Op een bitchy en schijnheilige manier Robert overtuigen..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Stefano trok inderdaad een heel gek gezicht.Echt the 3 art connoisseurs (Voor degene die geen Engels kunnen: De 3 Kunstkenners).Valerie was echt superblij dat Sil bij hun was.Wat zal ze nu doen?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:02 schreef digispeed het volgende:
Ik heb in de vronica gids gelezen dan Nick en Milan een onderzoek instellen naar hem.
sorry mijn foutquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:02 schreef digispeed het volgende:
Ik heb in de vronica gids gelezen dan Nick en Milan een onderzoek instellen naar hem.
Er staat ook dat Charlie een bezoekje krijgt van een vrouw uit Nikcs verleden ???
Ben benieuwd. Misschien nieuw karakter ???
Kan martine dan weer handig op inspelen.
ONM topics lees ik ook niet meer.... maar GTST is nog bij te houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef S-Two het volgende:
damnsz........ die topics gaan veels te snel... kap denk ik met ze lezen, en zal denk ik heel af en toe nog maar eens posten... sorry mensne... maar mn drukke leventje gaat verder
Ik denk zijn ex vriendin.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:07 schreef digispeed het volgende:
Charlie krijgt bezoek van een vrouw uit Nicks verleden. Wie zou dat zijn ?
Ja en die is natuurlijk bedreigd door Nick.. en dan wordt Charlie bang.... maar ze geeft hem toch nog één kans...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk zijn ex vriendin.
Zou kunnen maar ik denk eerder dat die ex nick terug wil. En dan komt er wrijving tussen charlie en nick z’n ex en uiteindelijk tussen nick en charlie. Maar afgaande op de vruchteloze gastrol van anouk denk ik dat er dus uiteindelijk niets zal veranderen. nick en charlie blijven bij elkaar (ze gaan natuurlijk wel een tijdje uit elkaar maar nog voordat nicks ex weer weg is zijn ze alweer bij elkaar.)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:15 schreef dunn0w het volgende:
Ja en die is natuurlijk bedreigd door Nick.. en dan wordt Charlie bang.... maar ze geeft hem toch nog één kans...
Voor de verhaallijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
EDIT: Trouwens waarom zou nick zijn ex nog naar nick op zoek gaan als zij door hem is bedreigd?
ja dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk eerder dat die ex nick terug wil. En dan komt er wrijving tussen charlie en nick z’n ex en uiteindelijk tussen nick en charlie. Maar afgaande op de vruchteloze gastrol van anouk denk ik dat er dus uiteindelijk niets zal veranderen. nick en charlie blijven bij elkaar (ze gaan natuurlijk wel een tijdje uit elkaar maar nog voordat nicks ex weer weg is zijn ze alweer bij elkaar.)
Tjah dat is waar... misschien om wraak te nemen.. en eventuele nieuwe vriendinnetjes van hem te waarschuwen? ..quote:EDIT: Trouwens waarom zou nick zijn ex nog naar nick op zoek gaan als zij door hem is bedreigd?
Dat zou kunnen ja. Om wraak te nemen. Laten we dan maar hopen dat deze vrouw WEL de ballen heeft om nick zijn "pielemuis" eraf te knippen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:26 schreef dunn0w het volgende:
Tjah dat is waar... misschien om wraak te nemen.. en eventuele nieuwe vriendinnetjes van hem te waarschuwen? ..
Haha... wat een futwoord is dat zeg...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Om wraak te nemen. Laten we dan maar hopen dat deze vrouw WEL de ballen heeft om nick zijn "pielemuis" eraf te knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |