abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 09:10:05 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_19165732
Gister hebben we een behoorlijke klap gemaakt met onze auto, die nu richting de sloop kan, omdat ie een meter korter is geworden. Zelf zijn we bont en blauw, maar we kunnen het nog na vertellen.

Maar goed, het autostoeltje.

Cas van 9 maanden zat in een Safety Baby autostoeltje en daar zit dus nu een scheur in, bij het gedeelte waar de gordel door heen gaat. Ook als is er geen auto tegen het stoeltje aan gereden, mijn tip is om áltijd een stoeltje te vervangen na een aanrijding!! In eerste instantie zagen we de scheur niet, tot hij over moest in een andere auto.... niet dus.. het stoeltje kan ook door naar de sloop.

Onze dochter van 4 hing in een heupgordel, die goed vastzat, maar ze is tóch door de auto geslingerd en hing godzijdank tegen de bestuurdersstoel en is niet door het raam gelanceerd.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 16 mei 2004 @ 09:12:42 #2
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19165747
Jeetje Moussy, wat erg!!! Ik ben blij dat jullie het na kunnen vertellen, maar wat een schrik zeg..
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 09:14:03 #3
25682 2cv
Niet subtiel
pi_19165751
Na een ongeluk moet je zowieso de autostoeltjes vervangen. Daar kunne namelijk (onzichtbare) haarscheuren in zitten, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.

Goed ding trouwens dat dat stoeltje gescheurd is, als het stoeltje scheurt, scheurt het kind niet (klinkt heel grof, maar is wel waarheid).

Succes met de afhandeling en alle ellende (papiergedoe en last van blauwe plekken) die je nu krijgt!

Hoe is het ongeluk btw gebeurd ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 09:17:46 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_19165769
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat het stoeltje gescheurd is, als de snelheid hoger was geweest was het kind met stoel en al door de auto gegaan.

Hoe het gebeurt is, is een lang verhaal, wat nu door de verzekeringen uitgezocht gaat worden, dus daar ga ik (nog) niks over op fok zetten.
  zondag 16 mei 2004 @ 09:20:28 #5
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19165785
sterkte er mee, moussy.
bij ons zitten ze ook in de stoeltjes.

hoe is het met je dochter ?
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 09:43:11 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_19165869
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:20 schreef dolle_hond het volgende:

hoe is het met je dochter ?
René viel flauw nadat ze uit de auto gesleurd werd (we roken benzine) en is daarna bij mij op schoot in slaap gevallen in de berm. Zo schijnt een kind zich af te sluiten voor een nare gebeurtenis. Ik heb haar weer wakker geschreeuwd omdat het me totaal niet zinde dat ze in slaap viel. Voor de rest is ze een paar uur in een shocktoestand geweest, tot ze haar nichtje zag bij opa en oma. Ze begon ook al wat op te knappen toen ze zo'n ambulance-troost-beer kreeg.

Nu vraagt ze alleen maar wat er gebeurt is, waarom we een andere auto hebben en waarom ze al die schaafplekken heeft. Ze is van top tot teen blauw en geschaafd, maar dartelt er weer vrolijk op los.

Die kleine heeft niks, nog geen blauwe plek van de gordeltjes

en wij.. allebei hebben we een dikke blauwe knie, omdat het dashboard niet meegeeft. Ik ben met stoel en al naar voren geknalt, dus gigantisch opgehangen in de gordels.
pi_19166650
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat het stoeltje gescheurd is, als de snelheid hoger was geweest was het kind met stoel en al door de auto gegaan.

Hoe het gebeurt is, is een lang verhaal, wat nu door de verzekeringen uitgezocht gaat worden, dus daar ga ik (nog) niks over op fok zetten.
mischien is het wel ed bedoeling dat het stoeltje scheurd is. mischien is het net zo als kreukelzones de auto zit dan helemaal inelkaar na een ongeluk maar dat is de bedoeling
pi_19167036
Damn, wat kut zeg, zeker als je met twee kinderen in de auto zit. Gelukkig is het allemaal relatief goed afgelopen! Ik zie toch nog steeds regelmatig mensen in de auto zitten zonder gordel om en/of kleine kinderen die tussen de voorstoelen instaan. Ik heb dan iets van, ben je nou zo dom of ...
Gelukkig zijn jullie verstandig geweest. Veel sterkte de komende tijd en ga lekker leuke dingen doen, om de kinderen wat af te leiden.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 16 mei 2004 @ 12:22:53 #9
16245 CarOnline
met lange O
pi_19167887
Oh Moussy wat enorm schrikken zeg
Helemaal als René dan ook nog flauw en in slaap valt!
Sterkte ermee, gelukkig is het goed afgelopen maar kan me indenken dat je nog een tijd de kriebels houdt
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 mei 2004 @ 12:50:06 #10
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19168399
He bah ik schrik echt van je berichtje Mous!!! Gelukkig dat jullie viertjes er zo goed vanaf gekomen zijn, gedver heb er gewoon kippenvel van...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_19168814
Moussy wat een ontzettend naar bericht! Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen wat je doormaakt op zo'n moment, maar het moet verschrikkelijk zijn. Gelukkig zijn jullie er lichamelijk aardig goed vanaf gekomen!!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 16 mei 2004 @ 13:26:32 #12
14827 Kogando
Modelprutser
pi_19169101
Poeh, gelukkig dat het goed is afgelopen. Gordels zijn wel erg belangrijk.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 13:51:50 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_19169611
We gaan straks even weg met de "nieuwe" auto... ik zie er nu al tegen op om met z'n vieren op pad te gaan.
pi_19170884
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:51 schreef moussy het volgende:
We gaan straks even weg met de "nieuwe" auto... ik zie er nu al tegen op om met z'n vieren op pad te gaan.
Logisch ja! Maar wel goed denk ik, om dat zo snel al weer te doen. Vertrouwen moet terugkomen hè.
Djeez, wat zullen jullie je rot geschrokken zijn.
pi_19170918
Jakkes Moussy, daar schrik ik ook van zeg! Gelukkig dat jullie er zo goed vanaf zijn gekomen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 16 mei 2004 @ 19:53:06 #16
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_19178141
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:17 schreef moussy het volgende:

Aan de andere kant: de energie die nodig is geweest om het stoeltje te scheuren is niet in je kind terecht gekomen. Dit is hetzelfde als met kreukelzones in de auto: het ziet er vreselijk uit, maar de energie waarmee de auto opgevouwen is heeft de inzittenden niet bereikt.
  zondag 16 mei 2004 @ 20:13:23 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19178699
Moussy, wat een schrik! Godzijdank kunnen jullie het allemaal nog navertellen. Hoe gaat het nu met René en Cas en met jullie?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 16 mei 2004 @ 21:38:18 #18
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19180841
Jeetje moussy
das even schrikken zeg
gelukkig dat jullie er zo goed vanaf gekomen zijn
heel veel sterkte met de blauwe plekken
En hoe gaat het met rene en Cas
en met jullie nu uiterraard
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 23:01:29 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_19183316
Nou we zijn vandaag de hort op geweest en dat ging best ontspannen. Ik had af en toe alleen wat kromme tenen, maar de rest niet. Nadat Peter en de kinderen bij zijn zus in bad zijn geweest zijn we lekker naar huis gegaan en de kinderen hadden in ieder geval weer vertrouwen in de stuurkunsten van pa, want die lagen achter in heerlijk te knorren.

Morgen ga ik op jacht voor nieuwe stoeltjes voor achter en dan hoop ik dat ik ook wat minder last heb van het kromme tenen werk.

onze buren hebben het wrak gezien en waren verbaasd dat we er zo "goed" uit zijn gekomen.
  Milf zondag 16 mei 2004 @ 23:04:05 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19183395
jemig..... blij dat het zo goed is afgelopen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 23:12:32 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19183616
jemig moussy, ik ben dr helemaal stil van......
wat hebben jullie een mazzel gehad.
pi_19187645
Phoe moussy, wat een schrik. Goed dat jullie gisteren meteen weer zijn gaan rijden. Hebben jullie verder nog veel lichamelijke ongemakken, of is het bij blauwe plekken en spierpijn gebleven?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_19189257
Jesses,Moussy,wat zullen jullie geschrokken zijn !.
Ik hoop,dat de zere plekken snel over zijn,dikke voor de auw-plekjes voor de kids.
Gelukkig zijn jullie er zo goed vanaf gekomen.
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 12:46:27 #24
25682 2cv
Niet subtiel
pi_19191585
Uh, als het goed is hoort een stoel (ik heb het nu niet over een kinderzitje) niet los te schieten bij een aanrijding. Kan het zijn dat om 1 of andere reden de stoel niet goed vast zat?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2004 @ 12:57:34 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_19191827
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:46 schreef 2cv het volgende:
Uh, als het goed is hoort een stoel (ik heb het nu niet over een kinderzitje) niet los te schieten bij een aanrijding. Kan het zijn dat om 1 of andere reden de stoel niet goed vast zat?
Mijn stoel is in de rails helemaal naar voren geschoten

We zijn net nog even bij het wrak geweest om de laatste spullen te halen, maar ik zag dat de rugleuning van mijn stoel helemaal scheef staat

Aan de passagierskant (waar ik dus zat) is het motorblok naar voren gekomen, dus zeg maar richting mijn schoot en aan die kant zit de hele voorkant tégen de voorband aan

bij de volgende ronde neem ik de cam wel ff mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')