GMTAquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef mat_herben het volgende:
Tuinbroek.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
GMTA
Hou godverdomme eens op met die kots smileys.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:45 schreef Markster het volgende:
witte sportschoenen, god wat lelijk
trainings / joggingbroek
pet / muts / haarnet
Ik zag laatst een meisje in de tram met een baggy groene legerbroek die wat afgezakt was uiteraard. Om het geheel compleet te maken had ze een te kort topje aan en haar string kwamn duidelijk boven de broek uit. Ze had een vriendin bij zich, al vraag ik me af of het wel écht een vriendin was, want een echte vriendin zegt toch dat je er ordinair bijloopt?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:01 schreef 2cv het volgende:
Afhankelijk van de situatie ben ik in staat overal mee over straat te lopen, behalve in een string zonder andere kleding om die string te bedekken.
Afhankelijk van de situatie enzooquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje in de tram met een baggy groene legerbroek die wat afgezakt was uiteraard. Om het geheel compleet te maken had ze een te kort topje aan en haar string kwamn duidelijk boven de broek uit. Ze had een vriendin bij zich, al vraag ik me af of het wel écht een vriendin was, want een echte vriendin zegt toch dat je er ordinair bijloopt?![]()
Doc martens!! (draag ik dus wél)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:39 schreef So_Addictive het volgende:
Met kisten of docter martins...![]()
ow ja die was ik nog vergetenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:52 schreef suikerzoet het volgende:
met een joggingbroek of badslippers
idd...zou ik ook nooit willenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:21 schreef bloempjuh het volgende:
Een van de minirokjes van mijn zusje
16quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
idd...zou ik ook nooit willen
Hoe oud is je zusje?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:30 schreef retep22 het volgende:
Nooit negerkleding.
Ik geloof meteen dat die Nike Air Max heerlijk loopt, maar loopt het als je thuis bent niet nog veel lekkerder zonder schoenen aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:37 schreef DeStedebouwer het volgende:
Uitgezonderd zomers op vakantie onder een korte broek zul je mij nooit m'n Nike air max zien dragen. Terwijl ik eigenlijk niks liever draag, want ze lopen zo lekker. Daarom heb ik ze thuis wel vaak aan.
Oja, die was ik ook nog vergeten.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:15 schreef Nuek het volgende:
puntschoenen!
En wat ik ook extreem lelijk vind bij vrouwen en waar ik dus ook NOOIT mee loop is een korte broek.
wat spel je dat woord toch stoer boefje.quote:Op zondag 16 mei 2004 03:34 schreef Dizzee het volgende:
feynerd shirt
no offence, hoolie.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat spel je dat woord toch stoer boefje.
oh....daar hoeft ze niet bang voor te zijn hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:24 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
16
Zij draagt ze ook alleen met drie panty's over elkaar omdat ze bang is dat iemand haar ondergoed ziet![]()
Dat is niet echt mooi neequote:Op zondag 16 mei 2004 15:30 schreef JAY-T het volgende:
Of spijkerbroeken met van die smalle pijpen van onderen![]()
dat bepaal ik godverdomme zelf welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:46 schreef SEX het volgende:
[..]
Hou godverdomme eens op met die kots smileys.
Nou, wij hebben thuis ook een tuin enzo, en dan heb ik wel graag schoenen aan.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:12 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat die Nike Air Max heerlijk loopt, maar loopt het als je thuis bent niet nog veel lekkerder zonder schoenen aan?
Mij zul je niet snel met roze kleding zien lopen, dat moet toch wel de lelijkste kleur zijn die er is.
Ah, zo.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Nou, wij hebben thuis ook een tuin enzo, en dan heb ik wel graag schoenen aan.
Why not?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:10 schreef Rapid het volgende:
In een hotpants.
Waarom is dat kansloos? Leg even uit want ik snap je gewoon niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:15 schreef Maffioso het volgende:
van die korte homo sokjes die je enkels niet bedekken
3 kwarts broeken
Als ik iets kansloos vindt zijn het die 2 dingen wel.
quote:Op maandag 17 mei 2004 11:19 schreef Jooosie het volgende:
kreukelblousen....aargh, wat zijn die gehypte dingen lelijk zeg!!
Als ik zo'n typ zie heb altijd: "Kerel ga eens terug naar je mammie of ze dat ding even voor je strijkt. Dat je niet voor jezelf kunt zorgen is jouw probleem, maar dat hoef je nog niet naan de grote klok te hangen."quote:Op maandag 17 mei 2004 11:19 schreef Jooosie het volgende:
kreukelblousen....aargh, wat zijn die gehypte dingen lelijk zeg!!
Puntschoenenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:37 schreef DeStedebouwer het volgende:
Uitgezonderd zomers op vakantie onder een korte broek zul je mij nooit m'n Nike air max zien dragen. Terwijl ik eigenlijk niks liever draag, want ze lopen zo lekker. Daarom heb ik ze thuis wel vaak aan.
Nu jullie
Lelijk zijn die dingen toch. Vooral de nieuwe variant met dat miniscule hakje.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
[..]
Puntschoenen![]()
wat is er mis met mijn pet?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:36 schreef maertz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem zelf puur voor privé ceremonieel gebruikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:26 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn pet?
Een queenie hakje heet dat geloof ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Lelijk zijn die dingen toch. Vooral de nieuwe variant met dat miniscule hakje.
Ooow jah die lompe schoenenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:53 schreef yF het volgende:
sportbroekje
Of van die lompe schoenen!
Da's een heel ruim begrip.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:53 schreef yF het volgende:
sportbroekje
Of van die lompe schoenen!
Kaal noemen ze datquote:Op maandag 17 mei 2004 11:25 schreef Skv het volgende:
zonder haar
Dat valt me nou toch vies van je tegen. Dronken of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:34 schreef cLau- het volgende:
In Lonsdale ging ik mij nooit vertonen... tot ik in een minder nuchtere bui blijkbaar met een Lonsdale jas heb rondgelopen...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:39 schreef maertz het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf puur voor privé ceremonieel gebruik
Waarom heb jij een roze VW golf op je oprit?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:35 schreef Elegy het volgende:
kreukshirtjes
polo's in roze, blauw of geel
driekwart broeken
kanogympen
bijbehorende suffe sokjes
mijn haar in een kuif (liever een scheiding)
tshirt met afgeknipte mouwen
wijde kleding (skate of arrenbaggermeuk)
gouden sieraden
VW Golf
trainingspak (die dingen horen op het sportveld)
Dat staat leuk bij mijn Karl Kani outfitquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:05 schreef Graveland het volgende:
[..]
Waarom heb jij een roze VW golf op je oprit?
Melkbenen ofzo??quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef blieblie het volgende:
Korte broek.
Heel maf, maar dat is echt iets wat ik no way de straat op ga.
Thuis prima... maar op straat?.
het is dan ook echt 1 van de minst flatteuze kledingstukken ooit ontworpenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef blieblie het volgende:
Korte broek.
Heel maf, maar dat is echt iets wat ik no way de straat op ga.
Thuis prima... maar op straat?.
Mjaah redelijk, maar dat is behoorlijk oorzaak & gevolgquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Melkbenen ofzo??
Deze dingen heb ik dus ook niet in bezit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:23 schreef DuchessX het volgende:
Puntschoenen, met of zonderqueeniehakjeSchoenen met queeniehakjes zijn ook kansloos bij mij.
Leggings, van die snollerige korte en veel te open jurkjes, witte laarzen, t-shirten met van die domme kreten erop, leren of latex broeken, een mislukt kapsel...
Ligt eraan wat je dom vind natuurlijk, maar ik vin ze in het algemeen wel grappig, keb nu bijv. shirts met "hotsex" "legend" en "love".quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:23 schreef DuchessX het volgende:
Puntschoenen, met of zonderqueeniehakjeSchoenen met queeniehakjes zijn ook kansloos bij mij.
Leggings, van die snollerige korte en veel te open jurkjes, witte laarzen, t-shirten met van die domme kreten erop, leren of latex broeken, een mislukt kapsel...
een strakke roze broek wel?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:34 schreef Maffioso het volgende:
strakke groene broek
[offtopic]quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:34 schreef Maffioso het volgende:
strakke groene broek
goed puntquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef Annastacia het volgende:
sneakers!!! Ben ik dan de enige Nederlander die door heeft dat je gymschoenen ALLEEN in de gymzaal dient te dragen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |