Juist. of wat mider hard, zolang het maar zit zoals het nu zitquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:26 schreef veldmuis het volgende:
wat wil je dan, een harde plak?.
psst...je loopt voor lulquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:27 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Juist. of wat mider hard, zolang het maar zit zoals het nu zit
Bedankt voor de tip.... maar ik heb dat topic al eerder gelezen, en de oplossing staat er niet bijquote:
Ik ben een tijd terug een paar dagen overgestapt op Brylcreem....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
psst...je loopt voor lul.
Maar duw er eens wat stevigers in, wax, murrays, zoiets?
uitwassen met dreftquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:34 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik ben een tijd terug een paar dagen overgestapt op Brylcreem....
Maar aangezien ik dat in grote hoeveelheden nodig zou hebben (paar potten per week), werd mn haar daar zo vet van dat ik het niet meer uitgespoeld kreeg.
Nee dankje, ik zorg graag goed voor mn haarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:47 schreef stame het volgende:
[..]
uitwassen met dreft![]()
Nat houdenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:46 schreef TheDon1985 het volgende:
Ontstaan daardoor eigenlijk die ''spleetjes'', omdat het hard wordt?
Ik heb ooit gehoord dat het niet zo hard wordt als je het mengt met wat Brylcreem.... zijn er nog meer van die dingen waardoor de gel niet hard wordt?
dreft is niet slecht voor je haar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:52 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik zorg graag goed voor mn haar
mn kapster momelde ook al wat over dreft... ik dacht dat ze een grapje maakte.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:54 schreef stame het volgende:
[..]
dreft is niet slecht voor je haar hoor, als je je haar goed wil verzorgen dan moet je ze niet vet laten maar uitwassen met dreft
jah anders krijg ik dat spul er niet fatsoenlijk uit. En het helpt wel. Dus je kapster maakte geen grapjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
mn kapster momelde ook al wat over dreft... ik dacht dat ze een grapje maakte.
Maar gebruik je dat zelf ook daarvoor, dreft
Ja lieverd, een wet gel. Kruidvat heeft die ook van eigen huismerkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:46 schreef TheDon1985 het volgende:
Ontstaan daardoor eigenlijk die ''spleetjes'', omdat het hard wordt?
Ik heb ooit gehoord dat het niet zo hard wordt als je het mengt met wat Brylcreem.... zijn er nog meer van die dingen waardoor de gel niet hard wordt?
Die is _SLECHT_ hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja lieverd, een wet gel. Kruidvat heeft die ook van eigen huismerk.
hmz.... ik ga morgen eens kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja lieverd, een wet gel. Kruidvat heeft die ook van eigen huismerk.
Zo slecht?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die is _SLECHT_ hoor.
1x waaien en 't is weg
Ik overdreef wat, maar hema eigen merk gel is imo vele malen beterquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:09 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Zo slecht?
Kan je nog gewoon bewegen als je dat gebruikt dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |