hahaha.. ik had het gehoord ja, ik had er vandaag toernooi..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:12 schreef LadyFCDB het volgende:
FCDB heeft gister met 3-2 verloren van amateurclub Blauw geel uit Veghel. De wedstrijd was behoorlijk saai.
Thanksquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:34 schreef RednaZ het volgende:
[..]
hahaha.. ik had het gehoord ja, ik had er vandaag toernooi..
beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd alle FCDB die-hards![]()
Neuh,nog aan het bijkomen zeg maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:41 schreef LadyFCDB het volgende:
Zijn alle bosschenaren al op vakantie ofzo???
Heb ik nog geen tijd voor.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,nog aan het bijkomen zeg maar
Vakantie? Ik? welnee, gewoon vanaf januari keihard doorbikkelen. Soms een dagje vrij, maar geen enkele keer vakantie. Komende zomer als het collegejaar is afgelopen direct werken tot september (moet toch ergens mn boeken van betalen?), en dan heb ik misschien ik oktober m'n eerste weekje vakantie van 2004quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:41 schreef LadyFCDB het volgende:
Zijn alle bosschenaren al op vakantie ofzo???
Een dure spits die niet kan scoren.... logica....quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FCDB heeft dus interesse in Vasconcelos van RKC.
In Portugal scoorde hij toch best veel, alleen bij RKC niet. Duur is hij niet echt volgens mij, hij wil ook graag in Nederland blijven dus hij kan dan best wat water bij de wijn doen. Wat mij betreft mag hij komen want van wat ik er van gezien heb kan hij best aardig voetballen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een dure spits die niet kan scoren.... logica....
Bij RKC vond ik het geen verkeerde voetballer en bij gebrek aan alternatieven mag hij best komen van mij. Ik geloof nooit dat iemand als Cales er 25 inschiet in de hoofdklasse dus Bernardo is welkom wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:34 schreef methodmich het volgende:
Vasconcelos scoorde veel bij Torreense ja. Dat is in de 3e afdeling, dus zeg maar een representatieve hoofdklasser in Nederland.
en dat is kut...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
FC Den Bosch het omgekeerde van Sparta. Wij hebben 9 maal een voorsprong uit handen gegeven afgelopen seizoen....
Voor mijn gevoel heeft excelsior alleen maar achter gestaan, en elke keer de boel omgebogenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
FC Den Bosch het omgekeerde van Sparta. Wij hebben 9 maal een voorsprong uit handen gegeven afgelopen seizoen....
Dat zou een mooie versterking zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
veel plezier met leon Hese volgend seizoen
zeker weten, is een hele goede verdediger.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zou een mooie versterking zijn.
Voor zover ik weet is er niets bekend, ik hoor alleen een hoop namen voor de spitspositie. Quansah, v/d Eede, De Groot, Schulp...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zeker weten, is een hele goede verdediger.
het is overigens al definitief. maar is dat nog niet bekent dan bij jullie?
quote:Marcel Cas eerste routinier die FC versterkt
Nadat FC Den Bosch enkele talentvolle spelers aantrok voor volgend seizoen (Verhaegh, Cales, Haemhouts) is nu de eerste van de drie aangekondigde routiniers bekend.
Marcel Cas, 32 jaar, maakte het afgelopen seizoen af bij RBC Roosendaal, nadat hij zijn contract bij de Engelse Second Division-club Grimsby Town in overleg met de clubleiding had ontbonden.
Drie jaar terug had FC Den Bosch ook al interesse in de speler die in de zomer van 2001 transfervrij mocht vertrekken bij RBC Roosendaal. Wij plaatsten destijds hierover de volgende nieuwsberichten:
- 23 mei 2001 > Cas definitief naar het Schotse Livingston
- 15 mei 2001 > Marcel Cas misschien toch naar Schotland
- 04 mei 2001 > FC Den Bosch wil Marcel Cas van RBC
Cas speelde eerder van 1997 tot 2001 voor RBC. Vervolgens ging hij naar Engeland, waar hij achtereenvolgens uitkwam voor Notts County, Sheffield United en Grimsby Town. De geboren Bredanaar komt naar eigen zeggen bij FC Den Bosch rechts op het middenveld terecht, maar hij is ook inzetbaar als vleugelspits en vleugelverdediger.
Het enige dat de overgang van Cas naar FC Den Bosch nog kan dwarsbomen, is de medische keuring die later deze week plaatsvindt. „Ik ben topfit en verwacht geen problemen“, aldus Cas, die niet opziet tegen de strijd tegen degradatie met zijn nieuwe club. „Ze gaan bij FC Den Bosch een ploeg samenstellen met jongens die voor elkaar door het vuur willen gaan. Dat is een goede basis voor handhaving, weet ik uit ervaring bij RBC.“
Bron: www.fcdbfans.nl / Brabants Dagblad
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,Cas,zijn dit de spelers die ons in de ere moeten houden....?
my thoughts dusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |