abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2004 @ 13:08:36 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19168771
Ik denk dat je om makkelijker mensen vast te kunnen zetten en de kosten in bedwang te houden het gevangenisweze helemaal moet reorganiseren.

Je zou gevangenzalen moeten maken voor hoogstens 50 man per zaal. Je zet dan in die zaal allemaal categoriegenoten. Dus verkrachters bij verkrachters, mordenaars bij moordenaars, dieven bij dieven.. etc... je maakt een voederautomaat die om de zoveel uur een paar hompen brood (evt verreikt met vitaminen) naar binnen laat en een paar drink punten voor water. Per blok maak je een sluis systeem voor de veiligheid.

Op zon manier kun je goedkoop heel veel gevangenen houden en zouden die burger king junks gewoon goedkoop ergens bij gezet kunnen worden ipv dat ze weer vrij worden gelaten omdat detentie zoveel geld kost.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19168842
dit is wel erg kortzichtig hoor! maar vind wel dat de gevangenen hier wel een goed onderkomen hebben.
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_19169249
ja en natuurlijk een geultje door de zaal heen voor uitwerpselen enzo, als er dan bijv de kans bestaat dat er niet genoeg ruimte is voor meer gevangenen laat je bijv perongeluk een broodmes in zoon brood zitten
pi_19169289
Verdomme BHFH, vijftig man op een cel.

Dat Justitie daar niet opgekomen is.
  zondag 16 mei 2004 @ 13:42:34 #5
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_19169410
...en dan moet gevangene 23 naar de rechtzaal en heb je minimaal 50 man nodig om dat probleemloos te laten verlopen.

goed plan man - echt over nagedacht!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_19169425
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:36 schreef Bayer het volgende:
Verdomme BHFH, vijftig man op een cel.

Dat Justitie daar niet opgekomen is.
.
pi_19169471
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:42 schreef wijsneus het volgende:
...en dan moet gevangene 23 naar de rechtzaal en heb je minimaal 50 man nodig om dat probleemloos te laten verlopen.

ze krijgen allemaal halsbanden met explosieven en als je naam omgeroepen wordt moet je naar de sluis anders ontploft je halsslagader ofzo, voila
pi_19169479
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:42 schreef wijsneus het volgende:

En over het exponentieel uitbreken van geslachtziekten en geweld zullen we het ook maar niet hebben nee BHFH. Ik bedoel, wel hebben het per slot van rekening niet over mensen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19169504
Gezellig!

zondag 16 mei 2004 @ 17:06:19 #10
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_19174277
wel een idee is de gevangenen bloot te stellen aan situaties die hun doen neigen hun begane misdaden opnieuw te begaan... hen bij opnieuw begaan van de misdaad te straffen... en bij het weerstand bieden aan de gelegenheid een kleine beloning te geven ( dus dan wordt het ipv "de gelegenheid maakt de dief" "de gelegenheid weerstaan beloont de dief" )

nou, dis misschien toch beter dan BHFH's plan om gevangen te conditioneren als varkens en zwijnen... njet?
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
  zondag 16 mei 2004 @ 17:52:10 #11
39059 QOnline
Jolijt alom
pi_19175431
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:46 schreef Bayer het volgende:
Gezellig!

[afbeelding]
Jazeker, jolijt alom

Aniehew, ik zie dit niet echt zitten. Hoewel ons systeem zeker aan vernieuwing toe is (o.a. te beginnen met het principe dat een gevangene géén rechten heeft, maar die uitsluitend kan verdienen), lijkt me 50 man op een zaal nu ook wel weer wat overdreven. Interessant gedachtenspinsel though
  zondag 16 mei 2004 @ 20:13:00 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_19178691
BHFH; download eens Chris Rock - Taxes and prison.

Dan hoor je zinnen als: "Prisons are supposed to be uncomfortable, I thought that was the whole idea". "Crimenals get 3 meals a day, homeless people get none, that is messed up .
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 17 mei 2004 @ 08:11:03 #13
95001 jonbongoof
Wie heeft mijn naam gejat?
pi_19187380
Wat je ook zou kunnen doen is alle gevangen kunstmatig in coma brengen dan heb je nog meer mensen op 1 cel alleen flesje met voeding nog aansluiten en 1 bewaker, 1 arts en wat verplegers nodig. En kom dan niet aanzetten met dat het idee van heropvoeden niet lukt want daar geloof ik toch al niet in.
(en voor ik weer rare reacties krijg dit is niet serieus )
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe,maar luister niet.
  maandag 17 mei 2004 @ 11:54:23 #14
39059 QOnline
Jolijt alom
pi_19190630
quote:
Op maandag 17 mei 2004 08:11 schreef jonbongoof het volgende:
Wat je ook zou kunnen doen is alle gevangen kunstmatig in coma brengen dan heb je nog meer mensen op 1 cel alleen flesje met voeding nog aansluiten en 1 bewaker, 1 arts en wat verplegers nodig. En kom dan niet aanzetten met dat het idee van heropvoeden niet lukt want daar geloof ik toch al niet in.
(en voor ik weer rare reacties krijg dit is niet serieus )
Sterker nog, daar zijn wel ideeën voor . Iemand 30 jaar stase opleggen, à la Minority Report. In Amerika loopt op dit moment een studie hierover.
pi_19191160
Er staat vast ergens in Polen nog wel een oud concentratiekamp wat we kunnen gebruiken.

Werkelijk, BHFH, elke keer denk ik dat je de bodem van domheid toch wel bereikt hebt en elke keer zie je kans me weer te verbazen door nog dieper te gaan..
pi_19204177
Zou het helpen als je gedetineerden de keuze geeft hoe rot hun opsluiting wordt?
Bijvoorbeeld een tot 12 mnd veroordeelde mag na 8 mnd vrij als hij afziet van radio en/of tv op cel.
Of door hard productiewerk strafverkorting verdienen.
Of kiezen voor meermanscellen.
Hoeveel zouden dan kiezen voor kortere opsluiting.

Misschien is dit wel een heel goedkope/voordelige manier om het cellentekort op te lossen.
Heeft de politiek wel eens dit soort gedachten(of is dit weer niet politiek correct)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')