slecht voor de lijn, dat weet je, hèquote:Op zondag 16 mei 2004 16:37 schreef Riann het volgende:
Wit....
Ik doe op dit moment ook nog steeds de shakesquote:Op zondag 16 mei 2004 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
slecht voor de lijn, dat weet je, hè
nu ja je ziet er goed uit, dus wat je ook doet, hou volquote:Op zondag 16 mei 2004 16:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment ook nog steeds de shakes
en idd daarvoor at ik altijd tarvo. En heel donker of met pitjes kan ik echt niet wegkrijgen dat vind ik echt zo vies.
Nou dankjewelquote:Op zondag 16 mei 2004 17:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja je ziet er goed uit, dus wat je ook doet, hou vol
ik ben zelf ook gek op roggebrood, 1 sneetje met oude kaas ligt al als een blok op je maag![]()
of verse croissantjesquote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Eet meestal biologisch volkorenbrood. Heerlijk!! In het weekend soms een ciabattaatje....
Anybody?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:51 schreef Petracev het volgende:
Ik heb pas blue band goede start brood bij AH gehaald.
Dit brood smaakt hetzelfde als witbrood, maar bevat alle gezonde bouwstoffen van volkorenbrood.
Helemaal geloven doe ik het nog niet, weet iemand hier meer vanaf toevallig??
Klopt, bruinbrood is al heel gauw niet lekker meer.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
Bruinbrood, ten minste als het vers is. Witbrood is daarentegen nog best te eten als het een dag of twee oud is, bruinbrood kun je dan beter weggooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |