quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:44 schreef DarkElf het volgende:
ik mocht altijd kiezen
Mogen kiezen is leuk ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:44 schreef DarkElf het volgende:
ik mocht altijd kiezen
Zelfs bij het Ganzeborden werd ik als laatste gekozenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:48 schreef Bayer het volgende:
Maar dat competitie-gevoel loop je toch ook wel op tijdens het ganzenborden of andere spellen?
Hoef je niet speciaal goed in sport voor te zijn.
Jij hebt het niet makkelijk gehad.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs bij het Ganzeborden werd ik als laatste gekozen
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs bij het Ganzeborden werd ik als laatste gekozen
Daar had onze 'progressieve' gymleraar een patent antwoord op, hij stelde zelf de teams samen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:51 schreef Meiz het volgende:
maar kan me wel voorstellen dat je je dan knap lullig voelt op die leeftijd als je altijd laatste wordt gekozen
ach pieleke toch...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Mijn leraar werd boos als iemand zei: Dan Ingrid maar, of: dan Stefan maar.
Niet dat het wat hielp. Ze speelden de bal toch nooit over naar me
Maar waarom werd je dan als laatste gekozen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat deden ze bij een meisje uit mijn klas (ze was dik dus daar lag het volgens mij aan)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Ey, je wil winnen of je wil het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:00 schreef SunChaser het volgende:
We speelden niet in de eredivisie for crying out loud.
Je had de populaire gastenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:01 schreef DarkElf het volgende:
bij gym werd altijd precies duidelijk hoe de hierachie in de klas was
Je wilt toch graag winnen en je moest eens weten hoe irritant het is als er dan zo'n flapdrol in je team zit die amper een bal kan vangen... want zo erg was het af en toe.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben slecht in sport ja. Maar is dat een reden als laatste gekozen te worden. Het was evrdorie maar een uurtje gym in de week, dat doe je toch samen. We speelden niet in de eredivisie for crying out loud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |