gewijzigd door zsander op 18-05-2004 21:47:02 ]
pi_19227781
/laat maar
pi_19227980
Zonde zsander...
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:03:06 #186
82589 S-Two
barba macacu
pi_19228222
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd toch snel!

En mijn haar daarentegen langzaam...
ja die topics gaan echt te snel gewoon...
en mn haar.. sjah nog steeds langzaam.. ga morgne naar de kapper, zal erna wel ff een foto posten als ik er zin in heb...

en... iedereen zit hier te zeuren over van wax en zo word je haar vettig, ik vind dat juist wat beter, zoals winston gerstanovich ofso het heeft... dan wordt je haar tenminste niet zo pluizig e.d. .... heb alleen nog geen wax... zal het binnekort wel een keertje halen (al duurt het nog veeeeeels te lang voordat mn haar een beetje lang is)
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:04:29 #187
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19228258
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:03 schreef S-Two het volgende:

[..]

ja die topics gaan echt te snel gewoon...
en mn haar.. sjah nog steeds langzaam.. ga morgne naar de kapper, zal erna wel ff een foto posten als ik er zin in heb...

en... iedereen zit hier te zeuren over van wax en zo word je haar vettig, ik vind dat juist wat beter, zoals winston gerstanovich ofso het heeft... dan wordt je haar tenminste niet zo pluizig e.d. .... heb alleen nog geen wax... zal het binnekort wel een keertje halen (al duurt het nog veeeeeels te lang voordat mn haar een beetje lang is)
En we hebben het druk ermee
Ontopic: ik heb hier eigenlijk niets te zoeken..
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:04:52 #188
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19228277
S-Two, Keune is wat dat betreft kool! MIjn haar wordt helemaal niet zó enorm vettig daardoor. Het is juist beter...
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:08:33 #189
64835 zsander
Houdoe Ken!
pi_19228407
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zonde zsander...
pff dat kan je wel zeggen, je wilt niet weten hoe erg ik baalde toen ik die kapsalon uit liep. Vloekend in mezelf, en iedereen die lacht is verdacht hè, je denkt gelijk dat ze om je lachen Maarja ik moet nu weer een hele poos wachten totdat het weer lang is, zucht
pi_19228846
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef zsander het volgende:

[..]

pff dat kan je wel zeggen, je wilt niet weten hoe erg ik baalde toen ik die kapsalon uit liep. Vloekend in mezelf, en iedereen die lacht is verdacht hè, je denkt gelijk dat ze om je lachen Maarja ik moet nu weer een hele poos wachten totdat het weer lang is, zucht
en daarom ga ik al 18 weken niet maar de kapper toen was het zo kort dAt # weken M,n Haar
kut zat
pi_19235998
Wat is nu eigenlijk precies (het verschil tussen) "uitdunnen" en "laagjes"?

Zoals ik in mijn post hierboven schreef, heeft mijn kapper mijn haar in verschillende lengtes gesneden. Ik dacht dat dat laagjes was, maar mijn moeder had het over uitdunnen. Het zit nu overigens veel beter, veel minder uitstaand/te vol aan de achterkant, en het is/lijkt even lang.
pi_19236160
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:39 schreef Teucer het volgende:
Wat is nu eigenlijk precies (het verschil tussen) "uitdunnen" en "laagjes"?

Zoals ik in mijn post hierboven schreef, heeft mijn kapper mijn haar in verschillende lengtes gesneden. Ik dacht dat dat laagjes was, maar mijn moeder had het over uitdunnen. Het zit nu overigens veel beter, veel minder uitstaand/te vol aan de achterkant, en het is/lijkt even lang.
Laagjes: haar bovenop (op je kruin) is korter dan het haar onderop (bij je nek). Uiteraard gaat dit geleidelijk met verschillende lengtes. Bij de dames worden er van voren ook nog laagjes geknipt (voorste plukken korter dan de achterste). Het dunt dus wel uit, omdat je onderaan minder haar hebt, maar het is niet uitdunnen.

Uitdunnen: de kapper knipt met een kamschaar op 5/10 cm van je wortels een gedeelte van je haar af. Je hebt dus lange haren en hele korte haren en het doet pijn

Wow vaagheid, vroeg he

ik doe ook nog mee hoor
pi_19236177
Met die kamschaar trekt de kapper inderdaad ook per ongeluk nog weleens wat haar uit je hoofd ja...

Uitdunnen is trouwens niet helemaal ideaal voor lang haar omdat die korte haartjes door je lange coupe heen gaan steken. Dat is dan geen gezicht natuurlijk. Het snijden met een mes is om je haar wat sluiker te laten vallen en heeft dit nadeel niet. Daarbij is het ook relaxed als de kapper je haar 'snijdt'
pi_19236383
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef 205_Lacoste het volgende:Uitdunnen is trouwens niet helemaal ideaal voor lang haar omdat die korte haartjes door je lange coupe heen gaan steken. Dat is dan geen gezicht natuurlijk. Het snijden met een mes is om je haar wat sluiker te laten vallen en heeft dit nadeel niet. Daarbij is het ook relaxed als de kapper je haar 'snijdt'
dat had ik, na 2 maanden allemaal korte haartjes staken er uit
nu zie je dat nog een beetje, maar valt niet zo op (omdat het al 4/5 cm langer is )
pi_19236779

ik een maand of 3 terug, mn haar is daar erg vet en nat, dus het het ziet er beter uit..

maar het is nu zo lang + 2 á 3 cm er bij
pi_19236842
Een resize zat er niet in voor die foto Ook al resized ie wel automatisch... het origineel is wel heeeeel erg groot.

Ik denk dat mijn haar ongeveer even lang is als op die 'dope' ( ) foto.
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:50:24 #197
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19236876
Dan ben ik ook wel benieuwd naar een foto waar je haar wel goed zit
pi_19237026
kheb niet veel foto's van me zelf, en ook geen digicam, misschien kan ik er 1 lenen van iemand zal ik wel ff een goede foto maken
-edit

kheb um ff verkleint, voor de modem gebruikers hier
pi_19237392
Zórg maar voor een andere foto, want ziet er leuk uit !

[ Bericht 31% gewijzigd door Lucske op 19-05-2004 10:50:55 ]
pi_19238600
goed bezig lacoste met die schakeringunit
pi_19240198
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:46 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
ik een maand of 3 terug, mn haar is daar erg vet en nat, dus het het ziet er beter uit..

maar het is nu zo lang + 2 á 3 cm er bij
leuk die haren in je ogen
pi_19240393
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
Daarbij is het ook relaxed als de kapper je haar 'snijdt'
Dat doet ook pijn én voelt nog eens heel naar

Goh, waarom ga ik toch niet zo graag naar de kapper. Goh waarom is lang haar ookal weer handig? Owja om niet naar de kapper te hoeven.. Grr..
pi_19240856
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:16 schreef 205_Lacoste het volgende:

[afbeelding]
mooie matjes verzameling ook trouwens
pi_19241594
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:51 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

leuk die haren in je ogen
heb ik nu geen last meer van, tzit acher mn oren

en als het normaal zit hangt het voor mn ogen
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:46:28 #205
82589 S-Two
barba macacu
pi_19248922
damnsz!!!!!!!!!!!! kom net bij de kapper weg.... jeesz wat een scheitwijf!! mn haar is nu korter... wat ik wou kon niet ofso zei ze: dus heeft ze het ongeveeer 12 x uitgedund :S , later komt de opperkapper eraan en die doet direct wat ik wou... maar nu is het volgens mij wel behoorlijk geruineerd.... najah... hopen dat ik met wat gel er wat van kan gaan maken
pi_19249043
je moet ook niet naar de kapper gaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaan, je moet geduld hebben, doorzetten en niet iedere dag de lengte checkuuuuuuuuuuuuh
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:52:59 #207
65470 Kindred_Spirits
pi_19249054
precies, ik ben nu pas 2 maand niet geweest maar ik probeer er niet te veel op te letten qua lengte anders wordt je gek
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:56:58 #208
82589 S-Two
barba macacu
pi_19249130
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef milagro het volgende:
je moet ook niet naar de kapper gaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaan, je moet geduld hebben, doorzetten en niet iedere dag de lengte checkuuuuuuuuuuuuh
ja, ik weet het! wou het ook laten groeien, bij de kapper ook, gewoon zijkanten bij laten knippen enso, dat zat echt fucked-up , maar nu..................
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:01:13 #209
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19249196
Hooooow, zeker weer zo'n stagiair ofzo? Die kunnen de boel meestal aardig verkloten...
pi_19249294
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

ja, ik weet het! wou het ook laten groeien, bij de kapper ook, gewoon zijkanten bij laten knippen enso, dat zat echt fucked-up , maar nu..................
ik ken het.

1 keer echt huilend thuis gekomen
wilde het bot(ter) af laten knippen, maar NIET kort.

kwamik van haar tot op mijn schouders met opgeknipt kort net onder de oren terug
"Is het naar uw zin?"
En dan zeg ik dus gewoon niets, hè muts die ik ben..

maar mijn toenmalige insignificant other was erg lief "Oh well... I still love ya"
en ondertussen zag ik er dus echt niet uit.

nu dus al weeeeeken in een staart, niet bij stilstaan en het groeit en groeit.. heb ik wel onbedoelde hulp door bepaalde medicatie, maar goed... het resultaat telt

terug naar de boys
pi_19249440
Ik kan m'n haar al achter m'n oren doen Jammer genoeg blijft het niet altijd zitten. Maar het begint er op te lijken. Binnen een paar weekjes eventjes weer de plukjes bij m'n oren afknippen. Die mogen wel weer wat netter.
pi_19249776
quote:
Een beter tip om lang haar te krijgen is er niet..
pi_19249884
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:33 schreef Credence het volgende:

[..]

Een beter tip om lang haar te krijgen is er niet..
haha, idd, en wij daar maar topic na topic over vollullen......
pi_19250462
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:40 schreef Samson het volgende:

[..]

haha, idd, en wij daar maar topic na topic over vollullen......
Mja, maar er staan natuurlijk ook wat dingen in over de styling, en de vorderingen van mensen enzo...
pi_19251122
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 19:06 schreef Credence het volgende:

[..]

Mja, maar er staan natuurlijk ook wat dingen in over de styling, en de vorderingen van mensen enzo...
Helemaal mee eens hoor, ik maak er voor de motivatie zelf dankbaar gebruik van, totdat ik op een dag ook juichend kan zeggen dat het me gelukt is (maar af en toe helaas de bad hairdays op de koop toe nemen)
pi_19252009
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 19:37 schreef Samson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor, ik maak er voor de motivatie zelf dankbaar gebruik van, totdat ik op een dag ook juichend kan zeggen dat het me gelukt is (maar af en toe helaas de bad hairdays op de koop toe nemen)
Ach, je moet er echt niet zoveel mee zitten. Ik heb er nooit bij stilgestaan hoe lang het nou al was, en als ik een bad hair day had, maakte ik me er iig niet druk om. Het helpt toch niet
  woensdag 19 mei 2004 @ 20:55:06 #217
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19253170
Nee inderdaad. Hoe minder druk je je erom maakt, hoe beter.

Ik heb soms ook mindere dagen, en de ene keer trek ik het me meer aan dan de andere. Ach, zo heeft iedereen wat...
pi_19254849
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 20:55 schreef MadGuy het volgende:
Nee inderdaad. Hoe minder druk je je erom maakt, hoe beter.

Ik heb soms ook mindere dagen, en de ene keer trek ik het me meer aan dan de andere. Ach, zo heeft iedereen wat...
vandaag op de fiets naar vollebal training geweest en m,n haar zat zwaar relaxt vooral door de
wind, ging het van achter lekker op en neer,ik moet je zeggen dat je daar aardig ontspannen van
raakt de wind is nu ook mijn vriend
pi_19254895
quote:
juist
pi_19255007
ik ben lekker naar de kapper geweest voel me weer lekker fris! :D
pi_19255269
ik voel me ook lekker fris met lang(er) haar
pi_19255319
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:14 schreef Lucske het volgende:
Zórg maar voor een andere foto, want ziet er leuk uit !
oh lees deze nu pas

dankje, maar zo als ik eerder zei, heb geen camera of zo
pi_19255497
ik wil ook wel wat over mn haar zeggen.ik had altijd kort blond stekeltjes haar. de laatste 5 maanden laat ik het langer groeien als ooit te voren. ik ben er eigenlijk wel tevreden over, maar het hangt wel steeds in mn gezicht en ik heb potten gel nodig om er model in te krijgen. maar ik laat het nog even groeien, want als ik het nu afknip moet ik weer opnieuw beginnen en bovendien staat lang haar toch meer sexy dan kort haar is mijn mening
ff kijken hoor
pi_19255796
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:13 schreef Matteuno het volgende:
ik wil ook wel wat over mn haar zeggen.ik had altijd kort blond stekeltjes haar. de laatste 5 maanden laat ik het langer groeien als ooit te voren. ik ben er eigenlijk wel tevreden over, maar het hangt wel steeds in mn gezicht en ik heb potten gel nodig om er model in te krijgen. maar ik laat het nog even groeien, want als ik het nu afknip moet ik weer opnieuw beginnen en bovendien staat lang haar toch meer sexy dan kort haar is mijn mening
post een pic, en wie weet delen de vrouwelijke Fok!kers die mening ook
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:04:28 #225
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19256913
Alles voor de vrouwtjes hè, Casanocoste?
pi_19257015
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
Alles voor de vrouwtjes hè, Casanocoste?
Hehe, jij zegt 't

Maar deze Casanocoste ( ) is niet zoals die naam doet vermoeden hoor
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:41:11 #227
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19257858
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Hehe, jij zegt 't

Maar deze Casanocoste ( ) is niet zoals die naam doet vermoeden hoor
Haha!

Ik ga maar weer naar bed en kijken of ik morgen nog wat van mijn haar kan brouwen. Het lijkt op een of andere manier weer razend snel te gaan qua groeien, maar dat is ook weer zo'n onzin eigenlijk.
pi_19264227
morgen heb ik een camera, dat is dus een foto van mn haar
pi_19264757
!! ben benieuwd .
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:00:33 #230
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19269762
Ojeej, binnenkort ben ik compleet in beweging op het internet te zien.

Ik ben namelijk net gefilmd voor de regionale zender infothuis, met het programma uit-idee. Ze hadden iemand nodig die nog nooit had gesprongen, en ik was de gelukkige WHUHAHAHA Parachutespringen is zoooooooo vet!!!!!

Maar ja, in week 24 staat de aflevering ook op het internet. Eens kijken hoe mijn haartjes wapperen in de wind. Ik had het wel net gewassen :S dus het zat niet helemaal optimaal.... Maar ja....
pi_19269875
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef r00d het volgende:

Ik ben namelijk net gefilmd voor de regionale zender infothuis, met het programma uit-idee. Ze hadden iemand nodig die nog nooit had gesprongen, en ik was de gelukkige WHUHAHAHA Parachutespringen is zoooooooo vet!!!!!

Maar ja, in week 24 staat de aflevering ook op het internet. Eens kijken hoe mijn haartjes wapperen in de wind. Ik had het wel net gewassen :S dus het zat niet helemaal optimaal.... Maar ja....
Wanneer wordt het uitgezonden? Ga ik klaarzitten
pi_19270799
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef r00d het volgende:

als het zover is geef je dan wel even de link door
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:34:43 #233
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19282497
Het gaat in week 24 uitgezonden worden op Infothuis (bereikbaar in Den Haag en omgeving) en de website waar het komt te staan is www.infothuis.tv

Maar daar zal ik jullie wel weer aan herinneren als we in "Ik wil mijn haar lang laten groeien #38" zitten ofzo
pi_19288265
hebben jullie gister nog hans teeuwen gekeken? dat is ook wel een mooie lengte!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:10:15 #235
82589 S-Two
barba macacu
pi_19288307
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:08 schreef super-muffin het volgende:
hebben jullie gister nog hans teeuwen gekeken? dat is ook wel een mooie lengte!
heb het opgenomen, maar zijn lengte.... denk dat ik het nog iets korter wil..
pi_19289443
ik heb het ook opgenomen, ben het nu aan het kijken (neem ff pauze)
maar ik wil iets langer dat dat
pi_19294084
Hm, voor mij iets te lang, zoals op je vorige foto wil ik ongeveer naar toe....

Ziet er heel anders uit dan op die andere foto en die op je site wel .
pi_19294472
niet te lang voor mij zoals je ziet, het is nog te kort vind ik
zie ik er heel anders uit? of bedoel je mn haar?
pi_19295531
Allebei . Maar 't lange haar staat je niet slecht imo!
pi_19297022
En toen ben ik toch maar even naar de kapper gegaan.. .
  vrijdag 21 mei 2004 @ 17:46:15 #242
82589 S-Two
barba macacu
pi_19297233
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:49 schreef super-muffin het volgende:
niet te lang voor mij zoals je ziet, het is nog te kort vind ik
zie ik er heel anders uit? of bedoel je mn haar?
dit vind ik wel een coole lengte en een cool kapsel!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:46:36 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19298595
Staat zeker niet slecht, Super-muffin!
pi_19302206
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:31 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
super-lengte super-muffin
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:36:23 #245
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19304175
Perfect haar, super-muffin! Ik ga er ook voor
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:45:04 #246
82589 S-Two
barba macacu
pi_19304409
wat voor gel/wax gebruik jij super-muffin, of niet?
pi_19311644
Over gel gesproken, ik ben nog steeds op zoek naar gel die mijn haar langer 'wat vochtig houdt'. Ik heb er al aardig wat geprobeerd. Het beste vind ik persoonlijk Brylcreem.

BRYLCREEM ROOD 13700

Nu kwam ik op die site (drogisterij.net) ook dit product tegen. Heeft iemand van de lang-haar-fokkers hier ervaringen mee?

STUDIO LINE FX GEL WATER O' COIFFANTE LANG HAAR
Revolutionaire textuur: een innovatie van de Laboratoria van L'oreal. Gel 'O wordt vloeibaar als water door wrijving tussen de handen. Gel 'O bevochtigd het haar waardoor het beter handelbaar wordt en fixeert de hele dag zonder te plakken of het haar te verzwaren.

In m'n zoektocht naar de perfecte gel kom ik ook vaak Brillantine tegen. Het ziet er redelijk eng uit, maar het val wel onder haarverzorging. Wat is het eigenlijk voor iets/wat doet het met je haar?

pi_19311720
Ik was laatst bij iemand thuis en die deed het volgende (zorgde ervoor dat me haar gister goed zat, maar vandaag bagger )

Hand ' insmeren' met een beetje wax, vervolgens echt een klein beetje gel erdoor mixen en voila
pi_19312068
Hier ff foto van afgelopen donderdag, tijdens een hockeytoernooi (ik kan niet hockeyen maar goed )

Ik ben de rechtse, die ontzettend mooie grijze polo is mijn aspirantenpolo

hmm plaatje wil niet

edit:

Poging 2:

[ Bericht 14% gewijzigd door -roGue- op 22-05-2004 12:09:11 ]
pi_19313140
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:09 schreef -roGue- het volgende:
Hier ff foto van afgelopen donderdag, tijdens een hockeytoernooi (ik kan niet hockeyen maar goed )

Ik ben de rechtse, die ontzettend mooie grijze polo is mijn aspirantenpolo

hmm plaatje wil niet

edit:

Poging 2:
[afbeelding]
Je kan weinig roGue, verdomd weinig

Na een kleine Edit van roGue werkt het ineens wel
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:44:05 #251
61320 TwztId
ja toch..
pi_19313627
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:39 schreef Teucer het volgende:
Over gel gesproken, ik ben nog steeds op zoek naar gel die mijn haar langer 'wat vochtig houdt'. Ik heb er al aardig wat geprobeerd. Het beste vind ik persoonlijk Brylcreem.

STUDIO LINE FX GEL WATER O' COIFFANTE LANG HAAR
Revolutionaire textuur: een innovatie van de Laboratoria van L'oreal. Gel 'O wordt vloeibaar als water door wrijving tussen de handen. Gel 'O bevochtigd het haar waardoor het beter handelbaar wordt en fixeert de hele dag zonder te plakken of het haar te verzwaren.

[afbeelding]
Die heb ik een tijdje gebruikt, en tenzij je keihard haar wil en het na 3 keer met je hand door je haar heen gaat alweer uitgewerkt is, zou ik hem niet aanraden
pi_19316639
Aangezien ik per dag wel vaker dan drie keer door mijn haar ga zie ik er dan maar vanaf. Weet iemand verder wat Brillantine is?
pi_19317642
Ik vraag me eigenlijk wel of of langer haar dan nu wel mooi uitziet bij mij. Beetje de lengte als op die foto van super-muffin die hij als eerste postte, op pagina 4 onderaan, niet langer. Hm...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:25:13 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19321307
Rogue, jij hebt vol haar zeg!

Ik gebruik tegenwoordig een minimale hoeveelheid Keune wax op handdoek droog haar, werkt goed!

Btw, is dat'Oreal remix spul waar ze deze week mee adverteerden nu wat? Die jongen had wel cool haar!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:44:16 #255
87381 r00d
Welke Letter?
pi_19321694
Al dat spul van l'Oreal wordt je haar hard van. Dat zijn allemaal een soort van extreme gels. Dat gebruikte ik allemaal toen ik nog enigszins kort haar had.
pi_19321762
Gel zuigt. Ik gebruik altijd haarlak, dat blijft langer werken. Met gel is het effect er zo weg als er een klein briesje staat, of je heel even met je hand door je haar gaat.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:50:51 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_19321884
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef Disorder het volgende:
Gel zuigt. Ik gebruik altijd haarlak, dat blijft langer werken. Met gel is het effect er zo weg als er een klein briesje staat, of je heel even met je hand door je haar gaat.
ik heb juist een hekel aan haarlak, dat plakt als de *******
pi_19325535
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Rogue, jij hebt vol haar zeg!

Ik gebruik tegenwoordig een minimale hoeveelheid Keune wax op handdoek droog haar, werkt goed!

Btw, is dat'Oreal remix spul waar ze deze week mee adverteerden nu wat? Die jongen had wel cool haar!
Hehe, mjah is redelijk dik idd
  zondag 23 mei 2004 @ 12:47:38 #259
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19333777
Ja dik haar, dat scheelt ook, als dat een beetje vet is blijft dat ook zitten. dat merk ik ook de laatste tijd aan de zijkanten. Nu achter nog...

Haarlak is voor vrouwen en plakt verschrikkelijk. Ik wil wel nog door mijn haren kunnen woelen. Dus wax it is...
pi_19340399
En daar is dan weer een foto update. Hierbij moet gezegd worden dat het ging om te laten zien wat er gebeurt op een zondagse dag als ik lekker in m'n kloffie op de bank hang en weinig tot niets aan m'n haar doe.

pi_19343034
dat is wel een mooie lengte!

trouwens als ik een petje op heb doe ik het eerst wel in een staartje, anders gaat mn haar achter helemaal opzij staan
pi_19343184
De lengte van die foto's zoals jij hebt zou mij niet staan. Dit, met misschien nog een klein beetje extra, gaat de definitieve lengte worden. Maar ik moet nodig naar de kapper om het weer een beetje bij te laten snijden/knippen

Zoals jij je haar hebt zou er zeker goed een overhemd/polo bij staan maar dat is niet je bedoeling geloof ik Ik vind het wel erg col zitten op de onderste foto.

en toch zou het wel cool staan
  zondag 23 mei 2004 @ 20:13:04 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19344251
Gaat het krullen, Lacoste?

Mooie lengte en het staat je best goed denk ik! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar achter moet er bij mij meer lengte/ dikte komen vind ik!
pi_19344293
Ik had ergens gelezen dat als je lang haar hebt en je het natuurlijk wilt laten vallen, je dan een product op waterbasis kan gebruiken. Maar dan zou die L'oreal Gel O toch eigenlijk niet hard moeten worden? want misschien ben ik van plan om die even uit te testen
pi_19344347
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
De lengte van die foto's zoals jij hebt zou mij niet staan. Dit, met misschien nog een klein beetje extra, gaat de definitieve lengte worden. Maar ik moet nodig naar de kapper om het weer een beetje bij te laten snijden/knippen

Zoals jij je haar hebt zou er zeker goed een overhemd/polo bij staan maar dat is niet je bedoeling geloof ik Ik vind het wel erg col zitten op de onderste foto.

en toch zou het wel cool staan
ik heb 2 polo's en 1 in bestelling (inkoop actie )
had daar een gewoon shirt aan.

maar ik wil binnenkort wel ff naar de kapper, ben al bijna een half jaar niet geweest

[ Bericht 53% gewijzigd door super-muffin op 23-05-2004 20:16:56 (quote bij gezet) ]
pi_19344399
Ik heb standaard best wel slag in m'n haar MadGuy, soms best wel irritant. Achter krult het matje helemaal op maar dat is niet zo heel erg. Vooral voorin zit zo'n krul die vrouwen leuk schijnen te vinden En wat jou betreft, met tijd komt het haar... Die dikte komt vanzelf wel als de kapper het goed knipt.
pi_19344402
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:45 schreef S-Two het volgende:
wat voor gel/wax gebruik jij super-muffin, of niet?
ik gebruik Palmers, weet niet percies welke, en dat potje zit in mn tas die weer bij iemand anders ligt
met een outdoor weekend heeft iemand perongeluk mijn tas mee genomen
  zondag 23 mei 2004 @ 20:18:30 #268
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_19344424
mijn haar is ook al aardig lang geworden. Ik krijg het alleen nooit echt in goede modellen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_19344503
ik gebruikte vroeger altijd palmer bergamot . Die blauwe in dat potje
pi_19344517
die van mij is geel, met 20% extra
  zondag 23 mei 2004 @ 20:21:58 #271
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_19344531
Ik wilde een jaar geleden ook graag lang haar Nu heb ik het
pi_19344667
ik ben nu 10 maanden bezig
pi_19344761
rond de 20 maanden nu.. ook 20 maanden niet naar de kapper
  zondag 23 mei 2004 @ 20:33:34 #274
30910 Disorder
Disorder
pi_19344886
Ik heb last van toenemende jeuk in het gezicht. Volgens mij komt het door m'n haar. Wie nog meer?
pi_19344920
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:33 schreef Disorder het volgende:
Ik heb last van toenemende jeuk in het gezicht. Volgens mij komt het door m'n haar. Wie nog meer?
haarspray.
pi_19344989
Jah .. bij mij ook
niet zo erg veel want me haar is nog niet echt zo lang. (nog niet zo lang als super-muffin ... dat wordt nog wel eventjes wachtee)

daarom heb ik de neiging om het naar achter te doen, maar dat staat zo plat
  zondag 23 mei 2004 @ 21:11:22 #277
30910 Disorder
Disorder
pi_19346093
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:34 schreef milagro het volgende:

[..]

haarspray.
Fuck. Dan moet ik toch echt maar weer met die smerige wax aan de gang.
pi_19346580
beetje talkpoeder erin, kan ook
  zondag 23 mei 2004 @ 21:37:55 #279
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19346880
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb standaard best wel slag in m'n haar MadGuy, soms best wel irritant. Achter krult het matje helemaal op maar dat is niet zo heel erg. Vooral voorin zit zo'n krul die vrouwen leuk schijnen te vinden En wat jou betreft, met tijd komt het haar... Die dikte komt vanzelf wel als de kapper het goed knipt.
Ik heb daar ook wel vertrouwen in. Dat opkrullen is ook niet al te erg hoor! Beter dan helemaal stijl. Bij mij krult het ook een beetje achter, of beter gezegd, het 'wipt' op... Voor en aan de zijkanten wordt steeds voller, gezonder en gaat steeds mooier vallen. Achter kan beter. Volgende keer maar aan de kapper vragen of ze dat wat langer kan houden ofzo...
pi_19347433
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:29 schreef Credence het volgende:
rond de 20 maanden nu.. ook 20 maanden niet naar de kapper
jij gaat zeker voor het wereld record langste haar
pi_19348009
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:55 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

jij gaat zeker voor het wereld record langste haar
Hehe

Nee
pi_19356363
Nog een foto van het haar op de vroege ochtend na het wassen met een klein beetje gelwax

pi_19356426
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nog een foto van het haar op de vroege ochtend na het wassen met een klein beetje gelwax

[afbeelding]
Mooie lengte! Leuk model ook

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 dagen geen wax gebruikt en het is kansloos
Vanmiddag ff naar de winkel om wax te halen
pi_19356465
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:47 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Mooie lengte! Leuk model ook

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 dagen geen wax gebruikt en het is kansloos
Vanmiddag ff naar de winkel om wax te halen
Thnx...

ik kan je echt gelwax aanbevelen! Ik werk niet voor Andrelon, dus dat is het niet, maar die Auqa styling gelwax uit zo'n 'pompje' werkt echt goed.

Ik word al bedroefd als ik bedenk dat dit topique populariteit gaat verliezen omdat de meeste frequente bezoekers al op de goede haarlengte zitten min of meer.
pi_19356482
quote:

[afbeelding]
jij hebt echt relaxt haar zit echt perfect
pi_19356511
Wahaha, iedereen vind het haar van de ander cool maar baalt er zelf in meer of mindere mate van. Dat is eigenlijk hartstikke suf.
pi_19356541
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wahaha, iedereen vind het haar van de ander cool maar baalt er zelf in meer of mindere mate van. Dat is eigenlijk hartstikke suf.
dus jij vind zelf dat je haar nu ruk zit ik vind van niet
pi_19356613
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:54 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

dus jij vind zelf dat je haar nu ruk zit ik vind van niet
Naja heel ruk niet maar als je naar jezelf kijkt in bijv. de spiegel dan kijk je anders naar jezelf dan als mensen je zien. Andere dingen vallen op en kunnen je irriteren. Ben de laatste tijd wel wat meer tevreden over m'n haar, dat wel
pi_19356671
quote:
Op maandag 24 mei 2004 09:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ben de laatste tijd wel wat meer tevreden over m'n haar, dat wel
zo mag ik het horen
pi_19356858
hehe,

Heb ik ook. Mijn vriendin vond me haar afgelopen zaterdag 'als een fotomodel model' zitten, maar een uur later 'zat het nergens meer naar' omdat ik steeds met me handen door me haar ging .

Gelwax , hmm vanmiddag ff kijken

Ik doe nu wax + gel , dus in principe is gelwax geen slecht idee
pi_19356922
lol@ roGue, sterke conclusie ook! Enige nadeel van die gelwax is dat hij niet heel erg goedkoop is maar dat is bijna geen een gel. Met één pompje (na eerste gebruik van het pompje, want dan moet je flink doorpompen ) heb je al genoeg. Wel handig gedoseerd gebruik dus.

Complimenteuse vriendin heb je, dat is nooit weg natuurlijk. Ging jij door je haar met je handen of zij
pi_19357330
heb het gister weer gewassen
voor
na ik het gewassen heb
pi_19357371
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:12 schreef -roGue- het volgende:
hehe,

Heb ik ook. Mijn vriendin vond me haar afgelopen zaterdag 'als een fotomodel model' zitten, maar een uur later 'zat het nergens meer naar' omdat ik steeds met me handen door me haar ging .

Gelwax , hmm vanmiddag ff kijken

Ik doe nu wax + gel , dus in principe is gelwax geen slecht idee
mijn haar blijft het beste zitten met wat water en een klein beetje gel
pi_19357516
Wohaa na het wassen is het cooler Marc Ziet er vet (lees: cool) uit!
pi_19357552
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wohaa na het wassen is het cooler Marc Ziet er vet uit!
dank je na het wassen na een dag voelt het tenminste weer lekker en dik
pi_19357588
quote:

[afbeelding]
Ziet er puik uit gozer! Ga er bijna spijt van krijgen dat ik naar de kapper ben geweest... .
pi_19357611
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ziet er vet (lees: cool) uit!
die is echt goed
pi_19357629
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:55 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Ziet er puik uit gozer! Ga er bijna spijt van krijgen dat ik naar de kapper ben geweest... .
Gast, je bent toch niet naar de kapper geweest om er meer dan 2 cm af te laten halen hé! Op die vorige foto zat het namelijk echt supercool. Denk ook wel dat je het jiuste haar er voor hebt.
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:56 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

die is echt goed
Ja hé . Ik las het terug, en toen had ik het vermoeden dat een toevoeging nodig was om misverstanden te voorkomen
pi_19357706
alweer bijna een nieuw topic
pi_19357723
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gast, je bent toch niet naar de kapper geweest om er meer dan 2 cm af te laten halen hé! Op die vorige foto zat het namelijk echt supercool. Denk ook wel dat je het jiuste haar er voor hebt.
[..]
Helaas... op de één of andere manier verloopt de communicatie tussen mij en kappers nogal stroef.. dus er is wel wat meer af gegaan dan de bedoeling was.. zal straks wel even een fotootje het net op gooien... .
pi_19357739
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:03 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Helaas... op de één of andere manier verloopt de communicatie tussen mij en kappers nogal stroef.. dus er is wel wat meer af gegaan dan de bedoeling was.. zal straks wel even een fotootje het net op gooien... .
ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')