quote:Zat je daarom altijd bij mij thuis
Op zondag 12 augustus 2001 13:01 schreef PostManBart het volgende:
Hier is nog een medestander.
vind het programma absoluut geweldig en ik ga het natuurlijk ook weer kijken. Alleen moet ik zo afschuwelijk lang wachten.
Dus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?
Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken ![]()
Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)
En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn
quote:diegene die jij noemt juist niet. Kok zzou het niet kunne waarderen. Wim lex en Maxima zitten vast in protocol en die radiogasten gaan dan irritant grappig proberen te zijn (doen ze ook al op de radio).
Op dinsdag 7 januari 2003 20:08 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij zitten alle andere DWHN topics al dicht en van Mike mag ik geen nieuwe openenDus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?
Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken
Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)
En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn
quote:Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd
Op dinsdag 7 januari 2003 20:20 schreef mbn het volgende:zijn de voorbereidingen voor nieuwe afleveringen nu al begonnen?
quote:dit weet jij vast wel:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd
quote:Als je kaarten wilt moet je je via de site inschrijven voor een mailinglist. Dan krijg je vanzelf te horen waneer de kaarten in de verkoop gaan. En dan moet je wel mazzel hebben dat je thuis bent als je die mail krijgt want voor de afgelopen serie waren de kaarten al binnen een paar uur op!
Op dinsdag 7 januari 2003 21:55 schreef mbn het volgende:en hoelang van te voren moet je kaarten aanvragen, wil je een kans hebben er bij te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |