Diep, Tijn, diiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeep...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is de cirkel van het leven, PR.
Vrijdag is het trouwens al zover*zenuwachtig*
Ik wil dat je me een 48-uur ban geeft.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That makes no fucking sense, Billy.
Fogeddaboudid!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik wil dat je me een 48-uur ban geeft.
Ik had je toch verteld dat ikquote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat is vrijdag?.
.
Ja hallo trouwens! Weet je dat ene wat ik moest bellen? Ik heb gebeld en moet morgen om 10.30.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Diep, Tijn, diiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeep...
Wat is vrijdag?.
.
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fogeddaboudid!
Toch geen meisje hey Tijn?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat ikiemand
had gemaild enzo? Die komt (whehe) vrijdag
En ik moet haar van de week nog bellen, want ik weet niet hoe laat ze komt (whehehe)
*spaddend!*
Oeh! Wat goed van je!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja hallo trouwens! Weet je dat ene wat ik moest bellen? Ik heb gebeld en moet morgen om 10.30.
*nagelbijt
Zet de link van het filmpje van Patries maar in Feedback.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
, playboy foto's iemand?
Succes, Inso!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja hallo trouwens! Weet je dat ene wat ik moest bellen? Ik heb gebeld en moet morgen om 10.30.
*nagelbijt
Oeh,quote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had je toch verteld dat ikiemand
had gemaild enzo? Die komt (whehe) vrijdag
En ik moet haar van de week nog bellen, want ik weet niet hoe laat ze komt (whehehe)
*spaddend!*
Ik zei Playboy, geen minderjarig varken.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zet de link van het filmpje van Patries maar in Feedback.
Ja! Wel!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch geen meisje hey Tijn?
*iiiiiiiiiiiii*
Ik heb drie keer geoefend. Drie keer positief resultaat. Ik herhaal; drie keer positief resultaat.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oeh! Wat goed van je!!
Ben je er klaar voor? Moet ik je overhoren?
Niet nagelbijten..
+10 schokkend.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zet de link van het filmpje van Patries maar in Feedback.
Je bent er dus gewoon klaar voor. Gewoon binnentikken. Ik duim wel, komt goed.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb drie keer geoefend. Drie keer positief resultaat. Ik herhaal; drie keer positief resultaat.
Nee, nóg niet, nee.quote:En ik heb een nagelbijtnagel..
Dank je!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Succes, Inso!
Ik heb geen idee met wat.
Ik had je het hele verhaal nog niet verteld!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je bent er dus gewoon klaar voor. Gewoon binnentikken. Ik duim wel, komt goed.
Nee-hee! Ik heb één korte nagel en daar mag ik op bijten, zodat ik de rest met rust laat.quote:Nee, nóg niet, nee..
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had je het hele verhaal nog niet verteld!!
vorig jaar 1 fout. Verlopen. Dit jaar 7 fout..
[..]
Ah, zo! Wat schlim bedacht.quote:[..]
Nee-hee! Ik heb één korte nagel en daar mag ik op bijten, zodat ik de rest met rust laat.
Succes mên!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja! Wel!
*iiiiiiiiiiiiiii*
Hihi.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:
*Puzzelstukjes bij elkaar legt.
Succes met je theorie-examen, Inso !
Holy shitquote:Op zondag 16 mei 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:
*Puzzelstukjes bij elkaar legt.
Succes met je theorie-examen, Inso !
Lach maar! Het boeit me toch niet!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:23 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]!
. Sorry. Maar goed, drie keer is scheepsrecht. Ofzo.
Vleesch.quote:Ah, zo! Wat schlim bedacht.. En als die op is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |