Ik krijg er nu al trek inquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:35 schreef rotskibo het volgende:
Ga in de zon op een terras zitten laat een lekker koud getapt biertje voor je neus zetten, dan moet je het gelijk lekker vinden.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:53 schreef WEO het volgende:
Ik drink nu ongeveer 5 jaar bier.. als ik uitga dan, en ik vind het nog steeds niet lekker maar het is wel een goedkopere manier om dronken te worden..![]()
quote:En uiteraard Grolsch
1) Ouder zijn dan 14quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:31 schreef Imperium het volgende:
eej, ik zou dus wel is bier willen proeven, nu denk je.. je lust het niet dus drink het niet? maar veel mensen zeggen, ik lustte het ook niet maar nu wel.. nu vroeg ik me af.. hoe de heck flikken ze dat? want ik wil het ook wel is proeven, maar zodra ik een slok neem ga ik zowat over me nek... dus is er een manier om het te leren drinken of is het dus end of the line for me?
bvd
Wat moet ie dan? Aan de Roosviceequote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Bier bevat alcohol, alcohol leidt tot problemen, gelieve dus dit NIET te leren drinken. Ik zou zeggen, lees mijn essay anders ofschoon ik overigens niet wil spammen, hieronder toch de link:
Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |