quote:Op zondag 16 mei 2004 13:36 schreef Bayer het volgende:
Verdomme BHFH, vijftig man op een cel.
Dat Justitie daar niet opgekomen is.
ze krijgen allemaal halsbanden met explosieven en als je naam omgeroepen wordt moet je naar de sluis anders ontploft je halsslagader ofzo, voilaquote:Op zondag 16 mei 2004 13:42 schreef wijsneus het volgende:
...en dan moet gevangene 23 naar de rechtzaal en heb je minimaal 50 man nodig om dat probleemloos te laten verlopen.
goed plan man - echt over nagedacht!
En over het exponentieel uitbreken van geslachtziekten en geweld zullen we het ook maar niet hebben nee BHFH. Ik bedoel, wel hebben het per slot van rekening niet over mensen...quote:Op zondag 16 mei 2004 13:42 schreef wijsneus het volgende:
...en dan moet gevangene 23 naar de rechtzaal en heb je minimaal 50 man nodig om dat probleemloos te laten verlopen.
goed plan man - echt over nagedacht!
Jazeker, jolijt alomquote:
Sterker nog, daar zijn wel ideeën voorquote:Op maandag 17 mei 2004 08:11 schreef jonbongoof het volgende:
Wat je ook zou kunnen doen is alle gevangen kunstmatig in coma brengen dan heb je nog meer mensen op 1 cel alleen flesje met voeding nog aansluiten en 1 bewaker, 1 arts en wat verplegers nodig. En kom dan niet aanzetten met dat het idee van heropvoeden niet lukt want daar geloof ik toch al niet in.
(en voor ik weer rare reacties krijg dit is niet serieus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |