abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1357882
Voor degene die het nog niet weten. Het nieuwe seizoen van dit was het nieuws begint op 17 november met een compilatie en de zes weken daarna 6 nieuwe afleveringen met Harm, Raoul en Jan Jaap.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 18:31:09 #2
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1357890
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1358183
Kewl!

* Tackleberry heeft er al weer zin in...

Hoe zou het toch met Nico Mudde zijn???

.
pi_1358773
*zucht*

Moeten we tot die tijd onze tijs verdoen met die andere but-programma´s... Waarom duurt het zo lang voor ze weert beginnen?!?!?! Nieuwe grappen zijn er toch wel elke week...

pi_1359791
*trap*
quote:
Sjobissittieeeeeeeeeeee oh jèh!
quote:
De Imam heeft geen hekel aan homo's, alleen aan Harm Edens...
quote:
Ik ga morgen spijbelen als het van mijn moeder mag!
quote:
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft sandalen van 8 meter 80!
quote:
eye om eye teeth om teeth"
j.j. spreekt theeth uit als tiet
waarop harm edens zegt: hoe gaan we dit ondertitelen
Katja: Wedden
Heertje: Da's goed
Katja: waarvoor
Heertje: Vanavond??
effe later
Heertje: Shit ik heb verloren nu moet ik met je naar bed.
quote:
Is het nu Kamagurka of Kamagoerka?
Het is Imca Marina...
quote:
Voor meer mislukte grappen zie TT pagina.....
quote:
zie ik daar een Turks meisje met der gezin lopen, denk ik, de TROS is helemáál niet de grootste familie van Nederland
quote:
Vroeger dacht ik dat de EO-Jongerendag zoiets was waar iedereen gehersenspoeld werd door Henk Binnendijk, maar dat bleek helemaal niet waar te zijn. Sinds ik er geweest ben heb ik god omarmd en is er een warm lichtje binnenin mij genaamd Jezus en die brand voor iedereen.
Jan-Jaap: "Die ene gozer van de EO, hoe heet ie toch ook alweer?"
Raoul: "Jezus, toch? "
quote:
Ik heb wat geld van m'n hetero-vrienden gekregen, ik moest vragen of Katja vroeger wel eens ruzie heeft gehad met haar zusje Birgit, waarna ze elkaar in nachtjapons met kussens te lijf gingen en Birgit tegen Katja zei 'wat ben je stout Katja' en Katja antwoordde 'jij bent ook stout Birgit'..
En dan die blik van Katja, geweldig!
quote:
Maar zo'n koe kun je toch niet via internet vervoeren?
Jawel, die stuur je gewoon mee als attachment!
quote:
Meneer Claus, er staat hier iemand van BNN die informeert naar uw afgestane nier
quote:
Mevrouw Groenteman weet veel van kunst
Ohja, vertel eens, wanneer begon kunst?
quote:
Eerste regel in het marokkaanse kookboek:
men jat een pak couscous.
Hanneke over Dido: "wie is die dildo meid?"

Linda over Laurentien : "echt lelijk is ze niet, er valt best nog wat van te maken, dan is prinses Christina toch veel lelijker."

quote:
Ik had nog van die leuke uitspraken, maar iemand heeft die van m'n autoque gejat...
quote:
Blijkbaar houden mannen ook niet van naspel bij het voetbal...
quote:
Imam hutsefluts krijgt taakstraf in homokamp opgelegd door de rechter...
Zoooo... Kunnen we er weer EVEN tegenaan...
.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 21:41:33 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1359965
Ik heb er nu alweer zin in.. ik hoop dat de tros ondertussen de eerste 3 seizoenen in realvideo online zet, want daar heb ik nog een paar afleveringen uit gemist.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1360081
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er nu alweer zin in.. ik hoop dat de tros ondertussen de eerste 3 seizoenen in realvideo online zet, want daar heb ik nog een paar afleveringen uit gemist.
Zin in???
IK KAN GVD NIET WACHTEN!

.
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 23:29:09 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1361172
WTF is DWHN ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_1361802
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:29 schreef Aaargh! het volgende:
WTF is DWHN ?
Dit was het nieuws

Te zien op de TROS...

www.ditwashetnieuws.nl
http://www.xs4all.nl/~elna/dwhn/index.html (tijdje niet meer ge-update)

Gegarandeerd een half uur lachen! (IMHO)

Harm Edens iss presentator
Jan-Jaap vd Wal & Raoul Heertje zijn beiden teamcaptains
Elk team heeft elke aflevering een gast (BN'er of wannabe-BN'er)

De rondes bestaan o.a. uit:

- Raadt bij een krantenkop over welk artikel het gaat
- Bepaal bij 4 foto's welke foto er niet bij hoort
- tussenronde = bedenk een onderschrift bij een foto (wordt hier op FOK! ook gedaan) -> Gelukkig hebben we de foto's nog: Deel III

vergeet ik nu iets? zal wel...

Lijkt allemaal saai op het eerste oog, maar denk eraan dat er 2 stand-up comedians als teamcaptains zitten... En veel gasten komen nogal eens grappig uit de hoek...

.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 01:07:26 #10
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1361816
ooooh, dit was het nieuws, zeg dat dan ook ipv zo'n vage afkorting.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 02:15:51 #11
11923 I.R.Baboon
pi_1362169
Tackleberry-> je vergeet iets. De commentaren van Harm op de onderwerpen en de filmpjes...

Verder is DWHN natuurlijk het leukste TVprogramma dat nu wordt uitgezonden, maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te vinden. Het staat zelfs al in de top 10 van best bekeken programma's.

pi_1362210
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tackleberry-> je vergeet iets. De commentaren van Harm op de onderwerpen en de filmpjes...

Verder is DWHN natuurlijk het leukste TVprogramma dat nu wordt uitgezonden, maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te vinden. Het staat zelfs al in de top 10 van best bekeken programma's.

Zei ik toch... Ik vergeet altijd wel iets...

DWHN (Dit was het nieuws is telkens zo'n RSI-opwekkende tekst...) vind ik het beste NEDERLANDSE programma op de TV!

.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 02:33:39 #13
11923 I.R.Baboon
pi_1362419
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 02:18 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Zei ik toch... Ik vergeet altijd wel iets...

DWHN (Dit was het nieuws is telkens zo'n RSI-opwekkende tekst...) vind ik het beste NEDERLANDSE programma op de TV!

Dat ben ik helemaal met je eens...

Ik wil nog steeds die legendarische kerstuitzending met Willem Oltmans en Sanne Walles de Vries een keer terug zien, dat is imho de beste aflevering allertijden.

pi_1368232
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens...

Ik wil nog steeds die legendarische kerstuitzending met Willem Oltmans en Sanne Walles de Vries een keer terug zien, dat is imho de beste aflevering allertijden.

Helemaal dat Raoul dat boek van Willem aan het aanprijzen is...
.
  donderdag 9 augustus 2001 @ 21:52:59 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1377120
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 20:09 schreef calvobbes het volgende:
*zucht*

Moeten we tot die tijd onze tijs verdoen met die andere but-programma´s... Waarom duurt het zo lang voor ze weert beginnen?!?!?! Nieuwe grappen zijn er toch wel elke week...

Ja idd en een programma als GTST is 10 maanden onafgebroken op TV ofzo Elk seizoen Dit Was Het Nieuws is veeeels tekort Maarja des te meer geniet je ervan Hoelang duurt een seizoen van het orginele programma op de BBC eigenlijk?

Is er al meer bekend over wie de gasten zijn? Zal wel niet want ik neem aan dat de opnames nog moeten plaatsvinden.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1385099
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 21:52 schreef Machiel het volgende:

[..]

Is er al meer bekend over wie de gasten zijn? Zal wel niet want ik neem aan dat de opnames nog moeten plaatsvinden.

Gasten maken ze meestal een paar weken van tevoren pas bekend...
.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 10:39:34 #17
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_1387871
gasten die ik zou uitnodigen:

--harmen siezen

--sugar lee hooper ( naast raoul )

--herman brood ( ja ja, ontkenningsfase )

zaterdag 11 augustus 2001 @ 12:44:09 #18
11923 I.R.Baboon
pi_1388476
Harmen Siezen is een goed idee jah.

Verder:
Mezelf
Marga van Praag
Nico Mudde
Iman El Mundi

pi_1388712
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Harmen Siezen is een goed idee jah.

Verder:
Mezelf
Marga van Praag
Nico Mudde
Iman El Mundi

Nico is alive! aliiiiiiiiveeee!!!!!!!

Ik denk dat een uitzending met Hans Teeuwen en Theo Maassen een overkill aan grappigheid zou worden... Raoul en Jan-Jaap zouden waarschijnlijk een beetje NIET opvallen in die uitzending...
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat Hans en Theo aan zoiets zouden meedoen...

.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:44:53 #20
11923 I.R.Baboon
pi_1388739
Ik denk ook niet dat ze willen meedoen. Ze hebben een paar jaar geleden ook geprobeert om Andre van Duin te halen, maar da's toen ook niet doorgegaan. Maar misschien zijn de "gewone" gasten die opeens grappig doen wel leuker dan mensen als Hans en Theo, die altijd grappig zijn.
pi_1388749
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk ook niet dat ze willen meedoen. Ze hebben een paar jaar geleden ook geprobeert om Andre van Duin te halen, maar da's toen ook niet doorgegaan. Maar misschien zijn de "gewone" gasten die opeens grappig doen wel leuker dan mensen als Hans en Theo, die altijd grappig zijn.
Dat zeg ik... (ongeveer)
Neem nou Hanneke Groenteman... (ofzoiets) Die vond ik echt meesterlijk! En natuurlijk ook Kamagurka...
.
pi_1391369
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

Ik vind het dus absoluut GEEN leuk programma.
Ik heb t wel s gezien, maar er zelfs nog niet 1 keer om kunnen glimlachen.
Elke willekeurige vriend/kennis van mij is stukken grappiger dan die gasten die daar betaald worden om grappig te doen.
En dan heb ik het vooral over die Raoul Heertje, en eerst die Marc-Marie Huybregts.
Zijn echt van die figuren die in de John Jones categorie vallen (nog zo'n mislukte komiek), OMFG, hoe NIET-grappig kan iemand zijn.
Wat een suf programma, echt van die typische Tros-Andre v Duin-brave-bejaarden-humor.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 23:19:02 #23
11923 I.R.Baboon
pi_1391961
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:47 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Dat zeg ik... (ongeveer)

Mooi toch.. heb je nu een medestander
pi_1391965
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Mooi toch.. heb je nu een medestander

.
pi_1394710
Hier is nog een medestander.
vind het programma absoluut geweldig en ik ga het natuurlijk ook weer kijken. Alleen moet ik zo afschuwelijk lang wachten.
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_1396666
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:01 schreef PostManBart het volgende:
Hier is nog een medestander.
vind het programma absoluut geweldig en ik ga het natuurlijk ook weer kijken. Alleen moet ik zo afschuwelijk lang wachten.
Zat je daarom altijd bij mij thuis
.
pi_7762798
Volgens mij zitten alle andere DWHN topics al dicht en van Mike mag ik geen nieuwe openen

Dus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?

Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken

Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)

En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn

pi_7763083
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:08 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij zitten alle andere DWHN topics al dicht en van Mike mag ik geen nieuwe openen

Dus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?

Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken

Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)

En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn

diegene die jij noemt juist niet. Kok zzou het niet kunne waarderen. Wim lex en Maxima zitten vast in protocol en die radiogasten gaan dan irritant grappig proberen te zijn (doen ze ook al op de radio).
Ik zou graag zien: The Maassen en Hans Teeuwen
Victoria Koblenko tegen Aukje van Ginniken
Wetenschappers/ hoogleraren tegen elkaar
Joop van Zijl tegen Philip Freriks
en verder iedereen die niet mediageil is.
zijn de voorbereidingen voor nieuwe afleveringen nu al begonnen?
pi_7763193
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:20 schreef mbn het volgende:

zijn de voorbereidingen voor nieuwe afleveringen nu al begonnen?

Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd
pi_7765353
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd

dit weet jij vast wel:
Waar zijn de opnames altijd van Dit Was het Nieuws
en hoelang van te voren moet je kaarten aanvragen, wil je een kans hebben er bij te zijn?
pi_7765558
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:55 schreef mbn het volgende:

en hoelang van te voren moet je kaarten aanvragen, wil je een kans hebben er bij te zijn?

Als je kaarten wilt moet je je via de site inschrijven voor een mailinglist. Dan krijg je vanzelf te horen waneer de kaarten in de verkoop gaan. En dan moet je wel mazzel hebben dat je thuis bent als je die mail krijgt want voor de afgelopen serie waren de kaarten al binnen een paar uur op!
pi_7765588
Is er een manier om die RealMedia afleveringen van ditwashetnieuws.nl op de harddisc op te slaan?
...
  Moderator dinsdag 7 januari 2003 @ 23:59:19 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7768646
Deze kan op slot.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')