HA!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Das waar. En ik ben ook al bezig met het bouwen van m'n PussyTrap. Ik weet dat ze gigantisch fan is van Friends en ik heb het hele laatste seizoen gedownload inclusief de allerallerlaatste aflevering. En die kun je heel relax vanaf de bank bekijken. Dus ik ga proberen een Friends-weekend met dr te scoren. En dan moet ze wel blijven slapen, want het is meer dan 24 uur beeldmateriaal!
Muahahahahahahahaha!
*donder en bliksem*
Ik wist dat ik het had moeten zeggen!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hey Daggla!.
Houd je smoel..
TIJN IS VERLIEHIEFD!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude. Geloof me. Als je haar gezien hebt, is er geen geit op de wereld die nog voldoet.![]()
![]()
We hadden meer woorden bedacht toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het had moeten zeggen!.
Niet waar ik bij was.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
We hadden meer woorden bedacht toch?
Dan hadden we niet meer bedacht. We hebben het er uit empathie niet meer over gehad na jouw vertrek.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet waar ik bij was..
*eerdere post deletequote:Op zondag 16 mei 2004 22:35 schreef PrivateRyan het volgende:
Ha! Zeker wel dat het bestaat!.
Smoel.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dan hadden we niet meer bedacht. We hebben het er uit empathie niet meer over gehad na jouw vertrek..
Wat dan? Zeg dan! Zeg het! Nu! Zeg dan!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*eerdere post delete
Biertje?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat dan? Zeg dan! Zeg het! Nu! Zeg dan!
Op een of andere manier maak je nu veel minder indruk als je boos probeert te doen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Smoel..
Ik vond het ook niet leuk. Ik had het er nog wel over willen hebben.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Smoel..
Ja, lekk..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Biertje?.
Dat zou wel relax zijn jaquote:Op zondag 16 mei 2004 22:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
F U C K I N G.
Hallo? Ga 'es weg! Dit is Pierre's computerquote:Op zondag 16 mei 2004 22:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol meer..
Tsk, natuurlijk heeft ze geen vriend. Anders had ze niet met je afgesproken.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou wel relax zijn ja
Maar er zijn nog wel wat details uit te werken hoor. Zoals dat ik haar al 3 jaar niet heb gesproken en dat ik niet weet of ze nu een vriendje heeft.
Maar ach. Boeie
Nee, ik ben het, LePierre!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hallo? Ga 'es weg! Dit is Pierre's computer
Wat nou "hmmm"? Ik vond het wel logisch klinkenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, natuurlijk heeft ze geen vriend. Anders had ze niet met je afgesproken..
Hmm....
Haar afwezigheid hing als een zwarte wolk boven de tafel..quote:Op zondag 16 mei 2004 22:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet leuk. Ik had het er nog wel over willen hebben..
Na je vertrek was het toch maar saai. Hè? Daggla? Back me up here!
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op een of andere manier maak je nu veel minder indruk als je boos probeert te doen..
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, lekk..
...
Ik drink geen alcohol meer..
En slechte dingen zijn leuk. Duh.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Alcohol is bad! BAD!
NIET LIEGE!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Haar afwezigheid hing als een zwarte wolk boven de tafel..
Symbolisch was het lege glas wat we ter nagedachtenis van Inso hadden neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |