Wel ontopic blijven, het gaat over flugel flesjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:55 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
wees blij dat het op de tafels, stoelen en bar gebeurd.. ik heb een keer een breezerflesje tegen mn kop gehad. dat was auww
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:57 schreef moniek het volgende:
beter dan met een bierfles, toch? alhoewel, bier is lekkerder.
En er staat ook een getal teveel. Ik weet nog niet of het nou de 1, de 3 of de 9 is die er niet bij hoort.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?![]()
ik geil op de reacties.quote:Waarom heb je in godsnaam je iq als ondertitel, wat voegt dat toe, worden je posts er in 1 keer intelligenter door ofzo?
ze zouden ook nog in de verkeerde volgorde kunnen staan.quote:En er staat ook een getal teveel. Ik weet nog niet of het nou de 1, de 3 of de 9 is die er niet bij hoort.
Jah, het is toch zielig? Dan het flesje tussen je lippen stouwen en je hoofd achterover.. Wow, we kunnen het flesje allemaal in éen slok op.. Zijn we niet stoer?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:01 schreef B03S het volgende:
En dan maar kijken wie het hardst kan tikken.![]()
Nog nooit geweest hoor.. het gebeurt overal.. En trouwens, dinges van het Groeneveld (?) is wel okee..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef Kogando het volgende:
Moet je maar niet naar de skihut gaan..
Olée, oláá...
Zo zie je maar..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef Fatality het volgende:
Een vriend van mij heeft van zijn beide hoektanden een groot stuk af door de doppen van die kutflesjes.
En dan nog maar te bedenken dat het niet eens lekker is.
Neen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef moniek het volgende:
ze zouden ook nog in de verkeerde volgorde kunnen staan..
Tering, ben benieuwd wat dat voor Ork is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef Fatality het volgende:
Een vriend van mij heeft van zijn beide hoektanden een groot stuk af door de doppen van die kutflesjes.
Aha, zoals het een echte vrouw betaamt dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef moniek het volgende:
[..]
ik geil op de reacties.
[..]
Ik een retard!?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:04 schreef skiczukie het volgende:
Í give a fuck.. fucking retards..
Hey! blijf jij eens even snel uit mijn profiel met je vieze voetenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:52 schreef skiczukie het volgende:
fuck yeah.. je bent 16
Kun je nagaan wat je dus voor slecht gebit krijgt van die rotzooi, want normaal heb je dat dus niet, alleen als je veel van die troep drinkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef Fatality het volgende:
Ik drink geen flugelsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:03 schreef skiczukie het volgende:
fuck you.. ga even snel een flugel tikken, breek je voortanden eraf.. alsjeblieft!
Gister ook gezien!! Kreeg echt spontaan plaatsvervangende schaamte..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:04 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je dus voor slecht gebit krijgt van die rotzooi, want normaal heb je dat dus niet, alleen als je veel van die troep drinkt.
Hier in brabant is het bij sommige ook de gewoonte om dat dopje ook nog is op je neus te plaatsen!![]()
Weet je moeder dat wel?? Bier, 16.. gutteguttegut, de jeugd van tegenwoordig gutteguttegutquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:06 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik drink geen flugelsik ga toch geen 2 euro dokken voor een slok limonade als ik voor een euro een vaas bier heb?
Ik dacht dat die mongolen alleen hier in Maarssen voor kwamen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:53 schreef skiczukie het volgende:
Flugel, mwoagh.. kleinkutfles.. eentje is niks. Wel grappig zo'n flesje. Ach..
Maaaar, wtf is dat getik met die flesjes op tafels, bar, stoelen.. het ziet er niet uit! Net een stel mongolen! En dan met je tanden dat flesje open draaien!? Een dwangbuis wens ik die klerelijers toe!![]()
![]()
Stakkerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Weet je moeder dat wel?? Bier, 16.. gutteguttegut, de jeugd van tegenwoordig gutteguttegut
ik heb je post nu een paar keer gelezen, maar snap je verklaring voor geen meter..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:02 schreef blieblie het volgende:
Die dopjes van die flesjes zijn zo kutklein dat je ze wel met je tanden open moet draaien, het flesje in meer dan 1 slok opdrinken is ook weird, dat flesje is niet perongeluk zo klein, en dat tikken is een marketing truuk van meneer Flugel dat heel de kroeg weet dat ze ergens die limonade aan het drinken zijn en dat hun ook Flugel moeten kopen.
Alles heeft een verklaring.
En je moet niet zo zeuren.
voor het flugelgedrag voel ik me indd te goed..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Stakker
Je voelt je te goed voor alles rond de leeftijd van 16 maar ondertussen loop je hier wel te huilen over het tikken van flugeltjes. Man gedraag je als een echte student (want zo voel je je geloof ik wel)
Het tikken met flugels is niet aan leeftijd gebonden. Bij mij in de kroeg zijn de enige die het doen de mensen achter de bar (studenten)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
voor het flugelgedrag voel ik me indd te goed..![]()
- Die kutdopjes zijn niet met je klauwe open te draaien. Voor een normaal persoon iig.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ik heb je post nu een paar keer gelezen, maar snap je verklaring voor geen meter..
- dopje kun je makkelijk met je handen opendraaien
- het flesje in je bek proppen en dan zo maaar heleeemaaal leegdrinken zonder handjes, erg moeilijk indd
- wat is dat voor marketingtructikken zodat je allemaal weet dat je ergens limonade aan het drinken bent?
zeker.. maar kan me niet voorstellen dat mensen een flugel kopen als iemand anders met zo'n flesje debiel zit te doen.. Ik ga toch ook geen bier bestellen als ik een ander dat zie doen? sjees.. maar indd, dat zal het wel allemaal zijn.. En ik ben al niet zo iemand die meteen doet wat een ander doet.. Heb ook een behoolijke schurfthekel aan de polonaise (?).. Het zijn dezelfde soort mensen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
- Die kutdopjes zijn niet met je klauwe open te draaien. Voor een normaal persoon iig.
- Dat flesje is zo klein dat je het inderdaad 1 één teug leegdrinkt. En glaasje tequila drink je ook nit in 2 keer leeg (waar ook een wazig ritueel omheen zit trouwens).
- Marketingtruuk, iets verzinnen waardoor meer mensen jouw product kopen. ALs er van die debielen met een flesje op de bar rammen heb jij blijkbaar wel door dat ze flugel drinken. Stel jij vind het wel lekker en een leuk drankje, denk je [afbeelding] ik pak der ook één.
Ik hoop dat ik het nu simpel genoeg voor je heb uitgelegd.
De pisangsletjes?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef bob_the_builder het volgende:
Als ik het zo lees is Flugel een beetje de breezah voor de minder snuggere jongens....
Mssn tijd voor een nieuwe sub cultuur...
omfg ..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:34 schreef skiczukie het volgende:
Fuck.. check die site eens van flugel..
http://www.flugel.com
Na een kutanimatie, kom je in de 'kroeg' ofzo, in het midden een icon van war child
Zeker weten! hahaquote:Op maandag 17 mei 2004 23:37 schreef coz het volgende:
[..]
omfg ..![]()
teksballon .. ik ben de bob
![]()
![]()
uuh die site is wel een beetje .. uuh buiten proporties
waarschuwing .. geluid uit.. had ik ook en denk dat ik daar erg blij om mag zijn
![]()
quote:NEDERLANDS
HELAAS, je bent te jong om de Flügel-Site te bezoeken.
Je zal worden doorgelinkt naar www.STIVA.nl
(Stichting Verantwoord Alcoholgebruik)
ENGLISH
So sorry, you are to young to visit the Flügel-Site.
You will be connected to www.STIVA.nl
(Stichting Verantwoord Alcoholgebruik)
zo heet het fenomeen dus mocht je het niet door hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:19 schreef AltamirA het volgende:
Flugelpauzeeeeeeeee
![]()
dan het dopje op je neus en het flesje tussen je tanden achteroverquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:53 schreef skiczukie het volgende:
wtf is dat getik met die flesjes op tafels, bar, stoelen.. het ziet er niet uit! Net een stel mongolen! En dan met je tanden dat flesje open draaien!?
idd, zaterdag mooi een stel van die gasten uit lopen lachen en weer verder gegaan aan me biertjequote:Op woensdag 19 mei 2004 17:55 schreef JoRuZ het volgende:
[..]
dan het dopje op je neus en het flesje tussen je tanden achterover![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |