Ja zeer zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef neo2000 het volgende:
Geen darmklachten voor zover ik weet.. Wel snel maagklachten (kan bijvoorbeeld geen pepermunt eten want dan kan ik rennend naar de wc..) en chronische vermoeidheid.. Mja, valt ook wel mee de laatste tijd. Wel laatst mezelf op pheiffer laten testen want in de winter was ik wel wat erg snel moe.. Maar uit die test kwam dat ik geen pheiffer had, en ik moet zeggend at het de laatste tijd ook wel mee valt met vermoeidheid. Kan dat ermee te maken hebben dan..?
Een bezinking ( bse) tussen de 1 en 20 is normaal..quote:Op maandag 21 juni 2004 22:01 schreef Randa_v het volgende:
Bezinking was 14 volgens mij.
Waarschijnlijk wel wat hoger als normaal, maar dat kon bij een verkoudheidje al gebeuren zeiden ze. En op dat moment had ik ook oogontstekeing en lichte oorontsteking dus, het zegt niet veel.
Jezus... wat jij zegt he, over die rode ogen... DAT HAD IK OOK!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef Rino_B het volgende:
* meldt![]()
kunstheup, beginfase etc knip
Geen idee... maar wat Rino_B beschrijft, dat had ik dus ook, voordat mijn gewrichten 'raar' begonnen te doen...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:36 schreef Randa_v het volgende:
Wat is het verband tussen oogontsteking en reuma?
Veel auto-immuunziektes/reacties hangen samen met vormen van reuma.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:36 schreef Randa_v het volgende:
Ja dit is idd normaal, ik heb 1 keer een bse gehad van rond de 100, maar toen kon ik ook niet meer lopen van de pijn. Ik heb toen onder röntgen een paar spuiten met prenisolon gehad.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een bezinking ( bse) tussen de 1 en 20 is normaal..
Jouw waarde is dus normaal.
Nou bij mij was een oogontsteking de voorbode van reuma. Dit schijnt inderdaad vaker voor te komen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:36 schreef Randa_v het volgende:
Welke medicijnen gebruikt je nu? Ik heb nu movicox en salazophirne en nog wat maagtablettjes ivm maag/darmklachten. Als je niet oppast met te sterke medicijnen(kweet de naam ff niet meer) kan je een darmbloeding krijgen(eigen ervaringquote:Op maandag 21 juni 2004 22:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
Maar goed, bij mij is het met ups en downs... Nu heb ik al een week last van mijn linkerschouder.. kan mijn arm niet normaal bewegen etc
Schat dat het over een week weer over is.. maar dan begint een ander lichaamsdeel..
Kutzooi :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |