Jij hebt zeker een kratje Oranjeboom (is dat er wel in krat?) staan. Zeker slecht gevallen.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:26 schreef BMW_Master het volgende:
Zielig topic, dit.
Kom maar, kom maar, kom maar.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:29 schreef BMW_Master het volgende:
Ik heb iets anders, maar ik ga niet reageren op kneusjes als jullie.
Jij hebt helemaal geen bier!quote:Op zondag 16 mei 2004 02:29 schreef BMW_Master het volgende:
Ik heb iets anders, maar ik ga niet reageren op kneusjes als jullie.
Grolsch exportbier in de groene beugels? Wat is daar anders aan dan in de bruine beugels?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:42 schreef skiczukie het volgende:
export ruled
Kennelijk zijn sommigen onzekerquote:Op zondag 16 mei 2004 02:43 schreef engessa het volgende:
Bier ruled. Waarom elk weekend toch weer dezelfde discussie's.
Vindt je het te bitter?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:44 schreef Leatherneck het volgende:
Grolsch staat onderaan mijn "lijstje" kwa bieren... dan ben ik in jou ogen maar "homo", maar ik vind Grolsch echt pisbier.
In tegenstelling tot dat andere "groene" biertje (Heineken) en ik vind Pitt- en Aldi bier ook heel goed te drinken (misschien minder kwaliteit, maar ik vind het wel zo lekker).
Nee gewoon export..quote:Op zondag 16 mei 2004 02:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Grolsch exportbier in de groene beugels? Wat is daar anders aan dan in de bruine beugels?
Dat merk ken ik niet. Waar haal je dat?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee gewoon export..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |