abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19144932
Verkrachting wordt in onze maatschappij gezien als een van de ergste dingen die je als mens kan overkomen, zoniet als hét ergste. Veel mensen gunnen iemand die 1000 moorden begaan heeft nog meer dan iemand die één verkrachting gedaan heeft. Mensen die het slachtoffer zijn van onvrijwillige seks voelen zich vaak heel erg rot, niet zelden hebben ze er voor de rest van hun leven last van.
Als je echter naar dieren kijkt kun je er niet om heen dat onvrijwillige seks eigenlijk heel natuurlijk is. Kijk maar naar eenden in de lente. Ik vraag mij nu af, zouden beesten die onvrijwillige seks hebben zich dan ook heel erg verschrikkelijk klote voelen en daar de rest van hun leven last van hebben?
pi_19145026
sowieso is niet in te schatten hoe dieren denken en aangezien een speculatietopic niet echt handig is toch maar een slotje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19145241
En weer open in f&f....

Op voorwaarde dat dit een serieuse topic wordt!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19145290
Ik zal gelijk mijn mening geven...

Verkrachting komt idd voor in de dierenwereld, maar niet zo bijster veel.

Wat vb van verkrachtende dieren zijn: eenden, dolfijnen, tazmaanse duivels.

Maar bij verreweg de meeste dieren en in verreweg de meeste gevallen gebeurt er niets zonder de instemming van het vrouwtje, het lijkt wel bruut te gaan, maar als het vrouwtje niet ontvankelijk is gebeurt er niets.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19145336
Wbt de eenden, hoe ze zich voelen weet niemand, maar leuk vinden ze het niet en ze gaan er ook nog weleens dood aan.

Je ziet bij eendenpopulatie's waar veel woerden zijn die verkrachten dat de vrouwtjes heel zenuwachtig zijn en uit de buurt van de woerden proberen te blijven.
Tijdens de verkrachting tonen ze vrij veel stress en protesteren continu.

Ik weet niet hoe het met eenden hun geheugen zit verder, dus lange termijn gevolgen kan ik niets over zeggen...
pi_19145363
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 13:26 schreef erodome het volgende:
dolfijnen
Dolfijnen praktiseren zelfs groepsverkrachting.
pi_19145816
Zondvloed....

Ik heb dit topic heropend, maar wil toch nog even 1 ding tegen je zeggen...
De eerstvolgende keer dat je je topic heropend probeert te krijgen met zo'n mailtje dan kan je het wat mij betrefd echt vergeten.
Je kan ook iets normaal vragen en hoeft niet zo tekeer te gaan.
Je hebt geluk gehad dat ik op het moment van heropenen dit niet wist...
pi_19146034
Waarom werd er moeilijk gedaan over dit onderwerp.

Het is heel normaal in de natuur, met verkrachting verhoog je je voortplantingskansen.
pi_19146247
Dit topic stond niet hier in f&f en was dus niet op zijn plaats...

Maar zo heel normaal is het nu ook weer niet hoor, van al die 1000den diersoorten kan je maar een handjevol met moeite noemen waar het weleens voorkomt.

Bij eenden bv heeft het erg veel te maken met verveling, bij wilde eenden die echt wat voor de kost moeten doen komt dit zo goed als niet voor...
  zondag 16 mei 2004 @ 20:32:42 #10
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_19179180
Heeft dat met de eenden inderdaad niet iets te maken met het zg "eendjes voeren"?
Overlevingskansen van de eenden stijgt, want voedsel genoeg, en i.p.v. voedsel zoeken richten de woerden zich op andere zaken.
Pimp my Daf!
pi_19180169
Onze vis werd laatst verkracht door een kikker
  zondag 16 mei 2004 @ 21:14:21 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19180246
volgens mij is er bij de meeste dieren geen sprake van onvrijwillige sex, maar hoort alles bij het "spel"

volgens mij zijn het alleen tasmaanse duivels waar het verkrachting te noemen is
  zondag 16 mei 2004 @ 21:49:56 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19181126
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:14 schreef Alicey het volgende:
volgens mij is er bij de meeste dieren geen sprake van onvrijwillige sex, maar hoort alles bij het "spel"
volgens mij zijn het alleen tasmaanse duivels waar het verkrachting te noemen is
Eenden en kikker soorten doen ook aan verkrachtingen , groepsverkrachting zelfs.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 16 mei 2004 @ 22:48:09 #14
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_19182930
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 13:26 schreef erodome het volgende:
Wat vb van verkrachtende dieren zijn: eenden, dolfijnen, tazmaanse duivels.
Ik zag eens op tv een vis die een vrouwtjes vis pakte. Maar ben de naam van die vis kwijt.
Deze haakte zich ook vast in het vrouwtje. Ik weet niet of het verkrachten is. Misschien is het idd spel ofzo en lijkt het voor ons 'verkrachting'. Maar misschien niet en is de verkrachting door mensen dus misschien natuurlijk gedrag te noemen. Denk niet dat de rechter daarmee eens zal zijn. Dat is dan weer te verklaren doordat we onze maatschappij zelf vormen met regels enzo. Regels stellen is ook weer iets natuurlijks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')