abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19149942
Hoi iedereen!

Is er iemand hier die mij raadt kan geven? Het zit zo:

Ik heb vrij dik haar tussen kort en halflang dat gauw wil krullen. Ik hoef alleen maar even in een vochtige ruimte te staan en mn haar wil al weer gaan krullen! Dit is ook lastig bij het uitgaan. Mn haar zit heel mooi als ik ergens naar toega. Maar zodra iedereen gaat dansen en de ruimte vochtig wordt, begint mn haar weer te krullen. Opzich vind ik krullen in het haar niet erg, maar bij mij gaat het er gewoon raar uitzien en lijkt het alsof ik helemaal niks van tevoren aan mijn haar gedaan heb!
Of als ik geslapen heb, kan het als ik opsta er ook vreemd uitzien en dat krijg ik dus echt niet goed met een kam.
Dus weer mn haar wassen en weer fohnen met een draaiborstel, terwijl dat echt slecht is voor je haar. Als ik mn haar niet zou fohnen en zeker na het wassen, ziet het er gewoon niet uit. Terwijl sommige mensen hun haar gewoon kunnen laten opdrogen en geen slag erin krijgen, maar ja dat zijn meestal de mensen met stijl haar

Is er iemand hier die een goedje kent dat je haar voor een paar dagen glad kan houden? Ik heb het niet over echt chemische producten, maar gewoon iets dat je haar net wat langer in model houdt zodat je niet bijna iedere dag hoeft te fohnen ( geen gel want dat is de volgende dag ook niet lekker meer en daarnaast wordt mn haar keihard; het moet gewoon lekker zacht en soepel blijven)

Ben benieuwd
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_19150155
glad&steil?

Ik heb ook heel dik haar, maar ik heb gemerkt dat het mooier blijft als ik het niet fohn of als ik het met koude lucht fohn...
pi_19150187
Wees verdomme blij met een slag in je haar... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19150241
Dat is wel een goedkope manier om dronken te worden dan
pi_19150265
Hmm ik heb t zelfde probleem.
Ik ga eens in de 6 weken naar de kapper en laat mn haar ontkroezen, kost iets van ¤15 en houdt zeker 5/6 weken... Je krullen zijn dan helemaal weg...na 4 weken ongeveer begin je ze weer een beetje trug te krijgen en een week later moet je weer naar de kapper:P

Maar echt dit is heel goed ik zou eens gaan informeren bij een kapper bij jouw in de buurt
pi_19150332
Tja met koude lucht lukt het niet echt, omdat ik de krullen daarmee niet eruit krijg. Daar heb ik ttoch echt warme lucht voor nodig helaas

En die laatste opmerking is NIET op zn plaats als je geen tip voor me hebt reageer dan ook aub niet.
Ik heb altijd slagen in mn haar en daar ben ik ook zeer blij mee. Maar als ik het niet fohn heb ik meer dan alleen maar slagen. Het is gewoon droog en krullerig om te zien. Ik heb uitgedund en in laagjes geknipt haar dus dan vind ik van die korte krullen niet echt geweldig. Nogmaals: slag heb ik GEEN moeite mee.
pi_19150401
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:36 schreef Me_CasuaL het volgende:
Hmm ik heb t zelfde probleem.
Ik ga eens in de 6 weken naar de kapper en laat mn haar ontkroezen, kost iets van ¤15 en houdt zeker 5/6 weken... Je krullen zijn dan helemaal weg...na 4 weken ongeveer begin je ze weer een beetje trug te krijgen en een week later moet je weer naar de kapper:P

Maar echt dit is heel goed ik zou eens gaan informeren bij een kapper bij jouw in de buurt
Ow goed idee. Mijn kapster zou ook een cursus stijl haar gaan doen dus misschien heeft ze die middeltjes al. Maar ja het draait mij er meer om dat mijn lichte slag erin blijft en niet omslaat in heftige krullen als het even regent ofzo.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:48:15 #8
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_19150561
Er is sinds kort iets nieuws op de markt: een of andere tang van keramiek waar je een goedje van zijde op moet smeren. Je haar blijft tot aan je het wast im\n model. Het is alleen bij sommige kappers te krijgen en nog niet voor particulieren. Misschien wil je kapper wel een deal met je sluiten, zodat hij het voor je bij de groothandel kan halen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar een vriendinnetje van mij was er razend enthousiast over! (ze heeft hetzelfde probleem als jij)
pi_19150755
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:48 schreef Spitsmuisje het volgende:
Er is sinds kort iets nieuws op de markt: een of andere tang van keramiek waar je een goedje van zijde op moet smeren. Je haar blijft tot aan je het wast im\n model. Het is alleen bij sommige kappers te krijgen en nog niet voor particulieren. Misschien wil je kapper wel een deal met je sluiten, zodat hij het voor je bij de groothandel kan halen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar een vriendinnetje van mij was er razend enthousiast over! (ze heeft hetzelfde probleem als jij)
Klinkt interessant! Ik zal het zeker gaan vragen, want het gaat meer om ' het lange termijn model' inderdaad. Bedankt! Je hoort op tv ook nog wel eens wat van die andrelon glad en stijl shampoo's of van andere merken, maar dat werkt helemaal niet bij mij Mn zus hoeft het alleen maar te wassen te kammen en op te laten drogen en het zit weer voor een week ( ook al regent het )
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:00:36 #10
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19150874
gebruik polish wax dat maakt je haar stijl
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:02:12 #11
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19150908
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:00 schreef Alessandro het volgende:
gebruik polish wax dat maakt je haar stijl
die groene potjes van fructis style zijn overal te koop. Mijn haar word er mooi stijl van, ik heb zelf ook krullen aan het einde omdat ik halflang haar heb. Maar met dat spul blijft alles stijl
pi_19151006
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:02 schreef Alessandro het volgende:

[..]

die groene potjes van fructis style zijn overal te koop. Mijn haar word er mooi stijl van, ik heb zelf ook krullen aan het einde omdat ik halflang haar heb. Maar met dat spul blijft alles stijl
Ok! Wordt je haar daar alleen vettig van of ook hard? En hoe zit het de volgende dag?Of smeer je er gewoon nog een klodder in
pi_19151073
Je hebt ook draadloze straighteners waarmee je ter plekke je haar nog even bij kunt werken.
Set-to-go bijvoorbeeld.

http://www.glendimplex.nl/settogo.html
WesopaWarriors.tk
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:12:51 #14
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19151198
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:06 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Ok! Wordt je haar daar alleen vettig van of ook hard? En hoe zit het de volgende dag?Of smeer je er gewoon nog een klodder in
als je het erop doet, ligt eraan hoeveel word je haar super stijl. Een keer uitwassen en dan opdrogen(met een handoek) dan ziet het er wat natuurlijker uit. Beetje uitproberen wat je het beste vind en de hoeveelheid. Ik was er ook een kleine week mee bezig totdat ik wist hoe ik alles moest doen en hoe vaak ik moest wassen. En als je de volgende dag opstaat moet je zeker wassen soms een beetje van dat spul erop op de plekken die alweer beginnen te krullen en klaar. Gewoon hoofd onder de kraan en met een kam 1 keer erover en dan opdrogen. Gebruik wel een kam met ver van el;kaar staande haarborstels anders kan het heel pijnlijk worden
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:15:20 #15
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19151276
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:08 schreef Vampira1976 het volgende:
Je hebt ook draadloze straighteners waarmee je ter plekke je haar nog even bij kunt werken.
Set-to-go bijvoorbeeld.

http://www.glendimplex.nl/settogo.html
Zijn niet zo goed voor je haar had ik gehoord.
pi_19151494
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef Alessandro het volgende:

[..]

als je het erop doet, ligt eraan hoeveel word je haar super stijl. Een keer uitwassen en dan opdrogen(met een handoek) dan ziet het er wat natuurlijker uit. Beetje uitproberen wat je het beste vind en de hoeveelheid. Ik was er ook een kleine week mee bezig totdat ik wist hoe ik alles moest doen en hoe vaak ik moest wassen. En als je de volgende dag opstaat moet je zeker wassen soms een beetje van dat spul erop op de plekken die alweer beginnen te krullen en klaar. Gewoon hoofd onder de kraan en met een kam 1 keer erover en dan opdrogen. Gebruik wel een kam met ver van el;kaar staande haarborstels anders kan het heel pijnlijk worden
ik denk dat ik dat eens ga proberen, want ik word zo moe van dat fohnen. Opdrogen vind ik niet erg, dat zou ik nog wel dagelijks kunnen doen. Echt bedankt!!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:28:51 #17
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19151573
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:40 schreef NB_TD het volgende:

En die laatste opmerking is NIET op zn plaats als je geen tip voor me hebt reageer dan ook aub niet.
als dit over die opmerking over dat dronken worden gaat...sorry hoor, maar toen ik je titel van je topic las dacht ik daar eigenlijk ook aan Ik vond het al zo raar...zat worden van je föhn
To infinity…and beyond!
pi_19151665
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

als dit over die opmerking over dat dronken worden gaat...sorry hoor, maar toen ik je titel van je topic las dacht ik daar eigenlijk ook aan Ik vond het al zo raar...zat worden van je föhn
Ow sorry ik bedoel die DJ maurits. Niet over dat dronken worden Die is wel LOL trouwens.
Maar als ik zei: ' Ik word ziek van het fohnen van mn haar' zou je ook raar opkijken
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:59:31 #19
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19255119
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:33 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Ow sorry ik bedoel die DJ maurits. Niet over dat dronken worden Die is wel LOL trouwens.
Maar als ik zei: ' Ik word ziek van het fohnen van mn haar' zou je ook raar opkijken
Haha, ok dan Ik vond je topic-titel gewoon wat raar en daarom keek ik in je topic Maar eh, ik heb verder eigenlijk geen tip voor je...sorry.
To infinity…and beyond!
pi_19255535
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:59 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, ok dan Ik vond je topic-titel gewoon wat raar en daarom keek ik in je topic Maar eh, ik heb verder eigenlijk geen tip voor je...sorry.
HMM jammer Het was een stuk makkelijker geweest als ik gewoon een krullebol wilde zijn
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:48:06 #21
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19266910
ja ik heb daar idd ook last van,dat ze heel snel willen krullen en ik heb ook een hendige slag in m,n haren...sommige mensen zeggen wees blij "maar dat ben ik er absoluut niet mee!!"
Ik wil ook het liefste stijl haar.
Als ik m,n haren gewassen heb dan moet ik ze eerst droog fohnen en dan met een stijltang door m,n haar wat ook nog eens gloeiend warm is en zeer zeker ook niet goed.
Maarja wil ik wat normaals ervan krijgen dan moet ik dat toch allemaal doen.
In een woord...balen
Welkom in Limburg....wat un geveul
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:47:02 #22
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19268249
trouwens ts ben je er al uit??Of heb je nog steeds geen middel gevonden
pi_19272170
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef Miss_mini het volgende:
ja ik heb daar idd ook last van,dat ze heel snel willen krullen en ik heb ook een hendige slag in m,n haren...sommige mensen zeggen wees blij "maar dat ben ik er absoluut niet mee!!"
Ik wil ook het liefste stijl haar.
Als ik m,n haren gewassen heb dan moet ik ze eerst droog fohnen en dan met een stijltang door m,n haar wat ook nog eens gloeiend warm is en zeer zeker ook niet goed.
Maarja wil ik wat normaals ervan krijgen dan moet ik dat toch allemaal doen.
In een woord...balen
Balen ja, dat is het goede woord. Echt vandaag gewoon uit mn bed gestapt, dacht eens: laat ik nu niet gaan fohnen. Kom ik iemand tegen die ik ken; ' wat heb jij met je haar gedaan??' Negatief bedoeld dus Dat is dus echt balen.

Eh Alessandro ik ben nog steeds aan het zoeken. Ik lees veel dingen over Frizz Ease, ik weet niet of dat echt chemisch is dus wil dat nog niet proberen. Ook dingen gehoord over hydraliss shampoo en creme die schijnen ook heel goed hun werk te doen. Die andrelon stijl ofzo daar geloof ik dus helemaal niet in
Verder nog een Wella straightening cream, ik denk dat dat net zoiets is als die Fructis waar jij het al over had:) Die ga ik binnenkort even kopen.
Eigenlijk zou ik mn haar misschien iets langer moeten laten groeien, gaat de krul dr waarschijnlijk een beetje uit door de zwaarte. Want toen ik lang haar had, kon ik me niet herinneren dat ik last had van teveel slagen. Maar ja ik droeg het ook vaak op een staartje dus dan trek je de boel helemaal glad

Ik hoop dat die Fructis in ieder geval gaat werken; mijn haar wordt gewoon te pluizig en krullerig als ik het laat opdrogen.
pi_19273616
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:51 schreef NB_TD het volgende:

[..]
Ook dingen gehoord over hydraliss shampoo en creme die schijnen ook heel goed hun werk te doen. Die andrelon stijl ofzo daar geloof ik dus helemaal niet in
Het werkt wel, het maakt je haar misschien niet steil ( ), maar wel gladder en zachter.
pi_19273660
Ik heb ook zo'n onhandelbaar haar en heb een stijltang gekocht, nu blijft mijn haar lekker stijl en als het regent komt er nauwelijks nog krul in.
Het kost misschien wel wat tijd, maar mijn haar ziet er nu nog glanzend uit en niet zo vet van al die troep die je erin kan smeren.
pi_19274158
Hier is er nog een met onhandelbaar haar...
Zelf föhn ik m'n haar nooit, daar gaat het helemáál van pluizen , maar ik ben nu wel geïnteresseerd in een stijltang.
Hoe veel betaal je ongeveer voor een goede en welk merk is wel / niet aan te raden?
Het mooi kotsende meisje.
pi_19274384
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:57 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik heb ook zo'n onhandelbaar haar en heb een stijltang gekocht, nu blijft mijn haar lekker stijl en als het regent komt er nauwelijks nog krul in.
Het kost misschien wel wat tijd, maar mijn haar ziet er nu nog glanzend uit en niet zo vet van al die troep die je erin kan smeren.
Welke heb je en waarmee bescherm je je haar? Gebruik je hem op droog of nat haar?

Ben van plan er eentje te kopen, maar ik wil wel zeker zijn voordat ik iets aanschaf waar ik niets mee kan.
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:38:26 #28
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19274424
Kaalscheren is een optie die goed werkt.
(Althans bij mij wel )
Proud Powerpauper
pi_19274667
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:38 schreef Nuek het volgende:
Kaalscheren is een optie die goed werkt.
(Althans bij mij wel )
Nee dank je, wilde het net wat langer hebben
Het mooi kotsende meisje.
pi_19277068
Ik word eigenlijk alleen maar zat van te veel drank ...

Wel goedkoop stappen voor je lijkt me...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19280559
Ha kaalscheren goeie................................vorm ik een goed duo met mn vader
Maar ja ik heb vrij kort haar dus denk ik dat het daarom ook meer wil krullen, misschien toch maar iets langer

Hoe zit het nou met die haartang? Welk merk heb je? En word je haar niet beschadigd door de hitte van zo' n tang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')