Of het niet toevallig een man blijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:32 schreef Oss het volgende:
Wat vind je mooi aan een vrouw?
Wat is het eerste waar je op let als je een vrouw ziet?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:37 schreef Bart_Simpson het volgende:
handen, (ringen of niet, en welke)
Wat is nou toch babyvet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tietjes en babyvet
Nou ja, eerste... http://forum.fok.nl/user/history/20439quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Voor de rest wil ik jullie feliciteren dat jullie getuigen mogen zijn van de eerste post van een legende.Hoi.
2 woorden: Katja Schuurman.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Trachemys het volgende:
Uitstraling.... en wat dat is?
'mojo'...?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:13 schreef Thomasumo het volgende:
Mooie vrouwen hebben het ding, het ding is er in vele soorten en maten, moeilijk te omschrijven.
Volgens mij heeft hij het over de vagina.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:17 schreef Gerrit_Knol het volgende:
[..]
'mojo'...?
No definitely mojo and a certain something the french call...i dont know what.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:23 schreef Bombie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over de vagina.
I thank you...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:27 schreef Najra het volgende:
[..]
No definitely mojo and a certain something the french call...i dont know what.
Nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:17 schreef Oblivion het volgende:
Wat is nou toch babyvet?
Ik snap ook niet dat ze het zo vaak over babyvet hebben hoor... Ik noem het gewoon vrouwelijk vet!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:05 schreef Oblivion het volgende:
Nou?![]()
Iemand anders?![]()
Dat vind ik dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 woorden: Katja Schuurman.
Niet naakt.
WAT EEN GEILE PIJPSLET!!!!quote:
jongeman, let op je woorden!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:20 schreef Najra het volgende:
[..]
WAT EEN GEILE PIJPSLET!!!!
Mooi, sterk, goed. Dat is allemaal subjectief. Iedereen vindt een mooie mond mooi, want dat zit al in de omschrijving.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Een mooie, sterke uitstraling
Mooi, verzorgd haar
Kleding, ik hou van vrouwen met stijl
Goede kont
Mooi gevormde mond
Kijk, hele lange benen, dat is dan wel duidelijk.quote:Hele lange benen, als ze er nog mooi bij kan lopen is het helemaal goed
quote:Piercings vind ik altijd mooi
Wat vind jij goede heupen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:12 schreef The-Sorcerer het volgende:
Meest belangrijke: leuke lach
daarna van belangrijk naar minder belangrijk: ogen, gezicht, uitstraling, goede heupen/kontje combi, borsten
Het is idd subjectief, maar het is moeilijk om te beschrijven wat ik een sterke uitstraling vind. Dat weet je gewoon als je het toevallig ziet. Gewoon iemand waar je wel naar moét kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooi, sterk, goed. Dat is allemaal subjectief. Iedereen vindt een mooie mond mooi, want dat zit al in de omschrijving.
[..]
Ik zou zeggen, breed en vrouwelijk. Mooi rond.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat vind jij goede heupen?
Precies, dat is juist het mooie van uitstraling. Dat kun je toch niet uitleggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het is idd subjectief, maar het is moeilijk om te beschrijven wat ik een sterke uitstraling vind. Dat weet je gewoon als je het toevallig ziet. Gewoon iemand waar je wel naar moét kijken![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:23 schreef SEX het volgende:
Of ze een diepe keel heeft.
Voor mij wel, ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou zeggen, breed en vrouwelijk. Mooi rond.
Spreekt dat niet voor zich dan?
Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij wel, ja.Maar er zijn er die het voor minder doen, qua rondingen.
als het goed bij de kont past, dus meestal wel breed.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat vind jij goede heupen?
Toch is een beetje hese stem echt niet verkeerd...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:42 schreef DuchessX het volgende:
Wat echt een afknapper is zijn van die vrouwen die door heeeeeel erg veel roken een zware/hese stem hebben gekregen...ieuw! *ril*
Dat is niet mooi, dat is gewoon een voorwaarde om niet meteen op het hoopje "afzichtelijk" gegooid te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:59 schreef SeLang het volgende:
Het ontbreken van puntschoenen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
diepbruine ogen.
Jij snapt tquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:59 schreef SeLang het volgende:
Het ontbreken van puntschoenen
kleurenlenzen vind ik dan weer minderquote:Op zondag 23 mei 2004 13:23 schreef W1ZZ het volgende:
M'n instant-verliefd uiterlijk is ongeveer:
[afbeelding]
----knip----
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:47 schreef Clyde96 het volgende:
blond, lange benen, weinig borsten, beetje fout gezicht, en een attitude-problem
Ik heb nou weer helemaal niets met een Giraffequote:Op zondag 23 mei 2004 15:47 schreef Clyde96 het volgende:
blond, lange benen, weinig borsten, beetje fout gezicht, en een attitude-problem
Love
offtopic; ja ja, dat vind merlijntje wel leuk hehquote:Op zondag 23 mei 2004 13:23 schreef W1ZZ het volgende:
M'n instant-verliefd uiterlijk is ongeveer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus bruine krullen, blauwe ogen en die kleren..
Die kleren hoeven uiteraard niet, maar die krullen en ogen: oei![]()
![]()
edit: dit is meer een post voor kleed iemand van het andere geslacht naar jouw smaak
Dude je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:00 schreef pAin het volgende:
[..]
offtopic; ja ja, dat vind merlijntje wel leuk heh
Maar wat ik eigenlijk belangrijk vind aan meisje..... Lange lijst, maar ik ben nou eenmaal veeleisend:
- Mooi, vol, glazend, lang haar, liefst donker
- Mooie diepbruine ogen of mooie lichtblauwe ogen (in combinatie met donker haar helemaal)
- Liefst klein, al mn ex-vriendinnetjes zijn rond de 1.60 (en nee, ik hoefde geen pedopas op zak te hebben)
- Een eigen stijl bestaat niet meer imho, maar wel een afscheidende stijl, zolang het niet extreem goth of punk is vind ik bijna alles best. Niet een 13 in 1 dozijn G-Sus / G-Star BrEeZaH sletje.
- Een leuke uitstraling, liefst vrolijk. In principe is het het leukste wanneer ze bijvoorbeeld op foto's al van de foto's spetterd van spontaniteit
- Mooie, zachtaardige stem, geen stem die klinkt alsof ze al 20 jaar lang veel zware sjek rookt
- Bouw van het lichaam vind ik opzich ook belangrijk, maar niet hoe het eruit ziet, maar vooral of het er gezond uitziet en of het ook in proporties is. Geen grote zware borsten bij een tenger figuurtje of omgekeerd, of een "chubby" meisje die totaal geen heupen of kont heeft vind ik ook weer niks....
- Ze moet wel enigzins manieren hebben, vooral slechte tafelmanieren kan ik me mateloos aan storen. Das eigenlijk mn enigste echte vereiste, vooral omdat mn ouders daarop gesteld zijn (niet dat ik het daarom alleen vind, maar het is gewoon wat smaakvoller)
- Liefst een meisje dat zonder drugs ook echt heel de avond kan losgaan op wat voor muziek dan ook. Roken maakt me niet veel uit, maar nog een vereiste is geen (hard)drugs gebruiken (softdrugs heb ik opzich geen moeite mee). Ikzelf ben ook vrij breed georienteerd; van techno naar punkrock en van punkrock naar hardstyle, vind zon beetje alles tegenwoordig tof
Was dat sarcastisch bedoeld??quote:Op zondag 23 mei 2004 19:04 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude je hebt helemaal gelijk.
Ja, uiteraard. Het is een complot. Iedereen is tegen je, en ze zitten achter je aan.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef pAin het volgende:
[..]
Was dat sarcastisch bedoeld??
No Shit, Sherlockquote:Op maandag 24 mei 2004 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het is een complot. Iedereen is tegen je, en ze zitten achter je aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |