Ow goed idee. Mijn kapster zou ook een cursus stijl haar gaan doen dus misschien heeft ze die middeltjes al. Maar ja het draait mij er meer om dat mijn lichte slag erin blijft en niet omslaat in heftige krullen als het even regent ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:36 schreef Me_CasuaL het volgende:
Hmm ik heb t zelfde probleem.
Ik ga eens in de 6 weken naar de kapper en laat mn haar ontkroezen, kost iets van ¤15 en houdt zeker 5/6 weken... Je krullen zijn dan helemaal weg...na 4 weken ongeveer begin je ze weer een beetje trug te krijgen en een week later moet je weer naar de kapper:P
Maar echt dit is heel goed ik zou eens gaan informeren bij een kapper bij jouw in de buurt
Klinkt interessant! Ik zal het zeker gaan vragen, want het gaat meer om ' het lange termijn model' inderdaad. Bedankt!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:48 schreef Spitsmuisje het volgende:
Er is sinds kort iets nieuws op de markt: een of andere tang van keramiek waar je een goedje van zijde op moet smeren. Je haar blijft tot aan je het wast im\n model. Het is alleen bij sommige kappers te krijgen en nog niet voor particulieren. Misschien wil je kapper wel een deal met je sluiten, zodat hij het voor je bij de groothandel kan halen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar een vriendinnetje van mij was er razend enthousiast over! (ze heeft hetzelfde probleem als jij)
die groene potjes van fructis style zijn overal te koop. Mijn haar word er mooi stijl van, ik heb zelf ook krullen aan het einde omdat ik halflang haar heb. Maar met dat spul blijft alles stijlquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:00 schreef Alessandro het volgende:
gebruik polish wax dat maakt je haar stijl
Ok! Wordt je haar daar alleen vettig van of ook hard? En hoe zit het de volgende dag?Of smeer je er gewoon nog een klodder inquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:02 schreef Alessandro het volgende:
[..]
die groene potjes van fructis style zijn overal te koop. Mijn haar word er mooi stijl van, ik heb zelf ook krullen aan het einde omdat ik halflang haar heb. Maar met dat spul blijft alles stijl
als je het erop doet, ligt eraan hoeveel word je haar super stijl. Een keer uitwassen en dan opdrogen(met een handoek) dan ziet het er wat natuurlijker uit. Beetje uitproberen wat je het beste vind en de hoeveelheid. Ik was er ook een kleine week mee bezig totdat ik wist hoe ik alles moest doen en hoe vaak ik moest wassen. En als je de volgende dag opstaat moet je zeker wassen soms een beetje van dat spul erop op de plekken die alweer beginnen te krullen en klaar. Gewoon hoofd onder de kraan en met een kam 1 keer erover en dan opdrogen. Gebruik wel een kam met ver van el;kaar staande haarborstels anders kan het heel pijnlijk wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:06 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ok! Wordt je haar daar alleen vettig van of ook hard? En hoe zit het de volgende dag?Of smeer je er gewoon nog een klodder in![]()
Zijn niet zo goed voor je haar had ik gehoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:08 schreef Vampira1976 het volgende:
Je hebt ook draadloze straighteners waarmee je ter plekke je haar nog even bij kunt werken.
Set-to-go bijvoorbeeld.
http://www.glendimplex.nl/settogo.html
ik denk dat ik dat eens ga proberen, want ik word zo moe van dat fohnen. Opdrogen vind ik niet erg, dat zou ik nog wel dagelijks kunnen doen. Echt bedankt!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef Alessandro het volgende:
[..]
als je het erop doet, ligt eraan hoeveel word je haar super stijl. Een keer uitwassen en dan opdrogen(met een handoek) dan ziet het er wat natuurlijker uit. Beetje uitproberen wat je het beste vind en de hoeveelheid. Ik was er ook een kleine week mee bezig totdat ik wist hoe ik alles moest doen en hoe vaak ik moest wassen. En als je de volgende dag opstaat moet je zeker wassen soms een beetje van dat spul erop op de plekken die alweer beginnen te krullen en klaar. Gewoon hoofd onder de kraan en met een kam 1 keer erover en dan opdrogen. Gebruik wel een kam met ver van el;kaar staande haarborstels anders kan het heel pijnlijk worden
als dit over die opmerking over dat dronken worden gaat...sorry hoor, maar toen ik je titel van je topic las dacht ik daar eigenlijk ook aanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:40 schreef NB_TD het volgende:
En die laatste opmerking is NIET op zn plaats als je geen tip voor me hebt reageer dan ook aub niet.
Ow sorry ik bedoel die DJ maurits. Niet over dat dronken wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
als dit over die opmerking over dat dronken worden gaat...sorry hoor, maar toen ik je titel van je topic las dacht ik daar eigenlijk ook aanIk vond het al zo raar...zat worden van je föhn
Haha, ok danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:33 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ow sorry ik bedoel die DJ maurits. Niet over dat dronken wordenDie is wel LOL trouwens.
Maar als ik zei: ' Ik word ziek van het fohnen van mn haar' zou je ook raar opkijken![]()
HMM jammerquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ok danIk vond je topic-titel gewoon wat raar en daarom keek ik in je topic
Maar eh, ik heb verder eigenlijk geen tip voor je...sorry.
Balen ja, dat is het goede woord. Echt vandaag gewoon uit mn bed gestapt, dacht eens: laat ik nu niet gaan fohnen. Kom ik iemand tegen die ik ken; ' wat heb jij met je haar gedaan??' Negatief bedoeld dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:48 schreef Miss_mini het volgende:
ja ik heb daar idd ook last van,dat ze heel snel willen krullen en ik heb ook een hendige slag in m,n haren...sommige mensen zeggen wees blij "maar dat ben ik er absoluut niet mee!!"
Ik wil ook het liefste stijl haar.
Als ik m,n haren gewassen heb dan moet ik ze eerst droog fohnen en dan met een stijltang door m,n haar wat ook nog eens gloeiend warm is en zeer zeker ook niet goed.
Maarja wil ik wat normaals ervan krijgen dan moet ik dat toch allemaal doen.
In een woord...balen
Het werkt wel, het maakt je haar misschien niet steil (quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:51 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ook dingen gehoord over hydraliss shampoo en creme die schijnen ook heel goed hun werk te doen. Die andrelon stijl ofzo daar geloof ik dus helemaal niet in![]()
Welke heb je en waarmee bescherm je je haar? Gebruik je hem op droog of nat haar?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:57 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik heb ook zo'n onhandelbaar haar en heb een stijltang gekocht, nu blijft mijn haar lekker stijl en als het regent komt er nauwelijks nog krul in.
Het kost misschien wel wat tijd, maar mijn haar ziet er nu nog glanzend uit en niet zo vet van al die troep die je erin kan smeren.
Nee dank je, wilde het net wat langer hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:38 schreef Nuek het volgende:
Kaalscheren is een optie die goed werkt.
(Althans bij mij wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |