René viel flauw nadat ze uit de auto gesleurd werd (we roken benzine) en is daarna bij mij op schoot in slaap gevallen in de berm. Zo schijnt een kind zich af te sluiten voor een nare gebeurtenis. Ik heb haar weer wakker geschreeuwd omdat het me totaal niet zinde dat ze in slaap viel. Voor de rest is ze een paar uur in een shocktoestand geweest, tot ze haar nichtje zag bij opa en oma. Ze begon ook al wat op te knappen toen ze zo'n ambulance-troost-beer kreeg.quote:Op zondag 16 mei 2004 09:20 schreef dolle_hond het volgende:
hoe is het met je dochter ?
mischien is het wel ed bedoeling dat het stoeltje scheurd is. mischien is het net zo als kreukelzones de auto zit dan helemaal inelkaar na een ongeluk maar dat is de bedoelingquote:Op zondag 16 mei 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat het stoeltje gescheurd is, als de snelheid hoger was geweest was het kind met stoel en al door de auto gegaan.
Hoe het gebeurt is, is een lang verhaal, wat nu door de verzekeringen uitgezocht gaat worden, dus daar ga ik (nog) niks over op fok zetten.
Logisch ja! Maar wel goed denk ik, om dat zo snel al weer te doen. Vertrouwen moet terugkomen hè.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:51 schreef moussy het volgende:
We gaan straks even weg met de "nieuwe" auto... ik zie er nu al tegen op om met z'n vieren op pad te gaan.
Aan de andere kant: de energie die nodig is geweest om het stoeltje te scheuren is niet in je kind terecht gekomen. Dit is hetzelfde als met kreukelzones in de auto: het ziet er vreselijk uit, maar de energie waarmee de auto opgevouwen is heeft de inzittenden niet bereikt.quote:Op zondag 16 mei 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat het stoeltje gescheurd is, als de snelheid hoger was geweest was het kind met stoel en al door de auto gegaan.
Hoe het gebeurt is, is een lang verhaal, wat nu door de verzekeringen uitgezocht gaat worden, dus daar ga ik (nog) niks over op fok zetten.
Mijn stoel is in de rails helemaal naar voren geschotenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:46 schreef 2cv het volgende:
Uh, als het goed is hoort een stoel (ik heb het nu niet over een kinderzitje) niet los te schieten bij een aanrijding. Kan het zijn dat om 1 of andere reden de stoel niet goed vast zat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |