Nee, dat hmmm mag je negeren.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat nou "hmmm"? Ik vond het wel logisch klinken
Pierre? Serieus. Dit is je startschot. Ren! REN! OH MIJN GOD REN NU HET NOG KAN PIERRE, REN!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Giebelkont.
.
Mooi verwoord, Daggla..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Haar afwezigheid hing als een zwarte wolk boven de tafel..
Symbolisch was het lege glas wat we ter nagedachtenis van Inso hadden neergezet.
Spam.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg Tijn! Post eens hier .
Met alcohol?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mooi verwoord, Daggla...
*brok in keel*
Jammer dat *iemand* telkens het lege glas voor Inseau volschonk..
Ware het niet dat ik haar heb uitgenodigd voor "eens lekker bijpraten over een kopje koffie" in plaats van "neuken tot de zon opkomt". Maar ach. Ze is een vrouw. Ze begrijpt de hint vast.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, dat hmmm mag je negeren..
Je bedoelt Daggla?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pierre? Serieus. Dit is je startschot. Ren! REN! OH MIJN GOD REN NU HET NOG KAN PIERRE, REN!!!!
Wattisserdan poeddiewoeddie? Eerstvolgende keer dat jij drinkt, stort je 50 euro op mijn rekening. Deal of geen deal?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met alcohol?
En jou dwong het op te drinken?.
Nee, echt.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Wacht maar. Giebelkont.
.
[..]!!!
Potaato, poteeto.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik haar heb uitgenodigd voor "eens lekker bijpraten over een kopje koffie" in plaats van "neuken tot de zon opkomt". Maar ach. Ze is een vrouw. Ze begrijpt de hint vast.
Je weigerde continent?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja..
Maar ik weigerde continent!!
Een paar seconden dan..
Ja, en ik stop met blowen..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, lekk..
...
Ik drink geen alcohol meer..
Ik kan niet gemeen doen tegen aandoenlijke giebelkonten.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, echt.
Ik ben echt heel serieus he..
Denk je, Tijn? DENK JE!?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik haar heb uitgenodigd voor "eens lekker bijpraten over een kopje koffie" in plaats van "neuken tot de zon opkomt". Maar ach. Ze is een vrouw. Ze begrijpt de hint vast.
Poeddiewoeddie my ass!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wattisserdan poeddiewoeddie? Eerstvolgende keer dat jij drinkt, stort je 50 euro op mijn rekening. Deal of geen deal?
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je bedoelt Daggla?.
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Potaato, poteeto.
Agossiepossiewatbenjetocheenlieverd..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan niet gemeen doen tegen aandoenlijke giebelkonten..
I'm weak.
*kras
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je weigerde continent?
Je bent nog steeds dronken mên!!
WAAROM GELEAUFT NIEMAND MIJ?!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en ik stop met blowen...
.
Neem een ander in de maling hey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |