quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:01 schreef pfaf het volgende:
TM: Stond dat spam topic net ook al in WFL??![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
JM in vorm
Da's idd matig, organiseer dan een toernooi voor de C2quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:02 schreef just me het volgende:
* Tony_Montana67 had een slechte bui.. is naar het voetballen geweest en de bui is alleen maar slechter geworden.
stel je dit voor.. een aantal mensen organiseert een toernooi, kinderen zitten in de C2 en mogen nu morgen opeens voor de C1 uitkomen
verdorie je organiseert toch niet een toernooi voor je eigen kind
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:02 schreef just me het volgende:
* pfaf had een slechte bui.. is naar het voetballen geweest en de bui is alleen maar slechter geworden.
stel je dit voor.. een aantal mensen organiseert een toernooi, kinderen zitten in de C2 en mogen nu morgen opeens voor de C1 uitkomen
verdorie je organiseert toch niet een toernooi voor je eigen kind
Het stond in EK, ben je aan het topicvoetballen geslagen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef just me het volgende:ik had niet door dat het in WFL stond!
ik ben dus echt in een kick-buiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het stond in EK, ben je aan het topicvoetballen geslagen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Iron Maiden-Dance Of Death*
Heerlijk nummer.
Iet wat ontoepasselijk gezien jouw situatie, I confess.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
tong80.. 19 juni is mijn laatste aktiviteit voor de jeugdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:16 schreef tong80 het volgende:
JustMe ik zie je negen van de 10 keer kankeren over je club. Waarom ga je er dan mee door ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |