Moeten we tot die tijd onze tijs verdoen met die andere but-programma´s... Waarom duurt het zo lang voor ze weert beginnen?!?!?! Nieuwe grappen zijn er toch wel elke week...
quote:
Sjobissittieeeeeeeeeeee oh jèh!
quote:
De Imam heeft geen hekel aan homo's, alleen aan Harm Edens...
quote:
Ik ga morgen spijbelen als het van mijn moeder mag!
quote:
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft sandalen van 8 meter 80!
quote:Katja: Wedden
eye om eye teeth om teeth"
j.j. spreekt theeth uit als tiet
waarop harm edens zegt: hoe gaan we dit ondertitelen
quote:
Is het nu Kamagurka of Kamagoerka?
Het is Imca Marina...
quote:
Voor meer mislukte grappen zie TT pagina.....
quote:
zie ik daar een Turks meisje met der gezin lopen, denk ik, de TROS is helemáál niet de grootste familie van Nederland
quote:Jan-Jaap: "Die ene gozer van de EO, hoe heet ie toch ook alweer?"
Vroeger dacht ik dat de EO-Jongerendag zoiets was waar iedereen gehersenspoeld werd door Henk Binnendijk, maar dat bleek helemaal niet waar te zijn. Sinds ik er geweest ben heb ik god omarmd en is er een warm lichtje binnenin mij genaamd Jezus en die brand voor iedereen.
quote:En dan die blik van Katja, geweldig!
Ik heb wat geld van m'n hetero-vrienden gekregen, ik moest vragen of Katja vroeger wel eens ruzie heeft gehad met haar zusje Birgit, waarna ze elkaar in nachtjapons met kussens te lijf gingen en Birgit tegen Katja zei 'wat ben je stout Katja' en Katja antwoordde 'jij bent ook stout Birgit'..
quote:
Maar zo'n koe kun je toch niet via internet vervoeren?
Jawel, die stuur je gewoon mee als attachment!
quote:
Meneer Claus, er staat hier iemand van BNN die informeert naar uw afgestane nier
quote:
Mevrouw Groenteman weet veel van kunst
Ohja, vertel eens, wanneer begon kunst?
quote:Hanneke over Dido: "wie is die dildo meid?"
Eerste regel in het marokkaanse kookboek:
men jat een pak couscous.
Linda over Laurentien : "echt lelijk is ze niet, er valt best nog wat van te maken, dan is prinses Christina toch veel lelijker."
quote:
Ik had nog van die leuke uitspraken, maar iemand heeft die van m'n autoque gejat...
quote:
Blijkbaar houden mannen ook niet van naspel bij het voetbal...
quote:Zoooo... Kunnen we er weer EVEN tegenaan...
Imam hutsefluts krijgt taakstraf in homokamp opgelegd door de rechter...
quote:Zin in???
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er nu alweer zin in.. ik hoop dat de tros ondertussen de eerste 3 seizoenen in realvideo online zet, want daar heb ik nog een paar afleveringen uit gemist.
quote:Dit was het nieuws
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:29 schreef Aaargh! het volgende:
WTF is DWHN ?
Te zien op de TROS...
www.ditwashetnieuws.nl
http://www.xs4all.nl/~elna/dwhn/index.html (tijdje niet meer ge-update)
Gegarandeerd een half uur lachen! (IMHO)
Harm Edens iss presentator
Jan-Jaap vd Wal & Raoul Heertje zijn beiden teamcaptains
Elk team heeft elke aflevering een gast (BN'er of wannabe-BN'er)
De rondes bestaan o.a. uit:
- Raadt bij een krantenkop over welk artikel het gaat
- Bepaal bij 4 foto's welke foto er niet bij hoort
- tussenronde = bedenk een onderschrift bij een foto (wordt hier op FOK! ook gedaan) -> Gelukkig hebben we de foto's nog: Deel III
vergeet ik nu iets? zal wel...
Lijkt allemaal saai op het eerste oog, maar denk eraan dat er 2 stand-up comedians als teamcaptains zitten... En veel gasten komen nogal eens grappig uit de hoek...
Verder is DWHN natuurlijk het leukste TVprogramma dat nu wordt uitgezonden, maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te vinden. Het staat zelfs al in de top 10 van best bekeken programma's.
quote:Zei ik toch...
Op woensdag 08 augustus 2001 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tackleberry-> je vergeet iets. De commentaren van Harm op de onderwerpen en de filmpjes...Verder is DWHN natuurlijk het leukste TVprogramma dat nu wordt uitgezonden, maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te vinden. Het staat zelfs al in de top 10 van best bekeken programma's.
DWHN (Dit was het nieuws is telkens zo'n RSI-opwekkende tekst...) vind ik het beste NEDERLANDSE programma op de TV!
quote:Dat ben ik helemaal met je eens...
Op woensdag 08 augustus 2001 02:18 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Zei ik toch...
Ik vergeet altijd wel iets...
DWHN (Dit was het nieuws is telkens zo'n RSI-opwekkende tekst...) vind ik het beste NEDERLANDSE programma op de TV!
Ik wil nog steeds die legendarische kerstuitzending met Willem Oltmans en Sanne Walles de Vries een keer terug zien, dat is imho de beste aflevering allertijden.
quote:Helemaal dat Raoul dat boek van Willem aan het aanprijzen is...
Op woensdag 08 augustus 2001 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat ben ik helemaal met je eens...
Ik wil nog steeds die legendarische kerstuitzending met Willem Oltmans en Sanne Walles de Vries een keer terug zien, dat is imho de beste aflevering allertijden.
quote:Ja idd en een programma als GTST is 10 maanden onafgebroken op TV ofzo
Op dinsdag 07 augustus 2001 20:09 schreef calvobbes het volgende:
*zucht*Moeten we tot die tijd onze tijs verdoen met die andere but-programma´s... Waarom duurt het zo lang voor ze weert beginnen?!?!?! Nieuwe grappen zijn er toch wel elke week...
Is er al meer bekend over wie de gasten zijn? Zal wel niet want ik neem aan dat de opnames nog moeten plaatsvinden.
quote:Gasten maken ze meestal een paar weken van tevoren pas bekend...
Op donderdag 09 augustus 2001 21:52 schreef Machiel het volgende:[..]
Is er al meer bekend over wie de gasten zijn? Zal wel niet want ik neem aan dat de opnames nog moeten plaatsvinden.
--harmen siezen
--sugar lee hooper ( naast raoul )
--herman brood ( ja ja, ontkenningsfase )
Verder:
Mezelf
Marga van Praag
Nico Mudde
Iman El Mundi
quote:Nico is alive! aliiiiiiiiveeee!!!!!!!
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Harmen Siezen is een goed idee jah.Verder:
Mezelf
Marga van Praag
Nico Mudde
Iman El Mundi
Ik denk dat een uitzending met Hans Teeuwen en Theo Maassen een overkill aan grappigheid zou worden... Raoul en Jan-Jaap zouden waarschijnlijk een beetje NIET opvallen in die uitzending...
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat Hans en Theo aan zoiets zouden meedoen...
quote:Dat zeg ik... (ongeveer)
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk ook niet dat ze willen meedoen. Ze hebben een paar jaar geleden ook geprobeert om Andre van Duin te halen, maar da's toen ook niet doorgegaan. Maar misschien zijn de "gewone" gasten die opeens grappig doen wel leuker dan mensen als Hans en Theo, die altijd grappig zijn.
quote:Ik vind het dus absoluut GEEN leuk programma.
Op woensdag 08 augustus 2001 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:Verder is DWHN natuurlijk het leukste TVprogramma dat nu wordt uitgezonden, maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te vinden. Het staat zelfs al in de top 10 van best bekeken programma's.
quote:Mooi toch.. heb je nu een medestander
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:47 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dat zeg ik... (ongeveer)
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Mooi toch.. heb je nu een medestander
quote:Zat je daarom altijd bij mij thuis
Op zondag 12 augustus 2001 13:01 schreef PostManBart het volgende:
Hier is nog een medestander.
vind het programma absoluut geweldig en ik ga het natuurlijk ook weer kijken. Alleen moet ik zo afschuwelijk lang wachten.
Dus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?
Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken
Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)
En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn
quote:diegene die jij noemt juist niet. Kok zzou het niet kunne waarderen. Wim lex en Maxima zitten vast in protocol en die radiogasten gaan dan irritant grappig proberen te zijn (doen ze ook al op de radio).
Op dinsdag 7 januari 2003 20:08 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij zitten alle andere DWHN topics al dicht en van Mike mag ik geen nieuwe openenDus maar hier de vraag: Wie zouden jullie wel eens in DWHN willen zien?
Mij lijkt het wel eens leuk om Rob Stenders tegen Rob Jensen te zien, ook om die strijd een beetje uit te lokken
Of Wim Kok tegen Bolkenstein (mits niet in verkiezingstijd)
En Wim lex en Maxima, maar dat zal wel niet haalbaar zijn
quote:Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd
Op dinsdag 7 januari 2003 20:20 schreef mbn het volgende:zijn de voorbereidingen voor nieuwe afleveringen nu al begonnen?
quote:dit weet jij vast wel:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Denk het niet. Beginnen pas in Mei dus ze hebben nog wel even de tijd
quote:Als je kaarten wilt moet je je via de site inschrijven voor een mailinglist. Dan krijg je vanzelf te horen waneer de kaarten in de verkoop gaan. En dan moet je wel mazzel hebben dat je thuis bent als je die mail krijgt want voor de afgelopen serie waren de kaarten al binnen een paar uur op!
Op dinsdag 7 januari 2003 21:55 schreef mbn het volgende:en hoelang van te voren moet je kaarten aanvragen, wil je een kans hebben er bij te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |