fijn dat u dat ons op een forum als eerste mede deelt,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:53 schreef Putin het volgende:
Geachte toekomstige onderdanen,
Mijn naam is Vladimir Vladimirovitsj Putin. De functie die ik vervul is die van president van Rusland.
De Amerikanen maken er een zootje van in Irak, Europa loopt met de staart tussen de benen achter de Amerikanen aan. Het wordt tijd om orde op zaken te stellen!!
Daarom is nu de tijd aangebroken dat de echte grootmacht zijn vleugels spreidt. Binnenkort breekt het Tweede Russische Tijdperk aan en jullie zijn de gelukkigen die dat mee mogen maken.
Binnenkort zal het lijdzame Europa door de Russische stoomwals worden bevrijd, verzet u niet, verzet is zinloos.
Hoogachtend,
Kameraad Putin
Klonkskyquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:55 schreef Putin het volgende:
Welkom kameraad Klonk
U leert snel en dat waarderen wij enorm.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonksky
Ik ben zeer volgzaamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Putin het volgende:
[..]
U leert snel en dat waarderen wij enorm.
Kameraad Klonksky, u zult voor uw vroege trouw in deze prille strijd een beloning ontvangen! Bij deze nomineren we u voor de post Secretaris-Generaal van het Poliburo der Russisch-Nederlandse Federatiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben zeer volgzaam![]()
wat schuift dat, fijne dacia op de veluwe en een lada van de zaak ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:06 schreef Putin het volgende:
[..]
Kameraad Klonksky, u zult voor uw vroege trouw in deze prille strijd een beloning ontvangen! Bij deze nomineren we u voor de post Secretaris-Generaal van het Poliburo der Russisch-Nederlandse Federatie
Uiteraard is dat allemaal in het pakket opgenomen, je steunt de Russische zaak of je steunt hem niet, uw Lada wordt bovendien voorzien van spoiler en optionele wieldoppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat schuift dat, fijne dacia op de veluwe en een lada van de zaak ?
Overeengekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:12 schreef Klonk het volgende:
Waar moet ik tekenen ?
U heeft een leuk optrekje, Kameraadquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:22 schreef Klonk het volgende:
Heb gelijk mijn flat laten bewaken
[afbeelding]
KGB Kameraad, KGBquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:26 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog uitbreiding van de FSB nodig?
Ik ben gediplomeerd folteraar.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:29 schreef Putin het volgende:
[..]
KGB Kameraad, KGB
Ik, als oud kolonel van de Komitet Gosudarstvennoy Bezopasnosty, heb deze roemruchte organisatie nieuw leven ingeblazen.
U bent van harte welkom, wat voor functie heeft u in gedachten?
U bent van harte welkom, daar de VS een steekje heeft laten vallen hebben we een vacature in de Abu Ghraib gevangenisquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben gediplomeerd folteraar.
Wat dacht u van deze GAZ-Volga, voor de boodschappen, Kameraad?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:31 schreef Klonk het volgende:
Nieuw vervoer voor ons, groot leiders, geen westerse auto's meer, we gaan weer in Zil rijden
[afbeelding]
Wat zijn mijn geweldsinstructies aldaar?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:33 schreef Putin het volgende:
[..]
U bent van harte welkom, daar de VS een steekje heeft laten vallen hebben we een vacature in de Abu Ghraib gevangenis![]()
Natuurlijk, maar deze foto komt uit de net verschenen brochure, welke is opgenomen in modieus blauw. Vermeld staat;quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:35 schreef Klonk het volgende:
Wel in het zwart
Kameraad Sandertjov, gezien uw strikt geheime positie bij de KGB in de zeer geheime Abu Ghraib gevangenis kan ik daar in het openbaar geen mededelingen over doen. De vijand luistert mee en heeft de fotocamera's al in de aanslag!! Uw geweldinstructie luidt dus met name; DOET DE DEUR DICHTquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat zijn mijn geweldsinstructies aldaar?
Brengt ons op een ander discussiepunt, welke nationale vlag adopteren we voor de Russisch-Nederlandse Federatie?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:39 schreef Klonk het volgende:
en vlaggen op de spatborden
Ik neem de xxl strapon penetrators wel mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:40 schreef Putin het volgende:
[..]
Kameraad Sandertjov, gezien uw strikt geheime positie bij de KGB in de zeer geheime Abu Ghraib gevangenis kan ik daar in het openbaar geen mededelingen over doen. De vijand luistert mee en heeft de fotocamera's al in de aanslag!! Uw geweldinstructie luidt dus met name; DOET DE DEUR DICHT
Kameraad Marcelov meldt zich in zijn beste Russisch als officieel importeur van onze nationale trots, toonbeeld van modern design en boegbeeld van de RNF-industrie (Russisch-Nederlandse Federatie)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:46 schreef marcel348 het volgende:
Da komrad
Glasnost und Perestrojka, Vodka!!!!![]()
*lada importeur meldt zich*
[afbeelding]
De westerlingen zullen vernederd worden door onze russiche power!!!
![]()
Daar moeten we op drinken komrad!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:50 schreef Putin het volgende:
[..]
Kameraad Marcelov meldt zich in zijn beste Russisch als officieel importeur van onze nationale trots, toonbeeld van modern design en boegbeeld van de RNF-industrie (Russisch-Nederlandse Federatie)
De Partij viert deze mijlpaal, we hebben nu officieel 5 leden, hoera, hoera, hoera!
Kameraad Putin
Kameraad Klonksky
Kameraad Zhukov
Kameraad Sandertjov
Kameraad Marcelov
Je krijgt er zeker dorst van ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:52 schreef marcel348 het volgende:
[..]
Daar moeten we op drinken komrad!!![]()
*vodka aanrijkt*![]()
Onze leden kijken rijkhalzend naar uw ontwerp uit, ondertussen nemen we er nog eenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:56 schreef Klonk het volgende:
Ik ben even met de vlag bezig
Zie ik daar in uw avatar niet de nieuwe Lada Ofzo?? Het nieuwe prototype dat de westerse merken van de troon gaat stoten?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:52 schreef marcel348 het volgende:
[..]
Daar moeten we op drinken komrad!!![]()
*vodka aanrijkt*![]()
We hebben een nieuw model bom laten testen, u ziet hier een schaalmodel 1:16quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Moeten we ons ook niet afvragen of en hoe we ons het beste kunnen bewapenen tegen de westerse agressie?
Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:06 schreef Putin het volgende:
[..]
We hebben een nieuw model bom laten testen, u ziet hier een schaalmodel 1:16
[afbeelding]
illegale versie/registratie nummerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Klonk het volgende:
Kameraden aanschouw, een eerste schets dankzij photoshopsky![]()
[afbeelding]
russischquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:09 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
illegale versie/registratie nummer
* Putin is meer dan tevreden met het buitengewoon originele ontwerp van Kameraad Klonkskyquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Klonk het volgende:
Kameraden aanschouw, een eerste schets dankzij photoshopsky![]()
[afbeelding]
Het vuur wakkert aan bij Kameraad Apophishenko, toon uzelf een man, een waardig burger en sluit u aan bij onze Partij!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:28 schreef apophis4u het volgende:
vet [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |