abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19165889
heey mensen,
ik doe al een tijdje aan buikspieroefeningen, zie opzich veel resultaat. Mijn probleem is alleen dat mijn bovenste buikspieren "achterblijven" op mijn onderste... weet iemand wat ik hier aan kan doen?
pi_19165944
De bovenste meer trainen
pi_19165951
Ga op je rug liggen, til je benen gestrekt de lucht in en plaats je armen op je achterhoofd. Dit is de beginpositie. Van hieruit kom je naar boven waarbij je je rechter elleboog richting je linkerknie brengt door je bovenlichaam te draaien. Je elleboog hoeft je knie niet te raken. Hou de bovenste positie even vast en laat je vervolgens beheerst terugzakken, waarbij je spanning op je buikspieren behoudt. Dit betekent dat je je na het terugzakken niet op de grond moet laten ploffen, maar je bovenlichaam lichtelijk gebogen / gespannen moet houden. Draai vervolgens naar de andere kant. Met deze oefening train je met name de bovenste buikspieren.

Succes!
  zondag 16 mei 2004 @ 10:00:24 #4
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_19165955
Wat voor oefeningen doe je dan? Bij gewone situps train je ook je bovenste buikspieren wel als het goed is (ook wel: rechte buikspieren). Waarschijnlijk heb je daar gewoon net even wat meer vlees/vet opzitten en vallen ze niet zo op. Of je moet gewoon wat zwaardere oefeningen doen, bijvoorbeeld gaan liggen op de grond, benen in de lucht kruisen en dan situps doen.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_19165976

Meestal zijn je bovenste een stuk eenvoudiger te trainen.

Kun je vertellen hoe je de oefeningen nu doet?
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_19166009
ik heb juist het tegenovergestelde.....mijn bovenste zijn goed ontwikkeld, maar mijn onderste hebben er om de een of andere reden minder zin in terwijl ik toch heel veel verschillende trainingen probeer
  zondag 16 mei 2004 @ 10:13:31 #7
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_19166060
quote:
Op zondag 16 mei 2004 10:08 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
ik heb juist het tegenovergestelde.....mijn bovenste zijn goed ontwikkeld, maar mijn onderste hebben er om de een of andere reden minder zin in terwijl ik toch heel veel verschillende trainingen probeer
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_19166142
of plak een wasbord op je buik
noooo!
  zondag 16 mei 2004 @ 10:40:09 #9
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_19166327
Ga op je rug liggen, met een kussen onder je hoofd (dat is voor wat extra gewicht). Pak het kussen met 2 handen vast naast je hoofd. Kom omhoog, ongeveer halverwege zo hoog als met normale sit-ups en zorg ervoor dat je dit met je buik doet en niet met andere spieren! Laat je weer zakken maar houdt je schouders van de ondergrond. De ene dag doe je de oefening snel, de andere dag doe je hem langzaam. Owhjah, niet meteen stoppen als je buik in de fik staat.. even doorzetten
  zondag 16 mei 2004 @ 10:57:05 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_19166521
Buikspieren Kweken/Trainen

Daar graag verder svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')