hehehequote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:49 schreef Solitarias het volgende:
Maar ook mathematisch!
phi^2 = phi +1 : oplossen van deze vergelijking geeft phi = 1.618. Dit getal komt steeds weer terug bij mooie dingen....
Ik ga gelijk mijn schoenencollectie eens opmeten!
Ja, dat is idd het sleutelwoord: Gulden Snedequote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:51 schreef Kang-He het volgende:
Het is een klassieke opvatting dat de Gulden Snede verhoudingen mooi weergeeft.
Kijken of in mijn mooiste schoenen ook Gulden Snede-verhoudingen zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehehe
wat ga je opmeten aan je schoenen dan?
quote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Annastacia het volgende:
Het is helemaal niet vreemd. Mensen preferen symmetrie, en dieren ook. Iemand die symmetrisch is, is vaak gezond en vruchtbaar. Daarbij is het niet zo van belang of iemand bijvoorbeeld dik of dun is, als bepaalde verhoudingen (bv heup/taille) maar kloppen.
Na een college over dit onderwerp heb ik mijzelf eens opgemeten, en ik voldoe precies aan bv de taille/heup verhouding!
![]()
Sorry, ik moet niet zoveel rose drinkenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:56 schreef Annastacia het volgende:
[..]
Ben redelijk uit ballans, maar zo vruchtbaar als hell!quote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Annastacia het volgende:
Het is helemaal niet vreemd. Mensen preferen symetrie, en dieren ook. Iemand die symetrisch is, is vaak gezond en vruchtbaar. Daarbij is het niet zo van belang of iemand bijvoorbeeld dik of dun is, als bepaalde verhoudingen (bv heup/taille) maar kloppen.
Na een college over dit onderwerp heb ik mijzelf eens opgemeten, en ik voldoe precies aan bv de taille/heup verhouding!
![]()
Zo'n 70% zeker?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Annastacia het volgende:
Het is helemaal niet vreemd. Mensen preferen symetrie, en dieren ook. Iemand die symetrisch is, is vaak gezond en vruchtbaar. Daarbij is het niet zo van belang of iemand bijvoorbeeld dik of dun is, als bepaalde verhoudingen (bv heup/taille) maar kloppen.
![]()
Toch zijn er archetypen en deze zijn wél meetbaar. Natuurlijk vindt niet iedereen hetzelfde aantrekkelijk, maar zoals op die site staat met dat draadmasker klopt het wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:12 schreef super-muffin het volgende:
mooi is een kwestie van smaak![]()
dus is niet op te meten denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |