Dus zelfs op de kinderdisco is het niet meer veilig.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:57 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
Mijne was met een paar van die 10-11 jarige kinderen die dachten patserig te zijn eentje rende prongelijk tegen mij aan, dus ik zeg: kijk is uit teringlijer, dus hij zo: jah sorry doe is normaal debiel!
Dus ik zeg: wat zei je?!, toen stompte ik hem een paar keer in zijn maag en in zijn gezicht, die kijkt nu wel uit voor hij tegen iemand aanrend
Dat is grappig, want?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:57 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
toen stompte ik hem een paar keer in zijn maag en in zijn gezicht
Omdat hij dacht stoer te zijn, heb ik hem een paar klappen verkochtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Dat is grappig, want?
Jij ben ook een Keiharde_Vechtersbaas, moet ik je slaan ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
Omdat hij dacht stoer te zijn, heb ik hem een paar klappen verkocht
Voor 50 cent zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
vet hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:08 schreef martinuhhh het volgende:
Zo jij bent echt wel vet stoer man
Gaf ik je daar toestemming voor, ff ban requesten.quote:
Stumpertje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef EL_Davidoff het volgende:
Dude ..... je foto staat gewoon publiekelijk te kijk hoor
does lievquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
Stumpertje.
supermegapoepievet gewoonquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
vet hè?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
[b]toffe tags, echt ultrapoepittof[/sub]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:12 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[b]supermegapoepievet gewoon[/sub]![]()
scherpquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef pfaf het volgende:
Leuke kloon![]()
naald. jammer, bijnaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
speld?
tof héquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[b]toffe tags, echt ultrapoepittof[/sub]
[b]ja, ik bespeur een nieuwe trend[/sub]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
tof hé
[b] fuck man ik heb net weer gewijzigd [/sub]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[b]ja, ik bespeur een nieuwe trend[/sub]
vervloekte landverraderquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik stond jaren geleden 's nachts voor een kroeg op straat. Komt er een groep jongens aanlopen en eentje vraagt me waar ze nog naar toe konden op dit tijdstip.
Ik noem een paar opties, aardig en behulpzaam als ik ben. Waarop een van die gasten zegt: "Als het maar geen negertenten zijn!" Waarop ik zeg dat ie maar elders moet vragen waar ie naartoe kan, aangezien ik geen behoefte heb aan zulk simpel gedachtengoed.
Gozer achter mijn gesprekspartner haalt vervolgens uit en slaat mij met zijn vuist recht op mijn oog.
Ik stond een beetje flabbergasted te kijken van asjemenou...
Enfin, naast mij stond een groepje Marokkaanse jongens die het had zien gebeuren. Een van die jongens vraagt: 'He meisje, wat was dat nou?'
Waarop ik het verhaal verontwaardigd uit de doeken doe en die hele groep Marokkanen achter die andere groep aangaat en die gozer die het lef had mij op mijn bek te slaan, finaal in elkaar mepte.
Eerlijk gezegd voelde ik me toen best wel goed...
![]()
[sub] hoe vind je deze, leuk hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
fuck man ik heb net weer gewijzigd [/sub]
vechten is voor mietjes, echt mannen stellen een commisie in die alles uitzoektquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:25 schreef Copycat het volgende:
Vechten?
[b][sub]deze is ook vet hipquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
hoe vind je deze, leuk hè? [/b]
[/sub] deze ook, en hij verandert de tekst niet zo als die anderequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:27 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[b]deze is ook vet hip
Waaruit dan uiteindelijk blijkt dat er niets te bewijzen is omdat het fotorolletje om onverklaarbare redenen zoek is geraakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:26 schreef heiden6 het volgende:
vechten is voor mietjes, echt mannen stellen een commisie in die alles uitzoekt
Ja of, het is gedeeltelijk terecht dat je het slachtoffer onbewust hebt genageld. En dat de commisisie geen concrete aanbevelingen doet m.b.t. het oplossen van het conflict.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waaruit dan uiteindelijk blijkt dat er niets te bewijzen is omdat het fotorolletje om onverklaarbare redenen zoek is geraakt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:16 schreef Copycat het volgende:
Ik stond jaren geleden 's nachts voor een kroeg op straat. Komt er een groep jongens aanlopen en eentje vraagt me waar ze nog naar toe konden op dit tijdstip.
Ik noem een paar opties, aardig en behulpzaam als ik ben. Waarop een van die gasten zegt: "Als het maar geen negertenten zijn!" Waarop ik zeg dat ie maar elders moet vragen waar ie naartoe kan, aangezien ik geen behoefte heb aan zulk simpel gedachtengoed.
Gozer achter mijn gesprekspartner haalt vervolgens uit en slaat mij met zijn vuist recht op mijn oog.
Ik stond een beetje flabbergasted te kijken van asjemenou...
Enfin, naast mij stond een groepje Marokkaanse jongens die het had zien gebeuren. Een van die jongens vraagt: 'He meisje, wat was dat nou?'
Waarop ik het verhaal verontwaardigd uit de doeken doe en die hele groep Marokkanen achter die andere groep aangaat en die gozer die het lef had mij op mijn bek te slaan, finaal in elkaar mepte.
Eerlijk gezegd voelde ik me toen best wel goed...
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja of, het is gedeeltelijk terecht dat je het slachtoffer onbewust hebt genageld. En dat de commisisie geen concrete aanbevelingen doet m.b.t. het oplossen van het conflict.
Dat is pas stoer.
Niet als je hem zelf betaalt. Heb je geen netwerk?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Heel stoer inderdaad.
Zo stoer zelfs, dat alle commissieleden daarna met een vette bonus naar huis worden gestuurd.
Kunnen ze een hele stoere auto van kopen (of zijn auto's inmiddels ook al niet meer stoer?).
[/b]tof man dit! [/b]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[/sub] deze ook, en hij verandert de tekst niet zo als die andere[sub]
vet hè? [b][b]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:34 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[/b]tof man dit! [/b]
[/i]Vet irritant mán![sub]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:33 schreef pfaf het volgende:
Deze is nog het leukst !
Ik weet dus nu nog niet wat er staat... maar leuk gedaan!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:33 schreef pfaf het volgende:
Deze is nog het leukst !
[i]Was ook best veel werk [/sup]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:35 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[/i]Vet irritant mán![sub]
Een paar commissietjes waar ik in zit en die af en toe tot het oordeel komen geen oordeel te kunnen vellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:33 schreef heiden6 het volgende:
Niet als je hem zelf betaalt. Heb je geen netwerk?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet dus nu nog niet wat er staat... maar leuk gedaan!
[sub] okee dan [/sup]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:36 schreef pfaf het volgende:
[..]vertaald:
Deze is nog het leukst!
Ellebogen werken, zo noemen we dat niet. Creatief bankieren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar commissietjes waar ik in zit en die af en toe tot het oordeel komen geen oordeel te kunnen vellen.
Moet toch eens wat meer met mijn ellebogen werken.
Het is dus wel duidelijk dat ik nog heel wat te leren heb, wil ik ooit stoer worden...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:38 schreef heiden6 het volgende:
Ellebogen werken, zo noemen we dat niet. Creatief bankieren.
Precies, maar gelukkig zijn alle cursussen te declareren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk dat ik nog heel wat te leren heb, wil ik ooit stoer worden...
Weer wat bijgeleerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef heiden6 het volgende:
Precies, maar gelukkig zijn alle cursussen te declareren.
[b]applausje voor jou man!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was ook best veel werk [/sup]
]b[ *klapt ]i[quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:53 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[b]applausje voor jou man![/i]
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef martinuhhh het volgende:
(sub)Je bent wel creatief vanavond zeg, kan ik niet meer, ben moe, wil slapen(/sub)
[]i morgen moet ik werkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een goed idee
][ morgen weer een dag ][
toch?
Sterkte, ik duim voor je.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:13 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[]i morgen moet ik werken[]/i
Ja maar hallo, in Japan kunnen ze dat ook best goedquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
In Vietnam , daar konden ze pas vechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |