abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19147515
Veel mensen, als ze slapen, dromen de meest fantastische dingen. Menig topic al over verschenen. Ook zijn er mensen die lucide dromen hebben (of dromen waarin luuucida voorkomt . , grapje).

Ik word echter meestal geplaagd door vrij alledaagse dromen, waarin ik dingen doe die ik anders, als ik niet slaap, ook zou doen. Een voorbeeld had ik vannacht. Ik droomde dat ik de schuurdeur opendeed, mijn fiets pakte en tot de ontdekking kwam dat de achterband plat was. Ik gooide hem dus op zijn kop. pakte mijn bandhersteldoosje (6 jaar niet gebruikt) en begon de band te plakken. Ik kwam er echter achter dat de solutie op was en dus liep ik naar de fietsenmaker en kocht voor 1 ¤ 98 een tube solutie. Daarna ging ik verder met het plakken van de band. Ontdekte een zeer klein lekje op de naad van de binnenband. Plakte de lek, deed de binnenband weer terug, pompte het zaakje op en fietste weg.

Curieus, niet?

Hebben jullie dit soort dromen ook? En wat zou het te betekenen hebben???
I´m back.
pi_19147545
98 euro voor een tube solutie???
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_19147564
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:32 schreef Biancavia het volgende:
98 euro voor een tube solutie???
1 ¤ 98 ofwel 1, 98 ¤.
I´m back.
pi_19147613
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1 ¤ 98 ofwel 1, 98 ¤.
Ofwel: ¤ 1,98.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:36:51 #5
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19147629
Misschien dat je alles op een rijtje hebt.

Je droomt meestal dingen die niet sporen met de werkelijkheid
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_19147631
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ofwel: ¤ 1,98.
Ja, of 1 euro 98.
I´m back.
pi_19147655
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:36 schreef Luukzor het volgende:
Misschien dat je alles op een rijtje hebt.

Je droomt meestal dingen die niet sporen met de werkelijkheid
Ja, kan, ik heb nog tal van andere ordinary dreams eigenlijk. Zal er straks nog paar debiteren, eerst even een cadeautje kopen.
I´m back.
pi_19147674
Dromen als verwerking van je dagelijkse leven...... jij moet wel een heel saai .... ah nee.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:50:02 #9
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19147879
Ik heb wel eens dromen die ik zelf nooit had kunnen verzinnen, en waar ik zelfs de dagen erna versteld van sta. Ik droomde een keer dat ik over straat liep en m'n vader tegenkwam. Hij herkende me niet maar keek me wel aan. Gekwetst liep ik verder. Even later kwam ik hem weer tegen maar toen sprak ik hem aan, en vroeg hem waarom hij me niet zag. Op dat moment porde hij met z'n duimen op dat gevoelige plaatsje bij je zwevende ribben. Toen switchte het beeld opeens naar een kraakhelder plaatje van een planeet tegen de achtergrond van een pikzwart heelal, zo helder als een foto van een 6 megapixel camera, zoals je de aarde vanaf een paarhonderd kilometer afstand zou zien. Ik kon alle details zien, en het was niet de aarde. Ik zag oceanen die hoogstens 1 a 2 km diep konden zijn en het land was als een woestijnlandschap met hier en daar wat begroeing. Toen werd ik wakker.

In mijn ogen is dat een absurde droom, die opeens totaal van onderwerp veranderd zonder enige aanleiding.

Ook droomde ik laatst dat ik de hele stad door rende, terwijl ik op dat moment een gipsen poot had. M'n onderbewuste spot graag met me geloof ik
pi_19148123
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dromen als verwerking van je dagelijkse leven...... jij moet wel een heel saai .... ah nee.
Ja, zegt het maar hoor...
I´m back.
pi_19148284
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:50 schreef Luukzor het volgende:
Ik heb wel eens dromen die ik zelf nooit had kunnen verzinnen, en waar ik zelfs de dagen erna versteld van sta. Ik droomde een keer dat ik over straat liep en m'n vader tegenkwam. Hij herkende me niet maar keek me wel aan. Gekwetst liep ik verder. Even later kwam ik hem weer tegen maar toen sprak ik hem aan, en vroeg hem waarom hij me niet zag. Op dat moment porde hij met z'n duimen op dat gevoelige plaatsje bij je zwevende ribben. Toen switchte het beeld opeens naar een kraakhelder plaatje van een planeet tegen de achtergrond van een pikzwart heelal, zo helder als een foto van een 6 megapixel camera, zoals je de aarde vanaf een paarhonderd kilometer afstand zou zien. Ik kon alle details zien, en het was niet de aarde. Ik zag oceanen die hoogstens 1 a 2 km diep konden zijn en het land was als een woestijnlandschap met hier en daar wat begroeing. Toen werd ik wakker.

In mijn ogen is dat een absurde droom, die opeens totaal van onderwerp veranderd zonder enige aanleiding.

Ook droomde ik laatst dat ik de hele stad door rende, terwijl ik op dat moment een gipsen poot had. M'n onderbewuste spot graag met me geloof ik
Niet alledaags idd.

Niet te vergelijken met een droom die me nog zeer helder voor de geest staat en die ging over het feit dat ik geen koffie meer in huis had, de winkels dicht waren en dus maar mijn stof verzamelende Senseo gebruikte om een bakkie te maken. Ik had nl. nogwel van die koffiepads in huis, Zeeduizend merk dat wel. Een andere droom ging erover dat ik net bezig was met de vaat en dat toen de telefoon ging. Ik stond met mijn armen tot aan mijn ellebogen in het soap, wat idd merkwaardig is want zo diep is de gootsteen helemaal niet en besloot de telefoon maar te laten bellen onder het mom van die bellen wel terug. Of dat ook daadwerkelijk in die droom gebeurde weet ik eigenlijk niet meer.
I´m back.
pi_19148358
Meer, meer, meer!

pi_19148481
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Meer, meer, meer!

Ja?

Nou vooruit dan.

Ik droomde in de nacht van 1ste paasdag op 2de paasdag, net nadat ik een aanvaring met jou had gehad, dat de ijsboer weer langs kwam. Ik had wel zin in een ijsje (bijv. bosbessensmaak) en dus opende ik de voordeur en ging aan de kant van de straat staan. Of de ijsboer zag me gewoon niet of negeerde me doelbewust maar hij reed, aan zijn bel trekkend en al, glad aan mij voorbij. Ik was een beetje verbaasd, dat wel, want op zich was het wel een absurde actie van die ijsboer. Dan maar geen ijs, weet ik nog dat ik dacht.
I´m back.
pi_19148504
Ik kan m'n dromen nooit meer herinneren...maar als ik vaag iets herinner kan ik wel een verband leggen tussen m'n droom en wat er die dag daarvoor is gebeurd...heeft meestal wel wat met elkaar te maken.
pi_19148553
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:18 schreef Impry het volgende:
Ik kan m'n dromen nooit meer herinneren...maar als ik vaag iets herinner kan ik wel een verband leggen tussen m'n droom en wat er die dag daarvoor is gebeurd...heeft meestal wel wat met elkaar te maken.
Nou ja, kijk, weet je wat eigenlijk mijn theorie is? Mensen dromen 75% van de tijd eigenlijk heel alledaagse dingen, alleen herinneren ze zich die niet. Alleen de gekke, absurde zaken blijven in het geheugen.
I´m back.
pi_19148645
Je mag me hierin begraven.....

Ik kom echt niet meer bij, het is ook ten voete uit zoals ik je zie ook.
pi_19148731
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, kijk, weet je wat eigenlijk mijn theorie is? Mensen dromen 75% van de tijd eigenlijk heel alledaagse dingen, alleen herinneren ze zich die niet. Alleen de gekke, absurde zaken blijven in het geheugen.
Hoe is het mogelijk dat jij al die alledaagse dromen dan met datum en al wel weet te herinneren?
Ik herinner me tegenwoordig geen dromen meer puur omdat ik door te kort aan slaap in een coma lig. Alleen heb ik de laatste tijd veel last van nachtmerries, die onthoud ik wel weer heel sterk.
pi_19148953
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Je mag me hierin begraven.....

Ik kom echt niet meer bij, het is ook ten voete uit zoals ik je zie ook.
Leuk hoor...
I´m back.
pi_19149013
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat jij al die alledaagse dromen dan met datum en al wel weet te herinneren?
Ik herinner me tegenwoordig geen dromen meer puur omdat ik door te kort aan slaap in een coma lig. Alleen heb ik de laatste tijd veel last van nachtmerries, die onthoud ik wel weer heel sterk.
De reden dat ik die dromen herinner met datum en al is misschien ook de reden waarom ik mij überhaupt het alledaagse van die dromen herinner?
I´m back.
pi_19149178
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De reden dat ik die dromen herinner met datum en al is misschien ook de reden waarom ik mij überhaupt het alledaagse van die dromen herinner?
En die reden is?

Dat lachen was niet lullig bedoeld. Ik lag echt dubbel en je hebt me opgevrolijkt.
pi_19149378
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

En die reden is?

Dat lachen was niet lullig bedoeld. Ik lag echt dubbel en je hebt me opgevrolijkt.
Een Seinfeldiaans oog voor detail???

O, okee, goed dan hè... .
I´m back.
pi_19149536
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een Seinfeldiaans oog voor detail???

O, okee, goed dan hè... .
Ik vind het maar bizar, jij hebt met sommige dingen echt een geheugen als een olifant.

Ben er vandoor. Post nog eens wat dromen als je zin hebt.

Doeg!
pi_19149605
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:06 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik vind het maar bizar, jij hebt met sommige dingen echt een geheugen als een olifant.

Ben er vandoor. Post nog eens wat dromen als je zin hebt.

Doeg!
Doe ik, toedels, en voorzichtig zijn met Shin hè...
I´m back.
pi_19149666
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doe ik toedels, en voorzichtig zijn met Shin hè...
Wat is dat nu weer voor opmerking??
Och ja natuurlijk, dat was ook een droom van jou!
Dromen zijn bedrog.
pi_19149723
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor opmerking??
Och ja natuurlijk, dat was ook een droom van jou!
Dromen zijn bedrog.
O, ik had zoiets opgevangen, dat jij met Shin uit ging...
I´m back.
pi_19149814
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ik had zoiets opgevangen, dat jij met Shin uit ging...
Ik weet niet met wie jij tegenwoordig om gaat.
Shin heeft wel een blinddate, wil je alles wel uit de doeken doen maar dan help ik je topic omzeep.

Vertel nog eens wat dromen?

Lees ik het straks, ben nu weg.
pi_19154320
Soms zijn mijn alledaagse dromen net als bijv. een film van iemand die slaapt. Zo droomde ik een keer dat ik de tuin ging maaien. Echt tot in detail en ongeveer net zo lang als ik er anders ook over doe.
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:21:39 #28
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19154390
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat je die dromen kunt herinneren omdat het zulke alledaagse dingen zijn, en daarom op hun eigen manier absurd overkomen op iemand die verwacht absurde dromen te hebben.
pi_19154435
Ik droom voornamelijk als ik iets eerder wakker ben geworden dan nodig... en dan net dat laatste uurtje ofzo.

Droom meestal over ontdekkingen. Zo heb ik in mijn dromen menig probleem opgelost waar ik soms al weken mee liep. Of ik had onbewust bepaalde signalen doorgekregen van bepaalde vrienden waardoor ik snachts ging nadenken over een mogelijk probleem. Vaak zie ik dan in mijn droom ineens uitkomsten en heb ik soms al een gesprek over dat onderwerp met die persoon.

Soms na een paar weken komt dat gesprek ook.

Lucide of niet... denk meer kwestie van goed aanvoelen.
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_19154463
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:21 schreef Luukzor het volgende:

[..]

Ik denk dat je die dromen kunt herinneren omdat het zulke alledaagse dingen zijn, en daarom op hun eigen manier absurd overkomen op iemand die verwacht absurde dromen te hebben.
Ja, soms zit er wel een teentje absurditeit tussen hoor. Want dat vertelt ik nu niet, maar in mijn tuin stonden ook vleesetende planten, vergelijkbaar met de planten uit the day of the triffids. Ook die triffids, zal ik maar zeggen, snoeide ik met mijn maaimachientje.
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:26:51 #31
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19154513
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, soms zit er wel een teentje absurditeit tussen hoor. Want dat vertelt ik nu niet, maar in mijn tuin stonden ook vleesetende planten, vergelijkbaar met de planten uit the day of the triffids. Ook die triffids, zal ik maar zeggen, snoeide ik met mijn maaimachientje.
Je leest en kijkt te veel
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:28:24 #32
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19154559
Wat mij trouwens ook opvalt is dat als bij mij 's ochtends de wekker gaat, en ik hem een kwartier verder zet, ik in de tussentijd vaak nog een volledige droom heb.
pi_19154650
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:28 schreef Luukzor het volgende:
Wat mij trouwens ook opvalt is dat als bij mij 's ochtends de wekker gaat, en ik hem een kwartier verder zet, ik in de tussentijd vaak nog een volledige droom heb.
Ja, dat zijn vaak de gevaarlijke dromen natuurlijk, want als die dromen te leuk zijn dan is het moeiljk om daadwerkelijk uit je bed te stappen. Aangezien veel van mijn dromen redelijk alledaags zijn, heb ik er vaak minder moeite mee. Een 3D droom over het maaien van je tuin, hetzij met of zonder triffids, is nu eenmaal niet iets waarin je volledig opgaat natuurlijk.
I´m back.
pi_19155714
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn vaak de gevaarlijke dromen natuurlijk, want als die dromen te leuk zijn dan is het moeiljk om daadwerkelijk uit je bed te stappen. Aangezien veel van mijn dromen redelijk alledaags zijn, heb ik er vaak minder moeite mee. Een 3D droom over het maaien van je tuin, hetzij met of zonder triffids, is nu eenmaal niet iets waarin je volledig opgaat natuurlijk.
Dat zijn de leukste dromen inderdaad. Maar die kun je zelf toch ook sturen? Je houd niet van dromen? Moet er niet aan denken te tuinieren in mijn slaap, word je bekaf wakker. Dan liever nachtmerries met Eddy Murphy als symbool voor de dood.

Wat heb jij met vleesetende planten trouwens? Ooit een aangeschaft ook?
pi_19156522
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat zijn de leukste dromen inderdaad. Maar die kun je zelf toch ook sturen? Je houd niet van dromen? Moet er niet aan denken te tuinieren in mijn slaap, word je bekaf wakker. Dan liever nachtmerries met Eddy Murphy als symbool voor de dood.

Wat heb jij met vleesetende planten trouwens? Ooit een aangeschaft ook?
Wat ik met vleesetende planten heb? Weet ik niet, ik heb alleen een collega die klaagde over het vrouwvolk dat steeds naar zijn plantjes kwam kijken en hem van zijn werk afhield eens aangeraden om vleesetende planten te houden. Dus mogelijk zit er wel een twisted Freudiaanse symboliek in hoor...

Maar anyway, ik heb wel een theorie hoor, waarom mijn dromen zo afschuwelijk alledaags zijn. Ik denk dat voordat het een droom van mij lukt om volledig absurd te worden, ik er mijn eigen afgrijselijk alledaagse draai aangeef. Bij die ijsboer kan ik me nog herinneren dat de auto waarin hij reed pimpelpaars was nl. Geen alledaags gegeven toch. En ik denk dus dat als ik in mijn droom erg verbaasd zou zijn geworden over dat feit en ik weet niet wat had gedaan en niet bij mezelf had gezegd: "och, dan maar geen ijs", dat die droom op zich ook absurd zou zijn geworden. Idem tuin. Ik bedoel wie heeft er nu triffids in zijn tuin staan. Maar wat deed ik? Gewoon maaien die hap, niet in paniek raken, gewoon maaien.
I´m back.
pi_19156944
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik met vleesetende planten heb? Weet ik niet, ik heb alleen een collega die klaagde over het vrouwvolk dat steeds naar zijn plantjes kwam kijken en hem van zijn werk afhield eens aangeraden om vleesetende planten te houden. Dus mogelijk zit er wel een twisted Freudiaanse symboliek in hoor...

Maar anyway, ik heb wel een theorie hoor, waarom mijn dromen zo afschuwelijk alledaags zijn. Ik denk dat voordat het een droom van mij lukt om volledig absurd te worden, ik er mijn eigen afgrijselijk alledaagse draai aangeef. Bij die ijsboer kan ik me nog herinneren dat de auto waarin hij reed pimpelpaars was nl. Geen alledaags gegeven toch. En ik denk dus dat als ik in mijn droom erg verbaasd zou zijn geworden over dat feit en ik weet niet wat had gedaan en niet bij mezelf had gezegd: "och, dan maar geen ijs", dat die droom op zich ook absurd zou zijn geworden. Idem tuin. Ik bedoel wie heeft er nu triffids in zijn tuin staan. Maar wat deed ik? Gewoon maaien die hap, niet in paniek raken, gewoon maaien.
Vleesetende planten spreken sowieso wel tot de verbeelding en dan bedoel ik niet een klepperende vliegjeseter.

Nuchtere stoicijnse Zeeuw?
Het geeft iig wel weer waar je je op focust. Vind dat wel bij je karakter passen, voor zover ik je dan ken.

Hee, ik had hier trouwens wel wat meer droomdeskundigen verwacht ja?
pi_19158984
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Vleesetende planten spreken sowieso wel tot de verbeelding en dan bedoel ik niet een klepperende vliegjeseter.

Nuchtere stoicijnse Zeeuw?
Het geeft iig wel weer waar je je op focust. Vind dat wel bij je karakter passen, voor zover ik je dan ken.

Hee, ik had hier trouwens wel wat meer droomdeskundigen verwacht ja?
Ja, bij vleesetende planten zie je die 19de eeuwse ontdekkingsreiziger in donker Afrika na een moeilijke tocht door het tropische regenwoud ineens stuiten op een enorme vraatzuchtige plant, waardoor hij, nauwelijks bekomen van de schrik, met huid en haar wordt verzwolgen. Mm, zou zomaar eens iemands nachtmerrie kunnen zijn...

Nah lekker karakter dan. Weinig meeslepend. Iemand die duidelijk niet in zijn vrije tijd het verzamelde werk van een bepaalde 19de eeuwse filisoof annex lijder aan een geslachtsziekte met een vergrootglas doorvorst en daarover snakige retoriekjes opzet op een algemeen forum.

Ik had een keur aan alledaagse dromen verwacht eigenlijk...
I´m back.
pi_19159407
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, bij vleesetende planten zie je die 19de eeuwse ontdekkingsreiziger in donker Afrika na een moeilijke tocht door het tropische regenwoud ineens stuiten op een enorme vraatzuchtige plant, waardoor hij, nauwelijks bekomen van de schrik, met huid en haar wordt verzwolgen. Mm, zou zomaar eens iemands nachtmerrie kunnen zijn...

Nah lekker karakter dan. Weinig meeslepend. Iemand die duidelijk niet in zijn vrije tijd het verzamelde werk van een bepaalde 19de eeuwse filisoof annex lijder aan een geslachtsziekte met een vergrootglas doorvorst en daarover snakige retoriekjes opzet op een algemeen forum.

Ik had een keur aan alledaagse dromen verwacht eigenlijk...
Maar niet het jouwe.

Nee, ja, je bent een lekkere wilde vent die vaak ook eens gek doet natuurlijk.

Ik had nog hoop. Mensen dromen niet meer Ryan, zelfs niet alledaags.
pi_19159649
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Maar niet het jouwe.

Nee, ja, je bent een lekkere wilde vent die vaak ook eens gek doet natuurlijk.

Ik had nog hoop. Mensen dromen niet meer Ryan, zelfs niet alledaags.
Niet de mijne nee. Ik maai vleesetende planten gewoon onderuit, alsof er niet aan de hand is.

Ach gek doen. Dat is voor mij niet 1 maar 2 ijsblokjes in mijn icetea doen hè...

Blijkbaar hebben de mensen geen alledaagse dromen meer. .
I´m back.
pi_19159819
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet de mijne nee. Ik maai vleesetende planten gewoon onderuit, alsof er niet aan de hand is.

Ach gek doen. Dat is voor mij niet 1 maar 2 ijsblokjes in mijn icetea doen hè...

Blijkbaar hebben de mensen geen alledaagse dromen meer. .
Held!

Na oeverloos overwegen of het dan nog wel als ijsthee smaakt? Niet eens ruig een biertje vanavond?

Hang daar eens een leuke analyse aan?
pi_19159911
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Held!

Na oeverloos overwegen of het dan nog wel als ijsthee smaakt? Niet eens ruig een biertje vanavond?

Hang daar eens een leuke analyse aan?
Ja, en dat alles volkomen matter of factly hè.

Ik heb net een biertje gepakt...

Ik denk dat de mensen verwend zijn hè...
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:24:45 #42
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19160011
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

Ik word echter meestal geplaagd door vrij alledaagse dromen, waarin ik dingen doe die ik anders, als ik niet slaap, ook zou doen.
dat heb ik ook erg vaak.. erg vervelend
quote:
Curieus, niet?

Hebben jullie dit soort dromen ook? En wat zou het te betekenen hebben???
betekent waarschijnlijk dat je leven te saai is
pi_19160044
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Waar droom jij dan zoal over? Ik vind die dromen leuk om te lezen.
pi_19160055
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet waar?
quote:
Ja, dat of juist het tegenovergestelde.
I´m back.
pi_19160110
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dat alles volkomen matter of factly hè.

Ik heb net een biertje gepakt...

Ik denk dat de mensen verwend zijn hè...
Uiteraard.

*Oef*

Heb weleens leuker van je gelezen dan dit.
pi_19160169
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:26 schreef Ryan3 het volgende:

Nee dat schijnt toch van niet. Hoe saaier en gestructureerder je leven hoe kalmer je dromen verlopen. Nachtmerries ontstaan ook pas bij turbulentie en angsten.
pi_19160216
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:27 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Uiteraard.

*Oef*

Heb weleens leuker van je gelezen dan dit.
Terloops als het ware...

Tja, wat zal ik zeggen...

Ja, ik weet anders ook niet wat het is. Kan wel van alles lopen verzinnen. Het is net als bij die douches bij het strand. Een echte noodzakelijkheid bestaat daar ook niet voor, toch gaan vooral erg veel snobistische vrouwen na een bad in de zee eerst even onder de douche voordat ze zich afdrogen. Snap je wat ik bedoel... Mensen zijn gewoon verwend. Niets is meer goed genoeg of zo.
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:30:57 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19160221
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet waar?
[..]

het kan ook betekenen dat je je (te?) druk maakt om dagelijkse standaard-dingen
pi_19160233
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee dat schijnt toch van niet. Hoe saaier en gestructureerder je leven hoe kalmer je dromen verlopen. Nachtmerries ontstaan ook pas bij turbulentie en angsten.
Ja?
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:32:56 #50
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19160291
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

en wat bij een combinatie van die 2?
pi_19160348
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Terloops als het ware...

Tja, wat zal ik zeggen...

Ja, ik weet anders ook niet wat het is. Kan wel van alles lopen verzinnen. Het is net als bij die douches bij het strand. Een echte noodzakelijkheid bestaat daar ook niet voor, toch gaan vooral erg veel snobistische vrouwen na een bad in de zee eerst even onder de douche voordat ze zich afdrogen. Snap je wat ik bedoel... Mensen zijn gewoon verwend. Niets is meer goed genoeg of zo.
Ja niet uit het maaiveld te rossen natuurlijk.

Mwoah, ook geen voorbeeld. Wanneer heb jij precies voor het laatst gezwommen in de zee.
Mensen die voor een duik in de zee even douchen, die zijn pas grappig.
pi_19160443
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

en wat bij een combinatie van die 2?
Combinatie van welke twee? Angst en turbulentie veroorzaken van elkaar nachtmerries.
In een kalm gestructureerd leven heersen geen angsten want dan zou je zelf turbulentie veroorzaken.

Maar waar blijven je alledaagse dromen? Want die vind ik leuker om te lezen.
pi_19160538
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ja niet uit het maaiveld te rossen natuurlijk.

Mwoah, ook geen voorbeeld. Wanneer heb jij precies voor het laatst gezwommen in de zee.
Mensen die voor een duik in de zee even douchen, die zijn pas grappig.
Verbaasd waren die triffids in mijn alledaagse droom, dat wel...

Ja?

Het tegenovergestelde kan ik me dan nogwel voorstellen. Laatste keer dat ik zwom in de zee was de Middellandse Zee en dikke jonge en oudere vrouwen stonden echt een kwartier na te spoelen. Mannen zag je er niet terwijl welk al dan niet denkbeeldige effect het Middellandse Zeewater op de lichamen van vrouwen zou hebben, het Middellandse Zeewater dit ook op de lichamen van het mannelijke deel der mensheid zou hebben, me dunkt.
I´m back.
pi_19160579
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Combinatie van welke twee? Angst en turbulentie veroorzaken van elkaar nachtmerries.
In een kalm gestructureerd leven heersen geen angsten want dan zou je zelf turbulentie veroorzaken.

Ben ik het niet mee eens. Er bestaat zoiets als de wet van behoud van ellende dat ook van toepassing is op turbulentie.
I´m back.
pi_19160661
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Er bestaat zoiets als de wet van behoud van ellende dat ook van toepassing is op turbulentie.
Dat zeg ik.
pi_19160740
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Als ik dan IRL weinig meemaak, dan zouden mijn dromen dit toch kunnen compenseren en net andersom...?
I´m back.
pi_19160744
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verbaasd waren die triffids in mijn alledaagse droom, dat wel...

Ja?

Het tegenovergestelde kan ik me dan nogwel voorstellen. Laatste keer dat ik zwom in de zee was de Middellandse Zee en dikke jonge en oudere vrouwen stonden echt een kwartier na te spoelen. Mannen zag je er niet terwijl welk al dan niet denkbeeldige effect het Middellandse Zeewater op de lichamen van vrouwen zou hebben, het Middellandse Zeewater dit ook op de lichamen van het mannelijke deel der mensheid zou hebben, me dunkt.
Maar jij was niet verbaasd? Stug maaien?

Welja joh, ter promotie van ruk hoor.

Zout bijt je haar en huid uit.
pi_19160810
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Maar jij was niet verbaasd? Stug maaien?

Welja joh, ter promotie van ruk hoor.

Zout bijt je haar en huid uit.
Ja, en geen krimp laten merken...

Jouw vriendje???

Ja, als je veertien dagen in het water blijft liggen ja.
I´m back.
pi_19160820
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik dan IRL weinig meemaak, dan zouden mijn dromen dit toch kunnen compenseren en net andersom...?
De functie van dromen is verwerking van je dagelijkse leven. Als daar niets in gebeurd en je hebt geen al dan niet ingebeelde angsten dan heb je ook geen turbulente dromen.
pi_19160869
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

De functie van dromen is verwerking van je dagelijkse leven. Als daar niet in gebeurd en je hebt geen al dan niet ingebeelde angsten dan heb je ook geen turbulente dromen.
Maar om iemands leven wat op te peppen zou de geest toch een aantal nachtmerries kunnen creëren?
I´m back.
pi_19160887
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar om iemands leven wat op te peppen zou de geest toch een aantal nachtmerries kunnen creëren?
Schijnt van niet.
pi_19160928
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Schijnt van niet.
Theoretisch wel.
I´m back.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:51:00 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19160945
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

combinatie van een saai leven met diep gewortelde turbulentie
quote:

die zijn saai hoor.. wakker worden, de kat voeren, naar werk etc.
pi_19161023
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en geen krimp laten merken...

Jouw vriendje???

Ja, als je veertien dagen in het water blijft liggen ja.
Held!

ruk is een schatje van veertien en zijn ouders zijn met vakantie. Het hele huishouden loopt in het honderd en moedergevoelens ontwaken dan hoor.

Nee, dat gaat wat sneller. Wanneer ik nu in het zoute water ga liggen en vervolgens in de zon dan ben ik dezelfde middag weer sloerieblond.
pi_19161046
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Theoretisch wel.
Nee jouw theorie klopt niet.
pi_19161108
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Held!

ruk is een schatje van veertien en zijn ouders zijn met vakantie. Het hele huishouden loopt in het honderd en moedergevoelens ontwaken dan hoor.

Nee, dat gaat wat sneller. Wanneer ik nu in het zoute water ga liggen en vervolgens in de zon dan ben ik dezelfde middag weer sloerieblond.
En toch gewoon gebleven hè.

Ja ja.

Mooi toch dat blond, met een bruine huis en felblauwe ogen??? Maar voor de rest denk ik dat het gewoon weer zoiets snobistisch is van vrouwen...
I´m back.
pi_19161109
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

combinatie van een saai leven met diep gewortelde turbulentie
[..]

die zijn saai hoor.. wakker worden, de kat voeren, naar werk etc.
Die cirkel had ik al dicht meen ik?

Ja en als je die nu even leuk opschrijft zoals Ryan, dan kan ik weer wat lachen achter mijn pc.
Niets ontroerender dan de dagelijkse beslommeringen.
pi_19161129
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee jouw theorie klopt niet.
Volgens de communicerende vaten theorie toch wel?
I´m back.
pi_19161234
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En toch gewoon gebleven hè.

Ja ja.

Mooi toch dat blond, met een bruine huis en felblauwe ogen??? Maar voor de rest denk ik dat het gewoon weer zoiets snobistisch is van vrouwen...
Ja vooral zo heel aandoenlijk gewoon.

Ja maar niet witblond. Zoals nu wordt mooier bevonden, vind dat zelf ook trouwens.
Nee, ik vrees dat de haarverf toch bijzonder goed verkocht wordt bij kappers en drogisten. En zout droogt wit op, op je huid en dat geeft vlekken in de zon. Vrouwen lezen de bladen en dus douchen na zeebad. Eigenlijk zou ik dat zelf ook moeten doen trouwens.
pi_19161255
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens de communicerende vaten theorie toch wel?
Post eens? Ik geloof er niets van namelijk.
  zondag 16 mei 2004 @ 00:04:42 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19161462
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Die cirkel had ik al dicht meen ik?

Ja en als je die nu even leuk opschrijft zoals Ryan, dan kan ik weer wat lachen achter mijn pc.
Niets ontroerender dan de dagelijkse beslommeringen.
mijn dagelijkse beslommeringen zijn primair gewoon erg saai, en secundair gewoon totaal niet leuk
pi_19161487
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ja vooral zo heel aandoenlijk gewoon.

Ja maar niet witblond. Zoals nu wordt mooier bevonden, vind dat zelf ook trouwens.
Nee, ik vrees dat de haarverf toch bijzonder goed verkocht wordt bij kappers en drogisten. En zout droogt wit op, op je huid en dat geeft vlekken in de zon. Vrouwen lezen de bladen en dus douchen na zeebad. Eigenlijk zou ik dat zelf ook moeten doen trouwens.
Aaandoenlijk??? Ik sta mijn mannetje anders wel hoor.

Ja?

Mm, foto zou ik zeggen (in bikini).

Ja, die bladen zijn er ook de schuld van, want die willen vervolgens ook allerlei crèmepjes aan de vrouw brengen...
I´m back.
pi_19161526
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 23:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Post eens? Ik geloof er niets van namelijk.
Wet van behoud van ellende: IRL gebeurt er niet, dus zijn je dromen turbulent. IRL leef je een turbulent leven, dus zijn je dromen alledaags...?
I´m back.
pi_19161609
ik droom altijd over varkens maar die kom ik als ik op straat loop ook tegen duzz...
pi_19161611
Moment, ben met de was bezig, breek een nagel in het leven en ga eindelijk eens wat drinken pakken.

Ps. mijn bikini is in de opslag, update foto krijg je snel weer.
pi_19161657
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Moment, ben met de was bezig, breek een nagel in het leven en ga eindelijk eens wat drinken pakken.

Ps. mijn bikini is in de opslag, update foto krijg je snel weer.
Doe dan maar zonder bikini hoor. Maakt niet uit.
I´m back.
pi_19161794
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doe dan maar zonder bikini hoor. Maakt niet uit.
Zeg sikkebaard! Als je zo nieuwsgierig bent, je mag ook langskomen hoor.
pi_19161822
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef sonywolff het volgende:
ik droom altijd over varkens maar die kom ik als ik op straat loop ook tegen duzz...
Ieder zijn dromen natuurlijk.
pi_19161840
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Zeg sikkebaard! Als je zo nieuwsgierig bent, je mag ook langskomen hoor.
Als je je maar uitkleedt dan. .
I´m back.
pi_19161864
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wet van behoud van ellende: IRL gebeurt er niet, dus zijn je dromen turbulent. IRL leef je een turbulent leven, dus zijn je dromen alledaags...?
Die cirkel had ik toch al rond wat betreft angsten?
Het laatste is ook niet waar, want het is verwerking.
pi_19161900
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je je maar uitkleedt dan. .
Tsssssk.... Held!
pi_19161947
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Die cirkel had ik toch al rond wat betreft angsten?
Het laatste is ook niet waar, want het is verwerking.
Ja, okee, maar dat is een andere theorie.
I´m back.
pi_19161960
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Tsssssk.... Held!
Ja, en toch heel gewoon gebleven, zei ik toch al...
I´m back.
pi_19162016
ik droom wel eens dat ik gevangen zit in een zee van vuuur.....
pi_19162045
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:23 schreef sonywolff het volgende:
Mm, niet erg alledaags...
I´m back.
pi_19162063
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar dat is een andere theorie.
Naar mijn idee hetzelfde, of ik begrijp je niet. De rest van jou klinkt voor mij niet logisch. Maar ik ben geen dromenexpert. En die reageren hier trouwens ook verder niet
pi_19162103
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch heel gewoon gebleven, zei ik toch al...
Gewoon handig antwoord ook. En verder zeer passend in een droomtopic.
pi_19162126
quote:
Wauw! Geloof jij in voorspellende dromen?
pi_19162163
quote:
Sorry trouwens, weet niet of je een kloon bent. Zal vast wel?

Anders welkom.
pi_19162168
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Naar mijn idee hetzelfde, of ik begrijp je niet. De rest van jou klinkt voor mij niet logisch. Maar ik ben geen dromenexpert. En die reageren hier trouwens ook verder niet
Ik ben ook geen dromenexpert, dus ik ouwehoer er ook maar wat op los. Begrijp wel dat iedere droom toch een freudiaanse component heeft, ook die schijnbaar alledaagse dromen van mij. Ik bedoel toen ik een aanvaring kreeg met jou, droomde ik dus: dan maar geen ijs. IJs, dat je oplikt, kun je hierin zien als jouw doosje, denk ik... Zoiets?
I´m back.
pi_19162190
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Gewoon handig antwoord ook. En verder zeer passend in een droomtopic.
Nee, is verder ook wel zo hoor.
I´m back.
pi_19162278
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen dromenexpert, dus ik ouwehoer er ook maar wat op los. Begrijp wel dat iedere droom toch een freudiaanse component heeft, ook die schijnbaar alledaagse dromen van mij. Ik bedoel toen ik een aanvaring kreeg met jou, droomde ik dus: dan maar geen ijs. IJs, dat je oplikt, kun je hierin zien als jouw doosje, denk ik... Zoiets?
Die gelaten reactie van "ach, dan maar niet", die heb ik meteen opgepikt uit je droom. Zo ben je ook gewoon he?
Ach, ga even door?
pi_19162293
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, is verder ook wel zo hoor.
Ik weet het.
pi_19162343
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Die gelaten reactie van "ach, dan maar niet", die heb ik meteen opgepikt uit je droom. Zo ben je ook gewoon he?
Ach, ga even door?
Over doosjes droom ik niet vaak hoor. Ook zo vreemd. Ook geen liederlijke naakte vrouwen die geheel ongeremd hun broekje laten zakken, waarna ik ze van achteren pak of zo. Wat je wel zou verwachten eigenlijk. Ergens...
I´m back.
pi_19162382
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:33 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik weet het.
Daarom.
I´m back.
pi_19162411
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Over doosjes droom ik niet vaak hoor. Ook zo vreemd. Ook geen liederlijke naakte vrouwen die geheel ongeremd hun broekje laten zakken, waarna ik ze van achteren pak of zo. Wat je wel zou verwachten eigenlijk. Ergens...
Nee ik verwacht het ergens ook helemaal niet bij jou.... gek he?

Waar is de knipoogkloon gebleven?? Meen iets te herkennen.
pi_19162429
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarom.
Waarom?
pi_19162474
ben roxanne wolff ben voor het eerst op fok
pi_19162483
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee ik verwacht het ergens ook helemaal niet bij jou.... gek he?

Waar is de knipoogkloon gebleven?? Meen iets te herkennen.
O, dat verwacht je bij mij niet? En waarom dan wel niet? Ben ik zo'n ijskonijn dan?
I´m back.
pi_19162499
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Waarom?
Nou ja eh ik bedoel eh, niet waar?
I´m back.
pi_19162525
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef sonywolff het volgende:
Yeah right.

Maar van harte welkom.
pi_19162558
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja eh ik bedoel eh, niet waar?
Welja, ik ben melig sorry. Ook leuk na een dag bloedsaggerijnig te zijn geweest.
pi_19162570
Een man loopt een bar in en gaat naast een bloedmooie vrouw zitten.
Hij kijkt haar kort aan en bekijkt vervolgens zijn horloge.
De vrouw ziet dit gebeuren en vraagt: "Is je afspraakje niet op tijd?"
Nee, zegt de man "ik heb vanmorgen dit 'nieuwste van het nieuwste' horloge gekocht en ik was het even aan het testen"
De vrouw vraagt geinteresseerd: "Hoezo 'nieuwste van het nieuwste', wat is er zo speciaal aan?"
Nou, dit klokje gebruikt alfa golven waarmee het telepathisch met mij praat legt de man uit.
En wat vertelt het je nu? wil de vrouw weten.
Nou, het zegt dat jij geen slipje draagt! antwoordt de man.
De vrouw giechelt en zegt: "Ik denk dat jouw mooie horloge kapot is, want ik draag wel een slipje hoor"
De man kijkt weer naar zijn horloge en zegt: "Nee, ik zie het al, hij is niet kapot maar loopt een uur voor!"

pi_19162583
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Welja, ik ben melig sorry. Ook leuk na een dag bloedsaggerijnig te zijn geweest.
O, ja?
I´m back.
pi_19162584
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, dat verwacht je bij mij niet? En waarom dan wel niet? Ben ik zo'n ijskonijn dan?
Ja jij bent het koudste ijskonijn die ik ken.
pi_19162603
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ja jij bent het koudste ijskonijn die ik ken.
Nou ja zeg, ik dacht altijd dat ik overkwam als een brok ingehouden passie...
I´m back.
pi_19162631
hebben juliie ruzie ofzo doe dat erngens ander en niet hier
pi_19162638
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:43 schreef sonywolff het volgende:
Een man loopt een bar in en gaat naast een bloedmooie vrouw zitten.
Hij kijkt haar kort aan en bekijkt vervolgens zijn horloge.
De vrouw ziet dit gebeuren en vraagt: "Is je afspraakje niet op tijd?"
Nee, zegt de man "ik heb vanmorgen dit 'nieuwste van het nieuwste' horloge gekocht en ik was het even aan het testen"
De vrouw vraagt geinteresseerd: "Hoezo 'nieuwste van het nieuwste', wat is er zo speciaal aan?"
Nou, dit klokje gebruikt alfa golven waarmee het telepathisch met mij praat legt de man uit.
En wat vertelt het je nu? wil de vrouw weten.
Nou, het zegt dat jij geen slipje draagt! antwoordt de man.
De vrouw giechelt en zegt: "Ik denk dat jouw mooie horloge kapot is, want ik draag wel een slipje hoor"
De man kijkt weer naar zijn horloge en zegt: "Nee, ik zie het al, hij is niet kapot maar loopt een uur voor!"

Oh my god.....
Dit ga je niet menen hoor.
pi_19162649
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef sonywolff het volgende:
hebben juliie ruzie ofzo doe dat erngens ander en niet hier

Rot op!
pi_19162663
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja zeg, ik dacht altijd dat ik overkwam als een brok ingehouden passie...
Heel erg ingehouden ja.
pi_19162693
Zeg, sonywolff en Stali hebben jullie ruzie of zo? Ga dat dan in POL uitvechten of zo.
I´m back.
pi_19162705
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Heel erg ingehouden ja.
Maar wel passie toch?
I´m back.
pi_19162710
als we gaan schelden dan doe ik oook mee maar nu heb ik effe geen zien als het liedsverdriet is ga dan effe bij iemand ander uit lopen janken
pi_19162721
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg, sonywolff en Stali hebben jullie ruzie of zo? Ga dat dan in POL uitvechten of zo.
Was het toch bijna weer een Stali en Ryan topic.
pi_19162744
Een vent, met drie pinguins op de achterbank van zijn auto, wordt aangehouden.
De agent controleert zijn papieren en zegt: "Oke die zijn in orde, en als ik u was, zou ik die pinguins maar meenemen naar Artis"
De volgende dag wordt de man weer door de agent aangehouden, weer met de drie pinguins op de achterbank.
Zegt die agent: "Ik had je toch gezegd dat je die pinguins mee naar Artis moest nemen!"
"Ja, dat was een goeie tip," antwoordt de man "ze hebben er echt enorm van genoten, maar vandaag gaan we naar het strand!"

pi_19162766
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar wel passie toch?
Ja maar niet bij jou toch? Maaien die vleeseters!
pi_19162815
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef sonywolff het volgende:
als we gaan schelden dan doe ik oook mee maar nu heb ik effe geen zien als het liedsverdriet is ga dan effe bij iemand ander uit lopen janken
Oh je bent echt vreselijk!
pi_19162817
wat is er mis met vleeseters dan
pi_19162831
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ja maar niet bij jou toch? Maaien die vleeseters!
Toch wel? Ik bedoel het is toch verrassend dat ik niet over liederlijke naakte vrouwen droom. Ik heb geloof 1 x zo'n droom gehad. Ging er een dame op mijn gezicht zitten en riep ze dat ik moest likken. Ik begon daar vervolgens mee, maar gaandeweg kon ik moeilijk meer asem krijgen en dus duwde ik haar van mijn hoofd af. Daarna hebben we nog even recht toe, recht aan geneukt geloof ik, maar echt passievol was het allemaal niet meer...
I´m back.
pi_19162837
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Oh je bent echt vreselijk!
heb je dr problemen mee oke ik ben een beetje aso
pi_19162851
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:52 schreef sonywolff het volgende:
wat is er mis met vleeseters dan
Hee, je vergeet je knipoog!

Vals dit hoor.
pi_19162873
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Hee, je vergeet je knipoog!

Vals dit hoor.
lekker puh
pi_19162881
Een man klopt op het raam van een hoer, en vraagt: "Wat kost dat?"
"25 Euro" antwoordt de hoer.
Zegt die vent: "Ook niet duur .. voor dubbel glas!"

pi_19162903
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch wel? Ik bedoel het is toch verrassend dat ik niet over liederlijke naakte vrouwen droom. Ik heb geloof 1 x zo'n droom gehad. Ging er een dame op mijn gezicht zitten en riep ze dat ik moest likken. Ik begon daar vervolgens mee, maar gaandeweg kon ik moeilijk meer asem krijgen en dus duwde ik haar van mijn hoofd af. Daarna hebben we nog even recht toe, recht aan geneukt geloof ik, maar echt passievol was het allemaal niet meer...
Dit is een killer van een droom, Ryan.
pi_19162947
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dit is een killer van een droom, Ryan.
Ja, ze was ook blond en ik proefde wat van urine terwijl ik haar bafde...
I´m back.
pi_19162960
O, ja en ze was geschoren.
I´m back.
pi_19162964
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:56 schreef sonywolff het volgende:
Een man klopt op het raam van een hoer, en vraagt: "Wat kost dat?"
"25 Euro" antwoordt de hoer.
Zegt die vent: "Ook niet duur .. voor dubbel glas!"

GRRRRRRR......

Heb je verdorie nog heel aardig welkom geheten ook.
pi_19162977
Ook Quasimodo heeft een moeder gehad. Als zij aan haar gebochelde zoontje vraagt, om de wok uit de kelder te halen, begint het ventje helemaal te stralen. 'Ga je nasi maken?'
'Nee jongen' antwoordt zijn moeder 'ik ga je overhemden strijken'

pi_19162997
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze was ook blond en ik proefde wat van urine terwijl ik haar bafde...
Ja blond en geschoren.....

Hee!! Je hebt tussen je saaie dromen best een nachtmerrie zo nu en dan

(ps. Baffen en happen naar asem!! Ryan!! )
pi_19163013
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:00 schreef sonywolff het volgende:
Ook Quasimodo heeft een moeder gehad. Als zij aan haar gebochelde zoontje vraagt, om de wok uit de kelder te halen, begint het ventje helemaal te stralen. 'Ga je nasi maken?'
'Nee jongen' antwoordt zijn moeder 'ik ga je overhemden strijken'

Rotzak!
pi_19163026
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

GRRRRRRR......

Heb je verdorie nog heel aardig welkom geheten ook.
waarom ben je boos dan??
pi_19163041
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:02 schreef sonywolff het volgende:

[..]

waarom ben je boos dan??
Omdat je niet consequent bent met je knipoog!!
pi_19163042
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ja blond en geschoren.....

Hee!! Je hebt tussen je saaie dromen best een nachtmerrie zo nu en dan

(ps. Baffen en happen naar asem!! Ryan!! )
Ja, blond en geschoren ja. Is dat zo gek???

Nou ja, ik was echt even in asemnood.

Ja. Jij hebt nog nooit een naakte vrouw op je hoofd gehad zeker.
I´m back.
pi_19163065
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, blond en geschoren ja. Is dat zo gek???

Nou ja, ik was echt even in asemnood.

Ja. Jij hebt nog nooit een naakte vrouw op je hoofd gehad zeker.
Nee zo gewoon....

Ademnood!!

pi_19163069
Meneer is jurist btw?
I´m back.
pi_19163081
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:39 schreef sonywolff het volgende:
Ga eens even ontopic dan. Straks ben je de nieuweling die heel snel van het forum word gebanned
pi_19163083
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:04 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee zo gewoon....

Ademnood!!

Komt vaker voor hoor.

Bij jullie misschien, hier niet.

Ja, zegt u het maar...
I´m back.
pi_19163086
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Omdat je niet consequent bent met je knipoog!!
ga huilen zeg
pi_19163110
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef sonywolff het volgende:

[..]

ga huilen zeg
Hork!
pi_19163117
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ga eens even ontopic dan. Straks ben je de nieuweling die heel snel van het forum word gebanned
he broertje waarom moet ik daar dan heen dan
pi_19163128
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Neuh.... daar geloof ik niks van.
pi_19163153
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Neuh.... daar geloof ik niks van.
nou ik zou mn broer maar gewoon geloven hoor
pi_19163159
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt vaker voor hoor.

Bij jullie misschien, hier niet.

Ja, zegt u het maar...
ja heel gewoon....

Nee. ABN enzo.

Ze was iig niet blond.
pi_19163169
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef sonywolff het volgende:
--> onzin dus veel plezier.
pi_19163172
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:08 schreef sonywolff het volgende:

[..]

nou ik zou mn broer maar gewoon geloven hoor
Tuurlijk schat.
pi_19163290
ontopic:

Ik droom altijd over mezelf.
en nu ben ik weg; ik heb mijn naam hier genoeg besmeurd
pi_19163335
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

ja heel gewoon....

Nee. ABN enzo.

Ze was iig niet blond.
De berichten hierover lezend althans...

O, ja?

Jij hebt ook al eens zo gebafd dan??? .
I´m back.
pi_19163356
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:07 schreef sonywolff het volgende:

[..]

sonywolff, Dr.Wolffenstein... Tja...
I´m back.
pi_19163372
jah en je grote vriend hitler
pi_19163389
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

sonywolff, Dr.Wolffenstein... Tja...
jah wij zijn zusje en broer dus vandaar
pi_19163429
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef sonywolff het volgende:
.

(*Weleens in POL post)
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 01:22:45 #152
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19163456
Droom je alledaagse dromen om te compenseren, of omdat er niets te compenseren valt?
M.a.w. : Ben je met zulke dromen knettergek, of juist vreselijk normaal?

Ryan?
...dass wir fliegen.
pi_19163465
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De berichten hierover lezend althans...

O, ja?

Jij hebt ook al eens zo gebafd dan??? .
Voor jouw droomberichten?

ja.

Baffen??!! Wat is dat??? Maar de rest weet je, dat hoeft niet uitgekauwd hier.

Dacht dat je weg was. Even wc etc.
  Admin zondag 16 mei 2004 @ 01:23:17 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19163467
Ah, hier zitten jullie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_19163474
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

.

(*Weleens in POL post)
nee hoeso ?????
pi_19163501
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Droom je alledaagse dromen om te compenseren, of omdat er niets te compenseren valt?

Ryan?
Jullie hebben het slechts over lucide dromen??? Dat had ik gemist in dit hele topic.
Okay ryan, nu begrijp ik je beter.

Hoi 2.
pi_19163521
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zitten jullie
En een zooitje.
pi_19163543
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:19 schreef sonywolff het volgende:

[..]

jah wij zijn zusje en broer dus vandaar
Natuurlijk.

Ik hang echt veel te veel op Fok!
pi_19163556
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Ik hang echt veel te veel op Fok!
maaar dit wis je niet
pi_19163559
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:

Ryan?
Noiu ja, dat is de vraag hè. Dat hebben we al even naar voren gebracht in die discussie over communicerende vaten en de wet opbehoud van ellende. Ikzelf houd mijn theorie er toch op dat ik me in mijn dromen gewoon niet van de wijs laat brengen door absurde dingen. Net zoals ik me op POL en WFL niets laat wijs maken door allerlei rechtse extremisten.
I´m back.
pi_19163582
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef sonywolff het volgende:

[..]

nee hoeso ?????
Nee, ik doe dat, en ik ken bepaalde voorkeuren van je broertje, die nu dus door jou worden bevestigd...
I´m back.
pi_19163602
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik doe dat, en ik ken bepaalde voorkeuren van je broertje, die nu dus door jou worden bevestigd...
zou ik er nog een paar op noemen??????
  zondag 16 mei 2004 @ 01:30:14 #163
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19163606
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Jullie hebben het slechts over lucide dromen??? Dat had ik gemist in dit hele topic.
Okay ryan, nu begrijp ik je beter.

Hoi 2.
Ja, ik droom ze nooit hoor.
Mijn dromen zijn denk ik nog het best te omschrijven als fantastische nachtmerries.
...dass wir fliegen.
pi_19163609
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Voor jouw droomberichten?

ja.

Baffen??!! Wat is dat??? Maar de rest weet je, dat hoeft niet uitgekauwd hier.

Dacht dat je weg was. Even wc etc.
Nee, in erodome's forum.

Ja?

Baffen is het nette woord voor beffen, net als nuiken het nette woord is voor neuken. Nee, okee, maar je hebt dat wel gedaan dus???

Ik was even elders aan het posten... .
I´m back.
pi_19163619
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef sonywolff het volgende:

[..]

zou ik er nog een paar op noemen??????
Moet je even in POL slowchat doen hahahahaha.
I´m back.
pi_19163641
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ja, ik droom ze nooit hoor.
Mijn dromen zijn denk ik nog het best te omschrijven als fantastische nachtmerries.
Lucide dromen nooit? Wat vreemd, dit is wel de reden dat ik mijn bed niet uit te porren ben in de morgen.
Zo zijn die van mij ook. De laatste tijd vreselijke nachtmerries maar voer om er een topfilm van te maken.
pi_19163642
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je even in POL slowchat doen hahahahaha.
oke is goed zal ik effe doen maar wat gebeurt dr dan met mn broer???? ik wil niet hebben dat ie in problemen komt door mij oke
pi_19163660
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef sonywolff het volgende:

[..]

oke is goed zal ik effe doen maar wat gebeurt dr dan met mn broer???? ik wil niet hebben dat ie in problemen komt door mij oke
Nou problemen moet je nooit al te zwaar opnemen op Fok!...
I´m back.
pi_19163664
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zitten jullie
Shark er niet, yvonne???
I´m back.
pi_19163672
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, in erodome's forum.

Ja?

Baffen is het nette woord voor beffen, net als nuiken het nette woord is voor neuken. Nee, okee, maar je hebt dat wel gedaan dus???

Ik was even elders aan het posten... .
Maar jij droomt daarover? Ryan, ik heb met je te doen, echt al mijn dromen zijn gewoon leuker dan de jouwe.

ja.

Is dat Fokkiaans?

ja.

pi_19163688
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Shark er niet, yvonne???

Lastig he?

ps. eerlijk is eerlijk, Shark is echt offline.
pi_19163703
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef sonywolff het volgende:

[..]

Ben je soms ook het broertje van....
pi_19163708
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Maar jij droomt daarover? Ryan, ik heb met je te doen, echt al mijn dromen zijn gewoon leuker dan de jouwe.
Ja, nou ja, ik kan er ook niets aan doen, liefje, ik wou dat het anders was, echt...
quote:
ja.
Ja dus.
quote:
Is dat Fokkiaans?
Nee, Ryaniaans.
quote:
ja.

Als ik eerlijk mag zijn, toch altijd een enorme turn on...
I´m back.
pi_19163711
luitjes ik ga het was leuk spreek jullie nog wel
pi_19163728
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Lastig he?

ps. eerlijk is eerlijk, Shark is echt offline.
Shark heeft een andere date? Ik begreep nl. dat er een special is rondom 30s/40s van Sunnyboy op fokradio...
I´m back.
pi_19163738
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, ik kan er ook niets aan doen, liefje, ik wou dat het anders was, echt...
[..]

Ja dus.
[..]

Nee, Ryaniaans.
[..]

Als ik eerlijk mag zijn, toch altijd een enorme turn on...
Ik vind het prima zo.

Dat Ryaniaans.... oef...

Jeetje je bent te ontdooien??
pi_19163739
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:37 schreef sonywolff het volgende:
Toedels. (Niet vergeten in POL SC te posten hè... . )
I´m back.
pi_19163747
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef sonywolff het volgende:
nee dus
pi_19163750
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toedels. (Niet vergeten in POL SC te posten hè... . )
ik zal het niet vergeten
pi_19163753
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:37 schreef sonywolff het volgende:
Slaap lekker.
pi_19163763
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik vind het prima zo.

Dat Ryaniaans.... oef...

Jeetje je bent te ontdooien??
Nou ja, ik wou weleens dat het anders was iig...

Ja....

Paardemiddel dat wel...
I´m back.
pi_19163771
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

nee dus
.
I´m back.
pi_19163781
Wat ik vreemd vind is dat, wanneer ik droom over afwassen, het altijd veel spiritueler is dan wanneer ik aan het afwassen ben.
Overigens droom ik inderdaad voornamelijk alledaags. Ik heb het in het wakkere leven al druk genoeg, denk ik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19163792
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Shark heeft een andere date? Ik begreep nl. dat er een special is rondom 30s/40s van Sunnyboy op fokradio...
Nee, dat is geen date maar een afspraak.
30rs/40rs weet ik niet. Ben even afgehaakt daar. Kreeg een MW gevoel.
pi_19163800
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

nee dus
dat lieg je
pi_19163849
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:42 schreef sonywolff het volgende:

[..]

dat lieg je
Ga naar bed!
pi_19163867
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:41 schreef OllieA het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat, wanneer ik droom over afwassen, het altijd veel spiritueler is dan wanneer ik aan het afwassen ben.
Overigens droom ik inderdaad voornamelijk alledaags. Ik heb het in het wakkere leven al druk genoeg, denk ik.
Wat ik altijd vreemd vind aan mijn recurrent afwasdromen is dat ik werkelijk tot aan mijn ellebogen in het sop zit (heel vreemd, want zo diep is die wasbak bij mij niet) én wat nog vreemder is dat ik in mijn droom op zijn minst niet een afwasmachine heb. Hieruit heb ik dan ook geconcludeerd dat er bij mij geen geheime diepe wens in mijn onderbewuste bestaat om verschoond te worden van afwassen en dus heb ik nog steeds maar geen afwasmachine aangeschaft. Enfin, ik woon ook niet bij de koningin in natuurlijk, dus zal sowieso nooit een afwasmachine aanschafen... Vrouwen die zeggen een afwasmachine te hebben of te willen hebben wantrouw ook altijd op 1 of nandere manier.
I´m back.
pi_19163874
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:42 schreef sonywolff het volgende:

[..]

dat lieg je
.
I´m back.
pi_19163877
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:41 schreef OllieA het volgende:
Dag Ollie!

Ps. ik was ook liever spiritueel af trouwens.
pi_19163890
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee, dat is geen date maar een afspraak.
30rs/40rs weet ik niet. Ben even afgehaakt daar. Kreeg een MW gevoel.
MW past niet bij jouw???

Heb je daar weleens een nachtmerrie over gehad dan?
I´m back.
pi_19163901
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dag Ollie!

Ps. ik was ook liever spiritueel af trouwens.
Nee, jij wilt een wasmachine hebben hè...
I´m back.
pi_19163904
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ga naar bed!
waarom moet ik naar bed toe dan
pi_19163910
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik altijd vreemd vind aan mijn recurrent afwasdromen is dat ik werkelijk tot aan mijn ellebogen in het sop zit (heel vreemd, want zo diep is die wasbak bij mij niet) én wat nog vreemder is dat ik in mijn droom op zijn minst niet een afwasmachine heb. Hieruit heb ik dan ook geconcludeerd dat er bij mij geen geheime diepe wens in mijn onderbewuste bestaat om verschoond te worden van afwassen en dus heb ik nog steeds maar geen afwasmachine aangeschaft. Enfin, ik woon ook niet bij de koningin in natuurlijk, dus zal sowieso nooit een afwasmachine aanschafen... Vrouwen die zeggen een afwasmachine te hebben of te willen hebben wantrouw ook altijd op 1 of nandere manier.
Man, in je dromen ben je nog net zo principieel als wanneer wakker. Natuurlijk droom jij niet van een vaatwasser. Zelfs niet stiekem.
pi_19163931
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef sonywolff het volgende:

[..]

Omdat je een klein meisje bent???
I´m back.
pi_19163943
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Man, in je dromen ben je nog net zo principieel als wanneer wakker. Natuurlijk droom jij niet van een vaatwasser. Zelfs niet stiekem.
Zeg jij bent langzamerhand wel een karikatuur van mij aan het maken hè. .
I´m back.
pi_19163944
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

MW past niet bij jouw???

Heb je daar weleens een nachtmerrie over gehad dan?
Vals k*twijf!

Plaatje?
pi_19163959
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat je een klein meisje bent???
ik klein meisje hahahahah ga fietsen joh
pi_19163964
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Vals k*twijf!

Plaatje?
Ja, eh luister eens ik weet niet wie ik ben tegengekomen op MW en wie dat zo'n fantastische forum vond hoor.

Nee, doe maar beschrijving...
I´m back.
pi_19163972
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:53 schreef sonywolff het volgende:

[..]

ik klein meisje hahahahah ga fietsen joh
Wat dan?
I´m back.
pi_19163977
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat dan?
hallo ben 15 hoor en 1.72:
pi_19163978
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef sonywolff het volgende:

[..]

Ben je echt een meisje? Ik weet nog een leuke jongen voor je.
pi_19163996
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ben je echt een meisje? Ik weet nog een leuke jongen voor je.
owww wie dan
pi_19164001
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, jij wilt een wasmachine hebben hè...
Inmiddels wel, jij wilt me niet helpen afwassen.
  zondag 16 mei 2004 @ 01:57:17 #204
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164010
ME.. ben jij ook leuk??
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_19164020
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef sonywolff het volgende:

[..]

hallo ben 15 hoor en 1.72:
Jee, dan hoor je of in de disco te zijn of gewoon in bed ja...
I´m back.
pi_19164024
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:57 schreef NickNEC het volgende:
ME.. ben jij ook leuk??
wie ik????/
  zondag 16 mei 2004 @ 01:58:37 #207
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164026
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef sonywolff het volgende:

[..]

owww wie dan
ref naar dit bericht..
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_19164029
IK vind trouwens dat afwasmachines veel te veel lawaai maken. Dus ik was liever zelf af.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19164031
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jee, dan hoor je of in de disco te zijn of gewoon in bed ja...
boeiend
  zondag 16 mei 2004 @ 01:58:57 #210
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164032
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef sonywolff het volgende:

[..]

wie ik????/
jah jij..?
klik hier... !
pi_19164035
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Inmiddels wel, jij wilt me niet helpen afwassen.
Tja, als je me alleen uitnodigt om de vaat te doen... Wat zal ik zeggen...
I´m back.
pi_19164036
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeg jij bent langzamerhand wel een karikatuur van mij aan het maken hè. .
Net begonnen.

Maar wie kwam er met de legendarische regels... waarin Ryan3 zich afvroeg of hij zou gaan rukken of niet? De overweging.....
pi_19164049
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Net begonnen.

Maar wie kwam er met de legendarische regels... waarin Ryan3 zich afvroeg of hij zou gaan rukken of niet? De overweging.....
Nee, in 30s/40s ook al...

Pardon????????
I´m back.
pi_19164052
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef sonywolff het volgende:

[..]

owww wie dan
Er is maar 1 leuke 14 jarige jongen op Fok! Jammer dat ik zelf te oud ben.
pi_19164054
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef NickNEC het volgende:

[..]

jah jij..?
moet ik een foto op fok zetten???
pi_19164059
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, in 30s/40s ook al...

Pardon????????
Lila en je eigen woorden......
pi_19164068
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:00 schreef sonywolff het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.....
  zondag 16 mei 2004 @ 02:01:48 #218
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164074
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:00 schreef sonywolff het volgende:

[..]

jazeker.. !! ik wacht af.. doe ik het ook!!
klik hier... !
pi_19164078
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Lila en je eigen woorden......
In LIT stond dat toch?
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:02:16 #220
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164080
Wat een levendig topic
pi_19164083
quote:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.....
hoe doe je dat ???
pi_19164084
quote:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.....
Zet zelf ook een photo dan...
I´m back.
pi_19164092
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef kLowJow het volgende:
Wat een levendig topic
Het gaat hier over alledaagse dromen.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:04:19 #224
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164116
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat hier over alledaagse dromen.
Correctie.. daar ging het over..

Maar als je weer ontopic wil, ik denk dat als ik er even over nadenk, ik nog wel een alledaags droompje uit mijn geheugen weet op te diepen.
pi_19164126
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef OllieA het volgende:
IK vind trouwens dat afwasmachines veel te veel lawaai maken. Dus ik was liever zelf af.
Tegenwoordig heb je stille vaatwassers hoor.
Maar afwassen heeft best wel zijn charme. Toch is het naar wanneer je droomt af te wassen en er staat nog een aanrecht vol. Lijkt mij, ik heb geen alledaagse dromen gelukkig, gras maaien, afwassen blijven mij voor de helft bespaart besef ik nu.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:05:18 #226
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164131
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef sonywolff het volgende:

[..]

hoe doe je dat ???
staat de foto al ergens online.. ?? anders moet dat eerst gebeuren?
klik hier... !
pi_19164133
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Maar als je weer ontopic wil, ik denk dat als ik er even over nadenk, ik nog wel een alledaags droompje uit mijn geheugen weet op te diepen.
Vertel! Dit is een geweldig anti PMS topic.
pi_19164135
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Eigenlijk nog steeds, maar een bepaalde dame in deze topic beschikt niet bepaald over de gave om on topic te blijven in elk topic waarin ze post...

Ben benieuwd...
I´m back.
pi_19164150
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef NickNEC het volgende:

[..]

ander moet je op de ledenlijst van hotmail adress kijken
pi_19164157
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zet zelf ook een photo dan...
Waarom, je hebt foto's genoeg van mij en je hebt een avond kunnen loeren op de cam.

Ps. ik heb die van jou op mijn Ipac zag ik van de week. Ik sjouwde je al die tijd zonder het te weten met me mee.
pi_19164166
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:07 schreef sonywolff het volgende:

[..]

En jij weet heel goed dat dat niet meer mag.
pi_19164172
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:07 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Waarom, je hebt foto's genoeg van mij en je hebt een avond kunnen loeren op de cam.

Ps. ik heb die van jou op mijn Ipac zag ik van de week. Ik sjouwde je al die tijd zonder het te weten met me mee.
Leuk.
I´m back.
  Admin zondag 16 mei 2004 @ 02:08:41 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19164174
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Vertel! Dit is een geweldig anti PMS topic.
*ping*
Hoor ik daar PMS
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 16 mei 2004 @ 02:09:07 #234
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164182
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:07 schreef sonywolff het volgende:

[..]

heb j n link?
klik hier... !
  Admin zondag 16 mei 2004 @ 02:09:29 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19164188
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

*ping*
Hoor ik daar PMS
Ow, anti..

pi_19164194
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef NickNEC het volgende:

[..]

he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzenden
pi_19164197
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eigenlijk nog steeds, maar een bepaalde dame in deze topic beschikt niet bepaald over de gave om on topic te blijven in elk topic waarin ze post...

Ben benieuwd...
Daar zijn anders hele topics aan besteed om een zekere Ryan3 & Fatima
pi_19164212
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Daar zijn anders hele topics aan besteed om een zekere Ryan3 & Fatima
Hè als ik de nick fatima zie dan schiet ik altijd meteen vol... .
I´m back.
pi_19164217
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ow, anti..
Topic werkt anti PMS...

Ik lijd zwaar aan PMS.
pi_19164223
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je stille vaatwassers hoor.
Maar afwassen heeft best wel zijn charme. Toch is het naar wanneer je droomt af te wassen en er staat nog een aanrecht vol. Lijkt mij, ik heb geen alledaagse dromen gelukkig, gras maaien, afwassen blijven mij voor de helft bespaart besef ik nu.
Er staat nooit nog een aanrecht vol in mijn droom. Ik vind alledaagse dromen eigenlijk wel heerlijk, moet ik zeggen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19164226
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hè als ik de nick fatima zie dan schiet ik altijd meteen vol... .
Mijn hart breekt spontaan...
pi_19164240
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Mijn hart breekt spontaan...
Ik krijg de indruk dat je me niet serieus neemt... .
I´m back.
pi_19164249
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Er staat nooit nog een aanrecht vol in mijn droom. Ik vind alledaagse dromen eigenlijk wel heerlijk, moet ik zeggen.
Ik verpest dit topic ook, omdat ik stiekem jaloers ben. Mis die alledaagse rust wel een beetje.
pi_19164255
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil best weleens wat vaker een erotische droom hebben. Ik bedoel de dames in je dromen doen altijd leukere dingen dan IRL.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:14:34 #245
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164258
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef sonywolff het volgende:

[..]

ik heb n gemaild, met hotmail adres en andere adres .. gemaild naar micromatica.com goed?
klik hier... !
pi_19164264
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je me niet serieus neemt... .
Je bent echt net een wijf...

Eerst morren dat ik je te serieus neem en nu juist weer niet....
pi_19164268
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:13 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik verpest dit topic ook, omdat ik stiekem jaloers ben. Mis die alledaagse rust wel een beetje.
Ah dat is het dus. En geen PMS...
I´m back.
pi_19164274
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil best weleens wat vaker een erotische droom hebben. Ik bedoel de dames in je dromen doen altijd leukere dingen dan IRL.
Dat weet jij helemaal niet.
pi_19164277
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:14 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Je bent echt net een wijf...

Eerst morren dat ik je te serieus neem en nu juist weer niet....
En jij bent net een vent, dat je daarover valt...
I´m back.
pi_19164291
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah dat is het dus. En geen PMS...
Dat uit zich in PMS, snap dat dan!
pi_19164297
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet.
Jawel, want vrouwen in een droom zijn altijd een stuk liederlijker dan in het echt.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:18:17 #252
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164309
quote:

[..]

check je micromatica mail
klik hier... !
pi_19164314
quote:

[..]

Langzaam posten hier nu hoor, dan lijkt het warempel alsof je echt heel druk bezig bent met foto's mailen enzo.
pi_19164320
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, want vrouwen in een droom zijn altijd een stuk liederlijker dan in het echt.
Dat weet jij niet.
pi_19164326
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij bent net een vent, dat je daarover valt...
?
pi_19164330
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat weet jij niet.
Moet wel zo zijn, wat is het nut anders om erover te dromen...
I´m back.
pi_19164340
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

?
Wie, jij en Shin?
I´m back.
pi_19164349
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet wel zo zijn, wat is het nut anders om erover te dromen...
Neuh.....
pi_19164359
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie, jij en Shin?
Nee past ook al niet....
pi_19164374
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Neuh.....
Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...
I´m back.
pi_19164383
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee past ook al niet....
Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...
I´m back.
pi_19164408
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoel het is toch niet moeilijk om als beetje droomvrouw liederlijker te zijn dan om het even welke IRL-vrouw...
Nee, heel makkelijk om te roepen.

Maar vertel eens? Ik vind het leuk om dromen te lezen.
pi_19164434
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, hij verschijnt ook niet in je nachtmerries, samen met Eddie Murphy...
2e serieuze post dan.

Die droom was gaaf joh! Ik werd echt badend in het zweet wakker maar vroeg me tegelijkertijd af of hij niet al in mijn film gespeeld had. Echt doodeng maar heel bizar tegelijkertijd.
Heb jij dan echt nooit nachtmerries?
  zondag 16 mei 2004 @ 02:28:12 #264
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164446
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd...
Een alledaagse droom... eens even zien..

Ik stapte op een zonnige dag in de auto om op familiebezoek te gaan. Op mijn plaats van bestemming aangekomen, begroette ik mijn moeder en broertje die mij (uiteraard verheugd) verwelkomden.

Na wat geklets over hoe het met ieder van ons ging, stapten wij de (inmiddels twee) auto's in en reden over de snelweg naar een onbestemd doel.

Na niet al te lange tijd ontstond rechts van ons een ongeluk. Tot mijn verbazing bleek een vriend van mij in volle vaart een politieauto geramd te hebben. Mijn broertje parkeerde zijn auto naast het wrak van de politie, en stapte uit. Ik parkeerde mijn auto in de berm aan de andere kant van de (wat inmiddels verworden was tot een) provinciale weg, en liep naar hem toe.

De politieagenten bleken nog in leven en stapten uit. Zij bleken nogal ontstemd door het gebeuren, waarop zowel mijn broertje als ikzelf (waarom is mij tot op de dag van vandaag onbekend) beiden een pistool trokken, en hiermee voorgoed afrekenden met het humeur dezer agenten.

Hierop vervolgden wij met grote spoed onze weg, over wat nu weer een driebaans snelweg was geworden. Enkele uren later begonnen zowel onze benzinetanks als onze magen behoorlijk leeg te raken, waardoor wij ons genoodzaakt zagen bij een Shellstation te stoppen om beiden te vullen.

Terwijl mijn broertje ging tanken, liep ik het station binnen, waar een drukke tappas-bar in gevestigd bleek. Ik bleef bij de deur staan, keek naar binnen, en zag dat iedereen naar de televisie zat te kijken. Op deze televisie zag ik het gehele voorval (door mij hierboven zojuist beschreven) zich nogmaals afspelen, waarbij wij allen duidelijk herkenbaar in beeld kwamen.

Voordat iemand de kans kreeg mij gewaar te worden, haastte ik me naar buiten om mijn broertje en moeder te waarschuwen. Het station bleek inmiddels omsingeld door collega's van de door ons geliquideerde agenten, en ook hun humeur was niet als zonnig te omschrijven.

Wij sprongen in onze auto's en probeerden te vluchten. Mijn broertje werd echter al spoedig klem gereden, waarop mij niets anders restte dan in volle vaart op de politiewagens die hem omsingelden in te rijden. Zover heeft het niet mogen komen, want terwijl ik mij op de klap voorbereidde en nog maar enkele seconden van de politiewagens verwijderd was, trad ik uit mijn lichaam, en zweefde rustig mijn droom uit.
pi_19164453
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:18 schreef NickNEC het volgende:

[..]

check je micromatica mail
Ehm... tegen beter weten in.... Lukt het?
  zondag 16 mei 2004 @ 02:30:04 #266
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_19164470
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ehm... tegen beter weten in.... Lukt het?
neej geen reponse .. LOL
klik hier... !
pi_19164477
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een alledaagse droom... eens even zien..

Ik stapte op een zonnige dag in de auto om op familiebezoek te gaan. Op mijn plaats van bestemming aangekomen, begroette ik mijn moeder en broertje die mij (uiteraard verheugd) verwelkomden.

Na wat geklets over hoe het met ieder van ons ging, stapten wij de (inmiddels twee) auto's in en reden over de snelweg naar een onbestemd doel.

Na niet al te lange tijd ontstond rechts van ons een ongeluk. Tot mijn verbazing bleek een vriend van mij in volle vaart een politieauto geramd te hebben. Mijn broertje parkeerde zijn auto naast het wrak van de politie, en stapte uit. Ik parkeerde mijn auto in de berm aan de andere kant van de (wat inmiddels verworden was tot een) provinciale weg, en liep naar hem toe.

De politieagenten bleken nog in leven en stapten uit. Zij bleken nogal ontstemd door het gebeuren, waarop zowel mijn broertje als ikzelf (waarom is mij tot op de dag van vandaag onbekend) beiden een pistool trokken, en hiermee voorgoed afrekenden met het humeur dezer agenten.

Hierop vervolgden wij met grote spoed onze weg, over wat nu weer een driebaans snelweg was geworden. Enkele uren later begonnen zowel onze benzinetanks als onze magen behoorlijk leeg te raken, waardoor wij ons genoodzaakt zagen bij een Shellstation te stoppen om beiden te vullen.

Terwijl mijn broertje ging tanken, liep ik het station binnen, waar een drukke tappas-bar in gevestigd bleek. Ik bleef bij de deur staan, keek naar binnen, en zag dat iedereen naar de televisie zat te kijken. Op deze televisie zag ik het gehele voorval (door mij hierboven zojuist beschreven) zich nogmaals afspelen, waarbij wij allen duidelijk herkenbaar in beeld kwamen.

Voordat iemand de kans kreeg mij gewaar te worden, haastte ik me naar buiten om mijn broertje en moeder te waarschuwen. Het station bleek inmiddels omsingeld door collega's van de door ons geliquideerde agenten, en ook hun humeur was niet als zonnig te omschrijven.

Wij sprongen in onze auto's en probeerden te vluchten. Mijn broertje werd echter al spoedig klem gereden, waarop mij niets anders restte dan in volle vaart op de politiewagens die hem omsingelden in te rijden. Zover heeft het niet mogen komen, want terwijl ik mij op de klap voorbereidde en nog maar enkele seconden van de politiewagens verwijderd was, trad ik uit mijn lichaam, en zweefde rustig mijn droom uit.
Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?

Maar leuk om te lezen trouwens.
pi_19164485
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:30 schreef NickNEC het volgende:

[..]

neej geen reponse .. LOL
  zondag 16 mei 2004 @ 02:32:14 #269
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164491
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ojaa dit zijn typisch dagelijkse beslommeringen, net afwassen ja toch?

Maar leuk om te lezen trouwens.
Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen heb
pi_19164517
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Nee, heel makkelijk om te roepen.

Maar vertel eens? Ik vind het leuk om dromen te lezen.
Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.

Ik droomde laatst dat ik geen brillo pannensponsjes meer had en dus ging ik op de fiets naar de Appie Hein toe. Eenmaal daar aangekomen kocht meteen maar een 6 pack Heineken. En bedacht me dat het ook wel lekker was om wat croissantjes mee te nemen en een slaatje om 's avonds te midnight snacken. En toen ik langs de suiker kwam herinnerde ik me dat ik nog een pak suikerklontjes moest meenemen. De koffiemelk was ook bijna op, evenals het wc-papier, dus die verdwenen ook in mijn mandje. Bij de schappen met procucten voor airmiles bleef ik een geruime tijd staan bij een oranje metalen hapjespan. Ik liep even naar zo'n scanapparaatje om te scannen hoeveel airmiles ik had en zag dat ik net te weinig airmiles had om de korting op de hapjespan te behalen. Ik besloot dus maar af te rekenen en daana reed ik terug naar huis. Ik pakte mijn rugzak uit en ineens kwam het in me op dat ik wat vergeten was. Ik wist alleen niet meer wat.

Nou, ik ga slapies doen, morgen feest...
I´m back.
pi_19164533
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is een alledaagse droom in de zin dat ik vrij regelmatig dit soort dromen heb
Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.
  zondag 16 mei 2004 @ 02:38:09 #272
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164561
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dan hebben wij beiden alledaags niet alledaagse dromen en posten toch dit topic wel vol.
Hoe romantisch
pi_19164571
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goed, nog één droom dan en dan ga ik slapen.

Ik droomde laatst dat ik geen brillo pannensponsjes meer had en dus ging ik op de fiets naar de Appie Hein toe. Eenmaal daar aangekomen kocht meteen maar een 6 pack Heineken. En bedacht me dat het ook wel lekker was om wat croissantjes mee te nemen en een slaatje om 's avonds te midnight snacken. En toen ik langs de suiker kwam herinnerde ik me dat ik nog een pak suikerklontjes moest meenemen. De koffiemelk was ook bijna op, evenals het wc-papier, dus die verdwenen ook in mijn mandje. Bij de schappen met procucten voor airmiles bleef ik een geruime tijd staan bij een oranje metalen hapjespan. Ik liep even naar zo'n scanapparaatje om te scannen hoeveel airmiles ik had en zag dat ik net te weinig airmiles had om de korting op de hapjespan te behalen. Ik besloot dus maar af te rekenen en daana reed ik terug naar huis. Ik pakte mijn rugzak uit en ineens kwam het in me op dat ik wat vergeten was. Ik wist alleen niet meer wat.

Nou, ik ga slapies doen, morgen feest...
Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.
Ik neem dit mee wanneer ik het eens een keertje zwaar denk te hebben.

Ps. Slaap lekker.
Ps.II morgen feest?
Ps.III vier je het zometeen dan al?
pi_19164584
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe romantisch
Dacht dat je een vrouw was...

Maar een man die lekker kan koken?
pi_19164610
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Lieverd, ik heb zoveel respect voor je! Want toen je wakker werd ging je weer op de fiets waarvan je eerst de band moest plakken wéér richting een volle Appie en etc.... Jij doet alles dubbelop.
Ik neem dit mee wanneer ik het eens een keertje zwaar denk te hebben.
Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...
quote:
Ps. Slaap lekker.
You too...
quote:
Ps.II morgen feest?
Bij broer...
quote:
Ps.III vier je het zometeen dan al?
Nou dat duurt niet zo lang meer nee. Rond 11 uur word ik verwacht, zal wel later worden...

Toedels.
I´m back.
  zondag 16 mei 2004 @ 03:13:27 #276
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164876
Nog een 'alledaagse' droom die mij zojuist te binnenschiet...

Ik herinner mij nog levendig dat ik als kleine jongen van een jaar of zes, gedurende een periode van ongeveer een half jaar, vrijwel dagelijks dezelfde droom had. De droom begint wanneer ik ontwaak in de donkere kelders van een groot kasteel. Er hangen ketenen aan de muren en door scheuren in het plafond lopen druppels water via de muren naar grote plassen op de betonnen vloer.

Versuft kijk ik om me heen en merk op dat ik in een plas water zit. Terwijl ik mij probeer te herinneren hoe ik hier terecht gekomen ben, bekruipt mij het gevoel dat ik door iets of iemand ik in de gaten gehouden, of zelfs bespied word. Ik kijk vluchtig om me heen, maar zie nergens schilderijen met bewegende ogen hangen, en kom tot de conclusie dat het mijn verbeelding moet zijn.

Enkele minutenlang probeer ik verwoed mijn geheugen weer te activeren, maar tevergeefs. Totdat ik in mijn ooghoek iets zie bewegen... Verschikt spring ik op, klaar om het monster dat mij op (s)linkse wijze probeert te besluipen, het hart uit te rukken.

Om een of andere mysterieuze reden ben ik echter totaal niet verbaasd wanneer ik mijn belager in zijn volle glorie gewaar word. Het blijkt een klein donzig geel eendenkuikentje te zijn. Alsof hij langs de oever van een met gras omzoomd Hollands slootje achter zijn moeder, broertjes en zusjes aanloopt om weldra zijn eerste zwemles te krijgen, waggelt hij rustig voort.

Plots komt mijn geheugen (gedeeltelijk) weer terug... ik was met een wonderschoon meisje in een met bloembedden bedekt heuvellandschap aan het rondrennen (ja, ik was nog erg jong, onschuldig en volstrekt onbekend met die geneugten van het leven, dewelke mijn droom nu tot een - aangezien het hier erg jonge kinderen betreft - voor pedoseksuelen, danwel -fielen, ware traktatie zouden kunnen maken)

Wij renden dus vrolijk door de heuvels, zij al bloemenplukkend en met een schaterlach, ik stoer en enigszins verliefd, wanneer een enorme dreun op mijn hoofd plotseling het licht uit doet gaan.

Ik moet haar redden, denk ik heldhaftig. Wie weet wat een gruwelheden haar te wachten staan, of zelfs op dit moment reeds te beurt vallen. Paniekerig begin ik door de kelders te rennen, en roep ik haar naam (die mij nu even onschoten is :') ).

Ik blijf rennen en roepen, maar alles tevergeefs. De kelders lijken een doolhof, en ik kom almaar terug op de plaats waarvan ik vertrokken was. De moed zinkt mij in de schoenen en tranen springen in mijn ogen. Mijn prinses!

Dan komt daar Mickey Mouse de hoek om rennen. Terwijl hij rent kijkt hij angstig achterom, waardoor hij mij niet ziet staan en in volle vaart tegen mij aan rent. Mickey schrikt zich dood en schreeuwt het uit. Nadat ik hem met veel moeite tot bedaren heb weten te brengen, vertelt hij zijn verhaal.

We blijken ons in het kasteel van een reus te bevinden. (Het kasteel van Jaap en de bonenstaak ). Mickey is op de vlucht voor de reus die hem op wil eten. Ik vertel hem over mijn prinses, die naar alle waarschijnlijkheid in de handen van de reus is gevallen, en na veel wikken en wegen blijkt Mickey bereid mij te helpen haar te vinden.

Via een luik in het plafond komen wij in het woongedeelte van het kasteel. Wat we hier allemaal tegenkomen, en hoe het eruit ziet zal ik jullie besparen, aangezien ik ervan uitga dat jullie redelijk bekend zijn met dit verhaal.

Het loopt als volgt af... Al snel ziet de reus ons lopen, en komt op ons af. Wij proberen weg te rennen, maar hij is uiteraard veel sneller. Op het moment dat hij met zijn enorme (stink)voet op het punt staat ons (of in ieder geval mijn) leven voortijdig te beeindigen, kom ik met de schrik vrij en ben ik gelukkig wakker..

[ Bericht 0% gewijzigd door kLowJow op 16-05-2004 03:20:01 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 03:14:33 #277
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19164886
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dacht dat je een vrouw was...

Maar een man die lekker kan koken?
Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordt
  zondag 16 mei 2004 @ 03:54:36 #278
84708 Outcaster
het houdt een keer op
pi_19165156
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:50 schreef Luukzor het volgende:

cool toch? ik wou dat ik me die dromen zo levendig kon herrinneren! wel humor, kan je eigenlijk wel een band plakken????

pi_19165686
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben nu eenmaal vaak in de weer met mijn fiets in mijn dromen, gek is dat...
Ik vraag me af of je altijd mooi weer hebt in je dromen dat daarom de fiets pakt?
Dan zou ik nameljk iets niet alledaags gevonden hebben!

Goedemorgen trouwens, wens je een gezellige dag toe.
pi_19165705
quote:
Op zondag 16 mei 2004 03:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen samen ook romances beleven had ik begrepen, maar ik ben inderdaad een man, en hou er als zodanig van wanneer er (lekker) voor me gekookt wordt
Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.

Grappig om je droom te lezen! Vraag me af of dat meisje erin niet het afscheid van je jeugd symboliseert? En alles erna een gevecht om het afscheid ervan niet te laten gebeuren?

Is er nou een dromenexpert op Fok! of niet??
pi_19178094
hoi ben ik weer
  zondag 16 mei 2004 @ 20:06:59 #282
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19178506
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Goedemorgen niet-vrouw, niet kok.

Grappig om je droom te lezen! Vraag me af of dat meisje erin niet het afscheid van je jeugd symboliseert? En alles erna een gevecht om het afscheid ervan niet te laten gebeuren?

Is er nou een dromenexpert op Fok! of niet??
Dus die kleine del heeft mij mijn jeugdige onschuld reeds op mijn zesde ontnomen?!
Zo had ik het nog nooit bekeken.. en ik altijd maar denken dat het zo'n schattig prinsesje was
pi_19179008
Hoi!

Nee ik bedoel dat ze symbool staat voor je jeugd, zei het verkeerd. Was ook veel te vroeg weer wakker.
pi_19179035
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef sonywolff het volgende:
hoi ben ik weer
Tuig! Ik dacht te hebben geweten wie je bent. Blijk je het niet te zijn.

Ik ga eten trouwens.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 00:11:25 #285
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19207107
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
pi_19207585
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Vannacht ga ik ook maar eens naar de AH.. ben benieuwd of ik je nog tegenkom Ryan3
Ben je benieuwd of hoop je het?
pi_19207706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef kLowJow het volgende:
Over de Appie Hein gesproken, ik heb wel een droom gehad dat ik bij de Zeeduizend was en dat ik daar de bedrijfsleider van onze plaatselijke Appie Hein tegenkwam. Stond half verdekt opgesteld tussen de wijnen en de port. Ik zeg zo tegen hem: zo ben jij aan het bespioneren. Ssst, sst, zegt-ie, niets zeggen, maar ik moet natuurlijk wel weten wat mijn concurrenten rekenen voor een pot witte bonen in tomatensaus.
I´m back.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:09:18 #288
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19208268
?
...dass wir fliegen.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 08:03:25 #289
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_19210238
ik droomde vroeger als kind zijnde altijd over dat het gezin in een auto zat en dat we altijd percies op het spoor reden en dat we vaak ook achter volgd werden door een trein.

en ik ben er nu nog niet achter wat het zou kunnen beteken.
hebben jullie meschien een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')