ziet er erg leuk uitquote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:25 schreef bigal61 het volgende:
Zoals je kan zien, komt er deze week een Aldi autoradio/mp3 in de aanbieding.
[afbeelding]
Lijkt aardig apparaatje, maar de main-question blijft: is het geluid acceptabel?
Ik stel geen superhoge eisen, maar een beetje kwaliteit vind ik wel belangrijk.
Wat vinden jullie?
Ik heb deze ook, alleen dan zonder afstandbediening. Het geluid is best goed, hangt natuurlijk heel erg af van de boxen, daar kwam ik ook achter toen ik die ging vervangen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:25 schreef bigal61 het volgende:
Zoals je kan zien, komt er deze week een Aldi autoradio/mp3 in de aanbieding.
[afbeelding]
Lijkt aardig apparaatje, maar de main-question blijft: is het geluid acceptabel?
Ik stel geen superhoge eisen, maar een beetje kwaliteit vind ik wel belangrijk.
Wat vinden jullie?
Is simpelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:36 schreef Gerako het volgende:
als je stilstaat of langzaam rijdt en de muziek staat zacht. De zoem wordt niet harder als je gaat rijden.
T was een aanbieding op de dag dat de Aldi daar opnieuw openging. Is nu dus niet meer (inmiddels ook 2 weken geleden).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:46 schreef bigal61 het volgende:
45 euro?
bij demegastores? waar zit dat?
dat klinkt beter...wat heb je tenslotte aan afstandbediening?
Hier geen last overslaande mp3's of schermpje dat kuren vertoont... bij allebei niet...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:49 schreef HPoi het volgende:
Niet doen. Slaat iedere keer over bij het afspelen van mp3 op CD, gewone cd?s speelt ie wel goed af, zonder overslaan. Nee, ik zou het niet kopen nu ik weet hoe deze radio bij iemand anders werkt. (slecht dus) Ook het digitale display vertoont vaak kuren, knipperen enzo en rarae tekens en ook af en toe uitval.
Misschien ligt het er ook aan hoeveel de auto/motor trilt ofzo. iig draait ie niet goed in een Peugeot 205 GTIquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hier geen last overslaande mp3's of schermpje dat kuren vertoont... bij allebei niet...
Bij m'n motor krijgt ie iig behoorlijke trillingen te verwerken + dat ie verticaal gemonteerd is met display naar de hemel wijzend.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:05 schreef HPoi het volgende:
[..]
Misschien ligt het er ook aan hoeveel de auto/motor trilt ofzo. iig draait ie niet goed in een Peugeot 205 GTI![]()
Een radio van ¤ 100,- kun je ook niet echt professioneel noemen lijkt mij, voor dat geld ga ik me echt niet druk maken over zo`n zoem, zo hard is die nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:00 schreef bigal61 het volgende:
dat zoemen lijkt me niet echt professioneel...
* Gerako bevestigdquote:Op maandag 17 mei 2004 09:40 schreef PatrickM het volgende:
Jups, zit een CINCH uitgang op voor naar de versterker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |