Is het wel gelijk een topic I likequote:Op zondag 16 mei 2004 13:03 schreef XMN8R het volgende:
Heb je het al zo druk, moet je nog een nieuw topic openen óók!
je verdient het, jij harde werker jijquote:Op zondag 16 mei 2004 13:06 schreef Cazman het volgende:
Is het wel gelijk een topic I like
Kakkerquote:Op zondag 16 mei 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Gister enorm decadent in m'n pak op stap geweest.
Heb me kostelijk vermaakt tussen het klootjesvolk
Et tu rijmeneer?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:11 schreef XMN8R het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kakker
Fooootoooowquote:Op zondag 16 mei 2004 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mag ik voor 1x in m'n rol blijven
*heel verhaal*
over nieuwsgierig gesproken...!quote:Op zondag 16 mei 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
Fooootoooow
ehm, nu? of mag ik eerst effe mijn boterham opeten?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:29 schreef wizarddragon het volgende:
S-E-X
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
over nieuwsgierig gesproken...!
wie riep mij???quote:Op zondag 16 mei 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kakker
Je kan toch gewoon dooreten?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm, nu? of mag ik eerst effe mijn boterham opeten?
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
OMG!!!!!!!! Mijn facoriete Tori uitspraak op T-shirt!
Staat je Polo kraagje omhoog?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef blublub het volgende:
[..]
wie riep mij???
ehm... niemand?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef blublub het volgende:
wie riep mij???
"So you can make me cum, that doesn't make you Jesus"quote:Op zondag 16 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook zo'n t-shirt!
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"So you can make me cum, that doesn't make you Jesus"
Vond het altijd een erg sterke tekst
jepquote:Op zondag 16 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat je Polo kraagje omhoog?
nou heb je zo'n grote tuin.. heb je dan geen plek voor een tomatensoepboom, een basilicumstruik en een peperplant? vers is nog lekkerder hoor!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm, zelfgemaakt tomatencremebasilicumpepersoep!!!!
Eh... nou ja.... ik heb de tomatencreme soep opgewarmd uit een blikje... en er basilicum in gegooid... niet versgeplukt en geteeld maar uit een potje.... en ik heb er peper doorheen geroerd... ook uit een potje...... Maar dat heb ik wel ff ZELF gedaan
Maar zoo veel meer werk.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou heb je zo'n grote tuin.. heb je dan geen plek voor een tomatensoepboom, een basilicumstruik en een peperplant? vers is nog lekkerder hoor!
ehm... volgens mij is dit meer iets voor een eigen huis- tuin- en keukenhomo?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
Maar zoo veel meer werk..
Dat is leuk voor als de poetshomo weer langs komt.
Mijn kijk op de poets- en kokkerelnicht is laatst drastisch veranderd toen hij het wist te prsteren om chickentonight met rijst te verspestenquote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar zoo veel meer werk..
Dat is leuk voor als de poetshomo weer langs komt.
Tsss en dat is dan een poets- en kookhomo?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn kijk op de poets- en kokkerelnicht is laatst drastisch veranderd toen hij het wist te prsteren om chickentonight met rijst te verspestenZelfs IK kan dat nog!
Hij schaamde zich dood
Je liep toch niet toevallig in je naksie door de kamer he?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:34 schreef Jerruh het volgende:
dr keek daarnet een of andere enge man over de schutting.
nee, da doe ik alleen op mijn eigen kamer, op 3 hoogquote:Op zondag 16 mei 2004 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je liep toch niet toevallig in je naksie door de kamer he?
Heb je een leuke glazenwasser?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, da doe ik alleen op mijn eigen kamer, op 3 hoog.
jaquote:Op zondag 16 mei 2004 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een leuke glazenwasser?
ik zwaai nooitquote:Op zondag 16 mei 2004 14:48 schreef Ang3l het volgende:
*mental pic: Jerre naakt achter de stofzuiger, zwaaiend naar de glazenwasser*
en ik stofzuig nooitquote:Op zondag 16 mei 2004 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zwaai nooit.
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:51 schreef Cybart het volgende:
zuig je uberhaupt wel
Ja hallo, dan is't nu wel zuiver hoor!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..].
al meer dan elf maanden.
ohw, ik vond je altijd wel een relacte kerelquote:Op zondag 16 mei 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..].
al meer dan elf maanden.
i'm a bastard since that timequote:Op zondag 16 mei 2004 14:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, ik vond je altijd wel een relacte kerel
wedden van welquote:Op zondag 16 mei 2004 14:59 schreef Cybart het volgende:
nooit wat van gemerkt
neej...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wedden van wel.
dan zelfs nog ben ik best....ehm..... goodquote:Op zondag 16 mei 2004 15:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
neej...
nouja,... nee eigenlijk niet nee
best jammer
ofja ik kan me wel gedeeltjes van evil jerre voor de geest halen
maar dat is voornamenlijk als we aan het roddelen zijn
dan wordt je straat afgezet met rood/wit lint enzoquote:Op zondag 16 mei 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan zelfs nog ben ik best....ehm..... good.
als ik kwaad ben, of chago of boos, dan is een afstand van 15 meter een handige maat....
maar ben toch bijna nooit boos enzo.
uhuh, dan krijgt iedereen een straatverbod en zie je uit mijn kamer allemaal bliksemflitsen komen!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wordt je straat afgezet met rood/wit lint enzo
gevarenzone!
en dan wordt je een of andere actionfigure die de wereld dreigt te vernietigen?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh, dan krijgt iedereen een straatverbod en zie je uit mijn kamer allemaal bliksemflitsen komen!
nee hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan wordt je een of andere actionfigure die de wereld dreigt te vernietigen?
heb jij zin in sandra reemer?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:19 schreef Jerruh het volgende:inso!!!!!
.
bwhuh ik heb zin in kroepoek!.
neee!!! arghhh!!! en ze hadden vanochtend in het hotel keiveel over van het satehbuffetquote:Op zondag 16 mei 2004 15:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb jij zin in sandra reemer?
euhm. ja ik kan nu zeggen dat je dan kroepoek moet pakken, maar die heb je vast niet in huis....
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:36 schreef Semisane het volgende:
wie weet er iets te doen met het eten??? ik wil iets verzinnen maar het lukt niet...Wel iets makkelijks hoor ik ga niet de keuken prinses uit hangen.....
Tja heb net al hamburgers op voor lunsjquote:Op zondag 16 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.
mmmm...lekker, mijn favoriete salada!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
denk dat ik maar een maaltijd salade ga maken....wellicht met kip en mango....ofzow iets
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik eet vanavond weer alleen.
ehm... het is duidelijk: helemaal in je eentje.. is niet leukquote:Op zondag 16 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.
Nu alleen nog even vertellen wie "we" zijn, en het plaatje is compleetquote:Op zondag 16 mei 2004 16:38 schreef Vlarp het volgende:
Tering zeg, ik ben echt compleet gesloopt...
Vrijdag Orangerie was leuk, niet bijzonder. Ben bij Aart blijven slapen, en had gisteren een verjaardag in Dordrecht, dat werd ook iets 2 uur voor we thuis waren. We sliepen pas om 6 uur vanmorgern ofzo en om half 11 waren we al weer helemaal op. En ik had gewoon f*cking te veel gezopen gisteren. Heb in tijden niet zo'n vette kater gehad.
COWARDquote:Op zondag 16 mei 2004 15:18 schreef Insomaniac het volgende:
* Cazman rent bij de HOMO's naar binnen, geeftJerruh
snel een kus en rent weer weg.
Maarten was zaterdagmiddag ook naar Aart gekomen, dus zijn we met z'n 3en naar die verjaardag geweest...quote:Op zondag 16 mei 2004 16:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu alleen nog even vertellen wie "we" zijn, en het plaatje is compleet
quote:Op zondag 16 mei 2004 16:56 schreef Vlarp het volgende:
Maarten was zaterdagmiddag ook naar Aart gekomen, dus zijn we met z'n 3en naar die verjaardag geweest...
Hoe bedoel je nieuwsgierig?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:49 schreef XMN8R het volgende:
Nu alleen nog even vertellen wie "we" zijn, en het plaatje is compleet
Well, that's no fun.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:59 schreef XMN8R het volgende:
En vanavond slaapt iedereen weer in zijn eigen bed?
Dat is niet nieuwsgierig, dat heet Geïnteresseerd in de medemens.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
Hoe bedoel je nieuwsgierig?
neuhquote:Well, that's no fun..
*noteer ende onthou*quote:Op zondag 16 mei 2004 17:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is niet nieuwsgierig, dat heet Geïnteresseerd in de medemens.
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
filmpje ter inspiratie van Ang3l
http://aomori.cool.ne.jp/james_c0328/4.wmv
meid, vertel...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
hai
Waxxebeestje!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
hai
Nou....quote:Op zondag 16 mei 2004 17:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meid, vertel...
talking about!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxxebeestje!
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou....
beaverhausen bzzwbzzwbzzw zuiden bzzwbzzwbzzw vlaai bzzwbzzwbzzw ontbijt bzzwbzzwbzzw appel/slagroom bzzwbzzwbzzw uitslapen bzzwbzzwbzzw 16 uur bzzwbzzwbzzwbzzw heftig weekend bzzwbzzwbzzw jongen bzzwbzzwbzzw wil maar niet opzouten! Bzzw!
Wat zit jij allemaal over mij te roddelen?!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
talking about!
Haaaaiiiii!Heb jij een nieuw plaatje uitgekozen??
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
!
!
Dat weet jij blijkbaar beter dan ikquote:Op zondag 16 mei 2004 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Sorry
ik moest na een paar dagen weer even wat digitale nutteloze uitspattingen doen
Hoe was jouw weekend dan Biefje?
Het was een grapjequote:Op zondag 16 mei 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zit jij allemaal over mij te roddelen?!
nouhouquote:Op zondag 16 mei 2004 17:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat weet jij blijkbaar beter dan ik.
Doe nou eens nie zo janken, huiliequote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was een grapje
Al mijn grapjes vallen verkeerd dit weekend
Sowieso de laatste tijd
aha, je hebt een beetje een ajuutje blijkbaarquote:Op zondag 16 mei 2004 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al mijn grapjes vallen verkeerd dit weekend
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, je hebt een beetje een ajuutje blijkbaar![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe nou eens nie zo janken, huilie
Je bent liev![]()
Trek pupje van de PS2 af en ga met hem iets leuks doenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Boooooooooooooooooored
de kraag van mijn overhemd heeft soms een beavertje, dan heeft ie zo zijn eigen willetje en wil alleen maar recht opstaan en met geen mogelijkheid is hij dan nog om te vouwen en dan laat ik het maar zo...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
ik geloof niet dat ik wil weten wat je hebt als je een beavertje hebt![]()
jij gekke citroen jijquote:Op zondag 16 mei 2004 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
1 citroen graag, met een schijfje ajuu!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij gekke citroen jij
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
de kraag van mijn overhemd heeft soms een beavertje, dan heeft ie zo zijn eigen willetje en wil alleen maar recht opstaan en met geen mogelijkheid is hij dan nog om te vouwen en dan laat ik het maar zo...![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trek pupje af
Doet u mij een ajuutje met een schijfje waxxertje en een parasolletjequote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
1 citroen graag, met een schijfje ajuu!![]()
Ja da's natuurlijk ook een optiequote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn overthemd wil soms een bloesje zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik geloof dat dat iig beter is dan een waxxertje of een ajuutje hebben
Mijn bloes heeft wel indruk op je gemaakt he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn overthemd wil soms een bloesje zijn![]()
ik geloof dat ie je advies maar heeft opgevolgdquote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja da's natuurlijk ook een optie
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, je hebt een beetje een ajuutje blijkbaar![]()
Ach, is pupje ook weer blij en Ang3l verveeld zich niet meerquote:Op zondag 16 mei 2004 18:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik geloof dat ie je advies maar heeft opgevolgd
en nu ga ik eten ! bij den chineesch!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn bloes heeft wel indruk op je gemaakt he?
hahahahahahahhaaquote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
de kraag van mijn overhemd heeft soms een beavertje, dan heeft ie zo zijn eigen willetje en wil alleen maar recht opstaan en met geen mogelijkheid is hij dan nog om te vouwen en dan laat ik het maar zo...![]()
ja en dat vooriemand die depressief is, goeie grap he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahahahahhaa![]()
Jeeeeezus hoe KOM je er in godesnaam op!!!!![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
en nu ga ik eten ! bij den chineesch!
voor slechte (en goede) grappen verwijs ik jullie verder door naar dr. waxxer!
![]()
waar?!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:23 schreef blublub het volgende:
ohw. mijn. god.
er staat echt een te rare foto van mij op internet
als ik uit mijn depressie ben, kom ik wel een keertje naar zwolle, goed?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:24 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhh ja ik ga chinees bestellen!!!![]()
eigenlijk wil ik met Ajuu mee
aawwww....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja en dat vooriemand die depressief is, goeie grap he?
ja joh, ik kon echt mijn emoties kwijt in de Fok/Nachtlicht-wedstrijd...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aawwww....
Nou maar het is toch wel eens zo, dat depressieve mensen vaak juist heel creatief zijn door het vele peinzen en denken en dromen enz.
jah op internet, dat zeg ik tochquote:Op zondag 16 mei 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
waar?!
maak dan meteen ff mijn presentatiequote:Op zondag 16 mei 2004 19:04 schreef Cazman het volgende:
Ik begin nog plezier te krijgen in dat powerpoint gedoe
Eerst me eigen presentatiequote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maak dan meteen ff mijn presentatie.
caz!!!
Ik ga helemaal niets aftrekkenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trek pupje van de PS2 af en ga met hem iets leuks doen
Ik lees het nu pas!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
als ik uit mijn depressie ben, kom ik wel een keertje naar zwolle, goed?
gaan we chinezen![]()
En erger, blote mannenillen...quote:Op zondag 16 mei 2004 19:50 schreef blublub het volgende:blote billen!
quote:ZWOLLE - Werkuren bleken avonden bij een heimelijke vriendin te zijn. Dit overkwam een 21-jarige studente uit de Overijsselse stad Zwolle. Haar nieuwe vriend bleek naast haar een tweede vriendin te hebben wie ook gouden bergen en onophoudelijke liefde werd beloofd. Na veel teleurstelling en veel praten vindt er vanavond een 'wiedergutmachungs' meeting plaats in een van de plaatselijke bioscopen.
Alles leek te kloppen: een ietwat oudere Ier liet zijn oog vallen op de jongedame. Zij viel vervolgens voor zijn charmes. Een levendige week volgde. Ze aten samen, gingen samen uit en hadden alle tijd voor elkaar.
Hieraan kwam 'tijdelijk' een einde, toen de 28-jarige man een nieuw werkrooster zou hebben gekregen, waardoor hij twee weken lang 's avonds moest werken. Middels de moderne technieken van tegenwoordig (sms, mobiel bellen) hielden de twee toch nog een intensief contact.
Kort daarop volgde bevrijdingsdag. De studente ging naar het plaatselijke bevrijdingsfestival met een vriendin. Zij had weer wat kennissen meegenomen, waardoor het gezelschap groeide tot vier.
Uiteraard volgden verhalen over en weer over jongens: een ex, een nieuwe liefde en over mannen die de potentie hadden de lover van de meisjes in kwestie te zijn.
Het gesprek kreeg een wrange wending. Kort voordat de studente haar nieuwe geluk had gevonden, had de Ier een relatie met een van de meisjes. Dat was natuurlijk erg toevallig. Toen er echter namen werden genoemd, kwam de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
Het andere meisje schrok hevig. Zij dacht juist net een nieuwe vriend te hebben, die ook Ier is en dezelfde naam en leeftijd heeft.
Na een gesprek hierover, waarin de verontwaardiging groot was, bleek dat het zogenaamde rooster helemaal niet bestaat. Na die bewuste twee weken ging dat andere meisje voor een lang verblijf naar Canada. De cirkel was rond.
Als het meisje naar Canada was vertrokken, zou de Ier weer veel tijd hebben voor de studente aan het begin van het verhaal. Hoewel seksualiteit nog niet ter sprake was gekomen, voelde zij zich flink genaaid.
Er volgde flink wat uitleg en excuses. Vriendinnen kwamen met adviezen, maar de studente kreeg de Ier maar niet uit haar hoofd. Het was natuurlijk allemaal net nieuw - de twee kenden elkaar sinds eind april.
Van het een kwam het ander. Nu is een nieuwe afspraak gemaakt en zitten de twee vanavond in de bioscoop samen naar een film te kijken. Daarna staat een horeca-bezoek op de planning. Wellicht vinden de twee alsnog het geluk bij elkaar en gaan ze weer samen verder.
En dat staat dan in de krant bij jullie?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mannenbillenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:02 schreef Gerdo het volgende:
[..]
En erger, blote mannenillen....
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat staat dan in de krant bij jullie?
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen! Niet proberen te begrijpen. Ze begrijpen zichzelf niet eens!
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat heb ik geschrevenik dacht, ik bericht het even objectief en zal jullie de waxxer-opgefoktheid besparen. Ik kan er met mijn hoofd namelijk niet bij, dat ze dat doet
(is mijn huisgenote)
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:
Kom, we gaan Vlarp een weekje laten volgen door Jambers
Overdag is Vlarp een doodgewone verkoopmederwerker annex serviceverlener. Maar als het weekeinde is begonnen, ontaardt hij in een partybeest puur sang. De kleding komt uit de kast en er wordt gedanst in menig discotheek in elke willekeurige stad....
en dan harde muziek en Vlarp steeds "haaaaiiiii hoe![]()
![]()
issie?? Haaaaiiii hoe gaat
![]()
![]()
het? Haaaaiiii lang niet
![]()
![]()
gezien!!!"
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:13 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik kan hem nadoen.
heel natuurgetrouw.
vandaagggg zijn weh in de dokken van antwerpen, alwaar we op zoek gaan naar josephine. josephine doet aan naaktlopen en verdient haar geld horizontaal.
ik ging turks/marokaans eten, want daar was terras en ik heb geen couscous gegeten, en toen kwam ik mijn vroeger zanglerares tegen en toen ben ik met een vriend nog een eind gaan lopen langs de maas.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je bent weer terug!!
Hoe was het??
quote:
oei arme waxxer, zorg voor die tijd wel dat je wat in huis hebt! gewoon bij de drogist op de hoek.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil jullie vast voorbereiden op veel gezeur mijnerzijds: morgen moet ik naar de kaakchirurg (verstandskies weg).ik wil nu al ibuprofen
Ik loop nooit langs de maas.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:22 schreef ajuu het volgende:
[..]en toen ben ik met een vriend nog een eind gaan lopen langs de maas.
Aaaawww, arme Waxjequote:Op zondag 16 mei 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil jullie vast voorbereiden op veel gezeur mijnerzijds: morgen moet ik naar de kaakchirurg (verstandskies weg).ik wil nu al ibuprofen
jezus-apiraties?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel over de maas, maar dat is omdat ik dan de stad in ga, niet omdat ik dan denk van: laat ik eens gezellig over de maas lopen.
Lama
Over de brug natuurlijk, mutsquote:Op zondag 16 mei 2004 21:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
jezus-apiraties?
the passion of beaverhausen!![]()
Ach, tis een kwestie van wennen. En ik weet niet hoe lang Bradquote:Op zondag 16 mei 2004 21:32 schreef Andyvie het volgende:
Beav? Wat heb je met je icoontje gedaan? Je bent nu helemaal niet meer makkelijk te herkennen.Brad
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over de brug natuurlijk, muts.
Wat moet ik met die mevrouw?quote:
ja mooie brug...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:sint servaas brug
.
Belachelijk!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hier heeft Beavje vele uren doorgebracht terwijl ie eik op school had moeten zitten
[afbeelding]
Bij De Gijs?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hier heeft Beavje vele uren doorgebracht terwijl ie eik op school had moeten zitten
[afbeelding]
Eey! Dakennik!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
ik vind bruggen van ijburg mooi!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja mooie brug...
de erasmusbrug hier is 's avonds (qua belichting) erg gaaf en indrukwekkend, maar overdag, mwah...
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:55 schreef Andyvie het volgende:
Belachelijk!
Wat wil je weten?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Idril-2 het volgende:
Bij De Gijs?Vtel, vtel alles over die Gijs!
![]()
Ja dat zal bestquote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Eey! Dakennik!
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind bruggen van ijburg mooi!
die zijn architectonisch ook vaak een punt van spraak.
leuk, met de watertaxi? naar hotel ny?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee, ik ben daar onderdoor gevaren vorige week zaterdag
Nee, op de boot van de Expreszo Boat Partyquote:Op zondag 16 mei 2004 22:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
leuk, met de watertaxi? naar hotel ny?
[nieuwsgierigmode]quote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Wat wil je weten?
[..]
Het uitzicht van de Prachtigquote:
Kunnen er ook man-man relaties ontstaanquote:Op zondag 16 mei 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving:
Singles - Flirt up your life
Da's zegmaar The Simms voor wat oudere mensen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favoriet is Mike
[afbeelding]
En dat allemaal op de PS2 van pupje?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving:
Singles - Flirt up your life
Da's zegmaar The Simms voor wat oudere mensen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favoriet is Mike
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kunnen er ook man-man relaties ontstaan
aha, ijburgquote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
aan het gebouw wat je hier in aanbouw ziet, op de kop van die strook, moeten we nu weer wa gaan aanbouwen. wordt echt gaaf!!
neequote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, ijburg
Nou het is er heel gezellig.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
[nieuwsgierigmode]
ALLES
[/nieuwsgierigmode]![]()
Hee, daar ben ik 2 uur geleden nog langsgereden met de trein. Dat is toch bij dat Passenger Terminal ding?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee
oosterdok en noorderlijke handelskade
ja ik las alleen de foto-data, de eigenlijke plaats zegt mij nietsquote:Op zondag 16 mei 2004 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee
oosterdok en noorderlijke handelskade
jah!!!!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik 2 uur geleden nog langsgereden met de trein. Dat is toch bij dat Passenger Terminal ding?
*suprnova opstart*quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja dusEn vrouw/vrouw ook
Alleen jammer dat je dan maar 1 vrouw als partner kunt selecteren, en 1 man maar. En dat is dus echt een enorme nicht!Maar voor je tegenspeler kun je wel kiezen uit iedereen, dus ook Mike
[afbeelding]
En nee, da's niet op de PS2, maar op de PC
Dat spel heeft een vriend van mij ook hier geinstalleerd vorige week, maar ik moet eerst denk ik mijn computertje een beetje visueel sterker maken, want erg lekker loopt ie niet. Heb er nog niet veel mee gedaan, was druk met Beyond Good & Evil en Prince of Persia...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja dusEn vrouw/vrouw ook
Alleen jammer dat je dan maar 1 vrouw als partner kunt selecteren, en 1 man maar. En dat is dus echt een enorme nicht!Maar voor je tegenspeler kun je wel kiezen uit iedereen, dus ook Mike
[afbeelding]
En nee, da's niet op de PS2, maar op de PC
BO!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat spel heeft een vriend van mij ook hier geinstalleerd vorige week, maar ik moet eerst denk ik mijn computertje een beetje visueel sterker maken, want erg lekker loopt ie niet. Heb er nog niet veel mee gedaan, was druk met Beyond Good & Evil en Prince of Persia...
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:43 schreef Twaalfje het volgende:
*meldt*
HOI!!
Ja alles goed.. eindelijk een dag dat ik m'n comp zo min mogelijk hebt gebruikt. Ik zat voornamelijk buiten in de tuin met een glas icetea.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Wizard
Alles goed?
Niks mis meequote:Op zondag 16 mei 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed.. eindelijk een dag dat ik m'n comp zo min mogelijk hebt gebruikt. Ik zat voornamelijk buiten in de tuin met een glas icetea.
Ach ja een computer met een "clean install" is beter dan een comp die stikt van de onnodige bestandjes.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Niks mis mee
ik heb dat klote ding net volledig opnieuw geinstalleerd
Gelukkig was de Efteling wel leuk vandaag
Ja t was echt leuk. En zoo lang geleden dat ik geweest ben, toen ik voor t laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja een computer met een "clean install" is beter dan een comp die stikt van de onnodige bestandjes.
Ben jij naar de Efteling geweest? Wat cute...hahahaha. Ik ben al tijden niet meer in de Efteling geweest. Pakweg 4 jaar terug was ik pas voor het laatst geweest.
Ja Vogelrok had ik nog mogen meemaken. Alleen ik vind de attracties zo kort duren. De Python ben je ook binnen een paar minuten erdoorheen. Droomvlucht is te mierzoet en kort.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja t was echt leuk. En zoo lang geleden dat ik geweest ben, toen ik voor t laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
Maar t was niet al te druk overal maar een kwartier ongeveer wachten![]()
Ik zat nog op de basisschool volgens mij toen ik voor het laatst naar de Efteling ging.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja een computer met een "clean install" is beter dan een comp die stikt van de onnodige bestandjes.
Ben jij naar de Efteling geweest? Wat cute...hahahaha. Ik ben al tijden niet meer in de Efteling geweest. Pakweg 4 jaar terug was ik pas voor het laatst geweest.
Tis wat je onder VIP's verstaatquote:Op zondag 16 mei 2004 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
t was alleen soort van VIP dag vandaag
Emile Ratelband, Sylvana, Nada van Nie, Daniel Boissevain, Manon Thomas enz liepen allemaal in de Efteling en ze mochten allemaal overal in via de VIP Ingang
Ik dacht dat je het over VIPS hadquote:Op zondag 16 mei 2004 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
t was alleen soort van VIP dag vandaag
Emile Ratelband, Sylvana, Nada van Nie, Daniel Boissevain, Manon Thomas enz liepen allemaal in de Efteling en ze mochten allemaal overal in via de VIP Ingang
Mja idd, beetje B-artiestenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis wat je onder VIP's verstaat.
Sommigen beschouw ik nog als C-Artiesten.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja idd, beetje B-artiesten
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sommigen beschouw ik nog als C-Artiesten.
Manon Thomas had het al goed begrepen die stond netjes achter ons in de Python, die snapte dat ze de VIP ingang niet meer verdiendequote:Op zondag 16 mei 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sommigen beschouw ik nog als C-Artiesten.
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Manon Thomas had het al goed begrepen die stond netjes achter ons in de Python, die snapte dat ze de VIP ingang niet meer verdiende
Tandarts? Leuk toch?...weer een dagje uit.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik moet tussen al mijn broef nog e foto en de verwijsbrioef van de tandarts gaan zoeken
Ik hoop dat het morgen net zo gaat als de vorige keer, dat was niet zo ellendig als alle verhalen enzo, geen gesnij enz. Maarja, je weet maar nooit hoe ik reageer bij linksonder he
Nou ze doet iets voor wehkamp op tv (Shame on me dat ik het weet)quote:Op zondag 16 mei 2004 23:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Leeft die ook nog heej.....niet gezien
Oui, dansmonsieur?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:14 schreef Twaalfje het volgende:
*naar Messenger lijssie kijkt*
Ehm...............Bo? Beaver?
Ow?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ze doet iets voor wehkamp op tv (Shame on me dat ik het weet)![]()
Ja. Ik vind naar de tandarts ook wel okay. Kheb ook nooit kiesgaatjes gehad.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind de tandarts ook altijd wel oke om naar toe te gaan, ik heb toch nooit gaatjes gehad en volgens mn tandarts een uitstekend gebit
Ja bij SBS6 's ochtends ofzo. Beetje Telsell-achtig.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:16 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow?
Najah ik heb d'r niet in de Eft gezien vedaag bedoel ik. Maar als ze achter in de zaal zat dan is 't moeilijk koppies te herkennen hè...
Ieuw.. nou veel succes morgen danquote:Op zondag 16 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou, mijn verstandskies moet eruit morgenbij de kaakchirurg
Maar ze deed toch zo'n stom kookprogramma ooit? Is dat allang nie meer zeker?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja bij SBS6 's ochtends ofzo. Beetje Telsell-achtig.
Manon is door de jaren heen wel een beetje uitgezakt. Tis niet meer het meisje van "Scrabble" en "Eigen Huis & Tuin".
Ow ja...met die Ria..(Hoe heet ze ook alweer verder?)quote:Op zondag 16 mei 2004 23:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Maar ze deed toch zo'n stom kookprogramma ooit? Is dat allang nie meer zeker?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Ria Briefies? Neeeeej die was van de Dolly Dotsquote:Op zondag 16 mei 2004 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja...met die Ria..(Hoe heet ze ook alweer verder?)
De pijn die je zult voelen. Zal immens zijn!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk niet dat 1 van de Dolly Dots ambities had om te kokkerellen.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ria Briefies? Neeeeej die was van de Dolly Dots
Nou weet ik 't ook inene weer........quote:Op zondag 16 mei 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 1 van de Dolly Dots ambities had om te kokkerellen.
Ow ja.. Ria van Eindhoven.
Damn ik weet dingen die ik niet wil weten.
Ow is dat weer 'hip' of sow.......quote:Op zondag 16 mei 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik was vanavond in een restaurant, waar één van de gerechten werd geserveerd in een echte reageerbuis. Een of andere warme frambozendrab met yoghurtschuim. Het was op zich best lekker, maar ik vond het toch een wat raar idee om een warm kwakje van de kok uit een reageerbuis naar binnen te moeten klokken..
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[...] een warm kwakje van de kok uit een reageerbuis naar binnen te moeten klokken..
Sherlock Holmes zei: Naakt is de beste vermoming.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
hihihihi ik zoek me de tering naar die foto, ligt de envelop gewoon op mijn bureau
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
H. M. zegt: verstrooidheid is op een gegeven moment echt een blok aan je been.
Because you're worth itquote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
*lekker luchtje opspuit*
Gewoon. Voor mezelf.
Yeah baby.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
Because you're worth it
*aan Elvis denkquote:Op maandag 17 mei 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah baby.
quote:Op maandag 17 mei 2004 08:27 schreef Semisane het volgende:
Gisteren Troy gezien, best een leuke film.
o ja, that reminds me, ik moet UPC weer bellenquote:Op maandag 17 mei 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
het hele netwerk lag plat
quote:Op maandag 17 mei 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil niet schoonmaken! Ik ben te vroeg opgestaan! Ik heb geen zin in pannenkoeken! Ik wil terug naar bed!
Ik heb geen ochtendhumeur!
kijk dat doe je weer goedquote:Op maandag 17 mei 2004 08:59 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!De werkweek is niet alleen kort, maar leidt tevens een vakantie in van ruim anderhalve week!
Hey Bart!quote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef Cybart het volgende:
kijk dat doe je weer goed
Terwijl de Aldi gesloten is op zondag.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
Soms kom je best leuke jongens tegen op een mooie zondag![]()
You've got my email addressquote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terwijl de Aldi gesloten is op zondag.
Vertel!
mijn weekend was topquote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!Hoe was jouw weekend?
Ik had zo'n voorgevoel over de week tussen hemelvaart en pinksteren.
Ik heb inmiddels mijn nek al verbrand, dus ik begin al goed!
Overhemd over tshirt is toch gebruikelijker? Nouja, ach, dat tshirt kan uit.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
tering het is nu al veel te warm hier
(mischien ik ook geen overhemd met daarover nog een t-shirt aan moeten doen)
jaquote:Op maandag 17 mei 2004 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Overhemd over tshirt is toch gebruikelijker? Nouja, ach, dat tshirt kan uit.
Ach ik heb het "boek" gedicht (nog) niet gelezen, dus vond het wel een leuke aktie film zeg maar en ben allang blij dat de special effect niet zo irritant overheerste als in Lotr of the matrix deel 2 en 3 of Star wars en ga zo maar door.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
vond je? het was nog slechter, dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht.
![]()
Een gebruinde gespierde langharige Brad Pitt in een rok maakt het voor mij al snel een leuke filmquote:Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ik heb het boek (nog) niet gelezen, dus vond het wel een leuke aktie film zeg maar en ben allang blij dat de special effect niet zo irritant overheerste als in Lotr of the matrix deel 2 en 3 of Star wars en ga zo maar door.
Dus ja...het wat wel een leuke film.
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 mei 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn weekend was top
<knip>
en hoe was jou familieweekend?
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
<knip>
kan ik hem meteen geweldig opvouwen
<knip>
helemaal tot rust gekomen dus!quote:Op maandag 17 mei 2004 10:13 schreef tech het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mijn weekend viel helemaal niet tegen!Mijn nek verbrand zoals gezegd, oftewel: heerlijk weer. Door de Ooijpolder gewandeld, wat heel erg mooi was. Ook een boottochtje gemaakt (waar ik dus verbrand ben) en voor de rest een heerlijk rustig weekend gehad!
en die wordt voor nog geen 8 euro (inc verzendkosten) bij me thuisbezorgdquote:De bekroonde muziekdocumentaire "Buena Vista Social Club" van regisseur Wim Wenders (Paris, Texas) vertelt het succesverhaal van een groep legendarisch Cubaanse jazzmuzikanten. Met hun gelijknamige Grammy Award winnende album werd de gelegenheidsformatie direct een sensatie. De "Super-Abuelos" (super-opa's) worden gevolgd op Cuba bij de opname van hun tweede plaat en in hun dagelijks leven. Ook zijn beelden te zien van de uitverkochte concerten die zij gaven in New York en het Amsterdamse Carre.
Wizzie-wuziiequote:Op maandag 17 mei 2004 11:24 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh peepz![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 11:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wizzie-wuziie![]()
![]()
Klinkt schattig toch.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Semisane!!
wuziie? Klinkt eerder als Chickenwuss (Zell ff8)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |