GMTAquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef mat_herben het volgende:
Tuinbroek.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
GMTA
Hou godverdomme eens op met die kots smileys.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:45 schreef Markster het volgende:
witte sportschoenen, god wat lelijk
trainings / joggingbroek
pet / muts / haarnet
Ik zag laatst een meisje in de tram met een baggy groene legerbroek die wat afgezakt was uiteraard. Om het geheel compleet te maken had ze een te kort topje aan en haar string kwamn duidelijk boven de broek uit. Ze had een vriendin bij zich, al vraag ik me af of het wel écht een vriendin was, want een echte vriendin zegt toch dat je er ordinair bijloopt?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:01 schreef 2cv het volgende:
Afhankelijk van de situatie ben ik in staat overal mee over straat te lopen, behalve in een string zonder andere kleding om die string te bedekken.
Afhankelijk van de situatie enzooquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje in de tram met een baggy groene legerbroek die wat afgezakt was uiteraard. Om het geheel compleet te maken had ze een te kort topje aan en haar string kwamn duidelijk boven de broek uit. Ze had een vriendin bij zich, al vraag ik me af of het wel écht een vriendin was, want een echte vriendin zegt toch dat je er ordinair bijloopt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |