quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:05 schreef Georges het volgende:
[..]
Niet geweldig?![]()
Het spel roeleert, al zijn er de nodige zwakke punten. Vice rules!![]()
Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:30 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een gamepad, dus ik zal die eens loshalen vanavond en kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip.
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het werkt idd als ik de gamepad loshaal! bedankt![]()
Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef BMWM3 het volgende:
www.gtareactor.de?
Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook ergquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Georges het volgende:
[..]
Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?
Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik vind de carmods ook erg![]()
Mijn Duits is goed. Als je iets wilt weten, reageer hier
Nee, krijgen ze niet. Is handmatig hèquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die auto's ook Duitse namen krijgen als je ze installeert.
Ja inderdaad. Wanneer komt ie uit? of is er nog geen datum?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik kijk wel uit naar die Miami1986 mod trouwens. Beloofd über te worden.
http://www.theborggaming.comquote:Mooie carmods hebben ze daar zeg, is er een vergelijkbare site in het engels?
Ik zelf heb hem al legaal gekocht ook al heb ik hem alleen gekocht voor die sticker en de kaartquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:12 schreef Keromane69 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je oproepje online blijft staan.
Vreemde opmerking misschien, maar wat dacht je van kopen? Gewoon in de winkel. Doe es gek. Of vertel die vriend van je dat er een website bestaat die google heet.
Ook hele mooie site, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:47 schreef Drakul het volgende:
[..]
http://www.theborggaming.com
GTA:Vice City.. Mods & Downloads.. en bij Cars & Bikes en Links staan erg goeie auto's & motoren
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
Hoe spring ik in godsnaam uit een rijdende auto???
Pijltoetsen of W A D S niet indrukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)
Ik zou het niet doen, je kunt je lelijk bezeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef PDOA het volgende:
Hoe spring ik in godsnaam uit een rijdende auto???
? Ik gebruik shift enter. Gewoon enter werkt volgens mij alleen als je langzaam gaat. Shift enter kan op volle snelheid. Kost je hooguit 10 health of zo. Wel oppassen dat je niet wordt overreden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
"ENTER" (Niet te snel. Eerst een beetje doseren en dan Enter rammen)
Sonny Forelli!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:56 schreef Georges het volgende:
In het begin van Vice gaat een drugsdeal mis en daarmee begint het verhaal van Vice.
Wie waren nou eigenlijk degenen die die drugsdeal hadden verpest? Dat is me niet echt duidelijk geworden.
Is me nooit opgevallen, lol. Snap alleen niet helemaal waarom hij er achter zou zitten. Wat heeft hij er mee te winnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sonny Forelli!
Je ziet hem wanneer je bij het hotel aankomt en in de pink marker gaat staan aan een tafel zitten vol geld en drugs
Ging er toen geen lichtje branden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef Retuobak het volgende:
Ehm, z'n geld terug en toch drugs?
En natuurlijk ging Tommy dankzij het verliezen van het geld op jacht in Vice City en vermoord hij de halve concurrentie wat natuurlijk zeer gunstig is als je daar een enorme operatie wil starten als organisatie.
nee hoor gewoon heel simpel gewoon ff leren manquote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:00 schreef Georges het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik zelf ook wel kunnen/moeten verzinnen, bedankt.
Zal eens opletten als ik 'm weer speel.
Demolition Man, idd zeer lastige missie. De tijd gaat lopen op het moment dat je de eerste bom oppakt. Ga dus eerst het gebouw in met je heli en vlieg over/door alle bouwvakkers/security crew. Als iedereen in het gebouw dood is pak je de eerste bom en werkt van onder naar boven.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef PDOA het volgende:
Argh, wat is dat stukje met die helikopter (als je dat gebouw moet opblazen) kut. Onbestuurbaar dat kreng!
helikopterquote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
Dat is een leuk level. Je moet wel een snel vervoersmiddel hebben dat ver buiten bereik van rondsjesende mafiosi kan blijven, en je moet zoeken naar een gaatje. Dat is geen schuttingtaal. Of eigenlijk ook weer wel...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Maikel1 het volgende:
Ben dit spel ook eens op de Xbox gaan spelen
Blijft een meesterlijk spel
alleen zit ik nu bij 1 van de irritanste missies namelijk waar je lance moet redden
De levels met RC voertuigen vond ik persoonlijk niet zo leuk. Wel grappig dat ze er tussen zitten, maar niet dat je ze persee moest halen om verder te gaan in het verhaal. Het is me net iets te abstract/satirisch/... Liever was ik met vier bommen in een rugzak een zwaarbewaakte flat in aanbouw ingegaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demolition Man, idd zeer lastige missie.
Hier staan wel leuke mods en voor de rest moet je kijken naar affiliates.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef poehej het volgende:
weet iemand nog een site met veel VCM mods? http://www.gtagaming.com heeft er wel wat maar niet zo veel en http://www.gtaisland.gta-shack.com heeft er ook nog wat.. maar ik moet echt een hele fucking lijst hebben maar ik kan er niet zoveel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |